Het is wel penne op de verpakkingquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tijdens![]()
[ afbeelding ]
Waar ging dit over?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geen blauw wat op paars lijkt?
[ afbeelding ]
Het smaakt plots ook andersquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is wel penne op de verpakking![]()
Daar word je even genept zeg
Dat weet ik niet meerquote:
Je maaltijd kan niet veel goed doenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eerst deugt mijn penne niet... nu blijkt het geen penne.. maar deugt mijn maaltijd niet..
Het groene deugt welquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eerst deugt mijn penne niet... nu blijkt het geen penne.. maar deugt mijn maaltijd niet..
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je maaltijd kan niet veel goed doen
quote:
Dat snap ik wel jaquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het smaakt plots ook anders
Het servies wat ik in 2020 heb geretourneerd.quote:
Dat zou kunnen ja. Was wat hectisch afgelopen weken.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jawel meer dan een maand wel denk ik
Met spruitjesquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Aardappelen hoop ik
Smakelijk!
Smakelijk!quote:
Nu weer wat rustiger?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja. Was wat hectisch afgelopen weken.
Eet smakelijk!quote:
Hmm Weet je zeker dat het spaghetti was?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
Ik heb het net op.
Spaghetti carbonara met een hele courgette erdoor gesneden, voor één persoon.
Sorry @:soury
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |