Heb hier inderdaad niemand zien claimen dat het zeker is dat Harris gaat winnen, laat staan met een landslide.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Daar ga je geen antwoord op krijgen want er is niemand die bij voorbaat beweert dat Harris dit wel even gaat winnen.
Dat soort zeker weten geschreeuw horen we vooral van Trumpfans,
Klinkt als hoe het overal gaatquote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:10 schreef Basp1 het volgende:
Een dementerende man zegt iets en de maga fan boys weten niet hoe snel ze kritiek moeten leveren. Een dementerende man zegt iets en de maga fanboys weten niet hoe snel ze bizarre opmerkingen moeten downplayen.
'Prachtig event'quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:23 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Lol, een beetje jammer dat er nu weinig hysterie is vanuit de “objectieve” media. Het is een bijzondere week gebleken, eerst hebben we MSG wat natuurlijk gewoon een prachtige event was met gigantisch veel mensen in New York notabene.
Dat word door de media vergeleken met een nazi rally, een talking point dat hier uiteraard gretig word overgenomen door de mensen die anderen beschuldigen van het oplepelen van talking points lol.
Vervolgens hebben we het incident met Hamas lover Mehdi Hassan die Trump en zijn supporters nazis noemt en vervolgens bijna een aanval kreeg omdat Gidursky een zeer geslaagde grap maakte over een pieper die hopelijk niet afgaat.
Arme Gidursky is nu uiteraard niet welkom want racisme of iets dergelijks, hoezo dubbele standaard.
En nu hebben we Biden, Harris probeert bij hem vandaan te blijven maar die oude bok kon het niet laten om even de helft van het land garbage te noemen lol.
Nogmaals jammer dat de zeer objectieve en betrouwbare media niet compleet hysterisch word omdat het halve land even word vergeleken met afval. Wat dacht Biden? Wat die komiek kan dat kan ik ook maar dan in mijn rol als president?
Gelukkig bijna voorbij inderdaad maar ik verwacht dat het nog wel gekker kan bij de volgende verkiezingen helaas.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:51 schreef SEMTEX het volgende:
Oh jongens, de Amerikanen zullen er wel hun buik van vol hebben, maar ik zal ook blij zijn als het resultaat binnen is.
Misschien moeten die mensen dan maar niet op biden stemmen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:23 schreef Chivaz het volgende:
Wat dacht Biden? Wat die komiek kan dat kan ik ook maar dan in mijn rol als president?
Dat geloof ik niet. Dan hebben ze vast geleerd en een beetje normale kandidaten aan beide kanten.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:54 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Gelukkig bijna voorbij inderdaad maar ik verwacht dat het nog wel gekker kan bij de volgende verkiezingen helaas.
Appears to insult……..quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:56 schreef Basp1 het volgende:
Om maar weer eens een geprojecteerd leugen van onze chivaz te ontkrachten ook de msm media besteed aandacht aan de lompe opmerking van Biden..
Van de nyt:
Biden Appears to Insult Trump Supporters as ‘Garbage,’ but Quickly Tries to Clarify
Lol, werkt het in de VS ook zo dat de president spreekt voor het hele kabinet inclusief Kamala?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:55 schreef ExTec het volgende:
[..]
Misschien moeten die mensen dan maar niet op biden stemmen.
Ow, wacht...
Ik ben eigenlijk best benieuwd wie na Donald gekozen zal worden als kandidaat voor de republikeinen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Dan hebben ze vast geleerd en een beetje normale kandidaten aan beide kanten.
Toch?????
Ik vermoed wederom een autoritair figuur, maar dan eentje die wel competent is. Want rechtsen worden heden ten dage nou eenmaal graag geleid door (halve) dictators en sekteleiders die vertellen dat ze bij hun aan het juiste adres zijn voor echte vrijheid.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:00 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk best benieuwd wie na Donald gekozen zal worden als kandidaat voor de republikeinen.
Ach gossie het is ook nooit goed genoeg voor de maga rupsjes.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:58 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Appears to insult……..
Dankjewel NYT, gelukkig heeft hij het daarna verklaart toch?
Niets aan de hand mensen, gewoon doorlopen…..
Dat. Maar de nasleep gaat waarschijnlijk langer zijn dan toen Biden werd gekozen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:51 schreef SEMTEX het volgende:
Oh jongens, de Amerikanen zullen er wel hun buik van vol hebben, maar ik zal ook blij zijn als het resultaat binnen is.
Precies, beeld je maar gewoon in dat het trump is die het doet, dan is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:58 schreef Chivaz het volgende:
AOC vs Trump jr. incomingquote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Dan hebben ze vast geleerd en een beetje normale kandidaten aan beide kanten.
Toch?????
Het is vooral dom van Biden. Als Harris het opnam tegen een normale, fatsoenlijke kandidaat - iemand als McCain of Romney - zou de verontwaardiging ter rechterzijde terecht zijn.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:58 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Appears to insult……..
Dankjewel NYT, gelukkig heeft hij het daarna verklaart toch?
Niets aan de hand mensen, gewoon doorlopen…..quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:08 schreef KoosVogels het volgende:
Maar de tegenstander is Trump, die sprekers uitnodigt op z'n rally die Harris 'antichrist' noemen en Democraten 'fucking degenerates'. Die 'linksen' omschrijft als de 'enemy within' waar je keihard tegen moet optreden, desnoods met de inzet van het leger. Die zijn politieke tegenstanders 'horrible people' noemt en 'evil'.
Het enige vuil/garbage dat Biden ziet zijn de supporters, die zich demoniserend uitlaten.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:56 schreef Basp1 het volgende:
Om maar weer eens een geprojecteerd leugen van onze chivaz te ontkrachten ook de msm media besteed aandacht aan de lompe opmerking van Biden..
Van de nyt:
Biden Appears to Insult Trump Supporters as ‘Garbage,’ but Quickly Tries to Clarify
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |