Pindasaus sowiesoquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah nee dat vind ik dan weer niet zo..
Mayo met pindasaus is ook lekker..

~Frietje Oorlog noemen we dat hier in het oosten.. heerlijkquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah nee dat vind ik dan weer niet zo..
Mayo met pindasaus is ook lekker..

Zaansequote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
LekkerVooral die mayo die nog wat zurig is

Inderdaad, penne zijn buisjes.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit zijn geen penne, dit is fusulli.

Deezz! Je bent er weer !!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit zijn geen penne, dit is fusulli.

Hier in t Noorden patatje oorlog en kernoorlog is nog met uitjes en curry erbijquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
~Frietje Oorlog noemen we dat hier in het oosten.. heerlijk

Ik ben er altijdquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Deezz! Je bent er weer !!

Mijn ookquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben er altijd![]()
Je pasta ziet er zeer smakelijk uit! Groen is mijn lievelingskleur

Liggen ze bij de kantoorartikelen?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar...maar... de Sjumbo noemt het Penne

quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Liggen ze bij de kantoorartikelen?

Ja die is lekkerquote:

Vertrouw nooit de Sjumbo!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]

Voor of na het bokbiertje?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]

Mijnes ook, en blauw wat op groen lijktquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mijn ook... samen met blauw

Ze komen dan uit de kroeg denk ik.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Midden in de nacht dat is gewoon echt asoHopelijk kappen ze er gauw mee

Tijdensquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor of na het bokbiertje?
[ afbeelding ]

Aloaquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze komen dan uit de kroeg denk ik.
Soms ruzie, dat is wel lachwekkend

En de penne ziet er ook gewoon penne-achtig uit!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor of na het bokbiertje?
[ afbeelding ]

Kant-en-klaar maaltijden moet je sowieso niet al te serieus nemen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tijdens![]()
[ afbeelding ]

Geen blauw wat op paars lijkt?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijnes ook, en blauw wat op groen lijkt

Eerst deugt mijn penne niet... nu blijkt het geen penne.. maar deugt mijn maaltijd niet..quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kant-en-klaar maaltijden moet je sowieso niet al te serieus nemen.

Een wereld van verschilquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En de penne ziet er ook gewoon penne-achtig uit!
[ afbeelding ]

Het is wel penne op de verpakkingquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tijdens![]()
[ afbeelding ]

Waar ging dit over?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geen blauw wat op paars lijkt?
[ afbeelding ]

Het smaakt plots ook andersquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is wel penne op de verpakking![]()
Daar word je even genept zeg

Dat weet ik niet meerquote:

Je maaltijd kan niet veel goed doenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eerst deugt mijn penne niet... nu blijkt het geen penne.. maar deugt mijn maaltijd niet..

Het groene deugt welquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eerst deugt mijn penne niet... nu blijkt het geen penne.. maar deugt mijn maaltijd niet..

quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je maaltijd kan niet veel goed doen
quote:

Dat snap ik wel jaquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het smaakt plots ook anders

Het servies wat ik in 2020 heb geretourneerd.quote:

Dat zou kunnen ja. Was wat hectisch afgelopen weken.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jawel meer dan een maand wel denk ik

Met spruitjesquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Aardappelen hoop ik
Smakelijk!

Smakelijk!quote:

Nu weer wat rustiger?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja. Was wat hectisch afgelopen weken.

Eet smakelijk!quote:

Hmm Weet je zeker dat het spaghetti was?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
Ik heb het net op.
Spaghetti carbonara met een hele courgette erdoor gesneden, voor één persoon.
Sorry @:soury
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |