abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215416286
Joe Biden, President van de Verenigde Staten

Kamala Harris, Vice-President van de Verenigde Staten

2024 Presidentsverkiezingen
Democratische Kandidaat: Kamala D. Harris
Republikeinse Kandidaat: Donald J. Trump

Democratische Vice-President Kandidaat: Tim Walz
Republikeinse Vice-President Kandidaat: James David "JD" Vance

House of Representatives:
Republican (220)
Democratic (212)
Vacant (3)

United States Senate:
Republican (49)
Democratic (47)
Independents (4)
Tiebreaker VP Harris (D)

Speaker of the House:
Mike Johnson (R)

Majority Leader of the House:
Steve Scalise (R)
Minority Leader of the House:
Hakeem Jeffries (D)

President of the Senate:
Kamala Harris (D)

Senate Majority Leader
Chuck Schumer (D)
Senate Minority Leader:
Mitch McConnell (R)

Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:

Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

We gebruiken in dit topic de volgende bronnen. Zie bijvoorbeeld hier als richtlijn: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen kan dit een richtlijn zijn:
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_215416303
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 08:12 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Daar ga je geen antwoord op krijgen want er is niemand die bij voorbaat beweert dat Harris dit wel even gaat winnen.

Dat soort zeker weten geschreeuw horen we vooral van Trumpfans,
Heb hier inderdaad niemand zien claimen dat het zeker is dat Harris gaat winnen, laat staan met een landslide.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_215416351
Een dementerende man zegt iets en de maga fan boys weten niet hoe snel ze kritiek moeten leveren. Een dementerende man zegt iets en de maga fanboys weten niet hoe snel ze bizarre opmerkingen moeten downplayen. :+
pi_215416352
Waarom reageren mensen eigenlijk uberhaupt nog op dat tienermeisje?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_215416360
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 09:10 schreef Basp1 het volgende:
Een dementerende man zegt iets en de maga fan boys weten niet hoe snel ze kritiek moeten leveren. Een dementerende man zegt iets en de maga fanboys weten niet hoe snel ze bizarre opmerkingen moeten downplayen. :+
Klinkt als hoe het overal gaat
pi_215416399
twitter

Lol, een beetje jammer dat er nu weinig hysterie is vanuit de “objectieve” media. Het is een bijzondere week gebleken, eerst hebben we MSG wat natuurlijk gewoon een prachtige event was met gigantisch veel mensen in New York notabene.
Dat word door de media vergeleken met een nazi rally, een talking point dat hier uiteraard gretig word overgenomen door de mensen die anderen beschuldigen van het oplepelen van talking points lol.
Vervolgens hebben we het incident met Hamas lover Mehdi Hassan die Trump en zijn supporters nazis noemt en vervolgens bijna een aanval kreeg omdat Gidursky een zeer geslaagde grap maakte over een pieper die hopelijk niet afgaat.
Arme Gidursky is nu uiteraard niet welkom want racisme of iets dergelijks, hoezo dubbele standaard.
En nu hebben we Biden, Harris probeert bij hem vandaan te blijven maar die oude bok kon het niet laten om even de helft van het land garbage te noemen lol.
Nogmaals jammer dat de zeer objectieve en betrouwbare media niet compleet hysterisch word omdat het halve land even word vergeleken met afval. Wat dacht Biden? Wat die komiek kan dat kan ik ook maar dan in mijn rol als president?
pi_215416439
twitter

And so it begins, en dan vragen ze zich af waarom het vertrouwen in de media toch zo laag is.
pi_215416597
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 09:23 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Lol, een beetje jammer dat er nu weinig hysterie is vanuit de “objectieve” media. Het is een bijzondere week gebleken, eerst hebben we MSG wat natuurlijk gewoon een prachtige event was met gigantisch veel mensen in New York notabene.
Dat word door de media vergeleken met een nazi rally, een talking point dat hier uiteraard gretig word overgenomen door de mensen die anderen beschuldigen van het oplepelen van talking points lol.
Vervolgens hebben we het incident met Hamas lover Mehdi Hassan die Trump en zijn supporters nazis noemt en vervolgens bijna een aanval kreeg omdat Gidursky een zeer geslaagde grap maakte over een pieper die hopelijk niet afgaat.
Arme Gidursky is nu uiteraard niet welkom want racisme of iets dergelijks, hoezo dubbele standaard.
En nu hebben we Biden, Harris probeert bij hem vandaan te blijven maar die oude bok kon het niet laten om even de helft van het land garbage te noemen lol.
Nogmaals jammer dat de zeer objectieve en betrouwbare media niet compleet hysterisch word omdat het halve land even word vergeleken met afval. Wat dacht Biden? Wat die komiek kan dat kan ik ook maar dan in mijn rol als president?
'Prachtig event'

twitter

twitter
  woensdag 30 oktober 2024 @ 09:51:34 #10
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215416624
Oh jongens, de Amerikanen zullen er wel hun buik van vol hebben, maar ik zal ook blij zijn als het resultaat binnen is.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_215416652
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 09:51 schreef SEMTEX het volgende:
Oh jongens, de Amerikanen zullen er wel hun buik van vol hebben, maar ik zal ook blij zijn als het resultaat binnen is.
Gelukkig bijna voorbij inderdaad maar ik verwacht dat het nog wel gekker kan bij de volgende verkiezingen helaas.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 09:55:50 #12
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215416655
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 09:23 schreef Chivaz het volgende:
Wat dacht Biden? Wat die komiek kan dat kan ik ook maar dan in mijn rol als president?
Misschien moeten die mensen dan maar niet op biden stemmen.

Ow, wacht...
&lt;signature here&gt;.
pi_215416662
Om maar weer eens een geprojecteerd leugen van onze chivaz te ontkrachten ook de msm media besteed aandacht aan de lompe opmerking van Biden..

Van de nyt:

Biden Appears to Insult Trump Supporters as ‘Garbage,’ but Quickly Tries to Clarify
  FOK!fotograaf woensdag 30 oktober 2024 @ 09:58:05 #14
842 Zorro
Z
pi_215416677
quote:
7s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 09:54 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Gelukkig bijna voorbij inderdaad maar ik verwacht dat het nog wel gekker kan bij de volgende verkiezingen helaas.
Dat geloof ik niet. Dan hebben ze vast geleerd en een beetje normale kandidaten aan beide kanten.

Toch?????
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_215416682
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 09:56 schreef Basp1 het volgende:
Om maar weer eens een geprojecteerd leugen van onze chivaz te ontkrachten ook de msm media besteed aandacht aan de lompe opmerking van Biden..

Van de nyt:

Biden Appears to Insult Trump Supporters as ‘Garbage,’ but Quickly Tries to Clarify

Appears to insult……..
Dankjewel NYT, gelukkig heeft hij het daarna verklaart toch?
Niets aan de hand mensen, gewoon doorlopen…..
pi_215416690
quote:
7s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 09:55 schreef ExTec het volgende:

[..]
Misschien moeten die mensen dan maar niet op biden stemmen.

Ow, wacht...
Lol, werkt het in de VS ook zo dat de president spreekt voor het hele kabinet inclusief Kamala?
pi_215416691
quote:
6s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 09:58 schreef Zorro het volgende:

[..]
Dat geloof ik niet. Dan hebben ze vast geleerd en een beetje normale kandidaten aan beide kanten.

Toch?????
Ik ben eigenlijk best benieuwd wie na Donald gekozen zal worden als kandidaat voor de republikeinen.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_215416711
quote:
7s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 10:00 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Ik ben eigenlijk best benieuwd wie na Donald gekozen zal worden als kandidaat voor de republikeinen.
Ik vermoed wederom een autoritair figuur, maar dan eentje die wel competent is. Want rechtsen worden heden ten dage nou eenmaal graag geleid door (halve) dictators en sekteleiders die vertellen dat ze bij hun aan het juiste adres zijn voor echte vrijheid.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_215416715
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 09:58 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Appears to insult……..
Ach gossie het is ook nooit goed genoeg voor de maga rupsjes. _O-

Laat ons dan maar eens als voorrbeeld zien hoe Fox omgaat met waanzin uitspraken van Trump. ^O^
pi_215416721
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 09:51 schreef SEMTEX het volgende:
Dat. Maar de nasleep gaat waarschijnlijk langer zijn dan toen Biden werd gekozen.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 10:04:43 #21
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215416722
quote:

Precies, beeld je maar gewoon in dat het trump is die het doet, dan is er niks aan de hand.
&lt;signature here&gt;.
pi_215416734
quote:
6s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 09:58 schreef Zorro het volgende:

[..]

Toch?????
AOC vs Trump jr. incoming
pi_215416743
quote:

[..]
Appears to insult……..
Het is vooral dom van Biden. Als Harris het opnam tegen een normale, fatsoenlijke kandidaat - iemand als McCain of Romney - zou de verontwaardiging ter rechterzijde terecht zijn.

Maar de tegenstander is Trump, die sprekers uitnodigt op z'n rally die Harris 'antichrist' noemen en Democraten 'fucking degenerates'. Die 'linksen' omschrijft als de 'enemy within' waar je keihard tegen moet optreden, desnoods met de inzet van het leger. Die zijn (politieke) tegenstanders 'horrible people' noemt en 'evil'. De lijst is veel langer, maar het punt is duidelijk.

Dus kap met je krokodillentranen en je gespeelde verontwaardiging.

[ Bericht 1% gewijzigd door KoosVogels op 30-10-2024 10:14:39 ]
  woensdag 30 oktober 2024 @ 10:10:50 #24
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215416766
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 10:08 schreef KoosVogels het volgende:
Maar de tegenstander is Trump, die sprekers uitnodigt op z'n rally die Harris 'antichrist' noemen en Democraten 'fucking degenerates'. Die 'linksen' omschrijft als de 'enemy within' waar je keihard tegen moet optreden, desnoods met de inzet van het leger. Die zijn politieke tegenstanders 'horrible people' noemt en 'evil'.
&lt;signature here&gt;.
pi_215416808
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 09:56 schreef Basp1 het volgende:

Van de nyt:

Het enige vuil/garbage dat Biden ziet zijn de supporters, die zich demoniserend uitlaten.

Vrij normaal wat Biden zegt.
pi_215416830
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 10:04 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Ach gossie het is ook nooit goed genoeg voor de maga rupsjes. _O-

Laat ons dan maar eens als voorrbeeld zien hoe Fox omgaat met waanzin uitspraken van Trump. ^O^
Ja maar Fox is rechtse propaganda volgens de criticasters hier en de rest van de media zijn vooral bezig met objectieve verslaggeving.
Ik mis een beetje die objectieve verslaggeving want nog geen 2 dagen geleden moest ik overal zien en lezen dat een komiek een zeer rascistische grap heeft gemaakt op een nazi rally. Sommigen claimden zelfs dat de grap zo erg was dat ze het niet konden herhalen op TV.
Zou het misschien kunnen zijn dat de media zeer partijdig is en dat er een dubbele standaard gehanteerd word? Of blijven jullie dat stug ontkennen? Ik weet het antwoord wel.

Overigens til ik persoonlijk helemaal niet zo zwaar aan de opmerking van Biden. De man is dementerend en probeerde op zijn eigen unieke manier de partij te helpen.
Ik vind het gewoon erg grappig die selectieve verontwaardiging hier in het topic dat natuurlijk een spiegelbeeld is van het media landschap.
pi_215416852
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 10:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
AOC vs Trump jr. incoming
Die eerste is in 2028 nog niet oud genoeg voor de Grondwet. Sowieso vermoed ik dat deze linkse debiel (met defund the police en arbeiderszelfbestuur bij bedrijven; hoe verzin je het?) eerst nog haar bijdrage aan de omvolking moet vervullen. ;)
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_215416859
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 10:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Het is vooral dom van Biden. Als Harris het opnam tegen een normale, fatsoenlijke kandidaat - iemand als McCain of Romney - zou de verontwaardiging ter rechterzijde terecht zijn.

Maar de tegenstander is Trump, die sprekers uitnodigt op z'n rally die Harris 'antichrist' noemen en Democraten 'fucking degenerates'. Die 'linksen' omschrijft als de 'enemy within' waar je keihard tegen moet optreden, desnoods met de inzet van het leger. Die zijn (politieke) tegenstanders 'horrible people' noemt en 'evil'. De lijst is veel langer, maar het punt is duidelijk.

Dus kap met je krokodillentranen en je gespeelde verontwaardiging.
Ook normale en fatsoenlijke kandidaten werden in de nazi hoek gezet. Ik kan mij nog herinneren dat Mitt Romney een racist werd genoemd die de zwarte mensen terug de slavernij in zou trappen.
Nogmaals ik ben niet verontwaardigd ik vind het vooral grappig om de media en in het verlengde jullie te zien spartelen om dit voorval goed te praten.
pi_215416880
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 10:18 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Die eerste is in 2028 nog niet oud genoeg voor de Grondwet. Sowieso vermoed ik dat deze linkse debiel (met defund the police en arbeiderszelfbestuur bij bedrijven; hoe verzin je het?) eerst nog haar bijdrage aan de omvolking moet vervullen. ;)
Ze is al 35 en dat is de minimumleeftijd.
pi_215416910
Sowieso zit er een zekere assymetrie in het gejank over elke keer dat er mogelijkerwijs wat negatiefs gezegd lijkt te worden over Trumpstemmers en de volstrekte blindheid wijze waarop de Democratische achterban keer op keer wordt geschoffeerd.
pi_215416959
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 10:19 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ook normale en fatsoenlijke kandidaten werden in de nazi hoek gezet. Ik kan mij nog herinneren dat Mitt Romney een racist werd genoemd die de zwarte mensen terug de slavernij in zou trappen.
Nogmaals ik ben niet verontwaardigd ik vind het vooral grappig om de media en in het verlengde jullie te zien spartelen om dit voorval goed te praten.
Grappig, verontwaardigd. Het doet er verder ook niet toe, je haalt hier de woorden van Biden aan en hekelt de wijze waarop (sommige) media verslag doen van de Trump-bijeenkomst, die in jouw ogen 'prachtig' was.

Nogmaals de vraag: wat is er precies prachtig aan onderstaande?

quote:
pi_215416988
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 10:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Grappig, verontwaardigd. Het doet er verder ook niet toe, je haalt hier de woorden van Biden aan en hekelt de wijze waarop (sommige) media verslag doen van de Trump-bijeenkomst, die in jouw ogen 'prachtig' was.

[..]

En vergeet ook de totaal onschuldige uitspraak ''Immigranten vergiftigen het bloed van de natie", niet.
pi_215416995
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 10:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

[..]

Niet sjiek, maar die mensen zitten niet in de politiek. Biden daarentegen is de zittende president van de VS en ik weet niet hoe het werkt maar het lijkt mij dat de president het hele kabinet vertegenwoordigt.
Als je in die hoedanigheid het halve land “garbage” noemt dan weegt dat wel wat zwaarder dan een paar politieke sprekers op een rally vind je niet?
pi_215417020
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 10:33 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Niet sjiek, maar die mensen zitten niet in de politiek. Biden daarentegen is de zittende president van de VS en ik weet niet hoe het werkt maar het lijkt mij dat de president het hele kabinet vertegenwoordigt.
Als je in die hoedanigheid het halve land “garbage” noemt dan weegt dat wel wat zwaarder dan een paar politieke sprekers op een rally vind je niet?
Die figuren zijn sprekers tijdens een politieke bijeenkomst. Het is niet alsof ze per ongeluk het podium op zijn gewandeld, zijn bewust gekozen door de Trump-campagne. Daar gaat natuurlijk ook gewoon een boodschap van uit.

Verder heb ik niet alleen over die sprekers, ik haalde ook bewust de woorden van Trump aan. Die 'linksen' omschrijft als de 'enemy within' waar je keihard tegen moet optreden, desnoods met de inzet van het leger. Die zijn (politieke) tegenstanders 'horrible people' noemt en 'evil'.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 10:37:02 #35
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215417021
quote:
7s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 10:03 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik vermoed wederom een autoritair figuur, maar dan eentje die wel competent is. Want rechtsen worden heden ten dage nou eenmaal graag geleid door (halve) dictators en sekteleiders die vertellen dat ze bij hun aan het juiste adres zijn voor echte vrijheid.
Al dan niet meegefinancierd door Oompje Putin.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_215417022
Maar wel typisch dat de zeer terechte kritiek van mij kan rekenen op vooral whataboutisms. Hypocrisie ten top, AMV the gift that keeps on giving.
Laat maar jongens, de verkiezingen komen eraan en er is niemand in de VS die nu nog aan het twijfelen is. Het is nu gewoon afwachten wie er president word. Word het een kakelende kip die vooral omhoog heeft gefaald tot aan het presidentschap aan toe (dit is serieus een boek waard).
Of word het Donald Trump, gehaat en geliefd en veruit de meest controversiële president die ik ooit heb meegemaakt.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 10:41:38 #37
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215417065
De memes.

&lt;signature here&gt;.
pi_215417069
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 10:37 schreef Chivaz het volgende:
Maar wel typisch dat de zeer terechte kritiek van mij kan rekenen op vooral whataboutisms. Hypocrisie ten top, AMV the gift that keeps on giving.
Laat maar jongens, de verkiezingen komen eraan en er is niemand in de VS die nu nog aan het twijfelen is. Het is nu gewoon afwachten wie er president word. Word het een kakelende kip die vooral omhoog heeft gefaald tot aan het presidentschap aan toe (dit is serieus een boek waard).
Of word het Donald Trump, gehaat en geliefd en veruit de meest controversiële president die ik ooit heb meegemaakt.
Toch bijzonder dat je die enorme balk in je eigen oog niet kunt zien.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 10:43:59 #39
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215417086
quote:
7s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 10:41 schreef ExTec het volgende:
De memes.

[ afbeelding ]
Dat eeuwige gejengel van die Trumpanzees. Wel in het wilde weg uitdelen maar oh wee als ze moeten incasseren. Dikke, dikke tranen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_215417119
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 10:43 schreef Perrin het volgende:

[..]
Dat eeuwige gejengel van die Trumpanzees. Wel in het wilde weg uitdelen maar oh wee als ze moeten incasseren. Dikke, dikke tranen.
Da's hier in NL, of zelfs op Fok niet anders. Linksen zijn altijd Policor deugende wegkijkende zelfhatende cultureel marxistische Gutmenschen (welke superlatieven vergeet ik nog?). Maar waag het niet een keertje de term "domrechts" te laten vallen. Dan is de wereld te klein. :')
pi_215417121
twitter

Dit is ook wel een heerlijk stukje toneel he, Trump staat nog net niet te juichen lol.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 10:48:41 #42
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215417126
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 10:43 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ja, het concept dat als je zelf zo toxic bent, je niet echt aanspraak kunt maken op de moral highground is niet echt besteed aan ze.
&lt;signature here&gt;.
pi_215417127
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 10:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Toch bijzonder dat je die enorme balk in je eigen oog niet kunt zien.
Niets bijzonders aan.

De propaganda van Fox en de x bubbel hebben maga cult leden erg goed geïndoctrineerd en geconditioneerd .
  woensdag 30 oktober 2024 @ 10:51:08 #44
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215417138
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 10:47 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Da's hier in NL, of zelfs op Fok niet anders. Linksen zijn altijd Policor deugende wegkijkende zelfhatende cultureel marxistische Gutmenschen (welke superlatieven vergeet ik nog?). Maar waag het niet een keertje de term "domrechts" te laten vallen. Dan is de wereld te klein. :')
Misschien wel omdat extreemrechtse stemmers vaak mensen zijn die teleurgesteld zijn in hun eigen leven en dus al niet in staat zijn om daar ook nog kritiek van een ander over te krijgen.
pi_215417228
quote:
7s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 10:48 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ja, het concept dat als je zelf zo toxic bent, je niet echt aanspraak kunt maken op de moral highground is niet echt besteed aan ze.
Dat is het punt niet, pretenderen dat je de moral highground hebt maar wanneer de paniek toeslaat alles uit de kast word getrokken om je kiezers te overtuigen. Ik heb dit vaker bij de democraten zien gebeuren. Nogmaals Mitt Romney werd een racist genoemd en hij zou volgens Biden de zwarte Amerikanen terug de slavernij in trappen.
En nu weer even het halve land “garbage” noemen nadat ze al zijn uitgemaakt voor nazis.
Er is geen moral high ground, voor moraliteit etc moet je naar de kerk.
Politiek is een smerig spel waar alles is geoorloofd, de persoon die dat spelletje het beste beheerst wint de verkiezingen.
Dat mensen dit nog steeds niet doorhebben vooral hier in dit topic vind ik echt ronduit bizar.
pi_215417254
Joe Biden heeft hier toch gewoon gelijk?

Nee, niet allemaal nee. Maar wel de meerderheid.

Of het slim is om te zeggen is een ander verhaal. Gelijk hebben is niet altijd gelijk krijgen.
Incelfrikandel
  woensdag 30 oktober 2024 @ 11:00:40 #47
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215417271
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 10:58 schreef Chivaz het volgende:
Dat is het punt niet, pretenderen dat je de moral highground hebt
Waarom doe je het dan.
&lt;signature here&gt;.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 11:01:26 #48
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215417276
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 10:59 schreef Frikandelbroodje het volgende:

Of het slim is om te zeggen is een ander verhaal. Gelijk hebben is niet altijd gelijk krijgen.
Hij heeft niks meer te verliezen als persoon.
pi_215417285
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 10:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Ze is al 35 en dat is de minimumleeftijd.
Je hebt gelijk! Ik dacht dat 40 de minimumleeftijd was.

Wel vind ik sommige ideetjes van haar wel echt vrij extreem. Ja er is klassenjustitie (ook hier) maar 'defund the police', en het Amerikaanse IND afschaffen lijkt me zwaar onverstandig.

Ik zou eerder zeggen 'laat de gevangenissen leeglopen', alleen verkoopt dat wrs. minder lekker.

Massa-opsluitingen zijn daar echt wel een probleem.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 30 oktober 2024 @ 11:03:44 #50
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215417287
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 10:59 schreef Frikandelbroodje het volgende:

Daarbij denk ik ook niet dat dit the needle ook maar in het minste moved.

The deplorables and beloved poorly educated die op die rallies staan, waren toch al niet van plan om op harris te stemmen.

En twijfel gevallen gaan echt niet nav deze domme uitspraak van biden ineens stemmen op die knakker die nog vele malen more toxic is.

Mooie nothing burger, waar bepaald volk zich weer dagen mee bezig kan houden :z
&lt;signature here&gt;.
pi_215417291
twitter

Dit doet hij dan wel weer fantastisch, geen hysterie etc. Hij vraagt om vergiffenis voor Biden want hij weet inderdaad misschien niet wat hij zegt.
pi_215417305
Dit topic is momenteel ook niks anders dan echochambers voor zowel Trump-fans als Harris-fans. Voor elk domme uitspraak van Trump word je doodgegooid met 10 van Harris en voor elk domme uitspraak van Harris staan daar weer 10 van tegenover van Trump.

Laat de verkiezingen maar komen.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 11:06:48 #53
38496 Perrin
pi_215417307
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 11:04 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]

Dit doet hij dan wel weer fantastisch, geen hysterie etc. Hij vraagt om vergiffenis voor Biden want hij weet inderdaad misschien niet wat hij zegt.
Ja dat hypocriete toneel van Trump spreekt je duidelijk aan.
pi_215417310
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 11:04 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]

Zoveel zelfreflectie had ik niet achter Trump gezocht eerlijk gezegd.
pi_215417311
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 10:37 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Al dan niet meegefinancierd door Oompje Putin.
Ik vind het treffend hoe Harris slechts voor 6% van de donatie inkomsten leunt op miljardairs.

Voor Trump is dat ruim 35%, en dat is dan alleen maar wat publiekelijk bekend wordt gemaakt (niet de 'dark money').
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_215417341
Honderd maar?! Wat heeft de man wèl tot stand gebracht? Positieve zaken hè.
twitter
  woensdag 30 oktober 2024 @ 11:20:39 #57
38496 Perrin
pi_215417388
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 11:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit topic is momenteel ook niks anders dan echochambers voor zowel Trump-fans als Harris-fans. Voor elk domme uitspraak van Trump word je doodgegooid met 10 van Harris en voor elk domme uitspraak van Harris staan daar weer 10 van tegenover van Trump.

Laat de verkiezingen maar komen.
Onzin, ik vind Harris erg matig en Trump echt volkomen belachelijk.

En mensen die als een duracelkonijntje achter oplichters als Trump aanhobbelen inderdaad 'garbage'.
pi_215417398
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 11:06 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ja dat hypocriete toneel van Trump spreekt je duidelijk aan.
Ik herken theater wanneer ik het zie, hij zit nog net niet te lachen want hij weet dat hij dit kan uitmelken tot op het bot en dat zo vlak voor de verkiezingen.
Heb je nu nog steeds niet door dat heel dat politieke circus een groot spel is en dat de kiezers bespeeld moeten worden?
Ik verwijs even naar een grapje dat compleet werd uitgemolken vanwege vermeend racisme.
Valt het je niet op dat al die mensen die luidkeels schreeuwde over racisme etc opvallend stil zijn nu Biden dat heeft gezegd?
Een ander hier in dit topic probeerde het te rationaliseren door te stellen dat als je de moral high ground hebt je geoorloofd bent om dit soort dingen te zeggen.
Ik zou zeggen op naar de volgende talking point want er moet haast wel nog iets naar buiten komen.
pi_215417425
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 10:51 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Misschien wel omdat extreemrechtse stemmers vaak mensen zijn die teleurgesteld zijn in hun eigen leven en dus al niet in staat zijn om daar ook nog kritiek van een ander over te krijgen.
Eerlijk is eerlijk, er zit wel iets achter (waarmee ik niet zeg dat 'Trump en internationale vrienden' dan de juiste antwoorden bieden).
Deuger, Woke & Gutmensch
  woensdag 30 oktober 2024 @ 11:31:18 #60
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215417442
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 11:20 schreef Perrin het volgende:
Onzin, ik vind Harris erg matig en Trump echt volkomen belachelijk.
Eens. Maar goed; in harris entourage krijg je ongetwijfeld wel zat capabele mensen. Bij trump krijg je die 2025 mongolen.
&lt;signature here&gt;.
pi_215417461
quote:
7s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 11:31 schreef ExTec het volgende:

[..]
Eens. Maar goed; in harris entourage krijg je ongetwijfeld wel zat capabele mensen. Bij trump krijg je die 2025 mongolen.
Ik haal nog maar een keer de column van Kustaw Bessems van stal, die het naar mijn treffend verwoordt:

quote:
Harris is een gewone politica. Je kunt gewone kritiek op haar hebben. Je kunt bijvoorbeeld vinden dat ze te weinig heeft gedaan tegen illegale immigratie. Of dat ze soms in onbegrijpelijke zinnen spreekt. Of dat ze een gemankeerde kandidaat is nu ze niet aan voorverkiezingen heeft meegedaan maar plots werd gekroond tot vervanger van de afgetakelde Joe Biden. En wanneer ze op zulke kwesties wordt aangevallen, zie je dus ook iets normaals, zoals bij alle normale politici met een staat van dienst waarop ze aanspreekbaar zijn: dat ze het lastig heeft.

Haar tegenstander is geen normale politicus. Trump is een diep gestoorde leugenaar en een oplichter. Volgens de jury in een civiele zaak een man die zich aan seksueel misbruik heeft schuldig gemaakt. Een anti-democraat die heeft geprobeerd de uitkomst van de vorige verkiezingen teniet te doen met fraude en intimidatie en door een meute op te hitsen. Hij erkent tot op de dag van vandaag de uitslag niet en dreigt als president iedereen te laten vervolgen die hij voor de resultaten verantwoordelijk houdt.

Hij bewondert dictators en heeft uitgesproken en bewezen autocratische ambities. Hij verheerlijkt geweld en zei nog deze week dat hij het leger zal inzetten tegen ‘de vijand van binnenuit’ die hij gevaarlijker acht dan welke buitenlandse mogendheid ook en waartoe hij politieke tegenstanders rekent. De ideologie van zijn beweging houdt in dat de VS ‘een tweede Amerikaanse Revolutie’ wacht, waarvan bij voorbaat niet vaststaat dat die zonder bloedvergieten zal verlopen. Tegenmacht zal er in zijn overheidsapparaat nauwelijks meer zijn.

Denk hieraan, wanneer je op tv weer eens zo’n uitgekookt handelaartje in meeschuifmeningen ziet enerzijds-anderzijdsen. Alsof het midden tussen deze twee een redelijke plek is. Denk hieraan wanneer weer eens guitig de folklore wordt besproken van die o-zo-dolle Amerikaanse campagnes.

Bron
pi_215417509
De strategie is alle extreme zaken die Trump roept af te doen als show en hyperbolen. Dat zo ongeveer iedereen met meer dan twee hersencellen die met Trump heeft gewerkt al heeft gesteld dat dit absoluut niet het geval is, doet verder niet ter zake.
pi_215417526
quote:
‘Bitter medicine’: Why some EU officials quietly yearn for Trump

BRUSSELS — Here’s a dirty little secret about the U.S. presidential election: Some European officials think a victory by former President Donald Trump could be what the European Union needs to muscle up on defense and get tough on China.

“The return of Trump would be a beneficial shock that will enable the EU to move forward, like the pandemic or the energy crisis following the war in Ukraine,” said one senior EU diplomat who, like others quoted in this article, was granted anonymity to speak freely.

This view, shared confidentially by several EU diplomats and EU officials, doesn’t stem from affection for the Republican candidate or his policy proposals.

Lees verder
Vind dit wel een riskante benadering. In theorie zit hier wel wat in, maar er wordt wel gemakkelijk aan voorbijgegaan dat er een EU-kritische wind over het continent waait. Onze grootste coalitiepartij is nota bene fel tegen versterking van de EU. Snap de gedachtegang van deze EU-diplomaten, maar het is niet automatisch gezegd dat lidstaten ook daadwerkelijk de handschoen oppakken.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 11:47:48 #64
38496 Perrin
pi_215417550
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 11:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Vind dit wel een riskante benadering. In theorie zit hier wel wat in, maar er wordt wel gemakkelijk aan voorbijgegaan dat er een EU-kritische wind over het continent waait. Onze grootste coalitiepartij is nota bene fel tegen versterking van de EU. Snap de gedachtegang van deze EU-diplomaten, maar het is niet automatisch gezegd dat lidstaten ook daadwerkelijk de handschoen oppakken.
Idd en dan achteraf weer de teleurstelling.

pi_215417552
Oeh.. :X

twitter
Heel veel sambal
pi_215417570
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 11:48 schreef Nyamuk het volgende:

[ x ]
Misschien net anderhalve dus. We kennen deze man al langer dan vandaag.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 11:52:33 #67
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215417591
quote:

[ x ]
Bron: Fox.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 11:56:25 #68
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215417620
quote:

[ x ]
Fake news.
&lt;signature here&gt;.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 11:57:29 #69
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215417626
quote:
14s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 11:50 schreef xpompompomx het volgende:

We kennen deze man al langer dan vandaag.
Ja, da's die knakker die vanuit het kremlin betaald wordt.
&lt;signature here&gt;.
pi_215417661
twitter

Hier slaat president Trump nog even de spijker op z’n kop.
pi_215417671
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 12:00 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]

Goeden trolpoging: 2/10
  woensdag 30 oktober 2024 @ 12:02:04 #72
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215417673
:') _O-
&lt;signature here&gt;.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 12:02:37 #73
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215417678
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 12:00 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]

Want dat is alles wat-ie kan.. en beetje tweeten en TV kijken.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 12:04:13 #74
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215417693
Maar goed; beschuldig de ander van wat jij doet, komt ook uit het kremlin-draaiboek.
&lt;signature here&gt;.
pi_215417710
quote:

[..]
Poetin is natuurlijk de grootste katalysator geweest van het besef dat Europa niet enkel op de VS kan teren voor wat betreft defensie. Het gevaar is echter dat er zo langzamerhand steeds meer Poetinverstehers aan de macht komen in Europa die als een stel Chamberlains weg zullen kijken terwijl hij z'n imperialistische ambities waarmaakt.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 12:07:26 #76
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215417715
Loud white men for Kamala O+
twitter
pi_215417716
Tja, en dan gaan jammeren dat mensen je uitmaken voor troll. Misschien moet je dan ook niet van dat soort opzichtige trollposts plaatsen.
pi_215417731
quote:

[..]
Ik geloof er niets van dat die 'some' er zo veel zijn. Op een apparaat van 20000 kun je altijd wel 'some' vinden

Politico is sowieso troep. De Europese editie is van Axel Springer, dus tuig. Politico neigt naar Trump (wat een Joshua Livestro ook heel goed heeft gezien).
Deuger, Woke & Gutmensch
  woensdag 30 oktober 2024 @ 12:12:57 #79
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215417766
Soms weet ik niet meer of ik filmpjes uit dit topic haal of omdat Twitter ze voorschotelt via het algoritme. Dus als dit een herhaling is: excuses. Anyway:
twitter
pi_215417788
quote:
7s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 12:04 schreef ExTec het volgende:
Maar goed; beschuldig de ander van wat jij doet, komt ook uit het kremlin-draaiboek.
Ah, muh Russia! Trump is Hitler die onder controle staat van het Kremlin. Waarom is Xi nog niet genoemd? Dat zou het wel een beetje afmaken vind je niet?
pi_215417816
trollolol.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 12:23:26 #82
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215417857
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 12:15 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ah, muh Russia! Trump is Hitler die onder controle staat van het Kremlin. Waarom is Xi nog niet genoemd? Dat zou het wel een beetje afmaken vind je niet?
Deze is maar een 1/10 waard. Doe eens wat meer je best joh.
&lt;signature here&gt;.
pi_215417900
quote:
7s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 12:23 schreef ExTec het volgende:

[..]
Deze is maar een 1/10 waard. Doe eens wat meer je best joh.
Deze keer was ik bloedserieus, Trump word vergeleken met Hitler en tegelijkertijd staat hij onder controle van het Kremlin.
Ik vraag mij serieus af waarom Xi nooit word betrokken in deze fantasie.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 12:31:44 #84
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215417910
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 12:30 schreef Chivaz het volgende:
Deze keer was ik bloedserieus
Dat ben je meestal. Dat is ook het probleem.
&lt;signature here&gt;.
pi_215418014
twitter

Hier heeft Ben Shapiro groot gelijk, als je je politieke tegenstander op dagelijkse basis dehumaniseert dan kom je “onbedoeld” tot een uitspraak die niet kan. Laten we eerlijk wezen 2 moordaanslagen die trouwens minder aandacht hebben gekregen dan het foute grapje van Tony zijn daar het bewijs van.

Hoe veilig ben je nog in de VS als je achternaam Trump is?
  woensdag 30 oktober 2024 @ 12:55:43 #86
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215418056
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 12:48 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Hoe veilig ben je nog in de VS als je achternaam Trump is?
Hoge bomen vangen veel wind. Het is niet alsof de rest van de familie allemaal engeltjes zijn.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 12:58:07 #87
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215418072
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 12:48 schreef Chivaz het volgende:
Laten we eerlijk wezen 2 moordaanslagen die trouwens minder aandacht hebben gekregen dan het foute grapje van Tony zijn daar het bewijs van.
Ja, echt vervelend dat die nutjob republikeinen met wapens op Don old schoten, of wilde schieten.

Moeten we niet willen met z'n allen.
&lt;signature here&gt;.
pi_215418099
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 12:55 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Hoge bomen vangen veel wind. Het is niet alsof de rest van de familie allemaal engeltjes zijn.
Zijn kleinkinderen of wat dacht je van neefjes en nichtjes die helemaal niets met politiek te maken hebben?
De naam Trump is niet een naam die ik zou willen dragen als de media en de politiek je vergelijkt met nazis.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 13:03:38 #89
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215418116
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 13:01 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Zijn kleinkinderen of wat dacht je van neefjes en nichtjes die helemaal niets met politiek te maken hebben?
De naam Trump is niet een naam die ik zou willen dragen als de media en de politiek je vergelijkt met nazis.
Maar ligt een beetje aan de voornaam die erbij hoort, he?

Als die donald, donald jr, of erik is, lastig.

Is die mary, valt het allemaal wel mee.
&lt;signature here&gt;.
pi_215418142
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 12:55 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Geheid dat we in 2028 met Lara Trump de volgende presidentskandidaat krijgen.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_215418143
quote:
7s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 13:03 schreef ExTec het volgende:

[..]
Maar ligt een beetje aan de voornaam die erbij hoort, he?

Als die donald, donald jr, of erik is, lastig.

Is die mary, valt het allemaal wel mee.
Mensen die geloven dat Trump Hitler is zijn sowieso erg irrationeel. Ik denk niet dat het heel erg veel uitmaakt dat ze geen Donald of Erik heten. En al zouden ze Donald of Erik heten, beiden maakten geen deel uit van de voormalige Trump administratie.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 13:10:26 #92
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215418146
Maar dat krijg je als je niet trump-stemmers uitmaakt voor 'the enemy within', 'horrible people' en 'evil', dan gaan mensen het recht in eigen handen nemen.

twitter
&lt;signature here&gt;.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 13:11:46 #93
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215418150
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 13:10 schreef Chivaz het volgende:
Mensen die geloven dat Trump Hitler is zijn sowieso erg irrationeel.
Volgens mij is die man ook al heel lang dood. Dus nee, trump lijkt mij niet hitler. Ze lijken qua uiterlijk bv ook niet echt op elkaar.
&lt;signature here&gt;.
pi_215418154
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 13:09 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]
Geheid dat we in 2028 met Lara Trump de volgende presidentskandidaat krijgen.
Het word Vance of DeSantis. DeSantis is veruit de meest capabele bestuurder en zou deze verkiezingen op zijn sloffen hebben gewonnen.
Vance timmert tijdens deze campagne flink aan de weg en is retorisch erg sterk.
Het ontbreekt ze beiden helaas een beetje aan charisma, dat gaat ze misschien wel opbreken tegen bijvoorbeeld Gavin Newsome of Shapiro.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 13:22:11 #95
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215418205
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 13:01 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ja, want het is verder natuurlijk een hardstikke onschuldige familie die helemaal niks misdaan heeft :') . In de slachtofferrol kruipen is ook iets extreem rechts.
pi_215418209
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 13:12 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het word Vance of DeSantis. DeSantis is veruit de meest capabele bestuurder en zou deze verkiezingen op zijn sloffen hebben gewonnen.
Vance timmert tijdens deze campagne flink aan de weg en is retorisch erg sterk.
Het ontbreekt ze beiden helaas een beetje aan charisma, dat gaat ze misschien wel opbreken tegen bijvoorbeeld Gavin Newsome of Shapiro.
DeSantis? Maar dat is volgens Trump toch een pedofiel?

In latest low blow, Donald Trump amplifies attack labeling Ron DeSantis a ‘groomer’

Well, Trump is now suggesting DeSantis is a pedophile

Trump Shares DeSantis 'Grooming' Accusation Just as Governor Defends Him

Je steunt toch geen pedofiel, Chivaz?
  woensdag 30 oktober 2024 @ 13:31:17 #97
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215418250
De 'kracht' van trump is, is dat hij gewoon dom is. Dat spreekt domme mensen aan.

Z'n kinderen, vance, lara, deathsantis zijn vele malen intelligenter.

En dan kun je proberen af te dalen, doen of je net zo dom bent, maar dat is neerbuigend, en hebben domme mensen in de regel echt wel door.

Dus niemand gaat trump op precies die manier kunnen vervangen. Zo dom en dan met een enorme gouden lepel in je waffel geboren worden, + geldingsdrang omgekeerd evenredig aan het IQ, is een once in a lifetime gevalletje.
&lt;signature here&gt;.
pi_215418256
quote:
7s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 13:31 schreef ExTec het volgende:
De 'kracht' van trump is, is dat hij gewoon dom is. Dat spreekt domme mensen aan.

Z'n kinderen, vance, lara, deathsantis zijn vele malen intelligenter.

En dan kun je proberen af te dalen, doen of je net zo dom bent, maar dat is neerbuigend, en hebben domme mensen in de regel echt wel door.

Dus niemand gaat trump op precies die manier kunnen vervangen. Zo dom en dan met een enorme gouden lepel in je waffel geboren worden, + geldingsdrang omgekeerd evenredig aan het IQ, is een once in a lifetime gevalletje.
Zou Don Jr en Eric nou niet bepaald 'vele malen intelligenter' willen noemen.
pi_215418259
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 13:22 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Ja, want het is verder natuurlijk een hardstikke onschuldige familie die helemaal niks misdaan heeft :') . In de slachtofferrol kruipen is ook iets extreem rechts.
Dat klopt, de familie is onschuldig. Tenzij je gelooft in erfschuld wat dus weer een typisch extreem links dingetje is. Ik verwijs even naar herstelbetalingen voor de slavernij. Een standpunt waar Kamala in het verleden ook mee flirte.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 13:33:41 #100
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215418264
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 13:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Zou Don Jr en Eric nou niet bepaald 'vele malen intelligenter' willen noemen.
Ja, zijn ze. Ze spreken bv al behoorlijk a'la 'normale mensen'.

Ik zeg niet dat het wereld intellecten zijn ;)
&lt;signature here&gt;.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')