incl de prullaria?quote:
its a bloody messquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar dat is zo saai. En zij probeerden mij al eerder om te leggen, dus dan kan je het terug verwachten natuurlijk.
is deze toch?quote:
aha, nee, hij was leeg zoals het hoortquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
is deze toch?
[ afbeelding ]
daar hoort prullaria op de plankjes
saaiquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:24 schreef mschol het volgende:
[..]
aha, nee, hij was leeg zoals het hoort
is wel fijn als je een huis koopt, dat er niet allerlei rotzooi achter is geblevenquote:
das nog saaier dan een TVkast zonder prullaria kado krijgenquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb niks te knabbelen voor bij de race.
Ik was wel blij met de luxaflex en vitrage, en een paar planten op het balkon.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:25 schreef mschol het volgende:
[..]
is wel fijn als je een huis koopt, dat er niet allerlei rotzooi achter is gebleven
2 kasten zijn in overleg blijven staan
als tv kapot gaat of weggaat overweeg ik wel een andere kast
ik ook wel met de gordijnen en de rolgordijnen in woonkamer en keuken hoor, ookal zag dat laatste er niet uit. (maar ook weer in overleg)quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was wel blij met de luxaflex en vitrage, en een paar planten op het balkon.
ik was ook blij geweest als de raambekleding was blijven zitten beneden... maar helaas alleen de kapotte veluxgordijntjes bleven hangen bovenquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was wel blij met de luxaflex en vitrage, en een paar planten op het balkon.
Slechte planning wel.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb niks te knabbelen voor bij de race.
Ik kan alles zien wat ik wil zien. En zo niet, boeie. Nog geen dag gedacht dat ik er weer 1 zou moeten hebben.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind het voor F1 wel lekker om op groot scherm te kunnen kijken. en steamersconcerten bijv![]()
maar series kijk ik eigenlijk altijd op de laptop, mede omdat popupblocker op laptop beter werkt
ow ja hoor ik ook, ook zonder televisie toestel. maar vind het wel lekker om wel 1 te hebbenquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik kan alles zien wat ik wil zien. En zo niet, boeie. Nog geen dag gedacht dat ik er weer 1 zou moeten hebben.
penelopequote:Op zondag 20 oktober 2024 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
Jullie raden nooit hoe iemand op de play party vandaag heette!
Het begint met een P en het is hippie/new age
Planeet!quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
Jullie raden nooit hoe iemand op de play party vandaag heette!
Het begint met een P en het is hippie/new age
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |