Heb hier inderdaad niemand zien claimen dat het zeker is dat Harris gaat winnen, laat staan met een landslide.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Daar ga je geen antwoord op krijgen want er is niemand die bij voorbaat beweert dat Harris dit wel even gaat winnen.
Dat soort zeker weten geschreeuw horen we vooral van Trumpfans,
Klinkt als hoe het overal gaatquote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:10 schreef Basp1 het volgende:
Een dementerende man zegt iets en de maga fan boys weten niet hoe snel ze kritiek moeten leveren. Een dementerende man zegt iets en de maga fanboys weten niet hoe snel ze bizarre opmerkingen moeten downplayen.
'Prachtig event'quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:23 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Lol, een beetje jammer dat er nu weinig hysterie is vanuit de “objectieve” media. Het is een bijzondere week gebleken, eerst hebben we MSG wat natuurlijk gewoon een prachtige event was met gigantisch veel mensen in New York notabene.
Dat word door de media vergeleken met een nazi rally, een talking point dat hier uiteraard gretig word overgenomen door de mensen die anderen beschuldigen van het oplepelen van talking points lol.
Vervolgens hebben we het incident met Hamas lover Mehdi Hassan die Trump en zijn supporters nazis noemt en vervolgens bijna een aanval kreeg omdat Gidursky een zeer geslaagde grap maakte over een pieper die hopelijk niet afgaat.
Arme Gidursky is nu uiteraard niet welkom want racisme of iets dergelijks, hoezo dubbele standaard.
En nu hebben we Biden, Harris probeert bij hem vandaan te blijven maar die oude bok kon het niet laten om even de helft van het land garbage te noemen lol.
Nogmaals jammer dat de zeer objectieve en betrouwbare media niet compleet hysterisch word omdat het halve land even word vergeleken met afval. Wat dacht Biden? Wat die komiek kan dat kan ik ook maar dan in mijn rol als president?
Gelukkig bijna voorbij inderdaad maar ik verwacht dat het nog wel gekker kan bij de volgende verkiezingen helaas.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:51 schreef SEMTEX het volgende:
Oh jongens, de Amerikanen zullen er wel hun buik van vol hebben, maar ik zal ook blij zijn als het resultaat binnen is.
Misschien moeten die mensen dan maar niet op biden stemmen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:23 schreef Chivaz het volgende:
Wat dacht Biden? Wat die komiek kan dat kan ik ook maar dan in mijn rol als president?
Dat geloof ik niet. Dan hebben ze vast geleerd en een beetje normale kandidaten aan beide kanten.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:54 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Gelukkig bijna voorbij inderdaad maar ik verwacht dat het nog wel gekker kan bij de volgende verkiezingen helaas.
Appears to insult……..quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:56 schreef Basp1 het volgende:
Om maar weer eens een geprojecteerd leugen van onze chivaz te ontkrachten ook de msm media besteed aandacht aan de lompe opmerking van Biden..
Van de nyt:
Biden Appears to Insult Trump Supporters as ‘Garbage,’ but Quickly Tries to Clarify
Lol, werkt het in de VS ook zo dat de president spreekt voor het hele kabinet inclusief Kamala?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:55 schreef ExTec het volgende:
[..]
Misschien moeten die mensen dan maar niet op biden stemmen.
Ow, wacht...
Ik ben eigenlijk best benieuwd wie na Donald gekozen zal worden als kandidaat voor de republikeinen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Dan hebben ze vast geleerd en een beetje normale kandidaten aan beide kanten.
Toch?????
Ik vermoed wederom een autoritair figuur, maar dan eentje die wel competent is. Want rechtsen worden heden ten dage nou eenmaal graag geleid door (halve) dictators en sekteleiders die vertellen dat ze bij hun aan het juiste adres zijn voor echte vrijheid.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:00 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk best benieuwd wie na Donald gekozen zal worden als kandidaat voor de republikeinen.
Ach gossie het is ook nooit goed genoeg voor de maga rupsjes.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:58 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Appears to insult……..
Dankjewel NYT, gelukkig heeft hij het daarna verklaart toch?
Niets aan de hand mensen, gewoon doorlopen…..
Dat. Maar de nasleep gaat waarschijnlijk langer zijn dan toen Biden werd gekozen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:51 schreef SEMTEX het volgende:
Oh jongens, de Amerikanen zullen er wel hun buik van vol hebben, maar ik zal ook blij zijn als het resultaat binnen is.
Precies, beeld je maar gewoon in dat het trump is die het doet, dan is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:58 schreef Chivaz het volgende:
AOC vs Trump jr. incomingquote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Dan hebben ze vast geleerd en een beetje normale kandidaten aan beide kanten.
Toch?????
Het is vooral dom van Biden. Als Harris het opnam tegen een normale, fatsoenlijke kandidaat - iemand als McCain of Romney - zou de verontwaardiging ter rechterzijde terecht zijn.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:58 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Appears to insult……..
Dankjewel NYT, gelukkig heeft hij het daarna verklaart toch?
Niets aan de hand mensen, gewoon doorlopen…..quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:08 schreef KoosVogels het volgende:
Maar de tegenstander is Trump, die sprekers uitnodigt op z'n rally die Harris 'antichrist' noemen en Democraten 'fucking degenerates'. Die 'linksen' omschrijft als de 'enemy within' waar je keihard tegen moet optreden, desnoods met de inzet van het leger. Die zijn politieke tegenstanders 'horrible people' noemt en 'evil'.
Het enige vuil/garbage dat Biden ziet zijn de supporters, die zich demoniserend uitlaten.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:56 schreef Basp1 het volgende:
Om maar weer eens een geprojecteerd leugen van onze chivaz te ontkrachten ook de msm media besteed aandacht aan de lompe opmerking van Biden..
Van de nyt:
Biden Appears to Insult Trump Supporters as ‘Garbage,’ but Quickly Tries to Clarify
Ja maar Fox is rechtse propaganda volgens de criticasters hier en de rest van de media zijn vooral bezig met objectieve verslaggeving.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:04 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ach gossie het is ook nooit goed genoeg voor de maga rupsjes.![]()
Laat ons dan maar eens als voorrbeeld zien hoe Fox omgaat met waanzin uitspraken van Trump.
Die eerste is in 2028 nog niet oud genoeg voor de Grondwet. Sowieso vermoed ik dat deze linkse debiel (met defund the police en arbeiderszelfbestuur bij bedrijven; hoe verzin je het?) eerst nog haar bijdrage aan de omvolking moet vervullen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
AOC vs Trump jr. incoming
Ook normale en fatsoenlijke kandidaten werden in de nazi hoek gezet. Ik kan mij nog herinneren dat Mitt Romney een racist werd genoemd die de zwarte mensen terug de slavernij in zou trappen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is vooral dom van Biden. Als Harris het opnam tegen een normale, fatsoenlijke kandidaat - iemand als McCain of Romney - zou de verontwaardiging ter rechterzijde terecht zijn.
Maar de tegenstander is Trump, die sprekers uitnodigt op z'n rally die Harris 'antichrist' noemen en Democraten 'fucking degenerates'. Die 'linksen' omschrijft als de 'enemy within' waar je keihard tegen moet optreden, desnoods met de inzet van het leger. Die zijn (politieke) tegenstanders 'horrible people' noemt en 'evil'. De lijst is veel langer, maar het punt is duidelijk.
Dus kap met je krokodillentranen en je gespeelde verontwaardiging.
Ze is al 35 en dat is de minimumleeftijd.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:18 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Die eerste is in 2028 nog niet oud genoeg voor de Grondwet. Sowieso vermoed ik dat deze linkse debiel (met defund the police en arbeiderszelfbestuur bij bedrijven; hoe verzin je het?) eerst nog haar bijdrage aan de omvolking moet vervullen.
Grappig, verontwaardigd. Het doet er verder ook niet toe, je haalt hier de woorden van Biden aan en hekelt de wijze waarop (sommige) media verslag doen van de Trump-bijeenkomst, die in jouw ogen 'prachtig' was.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:19 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ook normale en fatsoenlijke kandidaten werden in de nazi hoek gezet. Ik kan mij nog herinneren dat Mitt Romney een racist werd genoemd die de zwarte mensen terug de slavernij in zou trappen.
Nogmaals ik ben niet verontwaardigd ik vind het vooral grappig om de media en in het verlengde jullie te zien spartelen om dit voorval goed te praten.
quote:Maar de tegenstander is Trump, die sprekers uitnodigt op z'n rally die Harris 'antichrist' noemen en Democraten 'fucking degenerates'. Die 'linksen' omschrijft als de 'enemy within' waar je keihard tegen moet optreden, desnoods met de inzet van het leger. Die zijn (politieke) tegenstanders 'horrible people' noemt en 'evil'. De lijst is veel langer, maar het punt is duidelijk.
En vergeet ook de totaal onschuldige uitspraak ''Immigranten vergiftigen het bloed van de natie", niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Grappig, verontwaardigd. Het doet er verder ook niet toe, je haalt hier de woorden van Biden aan en hekelt de wijze waarop (sommige) media verslag doen van de Trump-bijeenkomst, die in jouw ogen 'prachtig' was.
Nogmaals de vraag: wat is er precies prachtig aan onderstaande?
[..]
Niet sjiek, maar die mensen zitten niet in de politiek. Biden daarentegen is de zittende president van de VS en ik weet niet hoe het werkt maar het lijkt mij dat de president het hele kabinet vertegenwoordigt.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Grappig, verontwaardigd. Het doet er verder ook niet toe, je haalt hier de woorden van Biden aan en hekelt de wijze waarop (sommige) media verslag doen van de Trump-bijeenkomst, die in jouw ogen 'prachtig' was.
Nogmaals de vraag: wat is er precies prachtig aan onderstaande?
[..]
Die figuren zijn sprekers tijdens een politieke bijeenkomst. Het is niet alsof ze per ongeluk het podium op zijn gewandeld, zijn bewust gekozen door de Trump-campagne. Daar gaat natuurlijk ook gewoon een boodschap van uit.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:33 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Niet sjiek, maar die mensen zitten niet in de politiek. Biden daarentegen is de zittende president van de VS en ik weet niet hoe het werkt maar het lijkt mij dat de president het hele kabinet vertegenwoordigt.
Als je in die hoedanigheid het halve land “garbage” noemt dan weegt dat wel wat zwaarder dan een paar politieke sprekers op een rally vind je niet?
Al dan niet meegefinancierd door Oompje Putin.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik vermoed wederom een autoritair figuur, maar dan eentje die wel competent is. Want rechtsen worden heden ten dage nou eenmaal graag geleid door (halve) dictators en sekteleiders die vertellen dat ze bij hun aan het juiste adres zijn voor echte vrijheid.
Toch bijzonder dat je die enorme balk in je eigen oog niet kunt zien.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:37 schreef Chivaz het volgende:
Maar wel typisch dat de zeer terechte kritiek van mij kan rekenen op vooral whataboutisms. Hypocrisie ten top, AMV the gift that keeps on giving.
Laat maar jongens, de verkiezingen komen eraan en er is niemand in de VS die nu nog aan het twijfelen is. Het is nu gewoon afwachten wie er president word. Word het een kakelende kip die vooral omhoog heeft gefaald tot aan het presidentschap aan toe (dit is serieus een boek waard).
Of word het Donald Trump, gehaat en geliefd en veruit de meest controversiële president die ik ooit heb meegemaakt.
Dat eeuwige gejengel van die Trumpanzees. Wel in het wilde weg uitdelen maar oh wee als ze moeten incasseren. Dikke, dikke tranen.quote:
Da's hier in NL, of zelfs op Fok niet anders. Linksen zijn altijd Policor deugende wegkijkende zelfhatende cultureel marxistische Gutmenschen (welke superlatieven vergeet ik nog?). Maar waag het niet een keertje de term "domrechts" te laten vallen. Dan is de wereld te klein.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat eeuwige gejengel van die Trumpanzees. Wel in het wilde weg uitdelen maar oh wee als ze moeten incasseren. Dikke, dikke tranen.
Ja, het concept dat als je zelf zo toxic bent, je niet echt aanspraak kunt maken op de moral highground is niet echt besteed aan ze.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat eeuwige gejengel van die Trumpanzees. Wel in het wilde weg uitdelen maar oh wee als ze moeten incasseren. Dikke, dikke tranen.
Niets bijzonders aan.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Toch bijzonder dat je die enorme balk in je eigen oog niet kunt zien.
Misschien wel omdat extreemrechtse stemmers vaak mensen zijn die teleurgesteld zijn in hun eigen leven en dus al niet in staat zijn om daar ook nog kritiek van een ander over te krijgen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Da's hier in NL, of zelfs op Fok niet anders. Linksen zijn altijd Policor deugende wegkijkende zelfhatende cultureel marxistische Gutmenschen (welke superlatieven vergeet ik nog?). Maar waag het niet een keertje de term "domrechts" te laten vallen. Dan is de wereld te klein.
Dat is het punt niet, pretenderen dat je de moral highground hebt maar wanneer de paniek toeslaat alles uit de kast word getrokken om je kiezers te overtuigen. Ik heb dit vaker bij de democraten zien gebeuren. Nogmaals Mitt Romney werd een racist genoemd en hij zou volgens Biden de zwarte Amerikanen terug de slavernij in trappen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:48 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, het concept dat als je zelf zo toxic bent, je niet echt aanspraak kunt maken op de moral highground is niet echt besteed aan ze.
Waarom doe je het dan.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:58 schreef Chivaz het volgende:
Dat is het punt niet, pretenderen dat je de moral highground hebt
Hij heeft niks meer te verliezen als persoon.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:59 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Joe Biden heeft hier toch gewoon gelijk?
Nee, niet allemaal nee. Maar wel de meerderheid.
Of het slim is om te zeggen is een ander verhaal. Gelijk hebben is niet altijd gelijk krijgen.
Je hebt gelijk! Ik dacht dat 40 de minimumleeftijd was.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ze is al 35 en dat is de minimumleeftijd.
Daarbij denk ik ook niet dat dit the needle ook maar in het minste moved.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:59 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Joe Biden heeft hier toch gewoon gelijk?
Nee, niet allemaal nee. Maar wel de meerderheid.
Of het slim is om te zeggen is een ander verhaal. Gelijk hebben is niet altijd gelijk krijgen.
Ja dat hypocriete toneel van Trump spreekt je duidelijk aan.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:04 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Dit doet hij dan wel weer fantastisch, geen hysterie etc. Hij vraagt om vergiffenis voor Biden want hij weet inderdaad misschien niet wat hij zegt.
Zoveel zelfreflectie had ik niet achter Trump gezocht eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:04 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Dit doet hij dan wel weer fantastisch, geen hysterie etc. Hij vraagt om vergiffenis voor Biden want hij weet inderdaad misschien niet wat hij zegt.
Ik vind het treffend hoe Harris slechts voor 6% van de donatie inkomsten leunt op miljardairs.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Al dan niet meegefinancierd door Oompje Putin.
Onzin, ik vind Harris erg matig en Trump echt volkomen belachelijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit topic is momenteel ook niks anders dan echochambers voor zowel Trump-fans als Harris-fans. Voor elk domme uitspraak van Trump word je doodgegooid met 10 van Harris en voor elk domme uitspraak van Harris staan daar weer 10 van tegenover van Trump.
Laat de verkiezingen maar komen.
Ik herken theater wanneer ik het zie, hij zit nog net niet te lachen want hij weet dat hij dit kan uitmelken tot op het bot en dat zo vlak voor de verkiezingen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dat hypocriete toneel van Trump spreekt je duidelijk aan.
Eerlijk is eerlijk, er zit wel iets achter (waarmee ik niet zeg dat 'Trump en internationale vrienden' dan de juiste antwoorden bieden).quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:51 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Misschien wel omdat extreemrechtse stemmers vaak mensen zijn die teleurgesteld zijn in hun eigen leven en dus al niet in staat zijn om daar ook nog kritiek van een ander over te krijgen.
Eens. Maar goed; in harris entourage krijg je ongetwijfeld wel zat capabele mensen. Bij trump krijg je die 2025 mongolen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:20 schreef Perrin het volgende:
Onzin, ik vind Harris erg matig en Trump echt volkomen belachelijk.
Ik haal nog maar een keer de column van Kustaw Bessems van stal, die het naar mijn treffend verwoordt:quote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:31 schreef ExTec het volgende:
[..]
Eens. Maar goed; in harris entourage krijg je ongetwijfeld wel zat capabele mensen. Bij trump krijg je die 2025 mongolen.
quote:Harris is een gewone politica. Je kunt gewone kritiek op haar hebben. Je kunt bijvoorbeeld vinden dat ze te weinig heeft gedaan tegen illegale immigratie. Of dat ze soms in onbegrijpelijke zinnen spreekt. Of dat ze een gemankeerde kandidaat is nu ze niet aan voorverkiezingen heeft meegedaan maar plots werd gekroond tot vervanger van de afgetakelde Joe Biden. En wanneer ze op zulke kwesties wordt aangevallen, zie je dus ook iets normaals, zoals bij alle normale politici met een staat van dienst waarop ze aanspreekbaar zijn: dat ze het lastig heeft.
Haar tegenstander is geen normale politicus. Trump is een diep gestoorde leugenaar en een oplichter. Volgens de jury in een civiele zaak een man die zich aan seksueel misbruik heeft schuldig gemaakt. Een anti-democraat die heeft geprobeerd de uitkomst van de vorige verkiezingen teniet te doen met fraude en intimidatie en door een meute op te hitsen. Hij erkent tot op de dag van vandaag de uitslag niet en dreigt als president iedereen te laten vervolgen die hij voor de resultaten verantwoordelijk houdt.
Hij bewondert dictators en heeft uitgesproken en bewezen autocratische ambities. Hij verheerlijkt geweld en zei nog deze week dat hij het leger zal inzetten tegen ‘de vijand van binnenuit’ die hij gevaarlijker acht dan welke buitenlandse mogendheid ook en waartoe hij politieke tegenstanders rekent. De ideologie van zijn beweging houdt in dat de VS ‘een tweede Amerikaanse Revolutie’ wacht, waarvan bij voorbaat niet vaststaat dat die zonder bloedvergieten zal verlopen. Tegenmacht zal er in zijn overheidsapparaat nauwelijks meer zijn.
Denk hieraan, wanneer je op tv weer eens zo’n uitgekookt handelaartje in meeschuifmeningen ziet enerzijds-anderzijdsen. Alsof het midden tussen deze twee een redelijke plek is. Denk hieraan wanneer weer eens guitig de folklore wordt besproken van die o-zo-dolle Amerikaanse campagnes.
Bron
Vind dit wel een riskante benadering. In theorie zit hier wel wat in, maar er wordt wel gemakkelijk aan voorbijgegaan dat er een EU-kritische wind over het continent waait. Onze grootste coalitiepartij is nota bene fel tegen versterking van de EU. Snap de gedachtegang van deze EU-diplomaten, maar het is niet automatisch gezegd dat lidstaten ook daadwerkelijk de handschoen oppakken.quote:‘Bitter medicine’: Why some EU officials quietly yearn for Trump
BRUSSELS — Here’s a dirty little secret about the U.S. presidential election: Some European officials think a victory by former President Donald Trump could be what the European Union needs to muscle up on defense and get tough on China.
“The return of Trump would be a beneficial shock that will enable the EU to move forward, like the pandemic or the energy crisis following the war in Ukraine,” said one senior EU diplomat who, like others quoted in this article, was granted anonymity to speak freely.
This view, shared confidentially by several EU diplomats and EU officials, doesn’t stem from affection for the Republican candidate or his policy proposals.
Lees verder
Idd en dan achteraf weer de teleurstelling.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind dit wel een riskante benadering. In theorie zit hier wel wat in, maar er wordt wel gemakkelijk aan voorbijgegaan dat er een EU-kritische wind over het continent waait. Onze grootste coalitiepartij is nota bene fel tegen versterking van de EU. Snap de gedachtegang van deze EU-diplomaten, maar het is niet automatisch gezegd dat lidstaten ook daadwerkelijk de handschoen oppakken.
Misschien net anderhalve dus. We kennen deze man al langer dan vandaag.quote:
Ja, da's die knakker die vanuit het kremlin betaald wordt.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:50 schreef xpompompomx het volgende:
We kennen deze man al langer dan vandaag.
Goeden trolpoging: 2/10quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:00 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Hier slaat president Trump nog even de spijker op z’n kop.
Want dat is alles wat-ie kan.. en beetje tweeten en TV kijken.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:00 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Hier slaat president Trump nog even de spijker op z’n kop.
Poetin is natuurlijk de grootste katalysator geweest van het besef dat Europa niet enkel op de VS kan teren voor wat betreft defensie. Het gevaar is echter dat er zo langzamerhand steeds meer Poetinverstehers aan de macht komen in Europa die als een stel Chamberlains weg zullen kijken terwijl hij z'n imperialistische ambities waarmaakt.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind dit wel een riskante benadering. In theorie zit hier wel wat in, maar er wordt wel gemakkelijk aan voorbijgegaan dat er een EU-kritische wind over het continent waait. Onze grootste coalitiepartij is nota bene fel tegen versterking van de EU. Snap de gedachtegang van deze EU-diplomaten, maar het is niet automatisch gezegd dat lidstaten ook daadwerkelijk de handschoen oppakken.
Ik geloof er niets van dat die 'some' er zo veel zijn. Op een apparaat van 20000 kun je altijd wel 'some' vindenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah, muh Russia! Trump is Hitler die onder controle staat van het Kremlin. Waarom is Xi nog niet genoemd? Dat zou het wel een beetje afmaken vind je niet?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:04 schreef ExTec het volgende:
Maar goed; beschuldig de ander van wat jij doet, komt ook uit het kremlin-draaiboek.
Deze is maar een 1/10 waard. Doe eens wat meer je best joh.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:15 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ah, muh Russia! Trump is Hitler die onder controle staat van het Kremlin. Waarom is Xi nog niet genoemd? Dat zou het wel een beetje afmaken vind je niet?
Deze keer was ik bloedserieus, Trump word vergeleken met Hitler en tegelijkertijd staat hij onder controle van het Kremlin.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:23 schreef ExTec het volgende:
[..]
Deze is maar een 1/10 waard. Doe eens wat meer je best joh.
Hoge bomen vangen veel wind. Het is niet alsof de rest van de familie allemaal engeltjes zijn.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:48 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Hoe veilig ben je nog in de VS als je achternaam Trump is?
Ja, echt vervelend dat die nutjob republikeinen met wapens op Don old schoten, of wilde schieten.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:48 schreef Chivaz het volgende:
Laten we eerlijk wezen 2 moordaanslagen die trouwens minder aandacht hebben gekregen dan het foute grapje van Tony zijn daar het bewijs van.
Zijn kleinkinderen of wat dacht je van neefjes en nichtjes die helemaal niets met politiek te maken hebben?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:55 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hoge bomen vangen veel wind. Het is niet alsof de rest van de familie allemaal engeltjes zijn.
Maar ligt een beetje aan de voornaam die erbij hoort, he?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 13:01 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Zijn kleinkinderen of wat dacht je van neefjes en nichtjes die helemaal niets met politiek te maken hebben?
De naam Trump is niet een naam die ik zou willen dragen als de media en de politiek je vergelijkt met nazis.
Geheid dat we in 2028 met Lara Trump de volgende presidentskandidaat krijgen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:55 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hoge bomen vangen veel wind. Het is niet alsof de rest van de familie allemaal engeltjes zijn.
Mensen die geloven dat Trump Hitler is zijn sowieso erg irrationeel. Ik denk niet dat het heel erg veel uitmaakt dat ze geen Donald of Erik heten. En al zouden ze Donald of Erik heten, beiden maakten geen deel uit van de voormalige Trump administratie.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 13:03 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar ligt een beetje aan de voornaam die erbij hoort, he?
Als die donald, donald jr, of erik is, lastig.
Is die mary, valt het allemaal wel mee.
Volgens mij is die man ook al heel lang dood. Dus nee, trump lijkt mij niet hitler. Ze lijken qua uiterlijk bv ook niet echt op elkaar.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 13:10 schreef Chivaz het volgende:
Mensen die geloven dat Trump Hitler is zijn sowieso erg irrationeel.
Het word Vance of DeSantis. DeSantis is veruit de meest capabele bestuurder en zou deze verkiezingen op zijn sloffen hebben gewonnen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 13:09 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Geheid dat we in 2028 met Lara Trump de volgende presidentskandidaat krijgen.
Ja, want het is verder natuurlijk een hardstikke onschuldige familie die helemaal niks misdaan heeftquote:Op woensdag 30 oktober 2024 13:01 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Zijn kleinkinderen of wat dacht je van neefjes en nichtjes die helemaal niets met politiek te maken hebben?
De naam Trump is niet een naam die ik zou willen dragen als de media en de politiek je vergelijkt met nazis.
DeSantis? Maar dat is volgens Trump toch een pedofiel?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 13:12 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het word Vance of DeSantis. DeSantis is veruit de meest capabele bestuurder en zou deze verkiezingen op zijn sloffen hebben gewonnen.
Vance timmert tijdens deze campagne flink aan de weg en is retorisch erg sterk.
Het ontbreekt ze beiden helaas een beetje aan charisma, dat gaat ze misschien wel opbreken tegen bijvoorbeeld Gavin Newsome of Shapiro.
Zou Don Jr en Eric nou niet bepaald 'vele malen intelligenter' willen noemen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 13:31 schreef ExTec het volgende:
De 'kracht' van trump is, is dat hij gewoon dom is. Dat spreekt domme mensen aan.
Z'n kinderen, vance, lara, deathsantis zijn vele malen intelligenter.
En dan kun je proberen af te dalen, doen of je net zo dom bent, maar dat is neerbuigend, en hebben domme mensen in de regel echt wel door.
Dus niemand gaat trump op precies die manier kunnen vervangen. Zo dom en dan met een enorme gouden lepel in je waffel geboren worden, + geldingsdrang omgekeerd evenredig aan het IQ, is een once in a lifetime gevalletje.
Dat klopt, de familie is onschuldig. Tenzij je gelooft in erfschuld wat dus weer een typisch extreem links dingetje is. Ik verwijs even naar herstelbetalingen voor de slavernij. Een standpunt waar Kamala in het verleden ook mee flirte.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 13:22 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja, want het is verder natuurlijk een hardstikke onschuldige familie die helemaal niks misdaan heeft. In de slachtofferrol kruipen is ook iets extreem rechts.
Ja, zijn ze. Ze spreken bv al behoorlijk a'la 'normale mensen'.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 13:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zou Don Jr en Eric nou niet bepaald 'vele malen intelligenter' willen noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |