SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ook, maar ook eens met deze TT en OP
lekker lekkerquote:Op zondag 20 oktober 2024 19:31 schreef essnhills het volgende:
Wij hadden vanavond volkoren pitabroodjes met kiep, champignons, paprika, sla, komkommer, muhammarrah en kaas
Comme-ci comme-ci comme-ci comme-çaquote:
Que si? Que no?quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Comme-ci comme-ci comme-ci comme-ça
quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja je kan weer bijna stappen dus karaoke tijd.
Asereje, ja, dejequote:
Ik heb nog een zak vogelvoer hier?quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:37 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb voer nodig. I’ve been drinking on an empty stomach
voor het betere karaoke werk?quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nog een zak vogelvoer hier?
quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nog een zak vogelvoer hier?
Nee straks moeten we verplicht dance dance revolution doenquote:Op zondag 20 oktober 2024 19:40 schreef Ama het volgende:
Ik vrees dat @:datismijnmening nu echt nooit meer durft te meeten met mij.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het over karaoke.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee straks moeten we verplicht dance dance revolution doen
Solo en mi cuarto,en un rincón,quote:
Ja maar Dance Dance Revolution is slechts twee tequilashots en een klein stapje verwijderdquote:
Maar ik drink niet en zonder alcohol durf ik niet te dansen hoor.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar Dance Dance Revolution is slechts twee tequilashots en een klein stapje verwijderd
Hoe staat het met je kast Jody?quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Solo en mi cuarto,en un rincón,
Apurando un vaso y una ilusión,
Cuantas horas me paso sin nada más
Que recordando su forma de amar.
Somos amigos desde niñez
Y por eso te pido: ayudame
Esta noche contigo voy a salir,
Rey de este mundo me quiero sentir
Dit is niet Jody maar Tonyquote:
nog steeds niet met een hamer er op los geslagen?quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is niet Jody maar Tony
Maar moet nog het laatste deurtje, maar liep net zo te kutten dat het tijd was om wat te eten, dus dat heb ik eerst maar gedaan
Ben wel van de oude afquote:Op zondag 20 oktober 2024 19:45 schreef Ama het volgende:
Sinds gisteren aan het wachten op een update over de kast.
quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Matige fotootjes gemaakt en op MP gezet, gelijk binnen 3 minuten al reacties en een kwartier kwamen ze het ophalen
Staar eens niet de hele dag in de spiegelquote:
Soooow.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staar eens niet de hele dag in de spiegel
Ja zwaar werk vraagt een stevige maaltijdquote:Op zondag 20 oktober 2024 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is niet Jody maar Tony
Maar moet nog het laatste deurtje, maar liep net zo te kutten dat het tijd was om wat te eten, dus dat heb ik eerst maar gedaan
quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:
Nou vooral alle rare hoeken waar ik met in moet wrikken, daar werkt mijn elleboog niet altijd even lekker meequote:Op zondag 20 oktober 2024 19:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zwaar werk vraagt een stevige maaltijd
lelijkquote:Op zondag 20 oktober 2024 19:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik was de deur uitgegaan zonder nog even in de spiegel te kijken en aan de ene kant was dat bevrijdend en aan de andere kant had ik de hele dag het idee dat m'n mascara op m'n wang zag, maar dat gevoel heb ik eigenlijk wel vaker.
Ik draag gewoon geen mascara meerquote:Op zondag 20 oktober 2024 19:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik was de deur uitgegaan zonder nog even in de spiegel te kijken en aan de ene kant was dat bevrijdend en aan de andere kant had ik de hele dag het idee dat m'n mascara op m'n wang zag, maar dat gevoel heb ik eigenlijk wel vaker.
In Amsterdam kijken mensen nergens meer van op, dat scheelt.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:49 schreef CherryLips het volgende:
Dan zie ik er helemaal leeggebloed uit.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik draag gewoon geen mascara meer
Goeie smoes welquote:Op zondag 20 oktober 2024 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou vooral alle rare hoeken waar ik met in moet wrikken, daar werkt mijn elleboog niet altijd even lekker mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dat is wel het voordeel van een grote stad.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In Amsterdam kijken mensen nergens meer van op, dat scheelt.
nee das mascara op je wangquote:
Ik ga volgende week tijdens de meet weer een poging doen alleen ik vergeet dan altijd dat ik het op heb met als resultaat dat het na een uur onder mijn ogen zit omdat ik in mijn ogen zit te wrijven.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik draag gewoon geen mascara meer
quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goeie smoes welJaja, de thee is ook op, ik ga wel weer verder. Slavendrijvers hier ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jaja, de thee is ook op, ik ga wel weer verder. Slavendrijvers hier ...
Hup hup, aan de slagquote:Op zondag 20 oktober 2024 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jaja, de thee is ook op, ik ga wel weer verder. Slavendrijvers hier ...
Nog steeds met die nieuwe mascara?quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:52 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Mocht ik volgende week ineens panda ogen hebben dan hoor ik het graag even.
Jaquote:Op zondag 20 oktober 2024 19:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog steeds met die nieuwe mascara?
Aantal frustraties?quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:54 schreef mschol het volgende:
hmm, wil grofvuil aanmelden.. maar krijg een invul veld: aantal
zonder verder te specificeren wat dat precies is.. aantal m3? aantal items? aantal keer sjouwen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
staat er geen * of i bij waar meer info staat?quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:54 schreef mschol het volgende:
zonder verder te specificeren wat dat precies is.. aantal m3? aantal items? aantal keer sjouwen?
Normaal zou dat items zijn.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:54 schreef mschol het volgende:
nee, alleen een * met dat het verplicht is om in te vullenquote:Op zondag 20 oktober 2024 19:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
staat er geen * of i bij waar meer info staat?
dan denk ik idd aantal itemsquote:Op zondag 20 oktober 2024 19:58 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, alleen een * met dat het verplicht is om in te vullen
daaronder een selectielijst met soorten items, met als vraag: "selecteer hier uw items"
Spiegeltje spiegeltje aam de wand,quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Spiegeltje spiegeltje aam de wand,
Wie heeft de lelijkste kast van het hele land?
Aaah wat gemeen haha.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:06 schreef Ama het volgende:
Ik vind mijn basic IKEA kast een stuk lelijker.
mijn TVkast is gebouwd en gezaagd enzo door mn pa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TV op hoogte, onderaan gaasachtige opening voor de warmte vanuit de verwarming. Halverwege een opening (formaatje lade) waar eerder de ziggo mediabox stond omdat die afstandsbediening niet door het hout heen ging..
van de TV zelf is wel zo goed dat hij in een dichte kast kan staan...
Anderen vinden mijn TV te hoog zitten. Maar ik vind het heerlijk liggend en hangend op de bank.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
kruipdoorsluipdoorquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik was in Skyrim aan het sluipen en toen maakte mijn telefoon een geluid en daar schrok ik van.![]()
quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik was in Skyrim aan het sluipen en toen maakte mijn telefoon een geluid en daar schrok ik van.![]()
Ja, ik wilde met mijn kruisboog de vijanden verrassen.quote:
ik vind het voor F1 wel lekker om op groot scherm te kunnen kijken. en steamersconcerten bijvquote:
Ik ga eens navragen of ik in de woonkamer mag kijken.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:19 schreef Nattekat het volgende:
Eens denken... wil ik op de bank F1 kijken of achter m'n bureau?
gezellig... meeste mensen verrassen andere mensen met een kadootje ofzoquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik wilde met mijn kruisboog de vijanden verrassen.
quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn 55" UHD tv
De 6000kbps F1 stream op die tv![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hier boven staat je antwoord dus al.... zeurkatquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:19 schreef Nattekat het volgende:
Eens denken... wil ik op de bank F1 kijken of achter m'n bureau?
3 more yearsquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
hier boven staat je antwoord dus al.... zeurkat
Ja, maar dat is zo saai. En zij probeerden mij al eerder om te leggen, dus dan kan je het terug verwachten natuurlijk.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
gezellig... meeste mensen verrassen andere mensen met een kadootje ofzo
incl de prullaria?quote:
its a bloody messquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar dat is zo saai. En zij probeerden mij al eerder om te leggen, dus dan kan je het terug verwachten natuurlijk.
is deze toch?quote:
aha, nee, hij was leeg zoals het hoortquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
is deze toch?
[ afbeelding ]
daar hoort prullaria op de plankjes
saaiquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:24 schreef mschol het volgende:
[..]
aha, nee, hij was leeg zoals het hoort
is wel fijn als je een huis koopt, dat er niet allerlei rotzooi achter is geblevenquote:
das nog saaier dan een TVkast zonder prullaria kado krijgenquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb niks te knabbelen voor bij de race.
Ik was wel blij met de luxaflex en vitrage, en een paar planten op het balkon.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:25 schreef mschol het volgende:
[..]
is wel fijn als je een huis koopt, dat er niet allerlei rotzooi achter is gebleven
2 kasten zijn in overleg blijven staan
als tv kapot gaat of weggaat overweeg ik wel een andere kast
ik ook wel met de gordijnen en de rolgordijnen in woonkamer en keuken hoor, ookal zag dat laatste er niet uit. (maar ook weer in overleg)quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was wel blij met de luxaflex en vitrage, en een paar planten op het balkon.
ik was ook blij geweest als de raambekleding was blijven zitten beneden... maar helaas alleen de kapotte veluxgordijntjes bleven hangen bovenquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was wel blij met de luxaflex en vitrage, en een paar planten op het balkon.
Slechte planning wel.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb niks te knabbelen voor bij de race.
Ik kan alles zien wat ik wil zien. En zo niet, boeie. Nog geen dag gedacht dat ik er weer 1 zou moeten hebben.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind het voor F1 wel lekker om op groot scherm te kunnen kijken. en steamersconcerten bijv![]()
maar series kijk ik eigenlijk altijd op de laptop, mede omdat popupblocker op laptop beter werkt
ow ja hoor ik ook, ook zonder televisie toestel. maar vind het wel lekker om wel 1 te hebbenquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik kan alles zien wat ik wil zien. En zo niet, boeie. Nog geen dag gedacht dat ik er weer 1 zou moeten hebben.
penelopequote:Op zondag 20 oktober 2024 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
Jullie raden nooit hoe iemand op de play party vandaag heette!
Het begint met een P en het is hippie/new age
Planeet!quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
Playboyquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Beetje origineler hoor. Denk Mees of Brooklyn
Jeetje hier begin ik niet eens aan haha.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
Pasta.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Beetje origineler hoor. Denk Mees of Brooklyn
Paracetamolquote:
das alles?quote:
Ik was eerder deze week in Zoetermeer, nou er was niks hoorquote:Op zondag 20 oktober 2024 18:53 schreef CherryLips het volgende:
Ze hadden wel allemaal nightmare before Christmas en Beetlejuice troep bij de primark @:ama @:elvi
nee Palacequote:
nejquote:
Pezus.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee Palace
Jezus begint niet met een P
quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik was eerder deze week in Zoetermeer, nou er was niks hoor
PENISquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
Dit geeft mij weer weinig hoop om in Den Haag of Utrecht op zoek te gaan.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik was eerder deze week in Zoetermeer, nou er was niks hoor
Een maagtabletje.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:50 schreef Ama het volgende:
Jongens ik ga morgen voor het eerst in 10.000 jaar weer bij de Burger King eten. Wat zal ik nemen?
Powerbankquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
Een Uber naar een echt restaurant.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:50 schreef Ama het volgende:
Jongens ik ga morgen voor het eerst in 10.000 jaar weer bij de Burger King eten. Wat zal ik nemen?
dat mag niet, ze moeten gewoon wel zorgen dat ze alles zo hebben zoals jij gewend bentquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:52 schreef CherryLips het volgende:
Kut, ben vergeten bij de sokken te kijken. Het lag allemaal ook ergens anders dan ik gewend ben.
Ik kan dat niet handelen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat mag niet, ze moeten gewoon wel zorgen dat ze alles zo hebben zoals jij gewend bent
Nee we hebben al besloten dat we onderweg bij de Burger King gaan stoppen.quote:
ik snap dat. vind het echt schandaligquote:
Pradaquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:54 schreef CherryLips het volgende:
Poema was ook wel een goede naam geweest.
Ik heb een mooi live linkje gekregen van ...................quote:
Pukkel of Plompquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:54 schreef CherryLips het volgende:
Poema was ook wel een goede naam geweest.
Ik heb wel interesse in een linkjequote:Op zondag 20 oktober 2024 20:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een mooi live linkje gekregen van ...................
Oh ik vind dit wel leuk hoor!quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:04 schreef LTVDK het volgende:
Even snel volgegooid voor de foto, zie van de week wel hoe het wordt, nu F1 kijken
[ afbeelding ]
Waar is de kraan?quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:04 schreef LTVDK het volgende:
Even snel volgegooid voor de foto, zie van de week wel hoe het wordt, nu F1 kijken
[ afbeelding ]
Blijf joh gek. De avond is jong.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Denk dat ik zo maar eens even ga pitten allen
ja morgen 6 uur de wekker. Het is mooi geweest.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:10 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Blijf joh gek. De avond is jong.
quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja morgen 6 uur de wekker. Het is mooi geweest.
desnoods een keertje eff dm'en, dacht dat er in zoetermeer ook 1 zatquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:10 schreef Ama het volgende:
Dat is wel jammer als de Primark niet zo dichtbij zit. Voor de leuke dingen ben je dan al snel te laat als je er eindelijk een keertje bent.
want die is goedkoop en matige kwaliteit?quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:12 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga mijn kind later Primark noemen
Misschien voordat ik zaterdag weg ga richting Utrecht en Den Haag dat ik wel even kijk wat er weer op voorraad is daar. Maar nu kijken en over een paar dagen gaan heeft geen nut. Hij gaat ook meteen morgen kijken haha.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:14 schreef mschol het volgende:
[..]
desnoods een keertje eff dm'en, dacht dat er in zoetermeer ook 1 zat
Waarschijnlijkquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:14 schreef mschol het volgende:
[..]
want die is goedkoop en matige kwaliteit?
quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:14 schreef mschol het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Zoetermeer overslaan, die hebben echt geen hol.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:14 schreef mschol het volgende:
[..]
desnoods een keertje eff dm'en, dacht dat er in zoetermeer ook 1 zat
ik heb geen idee, ik kom niet in de primarkquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:19 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zoetermeer overslaan, die hebben echt geen hol.
t gaat niet om seksspeeltjes he.... t gaat om pjama'squote:Op zondag 20 oktober 2024 21:19 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zoetermeer overslaan, die hebben echt geen hol.
HAHAHA GOEIEquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
t gaat niet om seksspeeltjes he.... t gaat om pjama's
Throwaway fashion.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:14 schreef mschol het volgende:
[..]
wat voor idioterie heeft moeder natuur "nu" weer bedacht.,.quote:Bij parende bruinvissen liggen de vrouwtjesdieren aan de oppervlakte te wachten tot de mannetjes ze penetreren. Mannetjes zwemmen vanuit de diepte naar ze toe, maar missen vaak hun doel, waarna ze met hoge snelheid uit het water schieten.
Mensenmannetjes schijnen ook regelmatig hun doel te missenquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:47 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)n-bij-zierikzee.html
[..]
wat voor idioterie heeft moeder natuur "nu" weer bedacht.,.
Nog 18 graden buiten.quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:08 schreef LTVDK het volgende:
Hoezo begint het nu warmer te worden zo laat op de avond
Ja en vanmiddag was het 16quote:
Ja ik zette daarstraks de groene container aan de straat in m'n T-shirtquote:
Had je wel een broek aan?quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja ik zette daarstraks de groene container aan de straat in m'n T-shirt
Heeft Zoetermeer geen sekswinkel?quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
t gaat niet om seksspeeltjes he.... t gaat om pjama's
quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:42 schreef datismijnmening het volgende:
Even beschuit met gestampte Vlinders uitdelen
Om sekstoys te kopenquote:Op zondag 20 oktober 2024 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
waarom zou je een sekswinkel nodig hebben
Ja idd een webshop is ook prima.quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
waarom zou je een sekswinkel nodig hebben
Heeft Vlinder een satisfyer denk je?quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laat misschien wel ergens anders stiekem bezorgen.
In jouw relaties welquote:Op zondag 20 oktober 2024 22:54 schreef UitStraling het volgende:
Sextoys zijn toch voor stelletjes waar de man een klein piemeltje heeft?
Nou ja vind het allemaal gewoon iets teveel op gootsteen ontstoppen lijken met zo'n plopper, voordeel is wel dat je ondertussen een serie kunt kijken.quote:
Verstopt in een boek ergens.quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heeft Vlinder een satisfyer denk je?
quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:42 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]NaaisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's weird being the same age as old people
☺smilies
Ow pleeeeeze Koenquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zo ziet het er intussen al niet meer uit
Nou laat ik het zo zeggen, ik zou niet meer happenquote:
Meteen even de boel schoonmaken daarbinnen. Opsturen en checken op HPV. Twee kwatsen in één klap.quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja vind het allemaal gewoon iets teveel op gootsteen ontstoppen lijken met zo'n plopper, voordeel is wel dat je ondertussen een serie kunt kijken.
Ja heerlijk, hier ook het raam openquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:12 schreef Ama het volgende:
Oh lekker dat geluid van de wind buiten als ik straks in bed lig.
quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verstopt in een boek ergens.
Menthol is lekker, maar zonder is beterquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben die blaftyfus wel weer beu. Al ruikt de Dampo wel lekker.
kquote:Op zondag 20 oktober 2024 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja vind het allemaal gewoon iets teveel op gootsteen ontstoppen lijken met zo'n plopper, voordeel is wel dat je ondertussen een serie kunt kijken.
quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verstopt in een boek ergens.
Niet geklikt.quote:
Is er al een nieuw seizoen/quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:16 schreef Xilia het volgende:
Vanavond begonnen met S4 van Slow Horses![]()
Wat is het toch een geweldige serie
Lol. Jij hebt helemaal geen erotiekquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja we zijn niet allemaal laagbeschaafde dieren voor wat betreft erotiek
Welkom bij de club.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben die blaftyfus wel weer beu. Al ruikt de Dampo wel lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Hahaha echt he het straalt zo hard van zijn berichtjes af.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lol. Jij hebt helemaal geen erotiek
Drie moesten we nog kijken en inmiddels is vier er ook alquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is er al een nieuw seizoen/
waarom kijkt die kat zo sinister?quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:28 schreef Xilia het volgende:
[..]
Drie moesten we nog kijken en inmiddels is vier er ook al
Stuur even mijn gemechaniseerde gemotoriseerde naaktslakkenbrigade, dus die zijn er binnen nu en een minuut of 10.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zal wel snel zijn want ik heb hem vrijdag gebakken.
Ik voel me verder ook niet ziek maar mijn longen doen gewoon kut.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:28 schreef UitStraling het volgende:
Mensen die zeuren om het ziek zijn die zijn nooit echt ziek
Nemen ze mijn pakketje dan mee hahaquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Stuur even mijn gemechaniseerde gemotoriseerde naaktslakkenbrigade, dus die zijn er binnen nu en een minuut of 10.
Hij is nogal wantrouwendquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
waarom kijkt die kat zo sinister?
Eensquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:32 schreef datismijnmening het volgende:
Mensen die de hele dag op FOK! posten over wat een topfunctie en perfect sociaal leven ze hebben, hebben nooit echt een topfunctie of een perfect sociaal leven.
Mooi die ga ik op mijn watchlist zettenquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:28 schreef Xilia het volgende:
[..]
Drie moesten we nog kijken en inmiddels is vier er ook al
TERECHT.quote:
Bahquote:
En wat denk je over de vluchtelingen naar Thailandquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
TERECHT.
De wereld zit vol snode naaktslakken en Poolse palingbeestjesmoordenaars
Oh geen idee.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die gure figuren die Ballie waarnam op haar balkon
oooooooh.... zie je dat @bitterbalquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:34 schreef Xilia het volgende:
[..]
En wat denk je over de vluchtelingen naar Thailand
Oke hup snel naar KLB SC.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bah![]()
In deze SC doen we niet aan homofobie. Dit is een safe space.
Gay bashen doen we in KLB SC
quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Oke hup snel naar KLB SC.Ik was daar alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Hahaquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
oooooooh.... zie je dat @:bitterbal
quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik drink enkel ambrozijn en nectar der liefde
Ok Zeusquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik drink enkel ambrozijn en nectar der liefde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |