Zal er een foto van proberen te makenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh wat een leuk idee!Laat maar weten hoe het is gelukt
Ik vind het ook altijd leuk om themadingetjes te maken met feestdagen

De luchtkwaliteit wordt alleen wel een stuk minder.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Werkt best goedZet dat ding altijd onder mijn bureau... en de verwarming springt niet aan

Misschien wel.. heb verschillende voetjes gemaakt destijds, werkt ook op lampolie .. maar dan ziet het hier echt blauw. Op van die brandalcohol kan ook.. dat werkt het schoonst.. maar die is opquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:01 schreef aloa het volgende:
[..]
De luchtkwaliteit wordt alleen wel een stuk minder.

Grappig hoe die champies zo op doodshoofdjes lijkenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:36 schreef pullup het volgende:
Morgen deze eens maken ben nog wel in de Halloween stemming![]()
[ x ]

Kan ook. Je ademt het wel allemaal in idd.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Misschien wel.. heb verschillende voetjes gemaakt destijds, werkt ook op lampolie .. maar dan ziet het hier echt blauw. Op van die brandalcohol kan ook.. dat werkt het schoonst.. maar die is op

Ach.. het is altijd wel wat... Je kan beter gezelligheid van kaarsen in ademen dan joggend langs de autowegquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Kan ook. Je ademt het wel allemaal in idd.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight

quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik houd van luisterboeken bij het slapen gaan.. Liefst oude Sci Fi verhalen. Dat ging heel lang goed.. totdat het Youtube algoritme me plots op het verkeerde pad bracht...![]()
Nu krijg ik vooral verhalen in mijn tijdlijn van blauwe aliens met vreemde gedachtes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.

Ben er net uitquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:19 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog iets leuks verder, of is het al bedtijd?

Zelfs met het tijdsverschil is dat laat hequote:

This post is worthless without a picturequote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:25 schreef engine het volgende:
Voetbalshirt gekocht van San Martin de Tucuman. Blij mee

Ja was ook wat laat vanmorgen. Moest tot 9 uur wakker blijven voor de winkel open ging.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelfs met het tijdsverschil is dat laat he
Mooi hèquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
This post is worthless without a picture

Ah, je lag er dus ook niet heel vroeg in, vooruit dan.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ja was ook wat laat vanmorgen. Moest tot 9 uur wakker blijven voor de winkel open ging.
Prima shirt tochquote:

Ik herken je bijna nietquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ja was ook wat laat vanmorgen. Moest tot 9 uur wakker blijven voor de winkel open ging.
[..]
Mooi hè
Dit ben ik niet
[ afbeelding ]

Ik ook nietquote:

Ja ja. Geef de drank maar weer de schuldquote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:21 schreef marcb1974 het volgende:
Wat maken dranken er altijd een teringzooi van zeg![]()

Tijdbed hier geloof ik,quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja ja. Geef de drank maar weer de schuld

quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijdbed hier geloof ik,
had gewoon echt draken moeten staan

Morgen weer verder, met de slechtste van de 3quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:46 schreef Domnivoor het volgende:
Wel een beetje abrupt einde. Geen aftiteling, meteen Pawn Stars.

Ja. Daar zijn we het wel over eens.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Morgen weer verder, met de slechtste van de 3

Ben benieuwd of die nieuwe Gollum film wat wordt,quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Daar zijn we het wel over eens.

Ik weet niet of ik een film over Gollum wil zien. Dat is niet bepaald moeders mooiste.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 00:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of die nieuwe Gollum film wat wordt,
vrees een beetje ..........

Als dat een criterium is zouden een heleboel films niet bekeken wordenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 00:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik een film over Gollum wil zien. Dat is niet bepaald moeders mooiste.

Het rood wit van San Martin!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 01:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat doe je aan als ze tegen elkaar spelen?

Die bird postte ik vorige week ook alquote:Op donderdag 24 oktober 2024 00:17 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup
https://www.youtube.com/shorts/upc3lHb-cVo

Helleuhquote:

Zo maken ze er een mooi verhaal vanquote:Op donderdag 24 oktober 2024 06:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Die bird postte ik vorige week ook alZe waren te lang in de jungle denk ik, hij was allang ontdekt
![]()

Hey meneerquote:
quote:

Goedemorgenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey meneer
[..]
Altijd mooi die vogeltjes die Pullup post
Goedemorgenquote:
Goedemorgenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |