dan moet je weer oppassen voor de zwaardvissen als je het water op gaatquote:
Lekker schaatsenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou heeft hier ook wel heel weinig gelegen.
Las gisteren, weer, dat het hier op termijn mogelijk fors kouder gaat worden
Ik niet hoor, ga richting Italië dan denk ikquote:
Nee die mag ik niet zoquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
dan moet je weer oppassen voor de zwaardvissen als je het water op gaat
Kan je dan niet beter Thailand oid nemen?
Waarom niet? Pak een dom voorwerp, duw er een duur label op en het is meteen het ding om te hebben toch?quote:
Seychellen of de Malediven niets voor jou? Genoeg water om te trainenquote:
Klinkt al weer een stuk beterquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Seychellen of de Malediven niets voor jou? Genoeg water om te trainen
Even zoeken wat bevalt he.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Klinkt al weer een stuk beter
Ben altijd bang dat die plaatsen te saai zijn om er echt te wonen
In Thailand beter. En als je daarvoor gaat,quote:
4400 dollar ook echtquote:
Je hebt er meteen 2 besteld he?quote:
Ja, en de rekening komt jouw kant opquote:
Ah, ben jij 'zo'n' vrouwquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, en de rekening komt jouw kant op
Zo eentje kende ik hier ook.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, ben jij 'zo'n' vrouw![]()
Vandaag een hele serie filmpjes gezien over vrouwen die vooral geld willen van een man. Welk Amerikaanse vrouwen vooral.
Hier als in?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo eentje kende ik hier ook.
Een vriendin die net gescheiden was en geen geld had, vroeg mij om dingen te betalen die ze in huis nodig had. Moest wel nieuw zijn, tweedehands was niet goed.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier als in?
Ik ken ze gelukkig niet echt hier in NL, alleen die opmerking van Aiodinges net was even grappig als ik net die filmpjes zit te kijken
Jij als nette eend deed dat natuurlijk wel braaf toch?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een vriendin die net gescheiden was en geen geld had, vroeg mij om dingen te betalen die ze in huis nodig had. Moest wel nieuw zijn, tweedehands was niet goed.
Dikke lul 3 bier.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij als nette eend deed dat natuurlijk wel braaf toch?
Die zal ze ook nodig gehad hebben na de scheiding jaquote:
Die is gekquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een vriendin die net gescheiden was en geen geld had, vroeg mij om dingen te betalen die ze in huis nodig had. Moest wel nieuw zijn, tweedehands was niet goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |