Morgen weer verder, met de slechtste van de 3quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:46 schreef Domnivoor het volgende:
Wel een beetje abrupt einde. Geen aftiteling, meteen Pawn Stars.
Ja. Daar zijn we het wel over eens.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Morgen weer verder, met de slechtste van de 3
Ben benieuwd of die nieuwe Gollum film wat wordt,quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Daar zijn we het wel over eens.
Ik weet niet of ik een film over Gollum wil zien. Dat is niet bepaald moeders mooiste.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 00:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of die nieuwe Gollum film wat wordt,
vrees een beetje ..........
Als dat een criterium is zouden een heleboel films niet bekeken wordenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 00:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik een film over Gollum wil zien. Dat is niet bepaald moeders mooiste.
Het rood wit van San Martin!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 01:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat doe je aan als ze tegen elkaar spelen?
Die bird postte ik vorige week ook alquote:Op donderdag 24 oktober 2024 00:17 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup
https://www.youtube.com/shorts/upc3lHb-cVo
Helleuhquote:
Zo maken ze er een mooi verhaal vanquote:Op donderdag 24 oktober 2024 06:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Die bird postte ik vorige week ook alZe waren te lang in de jungle denk ik, hij was allang ontdekt
![]()
Hey meneerquote:
quote:
Goedemorgenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey meneer
[..]
Altijd mooi die vogeltjes die Pullup post
Goedemorgenquote:
Goedemorgenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |