Ah okquote:
Ja heb ik ook meestal welquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als je naar het oosten vliegt is die jetlag heftiger, is mijn ervaring.
Clam chowder was het meest locaalquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je daar ook de lokale gerechten gegeten?
Daar zou ik dus een keer voor die kant op willen gaanquote:
Ze deden er wel apart overquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zou ik dus een keer voor die kant op willen gaan
Vet en tasty is toch de basis?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze deden er wel apart overBijna dreigend kregen we te horen dat we er niets kwaads over mochten zeggen maar het was gewoon lekker
Verder veel Amerikaanse meuk gegeten![]()
Die afstanden allemaal zijn pittig genoeg om voor het roeien heen en weer te moeten reizen overdag en dan ga je niet perse nog heel erg op pad voor je maal. Eten was ook allemaal min of meer goed en vet en tasty
Geen culinaire wonderen maar het vult. Denk dat ik als ik er langer zat wellicht nog een keer lobster had gegetenquote:
Voor de volgende keer dan die lobsterquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen culinaire wonderen maar het vult. Denk dat ik als ik er langer zat wellicht nog een keer lobster had gegeten
Dat is kayakken hoorquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
Beetje roeien, en dan ben je bijna ineens onlevend
https://www.ad.nl/buitenl(...)kajak-viel~a2dd3bfa/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |