Het is droog, maar niet droog in je giechel of zo. Zie het een beetje als chips.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zie het wel eens liggen en twijfel om het wel of niet mee te nemen![]()
Beef jerky nooit gegeten, is dat niet te droog?
Ah ok, misschien dan toch maar eens proberen dan..quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is droog, maar niet droog in je giechel of zo. Zie het een beetje als chips.
Aanrader hoor!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok, misschien dan toch maar eens proberen dan..
Vertel mij wat.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Aanrader hoor!
Biltong is, ondanks de rare naam, ook erg lekker!
Phew, gelukkig zei je dames. Wilde al bijna diep zuchten om mij weer op te offeren.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee het is een verzoek aan de dames in het algemeen: do ToT!
DM loopt vol.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee het is een verzoek aan de dames in het algemeen: do ToT!
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Phew, gelukkig zei je dames. Wilde al bijna diep zuchten om mij weer op te offeren.
* aeque ritst broek weer dicht
yep, maar zonder de wahl-winnerquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Nieuwe coalitie in de Oostenrijkse politiek?
Nou echt wel.quote:
Ik ga wel weer hoor.quote:
Neeeee niet jij.quote:
Zucht.quote:
Jajaquote:
Ach daar is de foe voor.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Zucht.
Wil ik eens gezellig posten en lezen.........................................
Jep. Dan maar dat weer.quote:
Nja hij is al weer wegquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Zucht.
Ehmmm.quote:
De Duitse taal is moeilijk voor de meesten, zeker met de persoonlijke voornaamwoorden.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik ben niet das mario, lern spreken
Und Luigi?quote:
Doe maar nicht.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:16 schreef mario390 het volgende:
irgenddwie zoll ik misschien fluencer werden
maar weet niet wat
Wtf Marioquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:16 schreef mario390 het volgende:
irgenddwie zoll ik misschien fluencer werden
maar weet niet wat
Neef dan?quote:
Tante of oom?quote:
Mario post hier al langer dan jij zo af en toequote:
Laat haar uit het spel.quote:
Je post toch vaker wel gezellig?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Zucht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've heard what they say, but I'm not here for trouble 🎶
Hey Greysquote:
The one who shall not be named.quote:
mama was niet arztquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mario post hier al langer dan jij zo af en toe
Vind influencers helemaal niets.quote:
Die mario dan, ook goed.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik ben niet das mario, lern spreken
quote:
A, je had je vergist. Gelukkig maar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |