Last van buren.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:04 schreef Shii het volgende:
[..]
Jij slecht geslapen? Balen.![]()
Ik niet, maar ben toch wel een beetje moe.
Bah luidruchtige buren is echt balen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Last van buren.
Die waren nogal luidruchtig.
Vervelendquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Last van buren.
Irritantquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Last van buren.
Best wel ja.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Bah luidruchtige buren is echt balen.
Heb ik mijne verwijderd want 2 x is overkillquote:
Midden in de nacht dat is gewoon echt asoquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Best wel ja.
Binnenkort maar eens babbelen met de bouwvereniging. Niet de eerste keer dat ze overlast veroorzaken.
Overdag boeit me niet, maar midden in de nacht is minder.
True storyquote:
Je buren heb je niet voor het uitkiezen. Altijd weer hopen dat het prima mensen zijn die geen overlast veroorzaken.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Beter een verre buur en een goede muur
Zeker alleen in die oranje aardappelenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:44 schreef pullup het volgende:
[..]
True story![]()
ER zit veel vitamine C in aardappelen
Eet smakelijk!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Penne, spinazie, roomkaas en nog wat verdwaalde erwten en worteltjes, sugar snaps , tomaat en ui
Wist je dat een aardappel ook een prima bron is van vitamine C? Een portie gekookte aardappelen van 200 gram geeft je zo'n 18 mg vitamine C; ongeveer een kwart van wat je op een dag nodig hebt. Vul dat aan met wat andere groenten en fruit en je haalt de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid gemakkelijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeker alleen in die oranje aardappelen
Aardappels zijn ook zo lekker veelzijdig; je kunt er echt alle kanten mee opquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Wist je dat een aardappel ook een prima bron is van vitamine C? Een portie gekookte aardappelen van 200 gram geeft je zo'n 18 mg vitamine C; ongeveer een kwart van wat je op een dag nodig hebt. Vul dat aan met wat andere groenten en fruit en je haalt de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid gemakkelijk.
Geweldig! Dit verklaart een hoop!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Wist je dat een aardappel ook een prima bron is van vitamine C? Een portie gekookte aardappelen van 200 gram geeft je zo'n 18 mg vitamine C; ongeveer een kwart van wat je op een dag nodig hebt. Vul dat aan met wat andere groenten en fruit en je haalt de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid gemakkelijk.
Ik snap ook die weerzin tegen aardappels niet bij een groot deel van de 40- generatiequote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Aardappels zijn ook zo lekker veelzijdig; je kunt er echt alle kanten mee opGebakken, gekookt, puree, gepoft, stamppot, door een curry, door de stoofschotel, door de soep, etc.
En in ketchup zit ook vitamine Cquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Vitamine Bquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Break the Weak ! < Bokbiertje nemend voor het eten
Whùùùt ... < Kijkt naar de Pennequote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik snap ook die weerzin tegen aardappels niet bij een groot deel van de 40- generatie
Veel gezonder dan die pastazooi
Oeh lekker! Proost!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Break the Weak ! < Bokbiertje nemend voor het eten
Oepsquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Whùùùt ... < Kijkt naar de Penne
Sorryquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb ik mijne verwijderd want 2 x is overkill
Wij zijn toch van de patatgeneratie?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik snap ook die weerzin tegen aardappels niet bij een groot deel van de 40- generatie
Veel gezonder dan die pastazooi
Gen Pquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wij zijn toch van de patatgeneratie?
Ik ben van daarvoorquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wij zijn toch van de patatgeneratie?
Het is dat je er een shitload aan groenten doorheen gooitquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Whùùùt ... < Kijkt naar de Penne
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:58 schreef Lovely het volgende:
Eet ik misschien liever dan een patatje/frietje
Bruinebonen vind ik dan niet echt lekkerquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik lust ze ook allemaal
De hutspot, andijviestamp, boerenkool, steeltjes, ...wat nog meer? Kom maar door
Zuurkoolquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik lust ze ook allemaal
De hutspot, andijviestamp, boerenkool, steeltjes, ...wat nog meer? Kom maar door
Met een klodder mayo?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:59 schreef Aoibhin het volgende:
Deze millenial hier is meer van de friet
Lekkerquote:
Ah nee dat vind ik dan weer niet zo..quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
LekkerVooral die mayo die nog wat zurig is
Pindasaus sowiesoquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah nee dat vind ik dan weer niet zo..
Mayo met pindasaus is ook lekker..
~Frietje Oorlog noemen we dat hier in het oosten.. heerlijkquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah nee dat vind ik dan weer niet zo..
Mayo met pindasaus is ook lekker..
Zaansequote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
LekkerVooral die mayo die nog wat zurig is
Inderdaad, penne zijn buisjes.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit zijn geen penne, dit is fusulli.
Deezz! Je bent er weer !!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit zijn geen penne, dit is fusulli.
Hier in t Noorden patatje oorlog en kernoorlog is nog met uitjes en curry erbijquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
~Frietje Oorlog noemen we dat hier in het oosten.. heerlijk
Ik ben er altijdquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Deezz! Je bent er weer !!
Mijn ookquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben er altijd![]()
Je pasta ziet er zeer smakelijk uit! Groen is mijn lievelingskleur
Liggen ze bij de kantoorartikelen?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar...maar... de Sjumbo noemt het Penne
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Liggen ze bij de kantoorartikelen?
Ja die is lekkerquote:
Vertrouw nooit de Sjumbo!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Voor of na het bokbiertje?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mijnes ook, en blauw wat op groen lijktquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mijn ook... samen met blauw
Ze komen dan uit de kroeg denk ik.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Midden in de nacht dat is gewoon echt asoHopelijk kappen ze er gauw mee
Tijdensquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor of na het bokbiertje?
[ afbeelding ]
Aloaquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze komen dan uit de kroeg denk ik.
Soms ruzie, dat is wel lachwekkend
En de penne ziet er ook gewoon penne-achtig uit!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor of na het bokbiertje?
[ afbeelding ]
Kant-en-klaar maaltijden moet je sowieso niet al te serieus nemen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tijdens![]()
[ afbeelding ]
Geen blauw wat op paars lijkt?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijnes ook, en blauw wat op groen lijkt
Eerst deugt mijn penne niet... nu blijkt het geen penne.. maar deugt mijn maaltijd niet..quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kant-en-klaar maaltijden moet je sowieso niet al te serieus nemen.
Een wereld van verschilquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En de penne ziet er ook gewoon penne-achtig uit!
[ afbeelding ]
Het is wel penne op de verpakkingquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tijdens![]()
[ afbeelding ]
Waar ging dit over?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geen blauw wat op paars lijkt?
[ afbeelding ]
Het smaakt plots ook andersquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is wel penne op de verpakking![]()
Daar word je even genept zeg
Je maaltijd kan niet veel goed doenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eerst deugt mijn penne niet... nu blijkt het geen penne.. maar deugt mijn maaltijd niet..
Het groene deugt welquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eerst deugt mijn penne niet... nu blijkt het geen penne.. maar deugt mijn maaltijd niet..
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je maaltijd kan niet veel goed doen
quote:
Dat snap ik wel jaquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het smaakt plots ook anders
Het servies wat ik in 2020 heb geretourneerd.quote:
Dat zou kunnen ja. Was wat hectisch afgelopen weken.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jawel meer dan een maand wel denk ik
Met spruitjesquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Aardappelen hoop ik
Smakelijk!
Smakelijk!quote:
Nu weer wat rustiger?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja. Was wat hectisch afgelopen weken.
Eet smakelijk!quote:
Hmm Weet je zeker dat het spaghetti was?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
Ik heb het net op.
Spaghetti carbonara met een hele courgette erdoor gesneden, voor één persoon.
Sorry @:soury
Vrolijk liedjequote:
Eh nee het was tagliatellequote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm Weet je zeker dat het spaghetti was?![]()
Volgens mij was het lang uitgerekte Penne !
In je maag wordt het toch één grote breiquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm Weet je zeker dat het spaghetti was?![]()
Volgens mij was het lang uitgerekte Penne !
Smaakloze pastaquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik lees net die verpakking nog eens... wat valt jullie hieraan op:
"Zonder geur-, kleur-, en smaakstoffen"
WTF!
Vooral met deze verse, 10 x lekkerder dan die gedroogde pastaquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Toch wel t lekkerst carbonara met tagliatelle
Exact... Als er nou "Kunstmatige" bij gestaan had....quote:
Ja best welquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Smaakt heul anders hè
Ah ja dat is wel lekkerder idd..quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vooral met deze verse, 10 x lekkerder dan die gedroogde pasta
[ afbeelding ]
Het tegeltje is niet heel veel veranderd hoor.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het servies wat ik in 2020 heb geretourneerd.
Het tegeltje zag er toen wel anders uit
quote:
Het eet wel een stuk makkelijkerquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:22 schreef Aoibhin het volgende:
Een vriendin van mij van vroeger wilde als klein kind altijd spaghetti, maar dan wel met de staafmixer gepureerd. Dat vond ik toen ook al zo raarDat is gewoon een brij
NU maar hopen dat die staafmixer niet in de knoop raaktequote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:22 schreef Aoibhin het volgende:
Een vriendin van mij van vroeger wilde als klein kind altijd spaghetti, maar dan wel met de staafmixer gepureerd. Dat vond ik toen ook al zo raarDat is gewoon een brij
Over de geur en de smaak kan ik niet oordelen, maar ik vind die pasta er toch wel aardig groen uitzienquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik lees net die verpakking nog eens... wat valt jullie hieraan op:
"Zonder geur-, kleur-, en smaakstoffen"
WTF!
Mijn tip staat een paar post hierbovenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Exact... Als er nou "Kunstmatige" bij gestaan had....
Maar nu staat er gewoon dat het niet smaakt.. geen geur heeft en kleurloos is
Ik neem ook altijd die verse als ik het zelf maakquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn tip staat een paar post hierboven
Zou dat aan die rare datum van April liggen?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Over de geur en de smaak kan ik niet oordelen, maar ik vind die pasta er toch wel aardig groen uitzien
Haha jaquote:
Dit is raarquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het tegeltje is niet heel veel veranderd hoor.
[..]
Een beetje kauwen verhoogd wel het eetgenot jaquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha jaMaar ik vind het toch lekkerder als er wat structuur in het eten zit
Wie weet!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zou dat aan die rare datum van April liggen?
Dan helpt het dat er geen geurstoffen in zittenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wie weet!
Maar dan zou je wel verwachten dat er een sterke geur vanaf komt
Die verschillende soorten pasta is alleen de vorm. Verse pasta is wel anders dan gedroogde; die eerste is vaak met ei en de tweede vaak zonder.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maar jullie food fetish people hier.. zit er verschil in het deeg welke pasta er gemaakt word? Of alleen in de vorm?
Behalve dan die gekleurde dingen hè.
Mysterie opgelostquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dan helpt het dat er geen geurstoffen in zitten
Het deeg is hetzelfde, maar het gaat om de beleving, de ene pasta smaakt mij lekkerder bij een bepaalde saus dan een andere.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maar jullie food fetish people hier.. zit er verschil in het deeg welke pasta er gemaakt word? Of alleen in de vorm?
Lekkerquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:29 schreef Domnivoor het volgende:
Oerhollandse bruine bonen![]()
[ afbeelding ]
GATVERDAMME !!!!!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
Ik heb het net op.
Spaghetti carbonara met een hele courgette erdoor gesneden, voor één persoon.
Sorry @:soury
Daar zeg je watquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die van Sodeknetters was mooier.
Ik heb deze meestal, die is wel met eiquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die verschillende soorten pasta is alleen de vorm. Verse pasta is wel anders dan gedroogde; die eerste is vaak met ei en de tweede vaak zonder.
Als je zelf pasta maakt, kun je elk soort meel gebruiken wat je wil. Ik had een paar weken geleden gnocchi gemaakt (technisch ook pasta, met aardappel zelfs!) en had maismeel gemaakt ipv gewone meel; was echt verrassend lekker
Bij goede originele pasta zijn de ingrediënten wel hetzelfde.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nee Soury, sorryquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
GATVERDAMME !!!!!
En dan is het geen carbonara he?
Carborettequote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee Soury, sorry
Maar het was wel lekker
Ja die ken ik! Die koop ik ook vaak als ik spaghetti koopquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb deze meestal, die is wel met ei
[ afbeelding ]
Ik had vorig jaar pasta mee genomen vanuit Italie, dat zat toch meer smaak aan dan de Grand Italia hier.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij goede originele pasta zijn de ingrediënten wel hetzelfde.
En redelijk smakeloos aan het eind.
De smaak komt van wat je erbij doet.
Zat er guanciale door?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee Soury, sorry
Maar het was wel lekker
Ik vind dit een prima naam voor wat ik hem gegetenquote:
Het ene meel is ook het andere meel nietquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar pasta mee genomen vanuit Italie, dat zat toch meer smaak aan dan de Grand Italia hier.
Klopt, die grand italia is ook niet echt heel goed.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar pasta mee genomen vanuit Italie, dat zat toch meer smaak aan dan de Grand Italia hier.
Ben niet zo'n fan van courgettes maar wel eens in een schotel met aardappels gehakt en kaas gegeten dat was prima te nassen, beetje dat griekse mousaka idee.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee Soury, sorry
Maar het was wel lekker
Dat klinkt dan wel weer goedquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben niet zo'n fan van courgettes maar wel eens in een schotel met aardappels gehakt en kaas gegeten dat was prima te nassen, beetje dat griekse mousaka idee.
Fok!enquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Pfff veels te vroeg gegeten.. nu heb ik niets meer te doen
De pasta van Rummo vind ik ook een stuk smaakvoller.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt, die grand italia is ook niet echt heel goed.
Nog steeds zit aan de pure pasta uit Italië ook niet heel veel smaak.
Scherpquote:
Het stomme is.. wat ik voor/tijdens het eten drink... vind ik letterlijk na de laatste hap niet meer lekkerquote:
Die heb ik ook jaquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De pasta van Rummo vind ik ook een stuk smaakvoller.
Tja, dan wordt het Schultenbräuquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het stomme is.. wat ik voor/tijdens het eten drink... vind ik letterlijk na de laatste hap niet meer lekker
Ik vind courgette juist een smakelijke toevoeging in pastasauzen, maar kan me het moussaka idee wel voorstellen, wat steviger dan met aubergine.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben niet zo'n fan van courgettes maar wel eens in een schotel met aardappels gehakt en kaas gegeten dat was prima te nassen, beetje dat griekse mousaka idee.
Toch blijft een lekker vrolijk nummer.. word je blij vanquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:43 schreef Deisyy het volgende:
Dat scheelt mij weer het linkje zoeken
Schultenbräutje erbijquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Toch blijft een lekker vrolijk nummer.. word je blij van
Het gaat over eten hè !quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:46 schreef Aoibhin het volgende:
Trouwens: courgetteHeerlijk. Kun je ook bijna overal in pleuren
Courgette heeft dan ook beperkt smaak, net als komkommer.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:46 schreef Aoibhin het volgende:
Trouwens: courgetteHeerlijk. Kun je ook bijna overal in pleuren
Nou ja, je kunt hem ook in de prullenbak pleuren als ie niet goed meer isquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het gaat over eten hè !
Ja heel neutrale smaakquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Courgette heeft dan ook beperkt smaak, net als komkommer.
Volgens mij bestaat er ook een ronde courgette die vanbinnen er standaard uit ziet als spagettiquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja heel neutrale smaak![]()
Ik maak daar ook wel eens "spaghetti"-slierten van als ik wat koolhydraatarmer wil eten
Courgetti, ik heb ook zo'n apparaatje waar je het mee kan maken.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik maak daar ook wel eens "spaghetti"-slierten van als ik wat koolhydraatarmer wil eten
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Courgetti, ik heb ook zo'n apparaatje waar je het mee kan maken.
Ah serieus? Ik ken wel bolcourgettes, die heb ik ook zelf verbouwd, maar dat leek niet op spaghetti vanbinnenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat er ook een ronde courgette die vanbinnen er standaard uit ziet als spagetti
Ja die heb ik ook!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Courgetti, ik heb ook zo'n apparaatje waar je het mee kan maken.
Dan krijg je raspquote:
Serieus.. maar zat ff te googlen en kan het niet vinden.. misschien was het een pompoen? Toch bestaat het, kreeg er ooit zaadjes van.. maar nooit gezaaidquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah serieus? Ik ken wel bolcourgettes, die heb ik ook zelf verbouwd, maar dat leek niet op spaghetti vanbinnen
Stuk eraf snijden en dat pleur je dan weer in een andere sausquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook!Echt heel handig. Moet je wel courgettes hebben die er doorheen kunnen. Ik heb wel eens een te dikke courgette gehad en dan gaat het niet
Hm, dan draait ie niet meer goed heb ik gemerkt. Maar misschien kan ik dat motorisch wel gewoon nietquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stuk eraf snijden en dat pleur je dan weer in een andere saus
Ik ben nu wel benieuwdquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Serieus.. maar zat ff te googlen en kan het niet vinden.. misschien was het een pompoen? Toch bestaat het, kreeg er ooit zaadjes van.. maar nooit gezaaid
Daar is het ook prima voor ja.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:58 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
@:Gast_op_Afstand_GOA Deze?
Je fusilli/penne/whatever was groenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Dat zou zo maar kunnen ! Al dacht ik dat tie groen was
Kan zomaar, meloenen en courgettes kunnen groen of geel zijnquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Dat zou zo maar kunnen ! Al dacht ik dat tie groen was
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je fusilli/penne/whatever was groen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Oh wat een leuk idee!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:36 schreef pullup het volgende:
Morgen deze eens maken ben nog wel in de Halloween stemming![]()
[ x ]
Dan is het wel een chique overhemdquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom moeten er altijd 999.999 spelden in een overhemd als je het koopt
Kom er altijd wel 1 op de verkeerde manier tegen
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Slingert zijn DIY waxinelichtjes kacheltje weer aan .. lekker behaaglijk !
[ afbeelding ]Zal vast wat warmte gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat valt dan ook wel weer mee eigenlijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan is het wel een chique overhemd
Blisterverpakkingen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat valt dan ook wel weer mee eigenlijk.
Gewoon een net overhemd.
Maar een schaar is weer gevaarlijk, voor je het weet zit je in overhemd of wat dan ookquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Blisterverpakkingen.
Daar kun je mij helemaal ziedend mee krijgen.
Vooral als ik geen schaar bij de hand heb.
Werkt best goedquote:
Zal er een foto van proberen te makenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh wat een leuk idee!Laat maar weten hoe het is gelukt
Ik vind het ook altijd leuk om themadingetjes te maken met feestdagen
De luchtkwaliteit wordt alleen wel een stuk minder.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Werkt best goedZet dat ding altijd onder mijn bureau... en de verwarming springt niet aan
Misschien wel.. heb verschillende voetjes gemaakt destijds, werkt ook op lampolie .. maar dan ziet het hier echt blauw. Op van die brandalcohol kan ook.. dat werkt het schoonst.. maar die is opquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:01 schreef aloa het volgende:
[..]
De luchtkwaliteit wordt alleen wel een stuk minder.
Grappig hoe die champies zo op doodshoofdjes lijkenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:36 schreef pullup het volgende:
Morgen deze eens maken ben nog wel in de Halloween stemming![]()
[ x ]
Kan ook. Je ademt het wel allemaal in idd.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Misschien wel.. heb verschillende voetjes gemaakt destijds, werkt ook op lampolie .. maar dan ziet het hier echt blauw. Op van die brandalcohol kan ook.. dat werkt het schoonst.. maar die is op
Ach.. het is altijd wel wat... Je kan beter gezelligheid van kaarsen in ademen dan joggend langs de autowegquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Kan ook. Je ademt het wel allemaal in idd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik houd van luisterboeken bij het slapen gaan.. Liefst oude Sci Fi verhalen. Dat ging heel lang goed.. totdat het Youtube algoritme me plots op het verkeerde pad bracht...![]()
Nu krijg ik vooral verhalen in mijn tijdlijn van blauwe aliens met vreemde gedachtes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Ben er net uitquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:19 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog iets leuks verder, of is het al bedtijd?
Zelfs met het tijdsverschil is dat laat hequote:
This post is worthless without a picturequote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:25 schreef engine het volgende:
Voetbalshirt gekocht van San Martin de Tucuman. Blij mee
Ja was ook wat laat vanmorgen. Moest tot 9 uur wakker blijven voor de winkel open ging.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelfs met het tijdsverschil is dat laat he
Mooi hèquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
This post is worthless without a picture
Ah, je lag er dus ook niet heel vroeg in, vooruit dan.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ja was ook wat laat vanmorgen. Moest tot 9 uur wakker blijven voor de winkel open ging.
Prima shirt tochquote:
Ik herken je bijna nietquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ja was ook wat laat vanmorgen. Moest tot 9 uur wakker blijven voor de winkel open ging.
[..]
Mooi hè
Dit ben ik niet
[ afbeelding ]
Ik ook nietquote:
Ja ja. Geef de drank maar weer de schuldquote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:21 schreef marcb1974 het volgende:
Wat maken dranken er altijd een teringzooi van zeg![]()
Tijdbed hier geloof ik,quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja ja. Geef de drank maar weer de schuld
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijdbed hier geloof ik,
had gewoon echt draken moeten staan
Morgen weer verder, met de slechtste van de 3quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:46 schreef Domnivoor het volgende:
Wel een beetje abrupt einde. Geen aftiteling, meteen Pawn Stars.
Ja. Daar zijn we het wel over eens.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Morgen weer verder, met de slechtste van de 3
Ben benieuwd of die nieuwe Gollum film wat wordt,quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Daar zijn we het wel over eens.
Ik weet niet of ik een film over Gollum wil zien. Dat is niet bepaald moeders mooiste.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 00:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of die nieuwe Gollum film wat wordt,
vrees een beetje ..........
Als dat een criterium is zouden een heleboel films niet bekeken wordenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 00:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik een film over Gollum wil zien. Dat is niet bepaald moeders mooiste.
Het rood wit van San Martin!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 01:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat doe je aan als ze tegen elkaar spelen?
Die bird postte ik vorige week ook alquote:Op donderdag 24 oktober 2024 00:17 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup
https://www.youtube.com/shorts/upc3lHb-cVo
Helleuhquote:
Zo maken ze er een mooi verhaal vanquote:Op donderdag 24 oktober 2024 06:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Die bird postte ik vorige week ook alZe waren te lang in de jungle denk ik, hij was allang ontdekt
![]()
Hey meneerquote:
quote:
Goedemorgenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey meneer
[..]
Altijd mooi die vogeltjes die Pullup post
Goedemorgenquote:
Goedemorgenquote:
Ja zo'n leuk vrolijk moment in de ochtendquote:Op donderdag 24 oktober 2024 10:16 schreef Dotteke het volgende:
Altijd mooi die vogeltjes die Pullup post
Ja en dat terwijl wij zelf internet hebben en het op kunnen zoeken. Blijf ik toch een leuk iets van 40+ vindenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 10:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja zo'n leuk vrolijk moment in de ochtend
Jij was er vorige week nietquote:Op donderdag 24 oktober 2024 06:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Die bird postte ik vorige week ook alZe waren te lang in de jungle denk ik, hij was allang ontdekt
![]()
Hier ook zon nuquote:Op donderdag 24 oktober 2024 10:20 schreef Lovely het volgende:
Mist is hier weg en de zon schijnt
Gisteren bleef de mist langer hangen en onderweg op sommige plekken helemaal geen mist
T is hier gewoon eens echt lekker weerquote:
I see your Bob and raise you .....quote:
Leuk idee! Hopelijk smaakt het een beetjequote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Pizza Opleuk Donder Dag!![]()
• El cheapo pizza
• Koelkast restjes erop
• Extra kaas, altijd extra kaas![]()
[ afbeelding ]
Ziet er wel lekker uitquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
• El cheapo pizza
• Koelkast restjes erop
[ afbeelding ]
tnx! Vast welquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Leuk idee! Hopelijk smaakt het een beetje
Ik stem voorquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De oven verwarmt voor... zit nog te twijfelen of ik er nog wat Mozerella bij doe... mjom...mjom..
Meeste stemmen geldenquote:
Don't worry, don't hurry, take it easy!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
I see your Bob and raise you .....
Steeds harder, steeds snellerquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Don't worry, don't hurry, take it easy!
Dan kom je meer hierquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Steeds harder, steeds sneller
Op z'n tijd ook lekker!quote:
Afbak.. of hobbel je elke dag op en neer?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:43 schreef tong80 het volgende:
Ik eet al een tijdje geen "normaal" brood meer. Alleen nog maar broodjes van de Appie.
Ik draai nu m'n FOK! TOP 100. Nu deze op 85......Over hard gesproken....quote:
Ligt eraan. Ik moet elke dag wandelen en de Appie heen en weer is precies genoeg voor het minimale. Dus de ene keer, zoals net sla ik er meerdere in, want vaak al weg. Ik vind ze heerlijk en niet duur.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Afbak.. of hobbel je elke dag op en neer?
Ben zelf meer een Jumbo warrior.. en die hebben ook lekkere en goedkope verse broodjes.. het schijnt dat er een broodjes oorlog is.. want wie lekkere goedkope broodjes heeft... die verkoopt dan ook gelijk de te dure vleeswarenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ik moet elke dag wandelen en de Appie heen en weer is precies genoeg voor het minimale. Dus de ene keer, zoals net sla ik er meerdere in, want vaak al weg. Ik vind ze heerlijk en niet duur.
De Hema is hier 50 meter vandaan. Dus je weet wel waar ik m'n rosbief haal.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben zelf meer een Jumbo warrior.. en die hebben ook lekkere en goedkope verse broodjes.. het schijnt dat er een broodjes oorlog is.. want wie lekkere goedkope broodjes heeft... die verkoopt dan ook gelijk de te dure vleeswaren
Jumbo dus, 100 gr ovengebakken kipfilet voor 3,50.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben zelf meer een Jumbo warrior.. en die hebben ook lekkere en goedkope verse broodjes.. het schijnt dat er een broodjes oorlog is.. want wie lekkere goedkope broodjes heeft... die verkoopt dan ook gelijk de te dure vleeswaren
De beste rosbief ligt naast de mosterd van Abrahamquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Hema is hier 50 meter vandaan. Dus je weet wel waar ik m'n rosbief haal.
Ja het is doorgeslagen allemaalquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jumbo dus, 100 gr ovengebakken kipfilet voor 3,50.
Daar had je vroeger voor een heel gezin gehaktballen voor.
@Domnivoorquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De beste rosbief ligt naast de mosterd van Abraham
Bedankt. Dan weet ik het wel te vinden.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De beste rosbief ligt naast de mosterd van Abraham
YW!. Als ik het hierboven zo zie... had je wat hulp nodig.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bedankt. Dan weet ik het wel te vinden.
En wat studeer je?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
• El cheapo pizza
• Koelkast restjes erop
[ afbeelding ]
Ik studeer nog maar weinig ... leer echter wel elke dag bij !quote:
Hema heeft prima vleeswaren, helaas is de mijne te klein.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Hema is hier 50 meter vandaan. Dus je weet wel waar ik m'n rosbief haal.
Je rosbief.. Of de Hema?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hema heeft prima vleeswaren, helaas is de mijne te klein.
Nou.. dat klinkt ook verrukkelijk !!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:07 schreef Deisyy het volgende:
(andere helft van de) pasta met spekjes, babyspinazie, pesto, creme fraiche en parmezaanse kaas
Groen!
Hemaquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je rosbief.. Of de Hema?
Enjoy!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goffer wat is die Pizza lekker zeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |