abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215416286
Joe Biden, President van de Verenigde Staten

Kamala Harris, Vice-President van de Verenigde Staten

2024 Presidentsverkiezingen
Democratische Kandidaat: Kamala D. Harris
Republikeinse Kandidaat: Donald J. Trump

Democratische Vice-President Kandidaat: Tim Walz
Republikeinse Vice-President Kandidaat: James David "JD" Vance

House of Representatives:
Republican (220)
Democratic (212)
Vacant (3)

United States Senate:
Republican (49)
Democratic (47)
Independents (4)
Tiebreaker VP Harris (D)

Speaker of the House:
Mike Johnson (R)

Majority Leader of the House:
Steve Scalise (R)
Minority Leader of the House:
Hakeem Jeffries (D)

President of the Senate:
Kamala Harris (D)

Senate Majority Leader
Chuck Schumer (D)
Senate Minority Leader:
Mitch McConnell (R)

Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:

Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

We gebruiken in dit topic de volgende bronnen. Zie bijvoorbeeld hier als richtlijn: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen kan dit een richtlijn zijn:
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_215416303
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 08:12 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Daar ga je geen antwoord op krijgen want er is niemand die bij voorbaat beweert dat Harris dit wel even gaat winnen.

Dat soort zeker weten geschreeuw horen we vooral van Trumpfans,
Heb hier inderdaad niemand zien claimen dat het zeker is dat Harris gaat winnen, laat staan met een landslide.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_215416351
Een dementerende man zegt iets en de maga fan boys weten niet hoe snel ze kritiek moeten leveren. Een dementerende man zegt iets en de maga fanboys weten niet hoe snel ze bizarre opmerkingen moeten downplayen. :+
pi_215416352
Waarom reageren mensen eigenlijk uberhaupt nog op dat tienermeisje?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_215416360
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 09:10 schreef Basp1 het volgende:
Een dementerende man zegt iets en de maga fan boys weten niet hoe snel ze kritiek moeten leveren. Een dementerende man zegt iets en de maga fanboys weten niet hoe snel ze bizarre opmerkingen moeten downplayen. :+
Klinkt als hoe het overal gaat
pi_215416399
twitter

Lol, een beetje jammer dat er nu weinig hysterie is vanuit de “objectieve” media. Het is een bijzondere week gebleken, eerst hebben we MSG wat natuurlijk gewoon een prachtige event was met gigantisch veel mensen in New York notabene.
Dat word door de media vergeleken met een nazi rally, een talking point dat hier uiteraard gretig word overgenomen door de mensen die anderen beschuldigen van het oplepelen van talking points lol.
Vervolgens hebben we het incident met Hamas lover Mehdi Hassan die Trump en zijn supporters nazis noemt en vervolgens bijna een aanval kreeg omdat Gidursky een zeer geslaagde grap maakte over een pieper die hopelijk niet afgaat.
Arme Gidursky is nu uiteraard niet welkom want racisme of iets dergelijks, hoezo dubbele standaard.
En nu hebben we Biden, Harris probeert bij hem vandaan te blijven maar die oude bok kon het niet laten om even de helft van het land garbage te noemen lol.
Nogmaals jammer dat de zeer objectieve en betrouwbare media niet compleet hysterisch word omdat het halve land even word vergeleken met afval. Wat dacht Biden? Wat die komiek kan dat kan ik ook maar dan in mijn rol als president?
pi_215416439
twitter

And so it begins, en dan vragen ze zich af waarom het vertrouwen in de media toch zo laag is.
pi_215416597
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 09:23 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Lol, een beetje jammer dat er nu weinig hysterie is vanuit de “objectieve” media. Het is een bijzondere week gebleken, eerst hebben we MSG wat natuurlijk gewoon een prachtige event was met gigantisch veel mensen in New York notabene.
Dat word door de media vergeleken met een nazi rally, een talking point dat hier uiteraard gretig word overgenomen door de mensen die anderen beschuldigen van het oplepelen van talking points lol.
Vervolgens hebben we het incident met Hamas lover Mehdi Hassan die Trump en zijn supporters nazis noemt en vervolgens bijna een aanval kreeg omdat Gidursky een zeer geslaagde grap maakte over een pieper die hopelijk niet afgaat.
Arme Gidursky is nu uiteraard niet welkom want racisme of iets dergelijks, hoezo dubbele standaard.
En nu hebben we Biden, Harris probeert bij hem vandaan te blijven maar die oude bok kon het niet laten om even de helft van het land garbage te noemen lol.
Nogmaals jammer dat de zeer objectieve en betrouwbare media niet compleet hysterisch word omdat het halve land even word vergeleken met afval. Wat dacht Biden? Wat die komiek kan dat kan ik ook maar dan in mijn rol als president?
'Prachtig event'

twitter

twitter
  woensdag 30 oktober 2024 @ 09:51:34 #10
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215416624
Oh jongens, de Amerikanen zullen er wel hun buik van vol hebben, maar ik zal ook blij zijn als het resultaat binnen is.
Fear is the cockblocker of dreams
pi_215416652
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 09:51 schreef SEMTEX het volgende:
Oh jongens, de Amerikanen zullen er wel hun buik van vol hebben, maar ik zal ook blij zijn als het resultaat binnen is.
Gelukkig bijna voorbij inderdaad maar ik verwacht dat het nog wel gekker kan bij de volgende verkiezingen helaas.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 09:55:50 #12
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215416655
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 09:23 schreef Chivaz het volgende:
Wat dacht Biden? Wat die komiek kan dat kan ik ook maar dan in mijn rol als president?
Misschien moeten die mensen dan maar niet op biden stemmen.

Ow, wacht...
&lt;signature here&gt;.
pi_215416662
Om maar weer eens een geprojecteerd leugen van onze chivaz te ontkrachten ook de msm media besteed aandacht aan de lompe opmerking van Biden..

Van de nyt:

Biden Appears to Insult Trump Supporters as ‘Garbage,’ but Quickly Tries to Clarify
  FOK!fotograaf woensdag 30 oktober 2024 @ 09:58:05 #14
842 Zorro
Z
pi_215416677
quote:
7s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 09:54 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Gelukkig bijna voorbij inderdaad maar ik verwacht dat het nog wel gekker kan bij de volgende verkiezingen helaas.
Dat geloof ik niet. Dan hebben ze vast geleerd en een beetje normale kandidaten aan beide kanten.

Toch?????
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_215416682
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 09:56 schreef Basp1 het volgende:
Om maar weer eens een geprojecteerd leugen van onze chivaz te ontkrachten ook de msm media besteed aandacht aan de lompe opmerking van Biden..

Van de nyt:

Biden Appears to Insult Trump Supporters as ‘Garbage,’ but Quickly Tries to Clarify

Appears to insult……..
Dankjewel NYT, gelukkig heeft hij het daarna verklaart toch?
Niets aan de hand mensen, gewoon doorlopen…..
pi_215416690
quote:
7s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 09:55 schreef ExTec het volgende:

[..]
Misschien moeten die mensen dan maar niet op biden stemmen.

Ow, wacht...
Lol, werkt het in de VS ook zo dat de president spreekt voor het hele kabinet inclusief Kamala?
pi_215416691
quote:
6s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 09:58 schreef Zorro het volgende:

[..]
Dat geloof ik niet. Dan hebben ze vast geleerd en een beetje normale kandidaten aan beide kanten.

Toch?????
Ik ben eigenlijk best benieuwd wie na Donald gekozen zal worden als kandidaat voor de republikeinen.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_215416711
quote:
7s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 10:00 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Ik ben eigenlijk best benieuwd wie na Donald gekozen zal worden als kandidaat voor de republikeinen.
Ik vermoed wederom een autoritair figuur, maar dan eentje die wel competent is. Want rechtsen worden heden ten dage nou eenmaal graag geleid door (halve) dictators en sekteleiders die vertellen dat ze bij hun aan het juiste adres zijn voor echte vrijheid.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_215416715
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 09:58 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Appears to insult……..
Ach gossie het is ook nooit goed genoeg voor de maga rupsjes. _O-

Laat ons dan maar eens als voorrbeeld zien hoe Fox omgaat met waanzin uitspraken van Trump. ^O^
pi_215416721
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 09:51 schreef SEMTEX het volgende:
Dat. Maar de nasleep gaat waarschijnlijk langer zijn dan toen Biden werd gekozen.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 10:04:43 #21
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215416722
quote:

Precies, beeld je maar gewoon in dat het trump is die het doet, dan is er niks aan de hand.
&lt;signature here&gt;.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 10:06:14 #22
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_215416734
quote:
6s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 09:58 schreef Zorro het volgende:

[..]

Toch?????
AOC vs Trump jr. incoming
pi_215416743
quote:

[..]
Appears to insult……..
Het is vooral dom van Biden. Als Harris het opnam tegen een normale, fatsoenlijke kandidaat - iemand als McCain of Romney - zou de verontwaardiging ter rechterzijde terecht zijn.

Maar de tegenstander is Trump, die sprekers uitnodigt op z'n rally die Harris 'antichrist' noemen en Democraten 'fucking degenerates'. Die 'linksen' omschrijft als de 'enemy within' waar je keihard tegen moet optreden, desnoods met de inzet van het leger. Die zijn (politieke) tegenstanders 'horrible people' noemt en 'evil'. De lijst is veel langer, maar het punt is duidelijk.

Dus kap met je krokodillentranen en je gespeelde verontwaardiging.

[ Bericht 1% gewijzigd door KoosVogels op 30-10-2024 10:14:39 ]
  woensdag 30 oktober 2024 @ 10:10:50 #24
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215416766
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 10:08 schreef KoosVogels het volgende:
Maar de tegenstander is Trump, die sprekers uitnodigt op z'n rally die Harris 'antichrist' noemen en Democraten 'fucking degenerates'. Die 'linksen' omschrijft als de 'enemy within' waar je keihard tegen moet optreden, desnoods met de inzet van het leger. Die zijn politieke tegenstanders 'horrible people' noemt en 'evil'.
&lt;signature here&gt;.
pi_215416808
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 09:56 schreef Basp1 het volgende:

Van de nyt:

Het enige vuil/garbage dat Biden ziet zijn de supporters, die zich demoniserend uitlaten.

Vrij normaal wat Biden zegt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')