Het is wel penne op de verpakkingquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tijdens![]()
[ afbeelding ]
Waar ging dit over?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geen blauw wat op paars lijkt?
[ afbeelding ]
Het smaakt plots ook andersquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is wel penne op de verpakking![]()
Daar word je even genept zeg
Dat weet ik niet meerquote:
Je maaltijd kan niet veel goed doenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eerst deugt mijn penne niet... nu blijkt het geen penne.. maar deugt mijn maaltijd niet..
Het groene deugt welquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eerst deugt mijn penne niet... nu blijkt het geen penne.. maar deugt mijn maaltijd niet..
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je maaltijd kan niet veel goed doen
quote:
Dat snap ik wel jaquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het smaakt plots ook anders
Het servies wat ik in 2020 heb geretourneerd.quote:
Dat zou kunnen ja. Was wat hectisch afgelopen weken.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jawel meer dan een maand wel denk ik
Met spruitjesquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Aardappelen hoop ik
Smakelijk!
Smakelijk!quote:
Nu weer wat rustiger?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja. Was wat hectisch afgelopen weken.
Eet smakelijk!quote:
Hmm Weet je zeker dat het spaghetti was?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
Ik heb het net op.
Spaghetti carbonara met een hele courgette erdoor gesneden, voor één persoon.
Sorry @:soury
Vrolijk liedjequote:
Eh nee het was tagliatellequote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm Weet je zeker dat het spaghetti was?![]()
Volgens mij was het lang uitgerekte Penne !
In je maag wordt het toch één grote breiquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm Weet je zeker dat het spaghetti was?![]()
Volgens mij was het lang uitgerekte Penne !
Smaakloze pastaquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik lees net die verpakking nog eens... wat valt jullie hieraan op:
"Zonder geur-, kleur-, en smaakstoffen"
WTF!
Vooral met deze verse, 10 x lekkerder dan die gedroogde pastaquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Toch wel t lekkerst carbonara met tagliatelle
Exact... Als er nou "Kunstmatige" bij gestaan had....quote:
Ja best welquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Smaakt heul anders hè
Ah ja dat is wel lekkerder idd..quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vooral met deze verse, 10 x lekkerder dan die gedroogde pasta
[ afbeelding ]
Het tegeltje is niet heel veel veranderd hoor.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het servies wat ik in 2020 heb geretourneerd.
Het tegeltje zag er toen wel anders uit
quote:
Het eet wel een stuk makkelijkerquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:22 schreef Aoibhin het volgende:
Een vriendin van mij van vroeger wilde als klein kind altijd spaghetti, maar dan wel met de staafmixer gepureerd. Dat vond ik toen ook al zo raarDat is gewoon een brij
NU maar hopen dat die staafmixer niet in de knoop raaktequote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:22 schreef Aoibhin het volgende:
Een vriendin van mij van vroeger wilde als klein kind altijd spaghetti, maar dan wel met de staafmixer gepureerd. Dat vond ik toen ook al zo raarDat is gewoon een brij
Over de geur en de smaak kan ik niet oordelen, maar ik vind die pasta er toch wel aardig groen uitzienquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik lees net die verpakking nog eens... wat valt jullie hieraan op:
"Zonder geur-, kleur-, en smaakstoffen"
WTF!
Mijn tip staat een paar post hierbovenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Exact... Als er nou "Kunstmatige" bij gestaan had....
Maar nu staat er gewoon dat het niet smaakt.. geen geur heeft en kleurloos is
Ik neem ook altijd die verse als ik het zelf maakquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn tip staat een paar post hierboven
Zou dat aan die rare datum van April liggen?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Over de geur en de smaak kan ik niet oordelen, maar ik vind die pasta er toch wel aardig groen uitzien
Haha jaquote:
Dit is raarquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het tegeltje is niet heel veel veranderd hoor.
[..]
Een beetje kauwen verhoogd wel het eetgenot jaquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha jaMaar ik vind het toch lekkerder als er wat structuur in het eten zit
Wie weet!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zou dat aan die rare datum van April liggen?
Dan helpt het dat er geen geurstoffen in zittenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wie weet!
Maar dan zou je wel verwachten dat er een sterke geur vanaf komt
Die van Sodeknetters was mooier.quote:
Die verschillende soorten pasta is alleen de vorm. Verse pasta is wel anders dan gedroogde; die eerste is vaak met ei en de tweede vaak zonder.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maar jullie food fetish people hier.. zit er verschil in het deeg welke pasta er gemaakt word? Of alleen in de vorm?
Behalve dan die gekleurde dingen hè.
Mysterie opgelostquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dan helpt het dat er geen geurstoffen in zitten
Het deeg is hetzelfde, maar het gaat om de beleving, de ene pasta smaakt mij lekkerder bij een bepaalde saus dan een andere.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maar jullie food fetish people hier.. zit er verschil in het deeg welke pasta er gemaakt word? Of alleen in de vorm?
Lekkerquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:29 schreef Domnivoor het volgende:
Oerhollandse bruine bonen![]()
[ afbeelding ]
GATVERDAMME !!!!!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
Ik heb het net op.
Spaghetti carbonara met een hele courgette erdoor gesneden, voor één persoon.
Sorry @:soury
Daar zeg je watquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die van Sodeknetters was mooier.
Ik heb deze meestal, die is wel met eiquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die verschillende soorten pasta is alleen de vorm. Verse pasta is wel anders dan gedroogde; die eerste is vaak met ei en de tweede vaak zonder.
Als je zelf pasta maakt, kun je elk soort meel gebruiken wat je wil. Ik had een paar weken geleden gnocchi gemaakt (technisch ook pasta, met aardappel zelfs!) en had maismeel gemaakt ipv gewone meel; was echt verrassend lekker
Bij goede originele pasta zijn de ingrediënten wel hetzelfde.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nee Soury, sorryquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
GATVERDAMME !!!!!
En dan is het geen carbonara he?
Carborettequote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee Soury, sorry
Maar het was wel lekker
Ja die ken ik! Die koop ik ook vaak als ik spaghetti koopquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb deze meestal, die is wel met ei
[ afbeelding ]
Ik had vorig jaar pasta mee genomen vanuit Italie, dat zat toch meer smaak aan dan de Grand Italia hier.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij goede originele pasta zijn de ingrediënten wel hetzelfde.
En redelijk smakeloos aan het eind.
De smaak komt van wat je erbij doet.
Zat er guanciale door?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee Soury, sorry
Maar het was wel lekker
Ik vind dit een prima naam voor wat ik hem gegetenquote:
Het ene meel is ook het andere meel nietquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar pasta mee genomen vanuit Italie, dat zat toch meer smaak aan dan de Grand Italia hier.
Klopt, die grand italia is ook niet echt heel goed.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar pasta mee genomen vanuit Italie, dat zat toch meer smaak aan dan de Grand Italia hier.
Ben niet zo'n fan van courgettes maar wel eens in een schotel met aardappels gehakt en kaas gegeten dat was prima te nassen, beetje dat griekse mousaka idee.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee Soury, sorry
Maar het was wel lekker
Dat klinkt dan wel weer goedquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben niet zo'n fan van courgettes maar wel eens in een schotel met aardappels gehakt en kaas gegeten dat was prima te nassen, beetje dat griekse mousaka idee.
Fok!enquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Pfff veels te vroeg gegeten.. nu heb ik niets meer te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |