Rauwe kipfilet?! Dat is niet de bedoeling lijkt mequote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij wel dingen gebaseerd op kippengehakt.Niet mijn ding.
Laatst ook chicken jerky gegeten, echt, ÉCHT niet lekker!Echt niet te vergelijken met beef jerky, je zit duidelijk een verschrompelde lap rauwe kipfilet te vreten.
Zie het wel eens liggen en twijfel om het wel of niet mee te nemenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij wel dingen gebaseerd op kippengehakt.Niet mijn ding.
Laatst ook chicken jerky gegeten, echt, ÉCHT niet lekker!Echt niet te vergelijken met beef jerky, je zit duidelijk een verschrompelde lap rauwe kipfilet te vreten.
Dat wel, maar de textuur is echt van rauw kipfilet en de smaak is ondanks de kruiden ook te veel als dat.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Rauwe kipfilet?! Dat is niet de bedoeling lijkt me![]()
Maar ook niet lekker gekruid dus?
Het is droog, maar niet droog in je giechel of zo. Zie het een beetje als chips.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zie het wel eens liggen en twijfel om het wel of niet mee te nemen![]()
Beef jerky nooit gegeten, is dat niet te droog?
Ah ok, misschien dan toch maar eens proberen dan..quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is droog, maar niet droog in je giechel of zo. Zie het een beetje als chips.
Aanrader hoor!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok, misschien dan toch maar eens proberen dan..
Vertel mij wat.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Aanrader hoor!
Biltong is, ondanks de rare naam, ook erg lekker!
Phew, gelukkig zei je dames. Wilde al bijna diep zuchten om mij weer op te offeren.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee het is een verzoek aan de dames in het algemeen: do ToT!
DM loopt vol.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee het is een verzoek aan de dames in het algemeen: do ToT!
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Phew, gelukkig zei je dames. Wilde al bijna diep zuchten om mij weer op te offeren.
* aeque ritst broek weer dicht
yep, maar zonder de wahl-winnerquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Nieuwe coalitie in de Oostenrijkse politiek?
Nou echt wel.quote:
Ik ga wel weer hoor.quote:
Neeeee niet jij.quote:
Zucht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |