SPOILER: Dus niet bolken :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Lovelyquote:
Morsquote:
Sallyquote:
Nou dat lijkt me niet handig, straks wordt zijn kleding viesquote:
Eh.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 10:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me niet handig, straks wordt zijn kleding vies
Ja tuurlijk wel.quote:
Heb je me gemist?quote:
Of was er geen garp?quote:
Is niet het hele leven een garp?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 10:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb je me gemist?
[..]
Of was er geen garp?
Ja zeker wetenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 10:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is niet het hele leven een garp?
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 10:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is niet het hele leven een garp?
quote:
Oh, dan vraag ik om een re-roll van mijn statsquote:Op donderdag 24 oktober 2024 10:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Stel je voor dat je dood gaat en dat ze dan zeggen: hahahahaha dat was grappig he? En dan nu het echte leven.
quote:
Denk het.quote:
Oh heus snapte ik jouw "grapje".quote:
Dat mag.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 10:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh heus snapte ik jouw "grapje".
Ik vond het niet grappig.
Sowquote:
Krijg je alweer flashbacksquote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wat een onzin ze- oh wacht.
Vogeltjequote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Krijg je alweer flashbacks![]()
Tevens
Nou ik maakte gewoon een grap erachteraan. Betekent niet dat ik het eerste niet snaptequote:
DoT?quote:
quote:
Nou, 72 zal het niet zijn, dus...quote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Is ze stiekem een Thaise schone van zo'n 27 lentes jong?
quote:
Spiegeltje spiegeltjequote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Maar goed je bent weer mooi bezig met afzeiken. Zoals altijd.
Nope de zon scheenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Greysie!!![]()
![]()
19 / 20 graden hier![]()
![]()
![]()
Neem aan bij jou daar ook?
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope de zon scheen
Tot een uur geleden
Nu weer bewolkt en fris
Gisteren de hele dag mistquote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ohh is het eindelijk toch eens mooier weer hier![]()
Gister was het hier ook lekker warm. Korte mouwen weer. Herfstwandeling gemaakt en heel veel rood witte paddenstoelen gezien.
Zelfde hierquote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Gisteren was het idd mistig de hele dag.
En ik had hier zon, maar het is alweer bewolkt.
Hoe is het met het huis ?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Strakblauwe lucht, heerlijk gewandeld net
Staat er nogquote:
Spannend en leuk!!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Staat er nog
Volgende week twee bezichtigingen gepland. We hebben wel een duidelijke voorkeur, maar eerst maar eens in het echt zien
Dan is het op de Veluwe eens iets minderquote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:27 schreef Lovely het volgende:
Hier ook zonnig en een blauwe lucht.. gisteren bleef de mist erg lang hangen en onderweg op sommige plekken weer geen mist
Ja vooral spannendquote:
Toen ik gisteren in Rotterdam was, dacht ik eerst dat de rolgordijnen aan de buitenkant dicht waren. Bleek dat die er niet eens zijnquote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:27 schreef Lovely het volgende:
Hier ook zonnig en een blauwe lucht.. gisteren bleef de mist erg lang hangen en onderweg op sommige plekken weer geen mist
Wie weet komt de zon er nog wel doorquote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan is het op de Veluwe eens iets minder
Kan gebeuren
Want? Zeik ik jou ooit af dan? Of blaf jij alles wat ik zeg altijd af. Volgens mij dat laatste. Mag je mee stoppen hoor.quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja vooral spannend
[..]
Toen ik gisteren in Rotterdam was, dacht ik eerst dat de rolgordijnen aan de buitenkant dicht waren. Bleek dat die er niet eens zijn
Hij was er vanmorgenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wie weet komt de zon er nog wel door
Niet leuk?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja vooral spannend
[..]
Toen ik gisteren in Rotterdam was, dacht ik eerst dat de rolgordijnen aan de buitenkant dicht waren. Bleek dat die er niet eens zijn
Nope gegijzeld hierquote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij was er vanmorgen
Geen idee of we hem nog terug zien
Anders morgen wel weerquote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij was er vanmorgen
Geen idee of we hem nog terug zien
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Staat er nog
Volgende week twee bezichtigingen gepland. We hebben wel een duidelijke voorkeur, maar eerst maar eens in het echt zien
Ook hoorquote:
Zekerquote:
'je'?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Maar goed je bent weer mooi bezig met afzeiken. Zoals altijd.
Vast wel.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kan het weer gezellig zijn?
JE MOETquote:
quote:
Is niet heel gezellig he?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Q.E.D. iddquote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Is niet heel gezellig he?
Stig for Modquote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Is niet heel gezellig he?
quote:
Kus jij muizenquote:
Ieniminimuis is een uitzonderingquote:
A jakkie, Stig kust muizen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ieniminimuis is een uitzondering
Heb een helm opquote:
O ja jij kust met helm op, was ik even vergetenquote:
Hihiquote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja jij kust met helm op, was ik even vergeten
Koele kusjes zijn datquote:
Voor jou zet ik mijn helm afquote:
Wat een eerquote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor jou zet ik mijn helm af
Hij doelt op mijquote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:43 schreef Sally het volgende:
[..]
'je'?
Doel je op mij?
edit: blijkbaar ging het over iemand anders.
Gelukkig maar.![]()
Dat had ik inmiddels begrepen.quote:
Zie ook mn edit, @greysbonesquote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat had ik inmiddels begrepen.
Oh, ik was ook wat sarcastisch hè, met mijn "gelukkig maar"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |