Ik geloof er niets van dat die 'some' er zo veel zijn. Op een apparaat van 20000 kun je altijd wel 'some' vindenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind dit wel een riskante benadering. In theorie zit hier wel wat in, maar er wordt wel gemakkelijk aan voorbijgegaan dat er een EU-kritische wind over het continent waait. Onze grootste coalitiepartij is nota bene fel tegen versterking van de EU. Snap de gedachtegang van deze EU-diplomaten, maar het is niet automatisch gezegd dat lidstaten ook daadwerkelijk de handschoen oppakken.
Ah, muh Russia! Trump is Hitler die onder controle staat van het Kremlin. Waarom is Xi nog niet genoemd? Dat zou het wel een beetje afmaken vind je niet?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:04 schreef ExTec het volgende:
Maar goed; beschuldig de ander van wat jij doet, komt ook uit het kremlin-draaiboek.
Deze is maar een 1/10 waard. Doe eens wat meer je best joh.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:15 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ah, muh Russia! Trump is Hitler die onder controle staat van het Kremlin. Waarom is Xi nog niet genoemd? Dat zou het wel een beetje afmaken vind je niet?
Deze keer was ik bloedserieus, Trump word vergeleken met Hitler en tegelijkertijd staat hij onder controle van het Kremlin.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:23 schreef ExTec het volgende:
[..]
Deze is maar een 1/10 waard. Doe eens wat meer je best joh.
Hoge bomen vangen veel wind. Het is niet alsof de rest van de familie allemaal engeltjes zijn.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:48 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Hoe veilig ben je nog in de VS als je achternaam Trump is?
Ja, echt vervelend dat die nutjob republikeinen met wapens op Don old schoten, of wilde schieten.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:48 schreef Chivaz het volgende:
Laten we eerlijk wezen 2 moordaanslagen die trouwens minder aandacht hebben gekregen dan het foute grapje van Tony zijn daar het bewijs van.
Zijn kleinkinderen of wat dacht je van neefjes en nichtjes die helemaal niets met politiek te maken hebben?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:55 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hoge bomen vangen veel wind. Het is niet alsof de rest van de familie allemaal engeltjes zijn.
Maar ligt een beetje aan de voornaam die erbij hoort, he?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 13:01 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Zijn kleinkinderen of wat dacht je van neefjes en nichtjes die helemaal niets met politiek te maken hebben?
De naam Trump is niet een naam die ik zou willen dragen als de media en de politiek je vergelijkt met nazis.
Geheid dat we in 2028 met Lara Trump de volgende presidentskandidaat krijgen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:55 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hoge bomen vangen veel wind. Het is niet alsof de rest van de familie allemaal engeltjes zijn.
Mensen die geloven dat Trump Hitler is zijn sowieso erg irrationeel. Ik denk niet dat het heel erg veel uitmaakt dat ze geen Donald of Erik heten. En al zouden ze Donald of Erik heten, beiden maakten geen deel uit van de voormalige Trump administratie.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 13:03 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar ligt een beetje aan de voornaam die erbij hoort, he?
Als die donald, donald jr, of erik is, lastig.
Is die mary, valt het allemaal wel mee.
Volgens mij is die man ook al heel lang dood. Dus nee, trump lijkt mij niet hitler. Ze lijken qua uiterlijk bv ook niet echt op elkaar.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 13:10 schreef Chivaz het volgende:
Mensen die geloven dat Trump Hitler is zijn sowieso erg irrationeel.
Het word Vance of DeSantis. DeSantis is veruit de meest capabele bestuurder en zou deze verkiezingen op zijn sloffen hebben gewonnen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 13:09 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Geheid dat we in 2028 met Lara Trump de volgende presidentskandidaat krijgen.
Ja, want het is verder natuurlijk een hardstikke onschuldige familie die helemaal niks misdaan heeft . In de slachtofferrol kruipen is ook iets extreem rechts.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 13:01 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Zijn kleinkinderen of wat dacht je van neefjes en nichtjes die helemaal niets met politiek te maken hebben?
De naam Trump is niet een naam die ik zou willen dragen als de media en de politiek je vergelijkt met nazis.
DeSantis? Maar dat is volgens Trump toch een pedofiel?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 13:12 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het word Vance of DeSantis. DeSantis is veruit de meest capabele bestuurder en zou deze verkiezingen op zijn sloffen hebben gewonnen.
Vance timmert tijdens deze campagne flink aan de weg en is retorisch erg sterk.
Het ontbreekt ze beiden helaas een beetje aan charisma, dat gaat ze misschien wel opbreken tegen bijvoorbeeld Gavin Newsome of Shapiro.
Zou Don Jr en Eric nou niet bepaald 'vele malen intelligenter' willen noemen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 13:31 schreef ExTec het volgende:
De 'kracht' van trump is, is dat hij gewoon dom is. Dat spreekt domme mensen aan.
Z'n kinderen, vance, lara, deathsantis zijn vele malen intelligenter.
En dan kun je proberen af te dalen, doen of je net zo dom bent, maar dat is neerbuigend, en hebben domme mensen in de regel echt wel door.
Dus niemand gaat trump op precies die manier kunnen vervangen. Zo dom en dan met een enorme gouden lepel in je waffel geboren worden, + geldingsdrang omgekeerd evenredig aan het IQ, is een once in a lifetime gevalletje.
Dat klopt, de familie is onschuldig. Tenzij je gelooft in erfschuld wat dus weer een typisch extreem links dingetje is. Ik verwijs even naar herstelbetalingen voor de slavernij. Een standpunt waar Kamala in het verleden ook mee flirte.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 13:22 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja, want het is verder natuurlijk een hardstikke onschuldige familie die helemaal niks misdaan heeft . In de slachtofferrol kruipen is ook iets extreem rechts.
Ja, zijn ze. Ze spreken bv al behoorlijk a'la 'normale mensen'.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 13:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zou Don Jr en Eric nou niet bepaald 'vele malen intelligenter' willen noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |