De SGP en de evangelisten strijden toch wel enigszins mee tegen de Islam?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:58 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden eerst een tijd VVD gestemd (2001 tot en met pakweg 2011) en daarna een tijd SGP (2012 tot pakweg 2021). Is dat rechts genoeg om als rechtse stemmer door te gaan? Ik maakte mij destijds echt nooit druk om asielzoekers, Islam en integratie (en nu nog steeds niet). Ze zijn er dus wel, genuanceerde rechtse stemmers, maar ze worden simpelweg overstemd door de ongenuanceerde schreeuwers.
Helemaal waar, wat er in de VS gebeurt heeft altijd zijn weerslag hier (denk bijvoorbeeld ook aan de tekstboeken op universiteiten, en dan bedoel ik niet de niche-studies; of dat de krantenbusiness altijd naar de VS kijkt, de mediawereld).quote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:43 schreef Beathoven het volgende:
[..]
We hebben helaas wel de handicap dat alles wat in de VS gebeurd zich weer in bepaalde mate vertaald naar hier.
Dus na dinsdag weten we misschien of het hele Kremlin, de VVD, de PVV, Ja21 en natuurlijk Forum in polonaise door de gangen lopen met Thierry en die relhamster voorop.
Of dat er golven van verontwaardigdheid en momentumverlies komen voor rechts omdat het Kremlin in mineur is. Dat zou meteen een opsteker zijn voor evt nieuwe verkiezingen.
Bijzonder. Wat stem je nu?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:58 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden eerst een tijd VVD gestemd (2001 tot en met pakweg 2011) en daarna een tijd SGP (2012 tot pakweg 2021). Is dat rechts genoeg om als rechtse stemmer door te gaan? Ik maakte mij destijds echt nooit druk om asielzoekers, Islam en integratie (en nu nog steeds niet). Ze zijn er dus wel, genuanceerde rechtse stemmers, maar ze worden simpelweg overstemd door de ongenuanceerde schreeuwers.
Post nummer 11 is XOR.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee; mijn eerste reactie was 'vooral', mijn reactie over 'enkel' slaat op de post van Klopkoek.
Als reactie op zendtijd politieke partijen die enkel over asiel praatten, letterlijk geen ander onderwerp genoemd in die spotjes moet ik ze even opzoeken. Ja de wooncrisis die minder zou worden.quote:Overigens, dat zwart-witte en alles of niets:
Is er voor de rechtse stemmer dan werkelijk niks anders dat ze boeit dan muh asielzoekers. Snap ook niet zo goed dat die partijen zich niet op wat anders profileren. Of is het zo dat nu PVV in de regering zit en niks klaarspeelt op dat gebied dat die kiezers dan weer naar de volgende charlatan overstappen die complete fabels aan ze vertelt.
En welke partij verwoord dit nou luidkeels in Nederland volgens jou dan? Nostra is blijkbaar atypisch.quote:Natuurlijk is dat er. Doorgaans zie je dan ook vooral zelfstandigen en ondernemers op rechtse partijen stemmen; niet zozeer vanwege muh asielzoekers (nog zo'n onhebbelijk stokpaardje) maar vanwege het klassieke rechtse idee dat de overheid zich zo min mogelijk moet bezighouden met de markt. Lage belastingen, sobere collectieve voorzieningen. @:nostra bijvoorbeeld... denk dat ik zijn beweegreden aardig omschrijf.
Ja, dat stond mij destijds al tegen, maar in het stemhokje wordt helaas zelden aan al je wensen en idealen voldaan.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 00:05 schreef Beathoven het volgende:
De SGP en de evangelisten strijden toch wel enigszins mee tegen de Islam?
De PvdA was natuurlijk al langer deze fuik in gezwommen. Ze hebben ook dingen tegen gehouden (privatisering Schiphol) en rond 2002 was de woningnood bijna opgelost maar in 2002 zaten de publieke uitgaven inmiddels rond het niveau Verenigd Koninkrijk en niet meer rond het niveau Zweden. Adri Duijvesteijn omarmde het Right to Buy van Thatcher, hoewel hij ook doorzag dat de VVD de huizenmarktbubbel opblaasde - vermogensopbouw in stenen met geleend geld - wat dan in de toekomst resulteert in opgeblazen erfenissen (voor de lucky ones).quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Er kan en mag dan ook best kritiek op de multiculturele samenleving gegeven worden. En nee, dat is niet de facto racisme.
Hoe dan ook, wat mij het meest verbaasde in 2012/2015 was de haast geruisloze afbraak van werknemersrecht en invoering van de participatiesamenleving. Destijds ook wel eens met collegae over gehad: "Snap je dat je makkelijker buiten ligt? Dat je WW verkort? Dat je elk 'acceptabel werk' moet aannemen en er desnoods voor moet verhuizen?"
Kreeg echt het idee dat men 'het oude leven' allemaal als soort vaststaande zekerheid accepteerde, zoals er nog mensen zijn die daadwerkelijk denken dat WAO nog bestaat.
DAT snapte ik dan ook niet van de linkse partijen destijds. Ga vol op 't orgel van vaste contracten. Want de doorsnee Jan Boerenlul is nog altijd een werknemer, geen ondernemer. Benadruk de noodzakelijkheid van collectieve voorzieningen. En blijf erin timmeren wat privatisering, participatie, decentralisering allemaal heeft gebracht: het is op alle fronten enkel slechter en duurder geworden.
Punt is: die geest gaat ook niet meer terug in de fles.
Post nummer 11 is XOR.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee; mijn eerste reactie was 'vooral', mijn reactie over 'enkel' slaat op de post van Klopkoek.
Als reactie op zendtijd politieke partijen die enkel over asiel praatten, letterlijk geen ander onderwerp genoemd in die spotjes moet ik ze even opzoeken. Ja de wooncrisis die minder zou worden.quote:Overigens, dat zwart-witte en alles of niets:
Is er voor de rechtse stemmer dan werkelijk niks anders dat ze boeit dan muh asielzoekers. Snap ook niet zo goed dat die partijen zich niet op wat anders profileren. Of is het zo dat nu PVV in de regering zit en niks klaarspeelt op dat gebied dat die kiezers dan weer naar de volgende charlatan overstappen die complete fabels aan ze vertelt.
En welke partij verwoord dit nou luidkeels in Nederland volgens jou dan? Nostra is blijkbaar atypisch.quote:Natuurlijk is dat er. Doorgaans zie je dan ook vooral zelfstandigen en ondernemers op rechtse partijen stemmen; niet zozeer vanwege muh asielzoekers (nog zo'n onhebbelijk stokpaardje) maar vanwege het klassieke rechtse idee dat de overheid zich zo min mogelijk moet bezighouden met de markt. Lage belastingen, sobere collectieve voorzieningen. @:nostra bijvoorbeeld... denk dat ik zijn beweegreden aardig omschrijf.
Ik heb bij de afgelopen Kamerverkiezingen op de ChristenUnie (Pieter Grinwis) gestemd. Breekpunt met de SGP was voor mij het tekenen van de Nashvilleverklaring en het standpunt om het voor ideële organisaties moeilijker te maken om naar de rechter te stappen.quote:
[..]
De visie van de SGP op de GGZ gaat ook niet wezenlijk verder dan dat je daar de kerk voor hebt, voor zielenroerselen, en je nader tot God moet komen. Het liefst gewoon terug naar 1850, gechargeerd gezegd.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 00:33 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik heb bij de afgelopen Kamerverkiezingen op de ChristenUnie (Pieter Grinwis) gestemd. Breekpunt met de SGP was voor mij het tekenen van de Nashvilleverklaring en het standpunt om het voor ideële organisaties moeilijker te maken om naar de rechter te stappen.
In Balekenende 1 zaten nog 2 serieuze partijen met serieuze bestuurders, alleen de LPF implodeerde totaal op alle niveaus.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]Alleen al het complete amateurisme en dilettantisme van dit kabinet - onderhand Balkenende I voorbij gestreefd - zegt mij verder dat wat ze ook roepen, ze geen zak voor elkaar gaan krijgen. Juist omdat de grootste partij, de PVV, een one-issue partij is met onwerkbare en incoherente plannen.
Correct. Dat politieke tribalisme is echt verschrikkelijk.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 02:27 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Goed bestuur begint met van je eigen partij fatsoenlijk bestuur te eisen in plaats van in tribalisme te vervallen bij kritiek.
Beetje de gevolgen van keuze van dit kabinet om overal met een kaasschaaf tekeer te gaan. Het is visieloos van dit kabinet. Je ziet niet echt waar dit kabinet dan wel voor staat. Wat wil men dan eigenlijk echt bereiken. Overal wordt er op bezuinigd maar nergens ook echt in geinvesteerd.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 08:06 schreef Hanca het volgende:
Weer een domme, kortzichtige actie van dit kabinet: https://www.trouw.nl/duur(...)teun-terug~b90d1a0f/
Vooral gaan bezuinigen op klimaatmaatregelen.
Past prima bij de tijdgeest. 'Na ons de zondvloed'.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 08:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beetje de gevolgen van keuze van dit kabinet om overal met een kaasschaaf tekeer te gaan. Het is visieloos van dit kabinet. Je ziet niet echt waar dit kabinet dan wel voor staat. Wat wil men dan eigenlijk echt bereiken. Overal wordt er op bezuinigd maar nergens ook echt in geinvesteerd.
Wilders heeft de afgelopen decennia voornamelijk geroeptoeterd tegen alle "linkse hobby's". Klimaat, milieu, cultuur, vluchtelingenopvang, etc. Daar gaat nu de kaasschaaf over, op zich logisch.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 08:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beetje de gevolgen van keuze van dit kabinet om overal met een kaasschaaf tekeer te gaan. Het is visieloos van dit kabinet. Je ziet niet echt waar dit kabinet dan wel voor staat. Wat wil men dan eigenlijk echt bereiken. Overal wordt er op bezuinigd maar nergens ook echt in geinvesteerd.
Het doet me allemaal een beetje denken aan hoe in de VS het vertrouwen in instituties en de politiek na Watergate een enorme duik maakte en nooit meer terug kwam op dat oude niveau (met uitzondering van een heel korte periode na 9/11).quote:Op donderdag 31 oktober 2024 02:27 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
In Balekenende 1 zaten nog 2 serieuze partijen met serieuze bestuurders, alleen de LPF implodeerde totaal op alle niveaus.
Hier zijn 3 van de 4 bestuurlijk amateuristisch en de PVV en BBB ook niet serieus, en bij de huidige VVD kun je dat ook betwijfelen.
Wat veranderd is is de rechtse kiezer: het maakt blijkbaar niet meer uit dat de BBB alle boerenbelangen weggeeft, dat Agema een drama is op VWS en er de ballen verstand van heeft, dat met noodwetgeving wilde misbruiken of dat Faber vooral voor de bühne bezig is.
Zolang men afgeeft op links en wat raaskalt over asielzoeker en migratie heeft het nauwelijks electorale consequenties.
En dan straks mekkeren dat er slecht bestuurt is en het land matig draait tja...
Goed bestuur begint met van je eigen partij fatsoenlijk bestuur te eisen in plaats van in tribalisme te vervallen bij kritiek.
Nu draai je wel wat zaken om.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 02:27 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Hier zijn 3 van de 4 bestuurlijk amateuristisch en de PVV en BBB ook niet serieus, en bij de huidige VVD kun je dat ook betwijfelen.
Wat veranderd is is de rechtse kiezer: het maakt blijkbaar niet meer uit dat de BBB alle boerenbelangen weggeeft, dat Agema een drama is op VWS en er de ballen verstand van heeft, dat met noodwetgeving wilde misbruiken of dat Faber vooral voor de bühne bezig is.
Zolang men afgeeft op links en wat raaskalt over asielzoeker en migratie heeft het nauwelijks electorale consequenties.
Geld oppotten zodat het ergens in zakken kan komen waar het niet niet thuishoort.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 08:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
BBB stond echt tot enkele weken geleden nog stabiel, terwijl ze toen dus al 15 miljard dat voor de boeren klaar lag hadden weggegeven. Ik denk dat de hoofdreden dat BBB nu verliest ook niet hun eigen gepruts is, maar dat Vedder de boeren beter vertegenwoordigt en dat dat heel goed bleek toen ex-journalist Van der Plas de huidige boer Vedder aan ging lopen vallen op een extreem gemene manier.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:33 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Nu draai je wel wat zaken om.
Ten tijde van de verkiezingen was was er geen Faber of Agema en zette BBB volop in op de boerenbelangen.
En dat het gevolgen heeft is wel zo, VVD-3 in de peilingen, BBB -2, NSC - 16, alleen de PVV lijkt stabiel te zijn
Er wordt niks opgepot, dat er bezuinigd moet worden of de belasting moet worden verhoogd is een feit. De uitgaven lopen uit de hand, of er komt te weinig binnen. In elk geval moet dat meer in evenwicht. Ook nu nog gaat er meer uit dan er binnen komt. Maar dan bezuinig je niet zo dom en visieloos als dit kabinet met hun kaasschaaf.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:35 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Geld oppotten zodat het ergens in zakken kan komen waar het niet niet thuishoort.
Co-Med moet navolging krijgen in de zorg, is het idee, en waar het vorige kabinet nog zei dat vermogenden zelf moeten opdraaien voor Box3 compensatie, doet dit kabinet dat niet. Ze geven allemaal cadeautjes aan 'de rijken' weg, of zorgen voor leuke verdienmodelletjes en opgeblazen vastgoedprijzen (iets dat sinds de jaren 90 al aan de hand is, het kunstmatig opblazen van de huizenprijzen, wat dan vervolgens weer overgeerfd gaat worden enz.).quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:35 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Geld oppotten zodat het ergens in zakken kan komen waar het niet niet thuishoort.
Leuke speeltjes als Rode Diesel komt terugquote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:41 schreef Hanca het volgende:
[..]
Er wordt niks opgepot, dat er bezuinigd moet worden of de belasting moet worden verhoogd is een feit. De uitgaven lopen uit de hand, of er komt te weinig binnen. In elk geval moet dat meer in evenwicht. Ook nu nog gaat er meer uit dan er binnen komt. Maar dan bezuinig je niet zo dom en visieloos als dit kabinet met hun kaasschaaf.
"Ja, maar ze is zo lekker gewoon gebleven!"quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:40 schreef Szura het volgende:
Van de Plas vertegenwoordigt dan ook geen boeren, maar het agrarische grootkapitaal
Waarop Vedder haar overigens op een uitstekende manier van repliek wist te dienen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:38 schreef Hanca het volgende:
[..]
BBB stond echt tot enkele weken geleden nog stabiel, terwijl ze toen dus al 15 miljard dat voor de boeren klaar lag hadden weggegeven. Ik denk dat de hoofdreden dat BBB nu verliest ook niet hun eigen gepruts is, maar dat Vedder de boeren beter vertegenwoordigt en dat dat heel goed bleek toen ex-journalist Van der Plas de huidige boer Vedder aan ging lopen vallen op een extreem gemene manier.
De “vrijheidpartijen” VVD en hun privateer PVV voorop zijn erg fan van het Anglo Amerikaanse model en doen graag een reverse Robin Hood.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:49 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Co-Med moet navolging krijgen in de zorg, is het idee, en waar het vorige kabinet nog zei dat vermogenden zelf moeten opdraaien voor Box3 compensatie, doet dit kabinet dat niet. Ze geven allemaal cadeautjes aan 'de rijken' weg, of zorgen voor leuke verdienmodelletjes en opgeblazen vastgoedprijzen (iets dat sinds de jaren 90 al aan de hand is, het kunstmatig opblazen van de huizenprijzen, wat dan vervolgens weer overgeerfd gaat worden enz.).
Leuk overigens hoe Wilders nu Idsinga te grazen neemt (een boefje).
NSC moet dan maar even terug wijzen naar het geknoei in de PVV en BBB boekhouding en hun schimmige financiering (en hoe Vermeer jaarlijks 2 ton aan overheidssubsidie in eigen zak laat verdwijnen, daar heeft het iig alle schijn van).
Het is logisch dat je daar minder geld in wil stoppen vanuit hun perspectief. Maar wat ik dan mis is dan waar je het dan WEL voor wil gebruiken. Bijvoorbeeld om de zorgkosten beheersbaar te houden dan zou je eventueel kunnen denken aan meer inzetten op preventie, gezondere levensstijl of gezondere leefomgeving? Ik noem maar wat hoor. Maar zelfs daarop bezuinigen ze, dan geeft mij dat niet bepaald het gevoel dat ze een visie hebben voor hoe je Nederland beter wil maken en hoe je de kosten beheersbaar wil houden.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:31 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Wilders heeft de afgelopen decennia voornamelijk geroeptoeterd tegen alle "linkse hobby's". Klimaat, milieu, cultuur, vluchtelingenopvang, etc. Daar gaat nu de kaasschaaf over, op zich logisch.
Misschien omdat sommigen er te weinig aan verdienen, en dan vooral de gevestigde en al bestaande belangen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is logisch dat je daar minder geld in wil stoppen vanuit hun perspectief. Maar wat ik dan mis is dan waar je het dan WEL voor wil gebruiken. Bijvoorbeeld om de zorgkosten beheersbaar te houden dan zou je eventueel kunnen denken aan meer inzetten op preventie, gezondere levensstijl of gezondere leefomgeving? Ik noem maar wat hoor. Maar zelfs daarop bezuinigen ze, dan geeft mij dat niet bepaald het gevoel dat ze een visie hebben voor hoe je Nederland beter wil maken en hoe je de kosten beheersbaar wil houden.
Ik vind dat niet met elkaar te rijmen. BTW op sport omhoog, bezuinigen op preventie, geen accijns op vapen zijn dan maatregelen die ik niet goed snap.
Maar de PVV heeft toch op geen moment van de partij plannen gehad voor verbeteringen. Ze waren bijvoorbeeld tegen het verhogen van de AOW, dat is alleen iets wat ze niet willen veranderen. Bij de meeste dingen zijn ze gewoon tegen wat andere partijen willen. Ja en tegen moslims/migranten. Als je het mij vraagt is PVV gewoon de tegenpartij maar dan niet grappig.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is logisch dat je daar minder geld in wil stoppen vanuit hun perspectief. Maar wat ik dan mis is dan waar je het dan WEL voor wil gebruiken. Bijvoorbeeld om de zorgkosten beheersbaar te houden dan zou je eventueel kunnen denken aan meer inzetten op preventie, gezondere levensstijl of gezondere leefomgeving? Ik noem maar wat hoor. Maar zelfs daarop bezuinigen ze, dan geeft mij dat niet bepaald het gevoel dat ze een visie hebben voor hoe je Nederland beter wil maken en hoe je de kosten beheersbaar wil houden.
Ik vind dat niet met elkaar te rijmen. BTW op sport omhoog, bezuinigen op preventie, geen accijns op vapen zijn dan maatregelen die ik niet goed snap.
Raar dat ze zo lang dit kabinet gedekt hebben. Misschien een idee om de bezuinigingen op de meest zichtbare plekken door te voeren.quote:
Populistisch-stemmend Nederland moet blijkbaar eerst chaos meemaken en ze zijn al zo boos.quote:
Gaan ze cruiseschepen belagen?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:39 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Populistisch-stemmend Nederland moet blijkbaar eerst chaos meemaken en ze zijn al zo boos.
Ik heb geen idee Etto. Ben je bekend met SIM-City? Ik weet dat het heel lastig en kostbaar is de boel weer onder controle te krijgen als er oproer ontstaat.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gaan ze cruiseschepen belagen?
Wat zei ik nou verkeerd? Ik zei alleen iets over dat je geen Powned en Telegraaf cameras ziet wanneer Turken in elkaar worden geslagen of moskeeën worden aangevallen. Dat lijkt me heel politiek.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:21 schreef capricia het volgende:
[info]Laten we het hier over politiek hebben.[/info]
Als het zo doorgaat met dat opstoken wel ja. Gelukkig hebben die cruisechepen met asielzoekers al beveiliging.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gaan ze cruiseschepen belagen?
Nee, dat is media en past meer in het subforum tv. De politiek gaat niet over de inhoud van de media.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:46 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat zei ik nou verkeerd? Ik zei alleen iets over dat je geen Powned en Telegraaf cameras ziet wanneer Turken in elkaar worden geslagen of moskeeën worden aangevallen. Dat lijkt me heel politiek.
De politiek gaan hand in hand.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:09 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nee, dat is media en past meer in het subforum tv. De politiek gaat niet over de inhoud van de media.
Exact. Dit was ook een move om De Telegraaf helemaal aan je kant te krijgen (terwijl je ondertussen de NPO sloopt of monddood maakt).quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:06 schreef Origami94 het volgende:
Ronald Plasterk was nagenoeg bijna mp als columnist van De Telegraaf
Ziet er uit als zo'n typisch persoon die je bij Harry Mens zou kunnen zien.quote:Op vrijdag 1 november 2024 08:47 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Exact. Dit was ook een move om De Telegraaf helemaal aan je kant te krijgen (terwijl je ondertussen de NPO sloopt of monddood maakt).
Dezelfde Telegraaf van nu de Democraten beschuldigen van verkiezingsfraude (en zwijgen over islamofobie en islamofobisch geweld).
Huiveringwekkend artikel weer vandaag:
Vanuit Uruguay, waar hij woont, bouwt oud-bankier Gert Jan Mulder (66) op de achtergrond aan een radicaal-rechts Nederland. Hij is geldschieter van rechtse complotdenkers en onderhoudt korte lijnen met PVV, FvD en de omroep Ongehoord Nederland. Wie is deze man?
https://www.volkskrant.nl(...)-nederland~bd90c6d5/
"Partijen voor het volk". Vanuit Uruguay genoeglijk zien hoe de vrienden uit Rusland het Europees continent gaan slopen (als het aan PVV en FvD ligt).
Vanuit een daadwerkelijk omgevolkt land die extreemrechtse complottheorie verspreiden is ook wel weer typisch.quote:
En hoezo ga je je in je hutje daar zó fulltime bezighouden met het land dat je verliet?quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:55 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Vanuit een daadwerkelijk omgevolkt land die extreemrechtse complottheorie verspreiden is ook wel weer typisch.
🤓quote:Een zekere ijdelheid is Mulder niet vreemd, blijkt uit zijn uitingen op sociale media. Zo presenteert hij zichzelf consequent met zijn doctorstitel en schreef hij bij een zelfportret op X: ‘Het is fantastisch hoeveel ik ervan geniet om naar mezelf te kijken. Goed uitziend, intelligent, vrij.’
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |