Zegquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik wilde al bolk typen maar dat is niet dit topic
Ojee, nu wordt iedereen ziedendquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik wilde al bolk typen maar dat is niet dit topic
Ja hoor, kommaar kommaarquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ojee, nu wordt iedereen ziedend
Dan is iedereen van slagquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:44 schreef Lovely het volgende:
Ik heb twee, misschien weer eens met crazymind inloggen
Weet je het ww nog welquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb 1 kloon, maar heb daar al sinds 2006 of zo niet meer mee ingelogd
Oh was jij dat!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:44 schreef Lovely het volgende:
Ik heb twee, misschien weer eens met crazymind inloggen
Mindcrazy?quote:
Yup, ik weet wel zeker dat dat het geval is met sommige users met wie ik contact heb, dat ze onder het ene account een bokkenlul zijn en onder het andere dat ik ze weer tof vind!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat zou wat zijn, dat je me de ene kloon heel goed kunt opschieten en een andere kloon dikke ruzie hebt. En zit er dezelfde persoon achter
Oh, Starhopper.quote:
Ik heb wel een vermoeden wie de kloon van Spekkie isquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, ik weet wel zeker dat dat het geval is met sommige users met wie ik contact heb, dat ze onder het ene account een bokkenlul zijn en onder het andere dat ik ze weer tof vind!
Spekkie heeft ook nooit bekend gemaakt wie hij was, maar gaf wel aan dat hij behoorlijk problemen had gemaakt enzo.
Er zijn sowieso veel vermoedens van veel verschillende mensen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb wel een vermoeden wie de kloon van Spekkie is
Crazy!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:06 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb ook een kloon![]()
Denk dat die begin december zich gaat vertonen.
Ik noem het geen kloons maar cousinsquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn sowieso veel vermoedens van veel verschillende mensen.
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:06 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb ook een kloon![]()
Denk dat die begin december zich gaat vertonen.
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik noem het geen kloons maar cousins
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zo te zien heeft ie een goeie promotie gehad
Nee, het is een bruine mouw, geen huid!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]Als dit in Australië is, kan dit een truckers tan zijn.
Stigs zijn toch één met hun pak?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, het is een bruine mouw, geen huid!
Sinds kort weer wel, want ik kwam achter het originele email address en kon dus een password reset doen (ik was het password kwijt toen iedereen zijn password moest veranderen ergens in 2006 of zo na een hack). Ik heb het alleen nog niet gebruikt. Maar het was een lol-kloon en ik deelde het met iemand anders (die al jaren weg is van FOK!)quote:
The Stig's Vegetarian Cousin:quote:
Misschien moest hij zijn buurman helpen met de geboorte van een kalfje. Kan allemaalquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, het is een bruine mouw, geen huid!
Het zwarte schaap van de familie...quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
The Stig's Vegetarian Cousin:
[ afbeelding ]
Some say...quote:
Oh ja, ik ken ze niet zo goedquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja, ik ken ze niet zo goed
Dan klinkt dat wel als een logischer verklaring
Ik dacht dat hij koeien had geïnsemineerd
quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien moest hij zijn buurman helpen met de geboorte van een kalfje. Kan allemaal
Haha duidelijk! Jij had het goed!quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha duidelijk! Jij had het goed!
En al die maten geloven hem nietquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:22 schreef ToT het volgende:
Die dikzak later in het café tegen z'n vrienden: "Ik mag het eigenlijk tegen niemand zeggen, maar......ik ben....The Stig!"
Precies!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En al die maten geloven hem niet
"Ge kunt al nie rije nie man! Ge zét denne Stig eg nie!"quote:
Dat is wel een hele oude versie, als ie nog in zwart/wit is.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:26 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
"Nobody in Hobbitton is going to believe us, mister Frodo!"
Whehe ik had nog eentje in kleur, maar die was kleiner.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is wel een hele oude versie, als ie nog in zwart/wit is.
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe ik had nog eentje in kleur, maar die was kleiner.
Bijnaquote:Op donderdag 24 oktober 2024 07:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mogge
Is iedereen weer wakker geworden?
Hottiequote:
ASquote:Op donderdag 24 oktober 2024 07:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mogge
justiequote:
Amyzzzzzquote:
Pinskequote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:09 schreef Pinnenmutske het volgende:
ik begin om 9u maar ben nu bij mijn ouders.
Waar ik mezelf kan zijn.
Morguh Greysquote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hottie
[..]
AS
[..]
justie![]()
![]()
[..]
Amyzzzzz![]()
![]()
Morguh Stigquote:
Hey Assie,quote:Op donderdag 24 oktober 2024 07:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mogge
Hoe is het met Stig?quote:
GREESIEquote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hottie
[..]
AS
[..]
justie![]()
![]()
[..]
Amyzzzzz![]()
![]()
Wakkerquote:
Hier ook wakkerquote:
Samen weet gaan slapen?quote:
Zou niet verkeerd zijn, nog even een dutje te doen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Samen weet gaan slapen?
Die zal het best begrijpenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou niet verkeerd zijn, nog even een dutje te doen.
Maar ik heb hulp hier rondhuppelen die het ook gezellig vindt als ik er ben.
O vast wel maar nu gaan slapen is niet mijn ding, en gaat ook niet lukken.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die zal het best begrijpen
Ik merk het alquote:
Wat een ge-otquote:
Oehquote:
quote:
Greyyyyysquote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hottie
[..]
AS
[..]
justie![]()
![]()
[..]
Amyzzzzz![]()
![]()
Hoi Amy,quote:
| Forum Opties | |