Dan hoor je er niet meer bij.quote:
Mooi, mag ik dit zwart op wit?quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan hoor je er niet meer bij.![]()
Print het maar uit.quote:
Printen? Hoe moet dat ook al weer?quote:
Wat heb je erop gedaan? Frikandel? Zonde met die rauwe ui.quote:Op zondag 20 oktober 2024 03:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Acht uur later.... eindelijk!!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 oktober 2024 03:47 schreef Shii het volgende:
[..]
Wat heb je erop gedaan? Frikandel? Zonde met die rauwe ui.
Smakelijk.quote:Op zondag 20 oktober 2024 03:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En daarnet nog eentje met Maggi en Kroket
Toen ik vroeger naar school fietste kwam ik langs 3 warme bakkers. Heerlijk die geur van vers gebakken brood.quote:Op zondag 20 oktober 2024 08:39 schreef Pinnenmutske het volgende:
Begeleid werk zit in de buurt van een bakkerij.
Heerlijke geur
FF update: De korst was dan wel zacht, maar van binnen was het niet zo fluffy als van de bakker.. iets steviger en droger.. Maar heb er vanmorgen toch ook nog van genoten met een heerlijk plakje kaasquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:07 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb net een kaneelbroodje van de IKEA achter de kiezen geschoven. Krijg nu door dit topic gelijk zin om het weer een keer zelf te maken
Idd, ik kwam later met de trein ook altijd langs de koffiebranderij, dan was je ook in n klap wakker.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:29 schreef marcb1974 het volgende:
I love the smell of ....... in the morning,
it smells like ...........
Zoiets?
Zeker! Ongeveer twee minuten in de grillquote:Op zondag 20 oktober 2024 14:10 schreef TabletopGuy het volgende:
Ik wil proberen Griekse pita broodjes te maken, heeft iemand hier daar verstand van?![]()
Ja, maar hoe maak jij die deeg?quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:20 schreef engine het volgende:
[..]
Zeker! Ongeveer twee minuten in de grill
Dus je gaat ze het laten oplossen?quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:26 schreef engine het volgende:
Flinke bord ontbijt opgeschept…. Is het ei gewoon al koud en het cakeje half afgebakken. Word ik inmiddels wel een beetje moe van. Koffie dan maar.
Nooit gedaan maar lijkt mij wel leuk om eens te proberen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:10 schreef TabletopGuy het volgende:
Ik wil proberen Griekse pita broodjes te maken, heeft iemand hier daar verstand van?![]()
Ik was op zoek naar recepten en ik vroeg me af of iemand het al eens geprobeerd heeft, misschien dat ik het ergens kan vragen aan de experts hier.quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nooit gedaan maar lijkt mij wel leuk om eens te proberen.
In CUL heb je volgens mij een topic over broodbakken, misschien kan je het daar eens vragen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:39 schreef TabletopGuy het volgende:
[..]
Ik was op zoek naar recepten en ik vroeg me af of iemand het al eens geprobeerd heeft, misschien dat ik het ergens kan vragen aan de experts hier.
Thanks, ik ga kijkenquote:Op zondag 20 oktober 2024 14:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In CUL heb je volgens mij een topic over broodbakken, misschien kan je het daar eens vragen.
Dat krijg ik toch niet uitgelegd. Er gaat zoveel mis dat het gewoon geen zin heeft.quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je gaat ze het laten oplossen?
Ergens anders eten is makkelijker dus dat ga ik komende tijd doenquote:
Nog beter danquote:Op zondag 20 oktober 2024 14:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ergens anders eten is makkelijker dus dat ga ik komende tijd doen
Die netendinges zal ook niet gemist worden neequote:Op zondag 20 oktober 2024 18:51 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jammer genoeg Hamas en Netanyahu wel![]()
Ferder alles goed
Al wat vooruitgang met je duimp?quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die netendinges zal ook niet gemist worden nee
gamas, ghesbollah etc zijn gewoon terroristische organisaties
Cheluckig maer dan
Die doet alles weer even slecht als altijdquote:
Dus wel beter? If soquote:Op zondag 20 oktober 2024 18:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die doet alles weer even slecht als altijd
Yep, enige wat nog gevoelig is is de plek waar ze die ader hebben dichtgebrand. Dat is drukgevoelig zeg maar.quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:58 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Dus wel beter? If so![]()
Grappig wel dat ajax weer door mastermind Hegworst gered moest worden
Mooi!quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, enige wat nog gevoelig is is de plek waar ze die ader hebben dichtgebrand. Dat is drukgevoelig zeg maar.
Verder prima, is ook al weinig meer van te zien.
Ajax was echt![]()
![]()
![]()
![]()
En uiteindelijk![]()
En oh, Heracles zijn jankertjes zeg
Mjah, zo matig is ie nou ook weer niet. Scoort toch meestal wel, ook bij Oranje.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mooi!
Ja, wel apart dat uitgerekend weer die bekritiseerde gast het moet afmaken voor ajax. Is toch echt op wilskracht, want matige speler, maar da's wel leuk eigenlijk. En gun het die nozem wel, ondanks z'n rare gedrag en gejuich en z'n wappie-denkbeelden
Have funquote:
T is altijd pandora pestoquote:Op zondag 20 oktober 2024 19:31 schreef Domnivoor het volgende:
Pandora Pesto, met Aoibhin![]()
[ afbeelding ]
Altijd?quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is altijd pandora pesto
Is er sprake van een one-hit-wonder?
Ga eens beter opletten,quote:
Pan Bimbo bestaat daar al eeuwen .. wats up?quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:28 schreef marcb1974 het volgende:
In Spanje maken ze reclame voor 'Bimbo's'![]()
T is nieuw voor mijquote:Op zondag 20 oktober 2024 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Pan Bimbo bestaat daar al eeuwen .. wats up?
Geen idee waar je het over hebt... maar dat Barca volg ik niet echt ...quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is nieuw voor mij
Geen goede wedstrijd voor jou dit
Ja ach was in de eerste helft al verkloot door een makkelijk gegeven pingel... Maar ze vallen al jaren heel makkelijk i barcelonaquote:Op zondag 20 oktober 2024 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
Ow wacht, is Sevilla, dacht Valencia.
5-1 geworden. Lewa weer geweldig en na 10 wedstrijden Barca 33 keer gescoord. Truste en tot merregequote:Op zondag 20 oktober 2024 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ach was in de eerste helft al verkloot door een makkelijk gegeven pingel... Maar ze vallen al jaren heel makkelijk i barcelona
quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
In feite wel. Dit is de vijfde in een reeks......
ONZ / Tong gaat uit eten......#5
tweedle dee deequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |