Stigke!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lovely
[..]
Nee, die zitten er al in!
Dezequote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lovely
[..]
Nee, die zitten er al in!
4 dagen... Dat lukt nog wel.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:43 schreef Lovely het volgende:
Spareribs misschien van t weekend maar eens eten
Zal zaterdag wel worden danquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
4 dagen... Dat lukt nog wel.
Ik komquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:43 schreef Lovely het volgende:
Spareribs misschien van t weekend maar eens eten
Daar staat tegenover dat ze wel vleugeltjes hebbenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou ja
Ze hebben ook ribbetjes dus technisch gezien kun je er spareribs van maken
Maar denk niet dat je er zo blij van wordt
Vleugeltjes ga je zeker niet bij varkens vindenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Daar staat tegenover dat ze wel vleugeltjes hebben![]()
![]()
En bouten, en/of drumsticks.
Dus genoeg te kluiven![]()
![]()
Nope!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vleugeltjes ga je zeker niet bij varkens vinden
Inkopperquote:
Ik las buiten en kluiven.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Daar staat tegenover dat ze wel vleugeltjes hebben![]()
![]()
En bouten, en/of drumsticks.
Dus genoeg te kluiven![]()
![]()
When pigs fly!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vleugeltjes ga je zeker niet bij varkens vinden
Gekke Duitsers.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:15 schreef ToT het volgende:
Ik zag net in Duitsland wel varkensnuggets!
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik las buiten en kluiven.
Ben vandaag flink aan het klussen geweest en ik visualiseerde iemand die op moerbouten zat te kluiven!
Volgens mij wel dingen gebaseerd op kippengehakt.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:18 schreef Lovely het volgende:
Hebben jullie wel eens kippengehakt gegeten?
Ja - wat droger dan gewoon gehakt, of je moet er 1 met wat hoger vetpercentage hebben.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:18 schreef Lovely het volgende:
Hebben jullie wel eens kippengehakt gegeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |