Oh bewolkt?quote:
Hey Pullupquote:
Ja, vanochtend nog wat miezer,quote:
Ah volgende keer maar eerder checken of de batterijen nog vol zijn..quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, vanochtend nog wat miezer,
alleen in de middag wat zon.
En precies toen kwam ik er achter dat de batterijen van mijn camera leeg waren.
Lekker toch, kon je mooi in het zonnetje nieuwe batterijen halenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, vanochtend nog wat miezer,
alleen in de middag wat zon.
En precies toen kwam ik er achter dat de batterijen van mijn camera leeg waren.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah volgende keer maar eerder checken of de batterijen nog vol zijn..
De eerste is weer vol, de tweede zit in de oplader.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Lekker toch, kon je mooi in het zonnetje nieuwe batterijen halen
Is ook een optie indd..nu kan je wel mooie herfst foto's makenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
De eerste is weer vol, de tweede zit in de oplader.
En ja, vooral bijhouden hoe vol ze zijn. Of camera vaker gebruikten, dan weet ik het gewoon
Voor bij de soep?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:58 schreef D. het volgende:
Ik had net een stokbrood in de oven, dus ik ben redelijk on-topic
Ik had lekkere hutspot gemaakt met worst, maar heb de helft op de grond laten lazerenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:58 schreef D. het volgende:
Ik had net een stokbrood in de oven, dus ik ben redelijk on-topic
Van de week nog jaquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is ook een optie indd..nu kan je wel mooie herfst foto's maken
Heb je al wel paddenstoelen gezien?quote:
Heb je daar ook de lokale gerechten gegeten?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had lekkere hutspot gemaakt met worst, maar heb de helft op de grond laten lazerenNog niet helemaal zonder Jetlag
![]()
Dan maar wat minder eten
Als je naar het oosten vliegt is die jetlag heftiger, is mijn ervaring.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had lekkere hutspot gemaakt met worst, maar heb de helft op de grond laten lazerenNog niet helemaal zonder Jetlag
![]()
Dan maar wat minder eten
In andere tijdzones is eten laten vallen normaal?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:00 schreef pullup het volgende:
[..]
![]()
Dan maar wat minder eten
Mwa meestal eet je stokbrood bij de soep, of soep bij stokbroodquote:
Ow, ik ben gewoon voorspelbaar dusquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa meestal eet je stokbrood bij de soep, of soep bij stokbrood
Nog niet naar gekeken, kijk vooral naar de kleuren van de blaadjesquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb je al wel paddenstoelen gezien?
Ik hier nog niet, tenminste niet die ik vorig jaar zag
Beetje wel, maar ik raad vast niet welke soep je eetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼
Volgens je stream staat ie gewoon aan hoorquote:
Ga je daar doen dan?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog niet naar gekeken, kijk vooral naar de kleuren van de blaadjes
Morgen hier met de trein naar Aken, dat is vaak al een mooi traject.
De trein naar Dsseldorf pakkenquote:
Ah okquote:
Ja heb ik ook meestal welquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als je naar het oosten vliegt is die jetlag heftiger, is mijn ervaring.
Clam chowder was het meest locaalquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je daar ook de lokale gerechten gegeten?
Daar zou ik dus een keer voor die kant op willen gaanquote:
Ze deden er wel apart overquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zou ik dus een keer voor die kant op willen gaan
Vet en tasty is toch de basis?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze deden er wel apart overBijna dreigend kregen we te horen dat we er niets kwaads over mochten zeggen maar het was gewoon lekker
Verder veel Amerikaanse meuk gegeten![]()
Die afstanden allemaal zijn pittig genoeg om voor het roeien heen en weer te moeten reizen overdag en dan ga je niet perse nog heel erg op pad voor je maal. Eten was ook allemaal min of meer goed en vet en tasty
Geen culinaire wonderen maar het vult. Denk dat ik als ik er langer zat wellicht nog een keer lobster had gegetenquote:
Voor de volgende keer dan die lobsterquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen culinaire wonderen maar het vult. Denk dat ik als ik er langer zat wellicht nog een keer lobster had gegeten
Dat is kayakken hoorquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
Beetje roeien, en dan ben je bijna ineens onlevend
https://www.ad.nl/buitenl(...)kajak-viel~a2dd3bfa/
Je hebt een berichtje hieroverquote:Op maandag 21 oktober 2024 23:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heb ik zo voor je getekend. Je hoeft alleen maar de maten door te geven.
Misschien wel de indrukwekkendste van de laatste tijdquote:
Kayakken is voor dummiesquote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelfde verschil ja [ afbeelding ]
Jij kan het niet zekerquote:
Precies, ik ben geen dummie maar een smartiequote:
Wist eigenlijk niet dat ze nog bestondenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies, ik ben geen dummie maar een smartie
Jij maakt fok traag?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |