SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ook, maar ook eens met deze TT en OP
lekker lekkerquote:Op zondag 20 oktober 2024 19:31 schreef essnhills het volgende:
Wij hadden vanavond volkoren pitabroodjes met kiep, champignons, paprika, sla, komkommer, muhammarrah en kaas
Comme-ci comme-ci comme-ci comme-çaquote:
Que si? Que no?quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Comme-ci comme-ci comme-ci comme-ça
quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja je kan weer bijna stappen dus karaoke tijd.
Asereje, ja, dejequote:
Ik heb nog een zak vogelvoer hier?quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:37 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb voer nodig. I’ve been drinking on an empty stomach
voor het betere karaoke werk?quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nog een zak vogelvoer hier?
quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nog een zak vogelvoer hier?
Nee straks moeten we verplicht dance dance revolution doenquote:Op zondag 20 oktober 2024 19:40 schreef Ama het volgende:
Ik vrees dat @:datismijnmening nu echt nooit meer durft te meeten met mij.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het over karaoke.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee straks moeten we verplicht dance dance revolution doen
Solo en mi cuarto,en un rincón,quote:
Ja maar Dance Dance Revolution is slechts twee tequilashots en een klein stapje verwijderdquote:
Maar ik drink niet en zonder alcohol durf ik niet te dansen hoor.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar Dance Dance Revolution is slechts twee tequilashots en een klein stapje verwijderd
Hoe staat het met je kast Jody?quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Solo en mi cuarto,en un rincón,
Apurando un vaso y una ilusión,
Cuantas horas me paso sin nada más
Que recordando su forma de amar.
Somos amigos desde niñez
Y por eso te pido: ayudame
Esta noche contigo voy a salir,
Rey de este mundo me quiero sentir
Dit is niet Jody maar Tonyquote:
nog steeds niet met een hamer er op los geslagen?quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is niet Jody maar Tony
Maar moet nog het laatste deurtje, maar liep net zo te kutten dat het tijd was om wat te eten, dus dat heb ik eerst maar gedaan
Ben wel van de oude afquote:Op zondag 20 oktober 2024 19:45 schreef Ama het volgende:
Sinds gisteren aan het wachten op een update over de kast.
quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Matige fotootjes gemaakt en op MP gezet, gelijk binnen 3 minuten al reacties en een kwartier kwamen ze het ophalen
Staar eens niet de hele dag in de spiegelquote:
Soooow.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staar eens niet de hele dag in de spiegel
Ja zwaar werk vraagt een stevige maaltijdquote:Op zondag 20 oktober 2024 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is niet Jody maar Tony
Maar moet nog het laatste deurtje, maar liep net zo te kutten dat het tijd was om wat te eten, dus dat heb ik eerst maar gedaan
quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:
Nou vooral alle rare hoeken waar ik met in moet wrikken, daar werkt mijn elleboog niet altijd even lekker meequote:Op zondag 20 oktober 2024 19:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zwaar werk vraagt een stevige maaltijd
lelijkquote:Op zondag 20 oktober 2024 19:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik was de deur uitgegaan zonder nog even in de spiegel te kijken en aan de ene kant was dat bevrijdend en aan de andere kant had ik de hele dag het idee dat m'n mascara op m'n wang zag, maar dat gevoel heb ik eigenlijk wel vaker.
Ik draag gewoon geen mascara meerquote:Op zondag 20 oktober 2024 19:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik was de deur uitgegaan zonder nog even in de spiegel te kijken en aan de ene kant was dat bevrijdend en aan de andere kant had ik de hele dag het idee dat m'n mascara op m'n wang zag, maar dat gevoel heb ik eigenlijk wel vaker.
In Amsterdam kijken mensen nergens meer van op, dat scheelt.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:49 schreef CherryLips het volgende:
Dan zie ik er helemaal leeggebloed uit.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik draag gewoon geen mascara meer
Goeie smoes welquote:Op zondag 20 oktober 2024 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou vooral alle rare hoeken waar ik met in moet wrikken, daar werkt mijn elleboog niet altijd even lekker mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dat is wel het voordeel van een grote stad.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In Amsterdam kijken mensen nergens meer van op, dat scheelt.
nee das mascara op je wangquote:
Ik ga volgende week tijdens de meet weer een poging doen alleen ik vergeet dan altijd dat ik het op heb met als resultaat dat het na een uur onder mijn ogen zit omdat ik in mijn ogen zit te wrijven.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik draag gewoon geen mascara meer
quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goeie smoes welJaja, de thee is ook op, ik ga wel weer verder. Slavendrijvers hier ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jaja, de thee is ook op, ik ga wel weer verder. Slavendrijvers hier ...
Hup hup, aan de slagquote:Op zondag 20 oktober 2024 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jaja, de thee is ook op, ik ga wel weer verder. Slavendrijvers hier ...
Nog steeds met die nieuwe mascara?quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:52 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Mocht ik volgende week ineens panda ogen hebben dan hoor ik het graag even.
Jaquote:Op zondag 20 oktober 2024 19:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog steeds met die nieuwe mascara?
Aantal frustraties?quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:54 schreef mschol het volgende:
hmm, wil grofvuil aanmelden.. maar krijg een invul veld: aantal
zonder verder te specificeren wat dat precies is.. aantal m3? aantal items? aantal keer sjouwen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
staat er geen * of i bij waar meer info staat?quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:54 schreef mschol het volgende:
zonder verder te specificeren wat dat precies is.. aantal m3? aantal items? aantal keer sjouwen?
Normaal zou dat items zijn.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:54 schreef mschol het volgende:
nee, alleen een * met dat het verplicht is om in te vullenquote:Op zondag 20 oktober 2024 19:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
staat er geen * of i bij waar meer info staat?
dan denk ik idd aantal itemsquote:Op zondag 20 oktober 2024 19:58 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, alleen een * met dat het verplicht is om in te vullen
daaronder een selectielijst met soorten items, met als vraag: "selecteer hier uw items"
Spiegeltje spiegeltje aam de wand,quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Spiegeltje spiegeltje aam de wand,
Wie heeft de lelijkste kast van het hele land?
Aaah wat gemeen haha.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:06 schreef Ama het volgende:
Ik vind mijn basic IKEA kast een stuk lelijker.
mijn TVkast is gebouwd en gezaagd enzo door mn pa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TV op hoogte, onderaan gaasachtige opening voor de warmte vanuit de verwarming. Halverwege een opening (formaatje lade) waar eerder de ziggo mediabox stond omdat die afstandsbediening niet door het hout heen ging..
van de TV zelf is wel zo goed dat hij in een dichte kast kan staan...
Anderen vinden mijn TV te hoog zitten. Maar ik vind het heerlijk liggend en hangend op de bank.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
kruipdoorsluipdoorquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik was in Skyrim aan het sluipen en toen maakte mijn telefoon een geluid en daar schrok ik van.![]()
quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik was in Skyrim aan het sluipen en toen maakte mijn telefoon een geluid en daar schrok ik van.![]()
Ja, ik wilde met mijn kruisboog de vijanden verrassen.quote:
ik vind het voor F1 wel lekker om op groot scherm te kunnen kijken. en steamersconcerten bijvquote:
Ik ga eens navragen of ik in de woonkamer mag kijken.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:19 schreef Nattekat het volgende:
Eens denken... wil ik op de bank F1 kijken of achter m'n bureau?
gezellig... meeste mensen verrassen andere mensen met een kadootje ofzoquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik wilde met mijn kruisboog de vijanden verrassen.
quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn 55" UHD tv
De 6000kbps F1 stream op die tv![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hier boven staat je antwoord dus al.... zeurkatquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:19 schreef Nattekat het volgende:
Eens denken... wil ik op de bank F1 kijken of achter m'n bureau?
3 more yearsquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
hier boven staat je antwoord dus al.... zeurkat
Ja, maar dat is zo saai. En zij probeerden mij al eerder om te leggen, dus dan kan je het terug verwachten natuurlijk.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
gezellig... meeste mensen verrassen andere mensen met een kadootje ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |