De pasta van Rummo vind ik ook een stuk smaakvoller.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt, die grand italia is ook niet echt heel goed.
Nog steeds zit aan de pure pasta uit Italië ook niet heel veel smaak.
FOK!bier drinkenquote:
Scherpquote:
Het stomme is.. wat ik voor/tijdens het eten drink... vind ik letterlijk na de laatste hap niet meer lekkerquote:
Die heb ik ook jaquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De pasta van Rummo vind ik ook een stuk smaakvoller.
Tja, dan wordt het Schultenbräuquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het stomme is.. wat ik voor/tijdens het eten drink... vind ik letterlijk na de laatste hap niet meer lekker
Ik vind courgette juist een smakelijke toevoeging in pastasauzen, maar kan me het moussaka idee wel voorstellen, wat steviger dan met aubergine.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben niet zo'n fan van courgettes maar wel eens in een schotel met aardappels gehakt en kaas gegeten dat was prima te nassen, beetje dat griekse mousaka idee.
Toch blijft een lekker vrolijk nummer.. word je blij vanquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:43 schreef Deisyy het volgende:
Dat scheelt mij weer het linkje zoeken
Schultenbräutje erbijquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Toch blijft een lekker vrolijk nummer.. word je blij van
Het gaat over eten hè !quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:46 schreef Aoibhin het volgende:
Trouwens: courgetteHeerlijk. Kun je ook bijna overal in pleuren
Courgette heeft dan ook beperkt smaak, net als komkommer.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:46 schreef Aoibhin het volgende:
Trouwens: courgetteHeerlijk. Kun je ook bijna overal in pleuren
Nou ja, je kunt hem ook in de prullenbak pleuren als ie niet goed meer isquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het gaat over eten hè !
Ja heel neutrale smaakquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Courgette heeft dan ook beperkt smaak, net als komkommer.
Volgens mij bestaat er ook een ronde courgette die vanbinnen er standaard uit ziet als spagettiquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja heel neutrale smaak![]()
Ik maak daar ook wel eens "spaghetti"-slierten van als ik wat koolhydraatarmer wil eten
Courgetti, ik heb ook zo'n apparaatje waar je het mee kan maken.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik maak daar ook wel eens "spaghetti"-slierten van als ik wat koolhydraatarmer wil eten
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Courgetti, ik heb ook zo'n apparaatje waar je het mee kan maken.
Ah serieus? Ik ken wel bolcourgettes, die heb ik ook zelf verbouwd, maar dat leek niet op spaghetti vanbinnenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat er ook een ronde courgette die vanbinnen er standaard uit ziet als spagetti
Ja die heb ik ook!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Courgetti, ik heb ook zo'n apparaatje waar je het mee kan maken.
Dan krijg je raspquote:
Serieus.. maar zat ff te googlen en kan het niet vinden.. misschien was het een pompoen? Toch bestaat het, kreeg er ooit zaadjes van.. maar nooit gezaaidquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah serieus? Ik ken wel bolcourgettes, die heb ik ook zelf verbouwd, maar dat leek niet op spaghetti vanbinnen
Stuk eraf snijden en dat pleur je dan weer in een andere sausquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook!Echt heel handig. Moet je wel courgettes hebben die er doorheen kunnen. Ik heb wel eens een te dikke courgette gehad en dan gaat het niet
Hm, dan draait ie niet meer goed heb ik gemerkt. Maar misschien kan ik dat motorisch wel gewoon nietquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stuk eraf snijden en dat pleur je dan weer in een andere saus
Ik ben nu wel benieuwdquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Serieus.. maar zat ff te googlen en kan het niet vinden.. misschien was het een pompoen? Toch bestaat het, kreeg er ooit zaadjes van.. maar nooit gezaaid
Daar is het ook prima voor ja.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:58 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
@:Gast_op_Afstand_GOA Deze?
Je fusilli/penne/whatever was groenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Dat zou zo maar kunnen ! Al dacht ik dat tie groen was
Kan zomaar, meloenen en courgettes kunnen groen of geel zijnquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Dat zou zo maar kunnen ! Al dacht ik dat tie groen was
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je fusilli/penne/whatever was groen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
Oh wat een leuk idee!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:36 schreef pullup het volgende:
Morgen deze eens maken ben nog wel in de Halloween stemming![]()
[ x ]
Dan is het wel een chique overhemdquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom moeten er altijd 999.999 spelden in een overhemd als je het koopt
Kom er altijd wel 1 op de verkeerde manier tegen
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Slingert zijn DIY waxinelichtjes kacheltje weer aan .. lekker behaaglijk !
[ afbeelding ]Zal vast wat warmte gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat valt dan ook wel weer mee eigenlijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan is het wel een chique overhemd
Blisterverpakkingen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat valt dan ook wel weer mee eigenlijk.
Gewoon een net overhemd.
Maar een schaar is weer gevaarlijk, voor je het weet zit je in overhemd of wat dan ookquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Blisterverpakkingen.
Daar kun je mij helemaal ziedend mee krijgen.
Vooral als ik geen schaar bij de hand heb.
Werkt best goedquote:
Zal er een foto van proberen te makenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh wat een leuk idee!Laat maar weten hoe het is gelukt
Ik vind het ook altijd leuk om themadingetjes te maken met feestdagen
De luchtkwaliteit wordt alleen wel een stuk minder.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Werkt best goedZet dat ding altijd onder mijn bureau... en de verwarming springt niet aan
Misschien wel.. heb verschillende voetjes gemaakt destijds, werkt ook op lampolie .. maar dan ziet het hier echt blauw. Op van die brandalcohol kan ook.. dat werkt het schoonst.. maar die is opquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:01 schreef aloa het volgende:
[..]
De luchtkwaliteit wordt alleen wel een stuk minder.
Grappig hoe die champies zo op doodshoofdjes lijkenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:36 schreef pullup het volgende:
Morgen deze eens maken ben nog wel in de Halloween stemming![]()
[ x ]
Kan ook. Je ademt het wel allemaal in idd.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Misschien wel.. heb verschillende voetjes gemaakt destijds, werkt ook op lampolie .. maar dan ziet het hier echt blauw. Op van die brandalcohol kan ook.. dat werkt het schoonst.. maar die is op
Ach.. het is altijd wel wat... Je kan beter gezelligheid van kaarsen in ademen dan joggend langs de autowegquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Kan ook. Je ademt het wel allemaal in idd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik houd van luisterboeken bij het slapen gaan.. Liefst oude Sci Fi verhalen. Dat ging heel lang goed.. totdat het Youtube algoritme me plots op het verkeerde pad bracht...![]()
Nu krijg ik vooral verhalen in mijn tijdlijn van blauwe aliens met vreemde gedachtes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
Ben er net uitquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:19 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog iets leuks verder, of is het al bedtijd?
Zelfs met het tijdsverschil is dat laat hequote:
This post is worthless without a picturequote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:25 schreef engine het volgende:
Voetbalshirt gekocht van San Martin de Tucuman. Blij mee
Ja was ook wat laat vanmorgen. Moest tot 9 uur wakker blijven voor de winkel open ging.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelfs met het tijdsverschil is dat laat he
Mooi hèquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
This post is worthless without a picture
Ah, je lag er dus ook niet heel vroeg in, vooruit dan.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ja was ook wat laat vanmorgen. Moest tot 9 uur wakker blijven voor de winkel open ging.
Prima shirt tochquote:
Ik herken je bijna nietquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ja was ook wat laat vanmorgen. Moest tot 9 uur wakker blijven voor de winkel open ging.
[..]
Mooi hè
Dit ben ik niet
[ afbeelding ]
Ik ook nietquote:
Ja ja. Geef de drank maar weer de schuldquote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:21 schreef marcb1974 het volgende:
Wat maken dranken er altijd een teringzooi van zeg![]()
Tijdbed hier geloof ik,quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja ja. Geef de drank maar weer de schuld
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijdbed hier geloof ik,
had gewoon echt draken moeten staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |