ik heb geen idee, ik kom niet in de primarkquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:19 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zoetermeer overslaan, die hebben echt geen hol.
t gaat niet om seksspeeltjes he.... t gaat om pjama'squote:Op zondag 20 oktober 2024 21:19 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zoetermeer overslaan, die hebben echt geen hol.
HAHAHA GOEIEquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
t gaat niet om seksspeeltjes he.... t gaat om pjama's
Throwaway fashion.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:14 schreef mschol het volgende:
[..]
want die is goedkoop en matige kwaliteit?
wat voor idioterie heeft moeder natuur "nu" weer bedacht.,.quote:Bij parende bruinvissen liggen de vrouwtjesdieren aan de oppervlakte te wachten tot de mannetjes ze penetreren. Mannetjes zwemmen vanuit de diepte naar ze toe, maar missen vaak hun doel, waarna ze met hoge snelheid uit het water schieten.
Mensenmannetjes schijnen ook regelmatig hun doel te missenquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:47 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)n-bij-zierikzee.html
[..]
wat voor idioterie heeft moeder natuur "nu" weer bedacht.,.
Nog 18 graden buiten.quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:08 schreef LTVDK het volgende:
Hoezo begint het nu warmer te worden zo laat op de avond
Ja en vanmiddag was het 16quote:
Ja ik zette daarstraks de groene container aan de straat in m'n T-shirtquote:
Had je wel een broek aan?quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja ik zette daarstraks de groene container aan de straat in m'n T-shirt
Heeft Zoetermeer geen sekswinkel?quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
t gaat niet om seksspeeltjes he.... t gaat om pjama's
quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:42 schreef datismijnmening het volgende:
Even beschuit met gestampte Vlinders uitdelen
Om sekstoys te kopenquote:Op zondag 20 oktober 2024 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
waarom zou je een sekswinkel nodig hebben
Ja idd een webshop is ook prima.quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
waarom zou je een sekswinkel nodig hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |