Ja maar Fox is rechtse propaganda volgens de criticasters hier en de rest van de media zijn vooral bezig met objectieve verslaggeving.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:04 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ach gossie het is ook nooit goed genoeg voor de maga rupsjes.
Laat ons dan maar eens als voorrbeeld zien hoe Fox omgaat met waanzin uitspraken van Trump.
Die eerste is in 2028 nog niet oud genoeg voor de Grondwet. Sowieso vermoed ik dat deze linkse debiel (met defund the police en arbeiderszelfbestuur bij bedrijven; hoe verzin je het?) eerst nog haar bijdrage aan de omvolking moet vervullen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
AOC vs Trump jr. incoming
Ook normale en fatsoenlijke kandidaten werden in de nazi hoek gezet. Ik kan mij nog herinneren dat Mitt Romney een racist werd genoemd die de zwarte mensen terug de slavernij in zou trappen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is vooral dom van Biden. Als Harris het opnam tegen een normale, fatsoenlijke kandidaat - iemand als McCain of Romney - zou de verontwaardiging ter rechterzijde terecht zijn.
Maar de tegenstander is Trump, die sprekers uitnodigt op z'n rally die Harris 'antichrist' noemen en Democraten 'fucking degenerates'. Die 'linksen' omschrijft als de 'enemy within' waar je keihard tegen moet optreden, desnoods met de inzet van het leger. Die zijn (politieke) tegenstanders 'horrible people' noemt en 'evil'. De lijst is veel langer, maar het punt is duidelijk.
Dus kap met je krokodillentranen en je gespeelde verontwaardiging.
Ze is al 35 en dat is de minimumleeftijd.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:18 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Die eerste is in 2028 nog niet oud genoeg voor de Grondwet. Sowieso vermoed ik dat deze linkse debiel (met defund the police en arbeiderszelfbestuur bij bedrijven; hoe verzin je het?) eerst nog haar bijdrage aan de omvolking moet vervullen.
Grappig, verontwaardigd. Het doet er verder ook niet toe, je haalt hier de woorden van Biden aan en hekelt de wijze waarop (sommige) media verslag doen van de Trump-bijeenkomst, die in jouw ogen 'prachtig' was.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:19 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ook normale en fatsoenlijke kandidaten werden in de nazi hoek gezet. Ik kan mij nog herinneren dat Mitt Romney een racist werd genoemd die de zwarte mensen terug de slavernij in zou trappen.
Nogmaals ik ben niet verontwaardigd ik vind het vooral grappig om de media en in het verlengde jullie te zien spartelen om dit voorval goed te praten.
quote:Maar de tegenstander is Trump, die sprekers uitnodigt op z'n rally die Harris 'antichrist' noemen en Democraten 'fucking degenerates'. Die 'linksen' omschrijft als de 'enemy within' waar je keihard tegen moet optreden, desnoods met de inzet van het leger. Die zijn (politieke) tegenstanders 'horrible people' noemt en 'evil'. De lijst is veel langer, maar het punt is duidelijk.
En vergeet ook de totaal onschuldige uitspraak ''Immigranten vergiftigen het bloed van de natie", niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Grappig, verontwaardigd. Het doet er verder ook niet toe, je haalt hier de woorden van Biden aan en hekelt de wijze waarop (sommige) media verslag doen van de Trump-bijeenkomst, die in jouw ogen 'prachtig' was.
Nogmaals de vraag: wat is er precies prachtig aan onderstaande?
[..]
Niet sjiek, maar die mensen zitten niet in de politiek. Biden daarentegen is de zittende president van de VS en ik weet niet hoe het werkt maar het lijkt mij dat de president het hele kabinet vertegenwoordigt.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Grappig, verontwaardigd. Het doet er verder ook niet toe, je haalt hier de woorden van Biden aan en hekelt de wijze waarop (sommige) media verslag doen van de Trump-bijeenkomst, die in jouw ogen 'prachtig' was.
Nogmaals de vraag: wat is er precies prachtig aan onderstaande?
[..]
Die figuren zijn sprekers tijdens een politieke bijeenkomst. Het is niet alsof ze per ongeluk het podium op zijn gewandeld, zijn bewust gekozen door de Trump-campagne. Daar gaat natuurlijk ook gewoon een boodschap van uit.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:33 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Niet sjiek, maar die mensen zitten niet in de politiek. Biden daarentegen is de zittende president van de VS en ik weet niet hoe het werkt maar het lijkt mij dat de president het hele kabinet vertegenwoordigt.
Als je in die hoedanigheid het halve land “garbage” noemt dan weegt dat wel wat zwaarder dan een paar politieke sprekers op een rally vind je niet?
Al dan niet meegefinancierd door Oompje Putin.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik vermoed wederom een autoritair figuur, maar dan eentje die wel competent is. Want rechtsen worden heden ten dage nou eenmaal graag geleid door (halve) dictators en sekteleiders die vertellen dat ze bij hun aan het juiste adres zijn voor echte vrijheid.
Toch bijzonder dat je die enorme balk in je eigen oog niet kunt zien.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:37 schreef Chivaz het volgende:
Maar wel typisch dat de zeer terechte kritiek van mij kan rekenen op vooral whataboutisms. Hypocrisie ten top, AMV the gift that keeps on giving.
Laat maar jongens, de verkiezingen komen eraan en er is niemand in de VS die nu nog aan het twijfelen is. Het is nu gewoon afwachten wie er president word. Word het een kakelende kip die vooral omhoog heeft gefaald tot aan het presidentschap aan toe (dit is serieus een boek waard).
Of word het Donald Trump, gehaat en geliefd en veruit de meest controversiële president die ik ooit heb meegemaakt.
Dat eeuwige gejengel van die Trumpanzees. Wel in het wilde weg uitdelen maar oh wee als ze moeten incasseren. Dikke, dikke tranen.quote:
Da's hier in NL, of zelfs op Fok niet anders. Linksen zijn altijd Policor deugende wegkijkende zelfhatende cultureel marxistische Gutmenschen (welke superlatieven vergeet ik nog?). Maar waag het niet een keertje de term "domrechts" te laten vallen. Dan is de wereld te klein.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat eeuwige gejengel van die Trumpanzees. Wel in het wilde weg uitdelen maar oh wee als ze moeten incasseren. Dikke, dikke tranen.
Ja, het concept dat als je zelf zo toxic bent, je niet echt aanspraak kunt maken op de moral highground is niet echt besteed aan ze.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat eeuwige gejengel van die Trumpanzees. Wel in het wilde weg uitdelen maar oh wee als ze moeten incasseren. Dikke, dikke tranen.
Niets bijzonders aan.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Toch bijzonder dat je die enorme balk in je eigen oog niet kunt zien.
Misschien wel omdat extreemrechtse stemmers vaak mensen zijn die teleurgesteld zijn in hun eigen leven en dus al niet in staat zijn om daar ook nog kritiek van een ander over te krijgen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Da's hier in NL, of zelfs op Fok niet anders. Linksen zijn altijd Policor deugende wegkijkende zelfhatende cultureel marxistische Gutmenschen (welke superlatieven vergeet ik nog?). Maar waag het niet een keertje de term "domrechts" te laten vallen. Dan is de wereld te klein.
Dat is het punt niet, pretenderen dat je de moral highground hebt maar wanneer de paniek toeslaat alles uit de kast word getrokken om je kiezers te overtuigen. Ik heb dit vaker bij de democraten zien gebeuren. Nogmaals Mitt Romney werd een racist genoemd en hij zou volgens Biden de zwarte Amerikanen terug de slavernij in trappen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:48 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, het concept dat als je zelf zo toxic bent, je niet echt aanspraak kunt maken op de moral highground is niet echt besteed aan ze.
Waarom doe je het dan.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:58 schreef Chivaz het volgende:
Dat is het punt niet, pretenderen dat je de moral highground hebt
Hij heeft niks meer te verliezen als persoon.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:59 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Joe Biden heeft hier toch gewoon gelijk?
Nee, niet allemaal nee. Maar wel de meerderheid.
Of het slim is om te zeggen is een ander verhaal. Gelijk hebben is niet altijd gelijk krijgen.
Je hebt gelijk! Ik dacht dat 40 de minimumleeftijd was.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ze is al 35 en dat is de minimumleeftijd.
Daarbij denk ik ook niet dat dit the needle ook maar in het minste moved.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:59 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Joe Biden heeft hier toch gewoon gelijk?
Nee, niet allemaal nee. Maar wel de meerderheid.
Of het slim is om te zeggen is een ander verhaal. Gelijk hebben is niet altijd gelijk krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |