Zucht... laat maar zitten... ik praat tegen een muur. Jammer.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik. Ik merk het ook.
Ze worden hier vooral geconfronteerd met iets te ideologische docenten en media.
Woke creëert haat heel goed zelf.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:27 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zucht... laat maar zitten... ik praat tegen een muur. Jammer.
Wokeland Amerika houdt Trump lekker bij het Witte Huis weg. Als de zwaar naar Harris neigende jongeren gaan stemmen.
Bedank woke maar alvast. Woke houdt de democratie overeind. Lang leve woke (inshallah!).
Vandaar dus alle georganiseerde haat tegen 'woke' want het woke electoraat in brede zin verstoort het autocratische en kleptocratische feestje.
Als Republikeinse vrouw moet je stiekem iets anders stemmen anders wordt je man boos!quote:
Maar als Biden mensen garbage noemt dan is het trollenleger opeens gechoqueerd.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:58 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Het is grappig en ik hoop dat Harris niet wint, maar die Trump is zo impulsief, lees zo'n tweet en je verwacht zo'n text eerder van een 12 jarige knul die met Fortnite verliest, dan van een president.
Die Ron gaat na dinsdag ook in een zwart gat vallenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:37 schreef Kijkertje het volgende:
Orban steunt uiteraard Trump:
[ x ]
Deze criminele proleet doet voor de derde keer mee en is er nog geen enkele keer in geslaagd de meerderheid achter zich te krijgen, zwijgend of schreeuwend.quote:Op vrijdag 1 november 2024 00:56 schreef Eagles89 het volgende:
Alle seinen staan op groen voor vier nieuwe jaren onder een Trump administratie:
@:Droopie dat maakt hem juist authentiek en geliefd bij de mensen, de zwijgende meerderheid
Alles is een excuus tot fascisme.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Woke creëert haat heel goed zelf.
Goeie vraag. Ook niks over tegengekomen en mss is daar nog weinig over te zeggen?quote:Op vrijdag 1 november 2024 03:56 schreef JAM het volgende:
Even een vraagje tussendoor: leuk hoor, alle peilingen, maar hoe zit het vandaag de dag met het aantal en deel zwevende kiezers? Daar hoor ik toch weinig over.
quote:Many Americans continue to believe that the CEOs of the nation’s largest companies are largely Donald Trump supporters—but nothing could be further from the truth. Some of the confusion may arise from the simple fact that sitting CEOs generally cannot speak out publicly as they fear alienating their employees and customers and provoking a Trump retaliation. These negatives clearly outweigh the small upside that any one voice might provide, so current CEOs remain silent publicly while expressing great concern in private. But their inability to speak out publicly should not be confused with support or even lack of preference.
As recent CEOs ourselves, mostly of large, publicly traded companies, we have more discretion to speak out. Each of us stays engaged with active CEOs on a regular basis, so we are confident we are capturing the sentiment of the majority of our peers in the business community.
As Election Day nears, we cannot sit by quietly. In an election during which the economy is the top issue, the views of the CEOs who employ the vast majority of Americans are important.
[..]
Hongarije zou een veel mooier land zijn als Orbán eens een keer flink opzout.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:37 schreef Kijkertje het volgende:
Orban steunt uiteraard Trump:
[ x ]
Like Trump-fans give a flying fuck. Topless vrouwen/meisjes op schoot? Good for him!quote:Op vrijdag 1 november 2024 05:37 schreef Kijkertje het volgende:
@:Annex zou dit dat gerucht zijn dat Trump de das om zou doen?
[ x ]
Het artikel:
[ x ]
We gaan er anno 2024 toch niet vanuit dat Trump dit soort teksten zelf schrijft? Het marketing en pr team heeft door de jaren een bepaalde communicatiestijl ontwikkelt die klaarblijkelijk werkt bij zijn achterban.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:58 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Het is grappig en ik hoop dat Harris niet wint, maar die Trump is zo impulsief, lees zo'n tweet en je verwacht zo'n text eerder van een 12 jarige knul die met Fortnite verliest, dan van een president.
Iedere ingewijde weet dat De Donald dan druk bezig is deze vrouwen te beschermen. En met zijn micro-penis is dat natuurlijk best een aannemelijk scenario.quote:Op vrijdag 1 november 2024 06:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Like Trump-fans give a flying fuck. Topless vrouwen/meisjes op schoot? Good for him!
De interne polls van de Trump campagne zullen er wel niet heel denderend uitzien in PV, anders zou hij deze leugens niet verspreiden.quote:Op vrijdag 1 november 2024 03:38 schreef Kijkertje het volgende:
ELECTION FRAUD!
[ x ]
[ x ]
Trump klaagt dat er (wellicht) frauduleuze stembiljetten in onderzoek zijn en de controlemechanismen dus hun werk doen![]()
Krijgen we binnenkort STOP THE STEAL!!!! zeker ook weer?![]()
Je bedoelt te zeggen dat de man te dement is om überhaupt nog iets leesbaar te kunnen typen?quote:Op vrijdag 1 november 2024 07:15 schreef Rnie het volgende:
[..]
We gaan er anno 2024 toch niet vanuit dat Trump dit soort teksten zelf schrijft? Het marketing en pr team heeft door de jaren een bepaalde communicatiestijl ontwikkelt die klaarblijkelijk werkt bij zijn achterban.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |