Mwahmwahmwahquote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet dat nou? Al dat mondkluiven?
Beter dan een muis kluivenquote:
Nou nouquote:
Kippenboutje kluiven is wel lekker, maar een muizenbotje zou ik niet aan beginnenquote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kippenboutje kluiven is wel lekker, maar een muizenbotje zou ik niet aan beginnen
Dat is ook lekkerquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Spareribs dan liever
Echt welquote:
De laatste keer dat ik ze had zo vieze smaakquote:
Ik heb dat nog niet eerder meegemaakt. Hier is het klep open en naar binnenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik ze had zo vieze smaak
Ken je dat, soms heeft varkensvlees zo aparte geur en smaak. Dan heb je vlees van een niet gecastreerd varken. Dat is echt heel goor. En dat had ik dus b ij de laatste keer spareribs eten
Nou als het wel zo is proef je het wel. En ruik je het zekerquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb dat nog niet eerder meegemaakt. Hier is het klep open en naar binnen
Zal er eens op letten, maar bij de slager waar ik ze haal heb ik dat nog nooit gehad. En die zouden dat toch meteen moeten ruiken.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou als het wel zo is proef je het wel. En ruik je het zeker
Je zou het denken van wel, maar het schijnt dat niet iedereen het ruikt of proeftquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal er eens op letten, maar bij de slager waar ik ze haal heb ik dat nog nooit gehad. En die zouden dat toch meteen moeten ruiken.
Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou het denken van wel, maar het schijnt dat niet iedereen het ruikt of proeft
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik ze had zo vieze smaak
Ken je dat, soms heeft varkensvlees zo aparte geur en smaak. Dan heb je vlees van een niet gecastreerd varken. Dat is echt heel goor. En dat had ik dus b ij de laatste keer spareribs eten
Maar kip heeft geen spareribsquote:
Kip is ook lekkerquote:
Nou jaquote:
Chickenribs!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou ja
Ze hebben ook ribbetjes dus technisch gezien kun je er spareribs van maken
Maar denk niet dat je er zo blij van wordt
Voordeelquote:
Lovelyquote:
Nee, die zitten er al in!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voordeel
Je hebt geen tandenstokers meer nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |