Dan hoor je er niet meer bij.quote:
Mooi, mag ik dit zwart op wit?quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan hoor je er niet meer bij.![]()
Print het maar uit.quote:
Printen? Hoe moet dat ook al weer?quote:
Wat heb je erop gedaan? Frikandel? Zonde met die rauwe ui.quote:Op zondag 20 oktober 2024 03:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Acht uur later.... eindelijk!!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 oktober 2024 03:47 schreef Shii het volgende:
[..]
Wat heb je erop gedaan? Frikandel? Zonde met die rauwe ui.
Smakelijk.quote:Op zondag 20 oktober 2024 03:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En daarnet nog eentje met Maggi en Kroket
Toen ik vroeger naar school fietste kwam ik langs 3 warme bakkers. Heerlijk die geur van vers gebakken brood.quote:Op zondag 20 oktober 2024 08:39 schreef Pinnenmutske het volgende:
Begeleid werk zit in de buurt van een bakkerij.
Heerlijke geur
FF update: De korst was dan wel zacht, maar van binnen was het niet zo fluffy als van de bakker.. iets steviger en droger.. Maar heb er vanmorgen toch ook nog van genoten met een heerlijk plakje kaasquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:07 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb net een kaneelbroodje van de IKEA achter de kiezen geschoven. Krijg nu door dit topic gelijk zin om het weer een keer zelf te maken
Idd, ik kwam later met de trein ook altijd langs de koffiebranderij, dan was je ook in n klap wakker.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:29 schreef marcb1974 het volgende:
I love the smell of ....... in the morning,
it smells like ...........
Zoiets?
Zeker! Ongeveer twee minuten in de grillquote:Op zondag 20 oktober 2024 14:10 schreef TabletopGuy het volgende:
Ik wil proberen Griekse pita broodjes te maken, heeft iemand hier daar verstand van?![]()
Ja, maar hoe maak jij die deeg?quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:20 schreef engine het volgende:
[..]
Zeker! Ongeveer twee minuten in de grill
Dus je gaat ze het laten oplossen?quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:26 schreef engine het volgende:
Flinke bord ontbijt opgeschept…. Is het ei gewoon al koud en het cakeje half afgebakken. Word ik inmiddels wel een beetje moe van. Koffie dan maar.
Nooit gedaan maar lijkt mij wel leuk om eens te proberen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:10 schreef TabletopGuy het volgende:
Ik wil proberen Griekse pita broodjes te maken, heeft iemand hier daar verstand van?![]()
Ik was op zoek naar recepten en ik vroeg me af of iemand het al eens geprobeerd heeft, misschien dat ik het ergens kan vragen aan de experts hier.quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nooit gedaan maar lijkt mij wel leuk om eens te proberen.
In CUL heb je volgens mij een topic over broodbakken, misschien kan je het daar eens vragen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:39 schreef TabletopGuy het volgende:
[..]
Ik was op zoek naar recepten en ik vroeg me af of iemand het al eens geprobeerd heeft, misschien dat ik het ergens kan vragen aan de experts hier.
Thanks, ik ga kijkenquote:Op zondag 20 oktober 2024 14:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In CUL heb je volgens mij een topic over broodbakken, misschien kan je het daar eens vragen.
Dat krijg ik toch niet uitgelegd. Er gaat zoveel mis dat het gewoon geen zin heeft.quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je gaat ze het laten oplossen?
Ergens anders eten is makkelijker dus dat ga ik komende tijd doenquote:
Nog beter danquote:Op zondag 20 oktober 2024 14:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ergens anders eten is makkelijker dus dat ga ik komende tijd doen
Die netendinges zal ook niet gemist worden neequote:Op zondag 20 oktober 2024 18:51 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jammer genoeg Hamas en Netanyahu wel![]()
Ferder alles goed
Al wat vooruitgang met je duimp?quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die netendinges zal ook niet gemist worden nee
gamas, ghesbollah etc zijn gewoon terroristische organisaties
Cheluckig maer dan
Die doet alles weer even slecht als altijdquote:
Dus wel beter? If soquote:Op zondag 20 oktober 2024 18:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die doet alles weer even slecht als altijd
Yep, enige wat nog gevoelig is is de plek waar ze die ader hebben dichtgebrand. Dat is drukgevoelig zeg maar.quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:58 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Dus wel beter? If so![]()
Grappig wel dat ajax weer door mastermind Hegworst gered moest worden
Mooi!quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, enige wat nog gevoelig is is de plek waar ze die ader hebben dichtgebrand. Dat is drukgevoelig zeg maar.
Verder prima, is ook al weinig meer van te zien.
Ajax was echt![]()
![]()
![]()
![]()
En uiteindelijk![]()
En oh, Heracles zijn jankertjes zeg
Mjah, zo matig is ie nou ook weer niet. Scoort toch meestal wel, ook bij Oranje.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mooi!
Ja, wel apart dat uitgerekend weer die bekritiseerde gast het moet afmaken voor ajax. Is toch echt op wilskracht, want matige speler, maar da's wel leuk eigenlijk. En gun het die nozem wel, ondanks z'n rare gedrag en gejuich en z'n wappie-denkbeelden
Have funquote:
T is altijd pandora pestoquote:Op zondag 20 oktober 2024 19:31 schreef Domnivoor het volgende:
Pandora Pesto, met Aoibhin![]()
[ afbeelding ]
Altijd?quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is altijd pandora pesto
Is er sprake van een one-hit-wonder?
Ga eens beter opletten,quote:
Pan Bimbo bestaat daar al eeuwen .. wats up?quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:28 schreef marcb1974 het volgende:
In Spanje maken ze reclame voor 'Bimbo's'![]()
T is nieuw voor mijquote:Op zondag 20 oktober 2024 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Pan Bimbo bestaat daar al eeuwen .. wats up?
Geen idee waar je het over hebt... maar dat Barca volg ik niet echt ...quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is nieuw voor mij
Geen goede wedstrijd voor jou dit
Ja ach was in de eerste helft al verkloot door een makkelijk gegeven pingel... Maar ze vallen al jaren heel makkelijk i barcelonaquote:Op zondag 20 oktober 2024 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
Ow wacht, is Sevilla, dacht Valencia.
5-1 geworden. Lewa weer geweldig en na 10 wedstrijden Barca 33 keer gescoord. Truste en tot merregequote:Op zondag 20 oktober 2024 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ach was in de eerste helft al verkloot door een makkelijk gegeven pingel... Maar ze vallen al jaren heel makkelijk i barcelona
quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
In feite wel. Dit is de vijfde in een reeks......
ONZ / Tong gaat uit eten......#5
tweedle dee deequote:
Zat eigenlijk meer aan koffie te denkenquote:
Nu nog jaquote:Op maandag 21 oktober 2024 18:24 schreef engine het volgende:
[..]
Zat eigenlijk meer aan koffie te denken
Onderdeel van m'n ontbijtquote:
Dan is het lunchquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
T is 7 uur, je ontbijt moet er al lang inzitten he
Nachtdienst of geen nachtdienst
Bier is dan voor bij het ontbijtquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
Daar hoort toch geen koffie bij,
maar bier ofzo, of wat drinken ze daar
Ik zie wel verschillende mensen met bier op tafelquote:
Ah, dan begin je met indrinken dusquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zie wel verschillende mensen met bier op tafel
Krijg je meteen een fles van een liter
Heb je nog vakantie?quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, dan begin je met indrinken dus
Prima lunchquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:48 schreef chufi het volgende:
Lekker zitten bieren in de stad
Zatte IJtjes
ze hadden geen cup-a-soup ..quote:
Ah dat schijnt mooi te zijn ja! Is overigens ook een lekker biertje.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
ze hadden geen cup-a-soup ..
Mijn dochter gaat wat dagen op vakantie naar Patagonia over een dikke week of zo ...
een of andere Gletsjer en wat aparte rotsen willen ze bezoeken ..quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ah dat schijnt mooi te zijn ja! Is overigens ook een lekker biertje.
Winterjas mee dusquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:02 schreef chufi het volgende:
[..]
een of andere Gletsjer en wat aparte rotsen willen ze bezoeken ..
Schijnt wel heel mooi te zijnquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
ze hadden geen cup-a-soup ..
Mijn dochter gaat wat dagen op vakantie naar Patagonia over een dikke week of zo ...
Is m'n moeder ook geweest, super toeristische kut stek. Verkochten ze bij de koek-en-zopie, naast frites en erwtensoep, geweldig goede jamon die jij nooit zo geproefd zal hebben.quote:
Hier zonder betaalmuur: https://www.msn.com/nl-nl(...)e-waarom/ar-AA1sElfUquote:
Leuke beessies, maar 14 in korte tijd dood is minder leukquote:
Oh dat heb ik niet meegekregenquote:Op maandag 21 oktober 2024 23:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Leuke beessies, maar 14 in korte tijd dood is minder leuk
Wilde pinguns duwen eerst hun beste vriend in het water om te kijken of het veilig is om te zwemmen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh dat heb ik niet meegekregen![]()
Favo beessies van me.
quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Wilde pinguns duwen eerst hun beste vriend in het water om te kijken of het veilig is om te zwemmen.
Ja leuke beessies
Ja erg jammer, leuke dierentuin verder. Dit jaar nog geweest.quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja dat doen ze wel goed
![]()
Ik lees net het artikel over AquaZooWat triest!
Vorig jaar geweest.
Dat heb ik wel meegekregen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja erg jammer, leuke dierentuin verder. Dit jaar nog geweest.
Ook in het nieuws geweest met wasberen die maar bleven ontsnappen
hiep hiep horlepiepquote:
Ik wil hem ook wel voor je tekenen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:29 schreef drakin het volgende:
Eigenlijk ging ik slapen, maar was nog op zoek naar een mini boekenkastje om te laten 3D printen.
Ik zoek zoiets https://www.etsy.com/be/l(...)8670f%253A1623241280quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil hem ook wel voor je tekenen.
Die heb ik zo voor je getekend. Je hoeft alleen maar de maten door te geven.quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zoek zoiets https://www.etsy.com/be/l(...)8670f%253A1623241280
Ben nu op Thingyverse naar een ongeveer gelijk maar dan gratis design aan het zoeken wat niet al te veel fillament gaan gebruiken. De laatjes hoeven niet.
Wel met paint hoorquote:Op maandag 21 oktober 2024 23:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil hem ook wel voor je tekenen.
Ik zal jou eens even painten.quote:
pics or it didn't happenquote:Op maandag 21 oktober 2024 23:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal jou eens even painten.
quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:
Snap wel dat je dat eng vind. Paint is natuurlijk wel een vrij moeilijk programmaquote:Op maandag 21 oktober 2024 23:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:
Je kan er om lachen maar ik kan echt niet met paint omgaan.quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Snap wel dat je dat eng vind. Paint is natuurlijk wel een vrij moeilijk programma
Ik ook nietquote:Op maandag 21 oktober 2024 23:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan er om lachen maar ik kan echt niet met paint omgaan.
Daarom dus ook de uitdaging,quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan er om lachen maar ik kan echt niet met paint omgaan.
Laat maar eens zien dat het simpel is. En dan ook de .stl file erbij.quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom dus ook de uitdaging,
met autocad oid is het veels te simpel
Ik zou jou eens filenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 00:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laat maar eens zien dat het simpel is. En dan ook de .stl file erbij.
quote:
tonja is er goed in.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 00:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]neuh ik heb zo'n programma niet nodig.
Weet wel een beetje hoe het werkt maar heel goed ben ik er niet in.
Natuurlijk wel, anders gewoon fingerpaint gebruiken hequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 00:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]neuh ik heb zo'n programma niet nodig.
Weet wel een beetje hoe het werkt maar heel goed ben ik er niet in.
fingerpaint kan iedereenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 00:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, anders gewoon fingerpaint gebruiken he
Dikke vingerverf gebruiken voor het 3D effect.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 00:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, anders gewoon fingerpaint gebruiken he
Oude bloese van je vader achterste voren aan en gaan met de vingers.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 00:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
fingerpaint kan iedereenen is leuk om te doen
Zie je dat je het wel kanquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 00:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Damn, die zouden wel heel erg oud zijn hier,quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 00:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oude bloese van je vader achterste voren aan en gaan met de vingers.
Idd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 00:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Damn, die zouden wel heel erg oud zijn hier,
bijna vergaan gok ik zomaar![]()
Ja lekker. Ben er nietquote:Op maandag 21 oktober 2024 23:55 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup,
je fiets .......... https://www.nu.nl/binnenl(...)talling-utrecht.html
Niet wanneer je smetvrees hebt hoorquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 00:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Je kunt het dan wel (fysiekquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet wanneer je smetvrees hebt hoor
Mentaal echt nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Je kunt het dan wel (fysiek).
Welkom terug.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:08 schreef pullup het volgende:
Nou ik ben weer terug![]()
Nog even van die jetlag af raken
En hoe was het daar? Roeiers nog een beetje oke gedaan?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:08 schreef pullup het volgende:
Nou ik ben weer terug![]()
Nog even van die jetlag af raken
Het was echt top nazomerweer waarbij het steeds iets warmer werd, tot 25 graden gisteren. New England heeft ook prachtige bossen die op de piek van het verkleuren waren dus veel geel en rood er tussen. We waren een dagje up stream wezen trainen bij Dartmouth college waar we een boot van konden lenen en dan roei je ook echt tussen de gekleurde heuvels in op de rivierquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoe was het daar? Roeiers nog een beetje oke gedaan?
En heb je al weer bloed in je alcohol?
Ziet er goed uit hoorquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was echt top nazomerweer waarbij het steeds iets warmer werd, tot 25 graden gisteren.
Drinken heb ik niet aan gedaan en we zijn heel mooi 4e geworden vlak achter Cambridge en Harvard en dat was beter dan ik van te voren had verwacht
nice!!!!!!! Was je in Boston!!! Wat tof. Heerlijk nazomer weer daar he. Maar goed, dan kan het ineens morgen gaan sneeuwen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was echt top nazomerweer waarbij het steeds iets warmer werd, tot 25 graden gisteren. New England heeft ook prachtige bossen die op de piek van het verkleuren waren dus veel geel en rood er tussen. We waren een dagje up stream wezen trainen bij Dartmouth college waar we een boot van konden lenen en dan roei je ook echt tussen de gekleurde heuvels in op de rivier![]()
[ afbeelding ]
In Boston zelf
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Drinken heb ik niet aan gedaan en we zijn heel mooi 4e geworden vlak achter Cambridge en Harvard en dat was beter dan ik van te voren had verwacht
Roeiers wel hoor haha die hadden een eindfeest. Dat hoeft voor mij nooit meer zoquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit hoor
Snap dat je dit soort tripjes leuk vind
Alleen niet gedronken? Hoe dan?
Krijgen ze daar dit jaar weer een horrorwinter?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
nice!!!!!!! Was je in Boston!!! Wat tof. Heerlijk nazomer weer daar he. Maar goed, dan kan het ineens morgen gaan sneeuwen.
neuhquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Krijgen ze daar dit jaar weer een horrorwinter?
Afgelopen jaren was het daar toch regelmatig minder warm zeg maarquote:
Het is echt heel fijn geweest, begon met 12 graden en dus frisjes maar er kwam elke dag 2 graden bij ongeveer tot gisteren dus echt zomers en t-shirt weerquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
nice!!!!!!! Was je in Boston!!! Wat tof. Heerlijk nazomer weer daar he. Maar goed, dan kan het ineens morgen gaan sneeuwen.
Ook minder sneeuw en ijs, wat dat betreft net als hierquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Afgelopen jaren was het daar toch regelmatig minder warm zeg maar
Wauw wat mooi zeg daar!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was echt top nazomerweer waarbij het steeds iets warmer werd, tot 25 graden gisteren. New England heeft ook prachtige bossen die op de piek van het verkleuren waren dus veel geel en rood er tussen. We waren een dagje up stream wezen trainen bij Dartmouth college waar we een boot van konden lenen en dan roei je ook echt tussen de gekleurde heuvels in op de rivier![]()
[ afbeelding ]
In Boston zelf
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ze hebben al een paar jaar op rij horrorwinters, weet alleen niet of dat ook in b.v. Boston en omgeving isquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook minder sneeuw en ijs, wat dat betreft net als hierDe host waar we zaten liet ons foto's zien van de jaren 70 toen ze daar net kwam wonen, met een paar metertjes sneeuw overal
Nee blijkbaar nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze hebben al een paar jaar op rij horrorwinters, weet alleen niet of dat ook in b.v. Boston en omgeving is
Nou heeft hier ook wel heel weinig gelegen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee blijkbaar nietWeinig sneeuw of ijs gehad daar ( wel iets meer dan hier)
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou heeft hier ook wel heel weinig gelegen.
Las gisteren, weer, dat het hier op termijn mogelijk fors kouder gaat worden
Ergens op een Belgische site,quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:53 schreef pullup het volgende:
[..]Wat nu weer
Naja, alles beter dan die regen van afgelopen jaar
Oh ja zo iets hed ik al eens gelezen, dan ga ik emigrerenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ergens op een Belgische site,
er zijn steeds meer signalen dat de 'Warme golfstroom' in de Atlantische oceaan steeds zwakker wordt. En die zorgt dus voor een deel van de warmte hier.
https://www.hln.be/wetens(...)beinvloedt~a391f506/
Naar IJsland?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja zo iets hed ik al eens gelezen, dan ga ik emigreren
Indonesie of zoquote:
dan moet je weer oppassen voor de zwaardvissen als je het water op gaatquote:
Lekker schaatsenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou heeft hier ook wel heel weinig gelegen.
Las gisteren, weer, dat het hier op termijn mogelijk fors kouder gaat worden
Ik niet hoor, ga richting Itali dan denk ikquote:
Nee die mag ik niet zoquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
dan moet je weer oppassen voor de zwaardvissen als je het water op gaat
Kan je dan niet beter Thailand oid nemen?
Waarom niet? Pak een dom voorwerp, duw er een duur label op en het is meteen het ding om te hebben toch?quote:
Seychellen of de Malediven niets voor jou? Genoeg water om te trainenquote:
Klinkt al weer een stuk beterquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Seychellen of de Malediven niets voor jou? Genoeg water om te trainen
Even zoeken wat bevalt he.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Klinkt al weer een stuk beter
Ben altijd bang dat die plaatsen te saai zijn om er echt te wonen
In Thailand beter. En als je daarvoor gaat,quote:
4400 dollar ook echtquote:
Ja, en de rekening komt jouw kant opquote:
Ah, ben jij 'zo'n' vrouwquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, en de rekening komt jouw kant op
Zo eentje kende ik hier ook.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, ben jij 'zo'n' vrouw![]()
Vandaag een hele serie filmpjes gezien over vrouwen die vooral geld willen van een man. Welk Amerikaanse vrouwen vooral.
Hier als in?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo eentje kende ik hier ook.
Een vriendin die net gescheiden was en geen geld had, vroeg mij om dingen te betalen die ze in huis nodig had. Moest wel nieuw zijn, tweedehands was niet goed.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier als in?
Ik ken ze gelukkig niet echt hier in NL, alleen die opmerking van Aiodinges net was even grappig als ik net die filmpjes zit te kijken
Jij als nette eend deed dat natuurlijk wel braaf toch?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een vriendin die net gescheiden was en geen geld had, vroeg mij om dingen te betalen die ze in huis nodig had. Moest wel nieuw zijn, tweedehands was niet goed.
Dikke lul 3 bier.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij als nette eend deed dat natuurlijk wel braaf toch?
Die zal ze ook nodig gehad hebben na de scheiding jaquote:
Die is gekquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een vriendin die net gescheiden was en geen geld had, vroeg mij om dingen te betalen die ze in huis nodig had. Moest wel nieuw zijn, tweedehands was niet goed.
Het bier bedoel je?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zal ze ook nodig gehad hebben na de scheiding ja
Wauw, dan nog eisen hebben ookquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ik wil best helpen maar ben gekke Henkie niet.quote:
Dus je hebt haar doorverwezen naar gekke Henkie.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ik wil best helpen maar ben gekke Henkie niet.
Idd, Heeft ze al kontakt met je opgenomen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dus je hebt haar doorverwezen naar gekke Henkie.
Ja. Maar het was een misverstand.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, Heeft ze al kontakt met je opgenomen?
Oh ik dacht Blauwe Gerritquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Maar het was een misverstand.
Ik ben gekke Henkie ook niet![]()
Ik ben gekke Gerrit
Hello lovelyquote:
Wat stilletjes, dus kom jij gezelligheid brengen?quote:
Goedquote:
Nou ik kan het proberenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat stilletjes, dus kom jij gezelligheid brengen?
Dan heb je genoeg en goed geslapen dusquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:44 schreef engine het volgende:
[..]
Goedik voel me uitgeslapen vandaag.
Hoe is het met jou?
Beter danquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou het was wel een zonnige dag vandaag
Hullo Lovelyquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou het was wel een zonnige dag vandaag
Ja, vanochtend nog wat miezer,quote:
Ah volgende keer maar eerder checken of de batterijen nog vol zijn..quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, vanochtend nog wat miezer,
alleen in de middag wat zon.
En precies toen kwam ik er achter dat de batterijen van mijn camera leeg waren.
Lekker toch, kon je mooi in het zonnetje nieuwe batterijen halenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, vanochtend nog wat miezer,
alleen in de middag wat zon.
En precies toen kwam ik er achter dat de batterijen van mijn camera leeg waren.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah volgende keer maar eerder checken of de batterijen nog vol zijn..
De eerste is weer vol, de tweede zit in de oplader.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Lekker toch, kon je mooi in het zonnetje nieuwe batterijen halen
Is ook een optie indd..nu kan je wel mooie herfst foto's makenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
De eerste is weer vol, de tweede zit in de oplader.
En ja, vooral bijhouden hoe vol ze zijn. Of camera vaker gebruikten, dan weet ik het gewoon
Voor bij de soep?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:58 schreef D. het volgende:
Ik had net een stokbrood in de oven, dus ik ben redelijk on-topic
Ik had lekkere hutspot gemaakt met worst, maar heb de helft op de grond laten lazerenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:58 schreef D. het volgende:
Ik had net een stokbrood in de oven, dus ik ben redelijk on-topic
Van de week nog jaquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is ook een optie indd..nu kan je wel mooie herfst foto's maken
Heb je al wel paddenstoelen gezien?quote:
Heb je daar ook de lokale gerechten gegeten?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had lekkere hutspot gemaakt met worst, maar heb de helft op de grond laten lazerenNog niet helemaal zonder Jetlag
![]()
Dan maar wat minder eten
Als je naar het oosten vliegt is die jetlag heftiger, is mijn ervaring.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had lekkere hutspot gemaakt met worst, maar heb de helft op de grond laten lazerenNog niet helemaal zonder Jetlag
![]()
Dan maar wat minder eten
In andere tijdzones is eten laten vallen normaal?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:00 schreef pullup het volgende:
[..]
![]()
Dan maar wat minder eten
Mwa meestal eet je stokbrood bij de soep, of soep bij stokbroodquote:
Ow, ik ben gewoon voorspelbaar dusquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa meestal eet je stokbrood bij de soep, of soep bij stokbrood
Nog niet naar gekeken, kijk vooral naar de kleuren van de blaadjesquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb je al wel paddenstoelen gezien?
Ik hier nog niet, tenminste niet die ik vorig jaar zag
Beetje wel, maar ik raad vast niet welke soep je eetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Volgens je stream staat ie gewoon aan hoorquote:
Ga je daar doen dan?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog niet naar gekeken, kijk vooral naar de kleuren van de blaadjes
Morgen hier met de trein naar Aken, dat is vaak al een mooi traject.
Ja heb ik ook meestal welquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als je naar het oosten vliegt is die jetlag heftiger, is mijn ervaring.
Clam chowder was het meest locaalquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je daar ook de lokale gerechten gegeten?
Daar zou ik dus een keer voor die kant op willen gaanquote:
Ze deden er wel apart overquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zou ik dus een keer voor die kant op willen gaan
Vet en tasty is toch de basis?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze deden er wel apart overBijna dreigend kregen we te horen dat we er niets kwaads over mochten zeggen maar het was gewoon lekker
Verder veel Amerikaanse meuk gegeten![]()
Die afstanden allemaal zijn pittig genoeg om voor het roeien heen en weer te moeten reizen overdag en dan ga je niet perse nog heel erg op pad voor je maal. Eten was ook allemaal min of meer goed en vet en tasty
Geen culinaire wonderen maar het vult. Denk dat ik als ik er langer zat wellicht nog een keer lobster had gegetenquote:
Voor de volgende keer dan die lobsterquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen culinaire wonderen maar het vult. Denk dat ik als ik er langer zat wellicht nog een keer lobster had gegeten
Dat is kayakken hoorquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
Beetje roeien, en dan ben je bijna ineens onlevend
https://www.ad.nl/buitenl(...)kajak-viel~a2dd3bfa/
quote:
Je hebt een berichtje hieroverquote:Op maandag 21 oktober 2024 23:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heb ik zo voor je getekend. Je hoeft alleen maar de maten door te geven.
Misschien wel de indrukwekkendste van de laatste tijdquote:
Kayakken is voor dummiesquote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelfde verschil ja [ afbeelding ]
Precies, ik ben geen dummie maar een smartiequote:
Wist eigenlijk niet dat ze nog bestondenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies, ik ben geen dummie maar een smartie
Jij maakt fok traag?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |