Mentaal echt nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Je kunt het dan wel (fysiek).
Welkom terug.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:08 schreef pullup het volgende:
Nou ik ben weer terug![]()
Nog even van die jetlag af raken
En hoe was het daar? Roeiers nog een beetje oke gedaan?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:08 schreef pullup het volgende:
Nou ik ben weer terug![]()
Nog even van die jetlag af raken
Het was echt top nazomerweer waarbij het steeds iets warmer werd, tot 25 graden gisteren. New England heeft ook prachtige bossen die op de piek van het verkleuren waren dus veel geel en rood er tussen. We waren een dagje up stream wezen trainen bij Dartmouth college waar we een boot van konden lenen en dan roei je ook echt tussen de gekleurde heuvels in op de rivierquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoe was het daar? Roeiers nog een beetje oke gedaan?
En heb je al weer bloed in je alcohol?
Ziet er goed uit hoorquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was echt top nazomerweer waarbij het steeds iets warmer werd, tot 25 graden gisteren.
Drinken heb ik niet aan gedaan en we zijn heel mooi 4e geworden vlak achter Cambridge en Harvard en dat was beter dan ik van te voren had verwacht
nice!!!!!!! Was je in Boston!!! Wat tof. Heerlijk nazomer weer daar he. Maar goed, dan kan het ineens morgen gaan sneeuwen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was echt top nazomerweer waarbij het steeds iets warmer werd, tot 25 graden gisteren. New England heeft ook prachtige bossen die op de piek van het verkleuren waren dus veel geel en rood er tussen. We waren een dagje up stream wezen trainen bij Dartmouth college waar we een boot van konden lenen en dan roei je ook echt tussen de gekleurde heuvels in op de rivier![]()
[ afbeelding ]
In Boston zelf
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Drinken heb ik niet aan gedaan en we zijn heel mooi 4e geworden vlak achter Cambridge en Harvard en dat was beter dan ik van te voren had verwacht
Roeiers wel hoor haha die hadden een eindfeest. Dat hoeft voor mij nooit meer zoquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit hoor
Snap dat je dit soort tripjes leuk vind
Alleen niet gedronken? Hoe dan?
Krijgen ze daar dit jaar weer een horrorwinter?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
nice!!!!!!! Was je in Boston!!! Wat tof. Heerlijk nazomer weer daar he. Maar goed, dan kan het ineens morgen gaan sneeuwen.
neuhquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Krijgen ze daar dit jaar weer een horrorwinter?
Afgelopen jaren was het daar toch regelmatig minder warm zeg maarquote:
Het is echt heel fijn geweest, begon met 12 graden en dus frisjes maar er kwam elke dag 2 graden bij ongeveer tot gisteren dus echt zomers en t-shirt weerquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
nice!!!!!!! Was je in Boston!!! Wat tof. Heerlijk nazomer weer daar he. Maar goed, dan kan het ineens morgen gaan sneeuwen.
Ook minder sneeuw en ijs, wat dat betreft net als hierquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Afgelopen jaren was het daar toch regelmatig minder warm zeg maar
Wauw wat mooi zeg daar!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was echt top nazomerweer waarbij het steeds iets warmer werd, tot 25 graden gisteren. New England heeft ook prachtige bossen die op de piek van het verkleuren waren dus veel geel en rood er tussen. We waren een dagje up stream wezen trainen bij Dartmouth college waar we een boot van konden lenen en dan roei je ook echt tussen de gekleurde heuvels in op de rivier![]()
[ afbeelding ]
In Boston zelf
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ze hebben al een paar jaar op rij horrorwinters, weet alleen niet of dat ook in b.v. Boston en omgeving isquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook minder sneeuw en ijs, wat dat betreft net als hierDe host waar we zaten liet ons foto's zien van de jaren 70 toen ze daar net kwam wonen, met een paar metertjes sneeuw overal
Nee blijkbaar nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze hebben al een paar jaar op rij horrorwinters, weet alleen niet of dat ook in b.v. Boston en omgeving is
Nou heeft hier ook wel heel weinig gelegen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee blijkbaar nietWeinig sneeuw of ijs gehad daar ( wel iets meer dan hier)
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou heeft hier ook wel heel weinig gelegen.
Las gisteren, weer, dat het hier op termijn mogelijk fors kouder gaat worden
Ergens op een Belgische site,quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:53 schreef pullup het volgende:
[..]Wat nu weer
Naja, alles beter dan die regen van afgelopen jaar
Oh ja zo iets hed ik al eens gelezen, dan ga ik emigrerenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ergens op een Belgische site,
er zijn steeds meer signalen dat de 'Warme golfstroom' in de Atlantische oceaan steeds zwakker wordt. En die zorgt dus voor een deel van de warmte hier.
https://www.hln.be/wetens(...)beinvloedt~a391f506/
Naar IJsland?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja zo iets hed ik al eens gelezen, dan ga ik emigreren
dan moet je weer oppassen voor de zwaardvissen als je het water op gaatquote:
Lekker schaatsenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou heeft hier ook wel heel weinig gelegen.
Las gisteren, weer, dat het hier op termijn mogelijk fors kouder gaat worden
Ik niet hoor, ga richting Italië dan denk ikquote:
Nee die mag ik niet zoquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
dan moet je weer oppassen voor de zwaardvissen als je het water op gaat
Kan je dan niet beter Thailand oid nemen?
Waarom niet? Pak een dom voorwerp, duw er een duur label op en het is meteen het ding om te hebben toch?quote:
Seychellen of de Malediven niets voor jou? Genoeg water om te trainenquote:
Klinkt al weer een stuk beterquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Seychellen of de Malediven niets voor jou? Genoeg water om te trainen
Even zoeken wat bevalt he.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Klinkt al weer een stuk beter
Ben altijd bang dat die plaatsen te saai zijn om er echt te wonen
In Thailand beter. En als je daarvoor gaat,quote:
4400 dollar ook echtquote:
Je hebt er meteen 2 besteld he?quote:
Ja, en de rekening komt jouw kant opquote:
Ah, ben jij 'zo'n' vrouwquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, en de rekening komt jouw kant op
Zo eentje kende ik hier ook.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, ben jij 'zo'n' vrouw![]()
Vandaag een hele serie filmpjes gezien over vrouwen die vooral geld willen van een man. Welk Amerikaanse vrouwen vooral.
Hier als in?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo eentje kende ik hier ook.
Een vriendin die net gescheiden was en geen geld had, vroeg mij om dingen te betalen die ze in huis nodig had. Moest wel nieuw zijn, tweedehands was niet goed.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier als in?
Ik ken ze gelukkig niet echt hier in NL, alleen die opmerking van Aiodinges net was even grappig als ik net die filmpjes zit te kijken
Jij als nette eend deed dat natuurlijk wel braaf toch?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een vriendin die net gescheiden was en geen geld had, vroeg mij om dingen te betalen die ze in huis nodig had. Moest wel nieuw zijn, tweedehands was niet goed.
Dikke lul 3 bier.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij als nette eend deed dat natuurlijk wel braaf toch?
Die zal ze ook nodig gehad hebben na de scheiding jaquote:
Die is gekquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een vriendin die net gescheiden was en geen geld had, vroeg mij om dingen te betalen die ze in huis nodig had. Moest wel nieuw zijn, tweedehands was niet goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |