abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 1 november 2024 @ 08:30:21 #151
284411 crew  heywoodu
pi_215434553
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 23:58 schreef Droopie het volgende:
[ x ]

Het is grappig en ik hoop dat Harris niet wint, maar die Trump is zo impulsief, lees zo'n tweet en je verwacht zo'n text eerder van een 12 jarige knul die met Fortnite verliest, dan van een president.
En dit is weer waarom zijn hele manier van communiceren gewoon altijd zo bizar is. Stel je voor: "Droopie, echt een ontzettende sukkel, echt een enorme lul die echt helemaal niks kan, is het niet met mij eens. Ik heb gelijk en ik heb zelfs meer gelijk dan iemand óóit heeft gehad, dat zei iedereen ook tegen mij! Niet van die kansloze sukkels, maar mensen die echt aan de top staan, die vonden mij allemaal echt geweldig en hadden nog nooit zoiets geweldigs gezien!"

:')
pi_215434583
@Kijkertje epstein’s verhalen maken vast niks meer uit?
Ook niet, dat het sujet over een executie van Luz Cheney confabuleert in een interview.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 1 november 2024 @ 08:35:10 #153
284411 crew  heywoodu
pi_215434588
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 04:31 schreef OMG het volgende:
Zwevende kiezers zijn natuurlijk gewoon lui die er niet voor uit durven te komen Trump te stemmen. Snap niet hoe je de afgelopen jaren überhaupt hierover nog kan zweven.
Dat snap ik nog wel. Ik kan me indenken dat er zeker wel mensen zijn die op basis van inhoud gewoon niet op Harris willen stemmen, maar die ook totaal niet op een schreeuwende psychopaat willen stemmen, terwijl dat dan het enige alternatief is (want ja, kutsysteem). Dan sta je voor een keuze: stemmen voor een schreeuwende en mentaal niet meer gezonde psychopaat of voor iemand die wat meer fatsoen kent, maar waar je het op inhoud niet mee eens bent?

Zou mij niet uitmaken verder, want ik sta niet voor dat dilemma (ook niet als ik wel mocht stemmen), maar ik kan me indenken dat er mensen zijn die daar wel voor staan :P
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 november 2024 @ 08:38:07 #154
862 Arcee
Look closer
pi_215434607
quote:
81s.gif Op vrijdag 1 november 2024 03:38 schreef Kijkertje het volgende:
ELECTION FRAUD!

[ x ]
[ x ]
Trump klaagt dat er (wellicht) frauduleuze stembiljetten in onderzoek zijn en de controlemechanismen dus hun werk doen :?

Krijgen we binnenkort STOP THE STEAL!!!! zeker ook weer? -O-
Ja, dat vind ik het meest walgelijk aan Donald Trump. Moord en brand schreeuwen over niet-bestaande verkiezingsfraude. :{w

Heel erg treurig dat de halve bevolking dat thema heeft overgenomen en dat verkiezingen nu omringd zijn door twijfel en incidenten.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_215434616
Als dat alles is…
twitter
pi_215434708
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2024 08:39 schreef AnneX het volgende:
Als dat alles is…
[ x ]
What the... :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_215434713
Weet iemand een site waar het overzicht van de laatste peilingen wordt bijgehouden?

Als ik Twitter lees dan schiet het alle kanten op: de één twittert dat Harris een duidelijke voorsprong heeft, de ander twitter dat Trump steeds meer kans maakt. Ik heb geen idee hoe het er nu werkelijk voor staat :P
pi_215434740
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 november 2024 08:30 schreef heywoodu het volgende:

[..]
En dit is weer waarom zijn hele manier van communiceren gewoon altijd zo bizar is. Stel je voor: "Droopie, echt een ontzettende sukkel, echt een enorme lul die echt helemaal niks kan, is het niet met mij eens. Ik heb gelijk en ik heb zelfs meer gelijk dan iemand óóit heeft gehad, dat zei iedereen ook tegen mij! Niet van die kansloze sukkels, maar mensen die echt aan de top staan, die vonden mij allemaal echt geweldig en hadden nog nooit zoiets geweldigs gezien!"

:')
En dat je zoiets leest en dan denkt: 'Die man moet aan het hoofd staan van het machtigste land ter wereld, daarom stem ik op hem'.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_215434746
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 08:55 schreef Breekfast het volgende:
Weet iemand een site waar het overzicht van de laatste peilingen wordt bijgehouden?

Als ik Twitter lees dan schiet het alle kanten op: de één twittert dat Harris een duidelijke voorsprong heeft, de ander twitter dat Trump steeds meer kans maakt. Ik heb geen idee hoe het er nu werkelijk voor staat :P
Ik ben vrij volgende week, dus ik ga de 5e dat cicrus allemaal live volgen met chips & bier, kaasplankje & wijn :P
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 1 november 2024 @ 09:05:58 #160
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_215434786
Russische beïnvloeding in Georgia:
twitter

Rusland doet dit overal, dus ook in Amerika. Ik denk dat we dit soort dingen in de toekomst ook in eigen land krijgen (goochelen met stembureaus e.d.).
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_215435006
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 november 2024 09:01 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ik ben vrij volgende week, dus ik ga de 5e dat cicrus allemaal live volgen met chips & bier, kaasplankje & wijn :P
Hier nog eentje, weet alleen niet of ik s'avonds ga slapen.

Want de eerste uurtjes zijn meestal wel saai.

Geen idee ook welke kanalen het leukst zijn om te kijken. Denk dat ik eens ga kijken of Fox een normaal verslag brengt of dat dat heel erg hijgerig is.
Hell To The Liars
  vrijdag 1 november 2024 @ 09:39:59 #162
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215435034
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 november 2024 09:01 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ga je uitgebreid kijken en genieten van hoe Trump wint?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_215435035
Vier jaar geleden begon het feest pas echt na die eerste nacht. John King liep toen twee dagen lang driftig op de kaarten van Arizona en Pennsylvania te tikken. Al had dat ook te maken met de poststemmen vanwege corona, meen ik.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 1 november 2024 @ 09:47:49 #164
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215435095
Een erg steekhoudend argument tegen losgeslagen miljardairs in je samenleving:
twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_215435104
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 november 2024 04:20 schreef Kijkertje het volgende:
Goeie vraag. Ook niks over tegengekomen en mss is daar nog weinig over te zeggen?
Jonge mannen schijnen nu de zwevende groep te zijn:

Bekijk deze YouTube-video

Overigs is mannelijkheid (en de omgang daarmee) het achterliggende issue, daar worden in wat krantenartikelen wel wat aandacht aan besteed. De frustratie van (jonge mannen) over de veranderende verhoudingen is het krachtvoer, de toverdrank die ervoor zorgt dat Trump überhaupt relevant is.

En als aanhangers van de Democraten met dit soort spotjes komen:
(nee, dit is geen parodie, echt niet)
  vrijdag 1 november 2024 @ 09:57:38 #166
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215435148
Alles hangt af van Pennsylvania.
Verliest Harris Pennsylvania, is het over.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215435150
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 november 2024 08:27 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Je bedoelt te zeggen dat de man te dement is om überhaupt nog iets leesbaar te kunnen typen?
Typen of schrijven in de ruimste zin van het woord zal hij uiteraard nog wel kunnen hoor. Ik acht hem alleen niet in staat om een moderne applicatie te openen, danwel te begrijpen op een smartphone _O-
De enige echte.
pi_215435159
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 17:15 schreef Klopkoek het volgende:
De economie krimpt gelijk met 10% maar dan heb je wel alle ongewenste buitenlanders eruit. Ik vind het krankzinnig en gevaarlijk.
Die ongewenste buitenlanders blijven nog wel even. Die moeten eerst voor miljarden dollars in kampen worden gestopt waar hun status wordt uitgeplozen. Op 20 miljoen mensen gaan er natuurlijk op zijn minst enkele honderdduizenden *met* legale status opgepakt worden per abuis. Dat allemaal uitzoeken zal ook wel een paar jaartjes duren en ondertussen gaan we natuurlijk schrijnende beelden zien van de deportatiekampen waar kinderen weer van ouders gescheiden gaan worden, voedsel en zorg ondermaats zullen zijn etc. Pakweg een overvol Ter Apel, maar dan keer 1 miljoen.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_215435174
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 09:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Alles hangt af van Pennsylvania.
Verliest Harris Pennsylvania, is het over.
En wat zeggen de peilingen over Pennsylvania?
  vrijdag 1 november 2024 @ 10:06:19 #170
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215435191
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 10:04 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Trump staat voor.

Als Harris Nevada en Arizona wint (allebei thans in de plus voor Trump) maar PA verliest, wint Trump met precies 270 zetels vs 268.

Wint Harris PA, wint zij met precies 270.

Maar ik zie Nevada én Arizona niet naar Harris gaan.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215435197
quote:

[..]
Ik dacht dat we geen peilingen meer zouden volgen na de brexit en Clinton/ Trump 2016 ;)

twitter
Hell To The Liars
pi_215435208
twitter
Hell To The Liars
pi_215435237
Nú pas !!!
twitter
pi_215435242
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 10:08 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Als ik bovenstaande post lees van @EttovanBelgie dan is dit toch heel dramatisch voor Harris?

In deze peiling verliest ze Arizona, Nevada & Pennsylvania. :{
pi_215435251
Nondeju…tweet dumpen lukt niet. Oh nu wel.
Affijn…een draad!
twitter
  vrijdag 1 november 2024 @ 10:15:48 #176
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215435274
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 10:12 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Als ik bovenstaande post lees van @:EttovanBelgie dan is dit toch heel dramatisch voor Harris?

In deze peiling verliest ze Arizona, Nevada & Pennsylvania. :{
Ik ben dan ook niet optimistisch
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215435291
quote:

[..]
Redelijk toss-up, maar bij 270 staat Trump net voor:
https://www.270towin.com/states/Pennsylvania
https://www.270towin.com/2024-presidential-election-polls/

Ik heb hier zo'n 25 simulaties gedaan: https://www.270towin.com/2024-simulation/
En slechts 1 keer won degene die Pennsylvania won niet de verkiezingen en dat was Trump.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_215435294
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2024 10:13 schreef AnneX het volgende:
Nondeju…tweet dumpen lukt niet. Oh nu wel.
Affijn…een draad!
[ x ]
Bij mij deed ie het ook niet, die van jou verschijnt ook niet.

Maar ik zie hem wel staan in de quote
Hell To The Liars
pi_215435311
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 20:32 schreef Klopkoek het volgende:
Nee, er is meer en iets anders aan de hand.
Noorwegen is betrekkelijk geïsoleerd en zoveel jongeren wonen er niet relatief gezien. Misschien is het gewoon zoiets simpels als dat de social media algoritmes toevallig een groot deel van de jongeren heeft weten te bereiken en hebben ze zichzelf snel verder verspreid. In wiens bubbel men zit, wiens taal men spreekt.
Er worden miljoenen uitgegeven om jongeren de eigen bubbel in te sturen immers.Die zijn daar verder vrij kansloos tegen.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_215435318
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 10:17 schreef Droopie het volgende:

[..]
Bij mij deed ie het ook niet, die van jou verschijnt ook niet.

Maar ik zie hem wel staan in de quote
Twee tellen zag ikhet wel.

OK. Dus wie wil weten over de vuile spelletjes klikt in de quote.

Vraag blijft: hoezo nu pas?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')