En al die maten geloven hem nietquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:22 schreef ToT het volgende:
Die dikzak later in het café tegen z'n vrienden: "Ik mag het eigenlijk tegen niemand zeggen, maar......ik ben....The Stig!"
Precies!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En al die maten geloven hem niet
"Ge kunt al nie rije nie man! Ge zét denne Stig eg nie!"quote:
Dat is wel een hele oude versie, als ie nog in zwart/wit is.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:26 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
"Nobody in Hobbitton is going to believe us, mister Frodo!"
Whehe ik had nog eentje in kleur, maar die was kleiner.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is wel een hele oude versie, als ie nog in zwart/wit is.
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe ik had nog eentje in kleur, maar die was kleiner.
Bijnaquote:Op donderdag 24 oktober 2024 07:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mogge
Is iedereen weer wakker geworden?
Hottiequote:
ASquote:Op donderdag 24 oktober 2024 07:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mogge
justiequote:
Amyzzzzzquote:
Pinskequote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:09 schreef Pinnenmutske het volgende:
ik begin om 9u maar ben nu bij mijn ouders.
Waar ik mezelf kan zijn.
Morguh Greysquote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hottie
[..]
AS
[..]
justie![]()
![]()
[..]
Amyzzzzz![]()
![]()
Morguh Stigquote:
Hey Assie,quote:Op donderdag 24 oktober 2024 07:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mogge
Hoe is het met Stig?quote:
GREESIEquote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hottie
[..]
AS
[..]
justie![]()
![]()
[..]
Amyzzzzz![]()
![]()
Wakkerquote:
Hier ook wakkerquote:
Samen weet gaan slapen?quote:
Zou niet verkeerd zijn, nog even een dutje te doen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Samen weet gaan slapen?
Die zal het best begrijpenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou niet verkeerd zijn, nog even een dutje te doen.
Maar ik heb hulp hier rondhuppelen die het ook gezellig vindt als ik er ben.
O vast wel maar nu gaan slapen is niet mijn ding, en gaat ook niet lukken.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die zal het best begrijpen
Ik merk het alquote:
Wat een ge-otquote:
Oehquote:
quote:
Greyyyyysquote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hottie
[..]
AS
[..]
justie![]()
![]()
[..]
Amyzzzzz![]()
![]()
Hoi Amy,quote:
| Forum Opties | |