JIj zit dan ook vol met hamquote:
Altijd?quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is altijd pandora pesto
Is er sprake van een one-hit-wonder?
Ga eens beter opletten,quote:
Pan Bimbo bestaat daar al eeuwen .. wats up?quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:28 schreef marcb1974 het volgende:
In Spanje maken ze reclame voor 'Bimbo's'![]()
T is nieuw voor mijquote:Op zondag 20 oktober 2024 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Pan Bimbo bestaat daar al eeuwen .. wats up?
Geen idee waar je het over hebt... maar dat Barca volg ik niet echt ...quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is nieuw voor mij
Geen goede wedstrijd voor jou dit
Ja ach was in de eerste helft al verkloot door een makkelijk gegeven pingel... Maar ze vallen al jaren heel makkelijk i barcelonaquote:Op zondag 20 oktober 2024 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
Ow wacht, is Sevilla, dacht Valencia.
5-1 geworden. Lewa weer geweldig en na 10 wedstrijden Barca 33 keer gescoord. Truste en tot merregequote:Op zondag 20 oktober 2024 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ach was in de eerste helft al verkloot door een makkelijk gegeven pingel... Maar ze vallen al jaren heel makkelijk i barcelona
quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
In feite wel. Dit is de vijfde in een reeks......
ONZ / Tong gaat uit eten......#5
tweedle dee deequote:
Zat eigenlijk meer aan koffie te denkenquote:
Nu nog jaquote:Op maandag 21 oktober 2024 18:24 schreef engine het volgende:
[..]
Zat eigenlijk meer aan koffie te denken
Onderdeel van m'n ontbijtquote:
Dan is het lunchquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
T is 7 uur, je ontbijt moet er al lang inzitten he
Nachtdienst of geen nachtdienst
Bier is dan voor bij het ontbijtquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
Daar hoort toch geen koffie bij,
maar bier ofzo, of wat drinken ze daar
En wat krijg je bij de lunch?quote:
Ik zie wel verschillende mensen met bier op tafelquote:
Ah, dan begin je met indrinken dusquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zie wel verschillende mensen met bier op tafel
Krijg je meteen een fles van een liter
Heb je nog vakantie?quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, dan begin je met indrinken dus
Prima lunchquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:48 schreef chufi het volgende:
Lekker zitten bieren in de stad
Zatte IJtjes
ze hadden geen cup-a-soup ..quote:
Ah dat schijnt mooi te zijn ja! Is overigens ook een lekker biertje.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
ze hadden geen cup-a-soup ..
Mijn dochter gaat wat dagen op vakantie naar Patagonia over een dikke week of zo ...
een of andere Gletsjer en wat aparte rotsen willen ze bezoeken ..quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ah dat schijnt mooi te zijn ja! Is overigens ook een lekker biertje.
Winterjas mee dusquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:02 schreef chufi het volgende:
[..]
een of andere Gletsjer en wat aparte rotsen willen ze bezoeken ..
Nog een weekjequote:
Schijnt wel heel mooi te zijnquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
ze hadden geen cup-a-soup ..
Mijn dochter gaat wat dagen op vakantie naar Patagonia over een dikke week of zo ...
Is m'n moeder ook geweest, super toeristische kut stek. Verkochten ze bij de koek-en-zopie, naast frites en erwtensoep, geweldig goede jamon die jij nooit zo geproefd zal hebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |