Zegquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik wilde al bolk typen maar dat is niet dit topic
Ojee, nu wordt iedereen ziedendquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik wilde al bolk typen maar dat is niet dit topic
Ja hoor, kommaar kommaarquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ojee, nu wordt iedereen ziedend
Dan is iedereen van slagquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:44 schreef Lovely het volgende:
Ik heb twee, misschien weer eens met crazymind inloggen
Weet je het ww nog welquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb 1 kloon, maar heb daar al sinds 2006 of zo niet meer mee ingelogd
Oh was jij dat!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:44 schreef Lovely het volgende:
Ik heb twee, misschien weer eens met crazymind inloggen
Mindcrazy?quote:
quote:
Yup, ik weet wel zeker dat dat het geval is met sommige users met wie ik contact heb, dat ze onder het ene account een bokkenlul zijn en onder het andere dat ik ze weer tof vind!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat zou wat zijn, dat je me de ene kloon heel goed kunt opschieten en een andere kloon dikke ruzie hebt. En zit er dezelfde persoon achter
Oh, Starhopper.quote:
Ik heb wel een vermoeden wie de kloon van Spekkie isquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, ik weet wel zeker dat dat het geval is met sommige users met wie ik contact heb, dat ze onder het ene account een bokkenlul zijn en onder het andere dat ik ze weer tof vind!
Spekkie heeft ook nooit bekend gemaakt wie hij was, maar gaf wel aan dat hij behoorlijk problemen had gemaakt enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |