SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ook, maar ook eens met deze TT en OP
lekker lekkerquote:Op zondag 20 oktober 2024 19:31 schreef essnhills het volgende:
Wij hadden vanavond volkoren pitabroodjes met kiep, champignons, paprika, sla, komkommer, muhammarrah en kaas
Comme-ci comme-ci comme-ci comme-çaquote:
Que si? Que no?quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Comme-ci comme-ci comme-ci comme-ça
quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja je kan weer bijna stappen dus karaoke tijd.
Asereje, ja, dejequote:
Ik heb nog een zak vogelvoer hier?quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:37 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb voer nodig. I’ve been drinking on an empty stomach
voor het betere karaoke werk?quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nog een zak vogelvoer hier?
quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nog een zak vogelvoer hier?
Nee straks moeten we verplicht dance dance revolution doenquote:Op zondag 20 oktober 2024 19:40 schreef Ama het volgende:
Ik vrees dat @:datismijnmening nu echt nooit meer durft te meeten met mij.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het over karaoke.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee straks moeten we verplicht dance dance revolution doen
Solo en mi cuarto,en un rincón,quote:
Ja maar Dance Dance Revolution is slechts twee tequilashots en een klein stapje verwijderdquote:
Maar ik drink niet en zonder alcohol durf ik niet te dansen hoor.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar Dance Dance Revolution is slechts twee tequilashots en een klein stapje verwijderd
Hoe staat het met je kast Jody?quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Solo en mi cuarto,en un rincón,
Apurando un vaso y una ilusión,
Cuantas horas me paso sin nada más
Que recordando su forma de amar.
Somos amigos desde niñez
Y por eso te pido: ayudame
Esta noche contigo voy a salir,
Rey de este mundo me quiero sentir
Dit is niet Jody maar Tonyquote:
nog steeds niet met een hamer er op los geslagen?quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is niet Jody maar Tony
Maar moet nog het laatste deurtje, maar liep net zo te kutten dat het tijd was om wat te eten, dus dat heb ik eerst maar gedaan
Ben wel van de oude afquote:Op zondag 20 oktober 2024 19:45 schreef Ama het volgende:
Sinds gisteren aan het wachten op een update over de kast.
quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Matige fotootjes gemaakt en op MP gezet, gelijk binnen 3 minuten al reacties en een kwartier kwamen ze het ophalen
Staar eens niet de hele dag in de spiegelquote:
Soooow.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staar eens niet de hele dag in de spiegel
Ja zwaar werk vraagt een stevige maaltijdquote:Op zondag 20 oktober 2024 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is niet Jody maar Tony
Maar moet nog het laatste deurtje, maar liep net zo te kutten dat het tijd was om wat te eten, dus dat heb ik eerst maar gedaan
quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staar eens niet de hele dag in de spiegel
quote:
Nou vooral alle rare hoeken waar ik met in moet wrikken, daar werkt mijn elleboog niet altijd even lekker meequote:Op zondag 20 oktober 2024 19:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zwaar werk vraagt een stevige maaltijd
lelijkquote:Op zondag 20 oktober 2024 19:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik was de deur uitgegaan zonder nog even in de spiegel te kijken en aan de ene kant was dat bevrijdend en aan de andere kant had ik de hele dag het idee dat m'n mascara op m'n wang zag, maar dat gevoel heb ik eigenlijk wel vaker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |