SPOILER: Dus niet bolken :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Lovelyquote:
Morsquote:
Sallyquote:
Nou dat lijkt me niet handig, straks wordt zijn kleding viesquote:
Eh.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 10:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me niet handig, straks wordt zijn kleding vies
Of snap jij de garp niet?quote:
Ja tuurlijk wel.quote:
Of snap ik de garp niet?quote:
Heb je me gemist?quote:
Of was er geen garp?quote:
Is niet het hele leven een garp?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 10:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb je me gemist?
[..]
Of was er geen garp?
Ja zeker wetenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 10:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is niet het hele leven een garp?
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 10:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is niet het hele leven een garp?
quote:
Oh, dan vraag ik om een re-roll van mijn statsquote:Op donderdag 24 oktober 2024 10:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Stel je voor dat je dood gaat en dat ze dan zeggen: hahahahaha dat was grappig he? En dan nu het echte leven.
quote:
Denk het.quote:
Oh heus snapte ik jouw "grapje".quote:
Dat mag.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 10:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh heus snapte ik jouw "grapje".
Ik vond het niet grappig.
Sowquote:
Krijg je alweer flashbacksquote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wat een onzin ze- oh wacht.
Vogeltjequote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Krijg je alweer flashbacks![]()
Tevens
Nou ik maakte gewoon een grap erachteraan. Betekent niet dat ik het eerste niet snaptequote:
DoT?quote:
quote:
Nou, 72 zal het niet zijn, dus...quote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Is ze stiekem een Thaise schone van zo'n 27 lentes jong?
quote:
Spiegeltje spiegeltjequote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Maar goed je bent weer mooi bezig met afzeiken. Zoals altijd.
Nope de zon scheenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Greysie!!![]()
![]()
19 / 20 graden hier![]()
![]()
![]()
Neem aan bij jou daar ook?
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope de zon scheen
Tot een uur geleden
Nu weer bewolkt en fris
Gisteren de hele dag mistquote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ohh is het eindelijk toch eens mooier weer hier![]()
Gister was het hier ook lekker warm. Korte mouwen weer. Herfstwandeling gemaakt en heel veel rood witte paddenstoelen gezien.
Zelfde hierquote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Gisteren was het idd mistig de hele dag.
En ik had hier zon, maar het is alweer bewolkt.
Hoe is het met het huis ?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Strakblauwe lucht, heerlijk gewandeld net
Staat er nogquote:
Spannend en leuk!!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Staat er nog
Volgende week twee bezichtigingen gepland. We hebben wel een duidelijke voorkeur, maar eerst maar eens in het echt zien
Dan is het op de Veluwe eens iets minderquote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:27 schreef Lovely het volgende:
Hier ook zonnig en een blauwe lucht.. gisteren bleef de mist erg lang hangen en onderweg op sommige plekken weer geen mist
Ja vooral spannendquote:
Toen ik gisteren in Rotterdam was, dacht ik eerst dat de rolgordijnen aan de buitenkant dicht waren. Bleek dat die er niet eens zijnquote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:27 schreef Lovely het volgende:
Hier ook zonnig en een blauwe lucht.. gisteren bleef de mist erg lang hangen en onderweg op sommige plekken weer geen mist
Wie weet komt de zon er nog wel doorquote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan is het op de Veluwe eens iets minder
Kan gebeuren
Want? Zeik ik jou ooit af dan? Of blaf jij alles wat ik zeg altijd af. Volgens mij dat laatste. Mag je mee stoppen hoor.quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja vooral spannend
[..]
Toen ik gisteren in Rotterdam was, dacht ik eerst dat de rolgordijnen aan de buitenkant dicht waren. Bleek dat die er niet eens zijn
Hij was er vanmorgenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wie weet komt de zon er nog wel door
Niet leuk?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja vooral spannend
[..]
Toen ik gisteren in Rotterdam was, dacht ik eerst dat de rolgordijnen aan de buitenkant dicht waren. Bleek dat die er niet eens zijn
Nope gegijzeld hierquote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij was er vanmorgen
Geen idee of we hem nog terug zien
Anders morgen wel weerquote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij was er vanmorgen
Geen idee of we hem nog terug zien
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Staat er nog
Volgende week twee bezichtigingen gepland. We hebben wel een duidelijke voorkeur, maar eerst maar eens in het echt zien
Ook hoorquote:
Zekerquote:
'je'?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Maar goed je bent weer mooi bezig met afzeiken. Zoals altijd.
Vast wel.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kan het weer gezellig zijn?
JE MOETquote:
quote:
Is niet heel gezellig he?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Q.E.D. iddquote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Is niet heel gezellig he?
Stig for Modquote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Is niet heel gezellig he?
quote:
Kus jij muizenquote:
Ieniminimuis is een uitzonderingquote:
A jakkie, Stig kust muizen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ieniminimuis is een uitzondering
Heb een helm opquote:
O ja jij kust met helm op, was ik even vergetenquote:
Hihiquote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja jij kust met helm op, was ik even vergeten
Koele kusjes zijn datquote:
Voor jou zet ik mijn helm afquote:
Wat een eerquote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor jou zet ik mijn helm af
Hij doelt op mijquote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:43 schreef Sally het volgende:
[..]
'je'?
Doel je op mij?
edit: blijkbaar ging het over iemand anders.
Gelukkig maar.![]()
Dat had ik inmiddels begrepen.quote:
Zie ook mn edit, @greysbonesquote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat had ik inmiddels begrepen.
Oh, ik was ook wat sarcastisch hè, met mijn "gelukkig maar"![]()
Mwahmwahmwahquote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet dat nou? Al dat mondkluiven?
Beter dan een muis kluivenquote:
Nou nouquote:
Kippenboutje kluiven is wel lekker, maar een muizenbotje zou ik niet aan beginnenquote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kippenboutje kluiven is wel lekker, maar een muizenbotje zou ik niet aan beginnen
Dat is ook lekkerquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Spareribs dan liever
Echt welquote:
De laatste keer dat ik ze had zo vieze smaakquote:
Ik heb dat nog niet eerder meegemaakt. Hier is het klep open en naar binnenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik ze had zo vieze smaak
Ken je dat, soms heeft varkensvlees zo aparte geur en smaak. Dan heb je vlees van een niet gecastreerd varken. Dat is echt heel goor. En dat had ik dus b ij de laatste keer spareribs eten
Nou als het wel zo is proef je het wel. En ruik je het zekerquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb dat nog niet eerder meegemaakt. Hier is het klep open en naar binnen
Zal er eens op letten, maar bij de slager waar ik ze haal heb ik dat nog nooit gehad. En die zouden dat toch meteen moeten ruiken.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou als het wel zo is proef je het wel. En ruik je het zeker
Je zou het denken van wel, maar het schijnt dat niet iedereen het ruikt of proeftquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal er eens op letten, maar bij de slager waar ik ze haal heb ik dat nog nooit gehad. En die zouden dat toch meteen moeten ruiken.
Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou het denken van wel, maar het schijnt dat niet iedereen het ruikt of proeft
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik ze had zo vieze smaak
Ken je dat, soms heeft varkensvlees zo aparte geur en smaak. Dan heb je vlees van een niet gecastreerd varken. Dat is echt heel goor. En dat had ik dus b ij de laatste keer spareribs eten
Maar kip heeft geen spareribsquote:
Kip is ook lekkerquote:
Nou jaquote:
Chickenribs!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou ja
Ze hebben ook ribbetjes dus technisch gezien kun je er spareribs van maken
Maar denk niet dat je er zo blij van wordt
Voordeelquote:
Lovelyquote:
Nee, die zitten er al in!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voordeel
Je hebt geen tandenstokers meer nodig
Stigke!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lovely
[..]
Nee, die zitten er al in!
Dezequote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lovely
[..]
Nee, die zitten er al in!
4 dagen... Dat lukt nog wel.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:43 schreef Lovely het volgende:
Spareribs misschien van t weekend maar eens eten
Zal zaterdag wel worden danquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
4 dagen... Dat lukt nog wel.
Ik komquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:43 schreef Lovely het volgende:
Spareribs misschien van t weekend maar eens eten
Daar staat tegenover dat ze wel vleugeltjes hebbenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou ja
Ze hebben ook ribbetjes dus technisch gezien kun je er spareribs van maken
Maar denk niet dat je er zo blij van wordt
Vleugeltjes ga je zeker niet bij varkens vindenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Daar staat tegenover dat ze wel vleugeltjes hebben![]()
![]()
En bouten, en/of drumsticks.
Dus genoeg te kluiven![]()
![]()
Nope!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vleugeltjes ga je zeker niet bij varkens vinden
Inkopperquote:
Ik las buiten en kluiven.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Daar staat tegenover dat ze wel vleugeltjes hebben![]()
![]()
En bouten, en/of drumsticks.
Dus genoeg te kluiven![]()
![]()
When pigs fly!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vleugeltjes ga je zeker niet bij varkens vinden
Gekke Duitsers.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:15 schreef ToT het volgende:
Ik zag net in Duitsland wel varkensnuggets!
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik las buiten en kluiven.
Ben vandaag flink aan het klussen geweest en ik visualiseerde iemand die op moerbouten zat te kluiven!
Volgens mij wel dingen gebaseerd op kippengehakt.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:18 schreef Lovely het volgende:
Hebben jullie wel eens kippengehakt gegeten?
Ja - wat droger dan gewoon gehakt, of je moet er 1 met wat hoger vetpercentage hebben.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:18 schreef Lovely het volgende:
Hebben jullie wel eens kippengehakt gegeten?
Rauwe kipfilet?! Dat is niet de bedoeling lijkt mequote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij wel dingen gebaseerd op kippengehakt.Niet mijn ding.
Laatst ook chicken jerky gegeten, echt, ÉCHT niet lekker!Echt niet te vergelijken met beef jerky, je zit duidelijk een verschrompelde lap rauwe kipfilet te vreten.
Zie het wel eens liggen en twijfel om het wel of niet mee te nemenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij wel dingen gebaseerd op kippengehakt.Niet mijn ding.
Laatst ook chicken jerky gegeten, echt, ÉCHT niet lekker!Echt niet te vergelijken met beef jerky, je zit duidelijk een verschrompelde lap rauwe kipfilet te vreten.
Dat wel, maar de textuur is echt van rauw kipfilet en de smaak is ondanks de kruiden ook te veel als dat.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Rauwe kipfilet?! Dat is niet de bedoeling lijkt me![]()
Maar ook niet lekker gekruid dus?
Het is droog, maar niet droog in je giechel of zo. Zie het een beetje als chips.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zie het wel eens liggen en twijfel om het wel of niet mee te nemen![]()
Beef jerky nooit gegeten, is dat niet te droog?
Ah ok, misschien dan toch maar eens proberen dan..quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is droog, maar niet droog in je giechel of zo. Zie het een beetje als chips.
Aanrader hoor!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok, misschien dan toch maar eens proberen dan..
Vertel mij wat.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Aanrader hoor!
Biltong is, ondanks de rare naam, ook erg lekker!
Phew, gelukkig zei je dames. Wilde al bijna diep zuchten om mij weer op te offeren.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee het is een verzoek aan de dames in het algemeen: do ToT!
DM loopt vol.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee het is een verzoek aan de dames in het algemeen: do ToT!
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Phew, gelukkig zei je dames. Wilde al bijna diep zuchten om mij weer op te offeren.
* aeque ritst broek weer dicht
yep, maar zonder de wahl-winnerquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Nieuwe coalitie in de Oostenrijkse politiek?
Nou echt wel.quote:
Ik ga wel weer hoor.quote:
Neeeee niet jij.quote:
Zucht.quote:
Jajaquote:
Ach daar is de foe voor.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Zucht.
Wil ik eens gezellig posten en lezen.........................................
Jep. Dan maar dat weer.quote:
Nja hij is al weer wegquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Zucht.
Ja van mij mits die zich gedraagt wat hij wel kanquote:
Ehmmm.quote:
De Duitse taal is moeilijk voor de meesten, zeker met de persoonlijke voornaamwoorden.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik ben niet das mario, lern spreken
Und Luigi?quote:
Doe maar nicht.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:16 schreef mario390 het volgende:
irgenddwie zoll ik misschien fluencer werden
maar weet niet wat
Wtf Marioquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:16 schreef mario390 het volgende:
maar weet niet wat
Neef dan?quote:
Mario post hier al langer dan jij zo af en toequote:
Laat haar uit het spel.quote:
Je post toch vaker wel gezellig?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Zucht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢
Hey Greysquote:
The one who shall not be named.quote:
mama was niet arztquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mario post hier al langer dan jij zo af en toe
Vind influencers helemaal niets.quote:
Die mario dan, ook goed.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik ben niet das mario, lern spreken
quote:
A, je had je vergist. Gelukkig maar.quote:
Mario zit je al op TikTok?quote:
Ze stellen ook geen fuck voor.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind influencers helemaal niets.
Zijn moeder geen arts iig.quote:
Vlög!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]Maakt hij daar ook nog een vlog van?!?
Helemaal geen ene reetquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze stellen ook geen fuck voor.
Hij kondigt het live aan danquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]Maakt hij daar ook nog een vlog van?!?
in hunger was zij ,uitvleugquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A, je had je vergist. Gelukkig maar.
Does liefquote:
En verspreiden nepnieuws.quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Je post toch vaker wel gezellig?Ja hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitermate.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
tiktok,ja angemeldet,maar ben bijna niequote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mario zit je al op TikTok?
Daar kun je wel beginnen als je de Oostenrijkse influencer wil worden
En dan in het Nederlands lullen
Dit snap ik even niet?quote:
Ik luister ze niet eens.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En verspreiden nepnieuws.
Ja maar dan moet je ook filmpjes maken hèquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
tiktok,ja angemeldet,maar ben bijna nie
Dat zegt hij toch net zelf?quote:
Had ze last van haar gal?quote:
Sommige mannen boeren op TikTokquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:28 schreef mario390 het volgende:
somige meisjes zitten te scheten op tiktok
je snapt nur bahnhof?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had ze last van haar gal?
Doordat ze niet heeft gegeten ?
Gulyas is volgens mij goulasch?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had ze last van haar gal?
Doordat ze niet heeft gegeten ?
Ik heb geen idee wat je bedoeltquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
je snapt nur bahnhof?
weet je niet waar gulyas nat.gericht is?
Je weet niks?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:16 schreef mario390 het volgende:
maar weet niet wat
Misschien ben je zelf wel een duftjequote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:30 schreef mario390 het volgende:
misschien mak ik reklame over möseduft
Ik lees: gulyas natquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je bedoelt
Bahnhof is station.
Gulyas????
Goulaschquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bahnhof is station.
Gulyas????
Gelukkig ben ik niet de enige die er geen zak van snapt.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bahnhof is station.
Gulyas????
Ah.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:33 schreef Dotteke het volgende:
Hunger is waarschijnlijk Hongarije en Gulyas is goulach
Ja als hij op je foe lijst staatquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige die er geen zak van snapt.
Het wordt er niet duidelijker opquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:33 schreef Dotteke het volgende:
Hunger is waarschijnlijk Hongarije en Gulyas is goulasch
Trucjes.quote:
Nu zeg je goulash en Hongarijequote:
Dan zeg je mutti was hongarije. Daar is goulasch een nationaal gerechtquote:
+ in ergens?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zeg je mutti was hongarije. Daar is goulasch een nationaal gerecht
Dit heeft hemquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zeg je mutti was hongarije. Daar is goulasch een nationaal gerecht
Wijfen ( wijven)quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:40 schreef mario390 het volgende:
ik denk du wijfen houden van deze ital.macho
[ afbeelding ]
Wat is dat voor een drol met fout kapsel?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:40 schreef mario390 het volgende:
ik denk du wijfen houden van deze ital.macho
[ afbeelding ]
En jij zit daar met je broek op de enkels naar te kijken?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:28 schreef mario390 het volgende:
somige meisjes zitten te scheten op tiktok
Ik bel de AIVD wel even.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:52 schreef ToT het volgende:
[..]
En jij zit daar met je broek op de enkels naar te kijken?
ben niet op tiktok maanden niet geweestquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:52 schreef ToT het volgende:
[..]
En jij zit daar met je broek op de enkels naar te kijken?
zijn geen foute harenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat is dat voor een drol met fout kapsel?
Nee, het lijkt wel zo'n plastic LEGO-kapsel.quote:
LEGOlas!quote:
Niks lolligs.quote:
Zou jou seekenquote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de meesten verstoppen zich voor jou!
In de wagen, en dan flink ronddraaien. Wordt ie wel ziek van!quote:
Je vindt mij lekker toch nietquote:
heb hier en ur niet gemerkt dat ik in sc ben verdammtquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit heeft hem![]()
100 punten voor Dot
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wijfen ( wijven)
Iets meer respect mag wel hè
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk dat @:TheStigsDutchCousin jou wel lekker vindt![]()
quote:
Jou ook hoorquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk dat @:TheStigsDutchCousin jou wel lekker vindt![]()
Iets meer? Gewoon normaal doen @mario390 , als je dat tenminste kan.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wijfen ( wijven)
Iets meer respect mag wel hè
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Iets meer? Gewoon normaal doen mario.
Moet je hem wel taggen, want hij zit inmiddels weer in het andere topic.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Iets meer? Gewoon normaal doen mario.
Zo danquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Moet je hem wel taggen, want hij zit inmiddels weer in het andere topic.
Da's nou jammer, want een tag werkt niet meer in een aangepaste postquote:
Ow die zat per ongeluk hier!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Iets meer? Gewoon normaal doen @:mario390 , als je dat tenminste kan.
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Da's nou jammer, want een tag werkt niet meer in een aangepaste post![]()
Kon je niet weten waarschijnlijk
Maar is het echt zo jammer?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Da's nou jammer, want een tag werkt niet meer in een aangepaste post![]()
Kon je niet weten waarschijnlijk
Als jij het leuk vindt Vind jij het leuk om onder 'wijfen' te vallen?quote:
Gaat u mee, deerne?quote:
Du wirst hier vermist @mario390quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
ik kijk uit naar zijn skincare routinequote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je ook filmpjes maken hè
@:Hemarookworst wordt vast je grootste fan
Dat dusquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |