Pukkel of Plompquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:54 schreef CherryLips het volgende:
Poema was ook wel een goede naam geweest.
Ik heb wel interesse in een linkjequote:Op zondag 20 oktober 2024 20:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een mooi live linkje gekregen van ...................
Oh ik vind dit wel leuk hoor!quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:04 schreef LTVDK het volgende:
Even snel volgegooid voor de foto, zie van de week wel hoe het wordt, nu F1 kijken
[ afbeelding ]
Waar is de kraan?quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:04 schreef LTVDK het volgende:
Even snel volgegooid voor de foto, zie van de week wel hoe het wordt, nu F1 kijken
[ afbeelding ]
Blijf joh gek. De avond is jong.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Denk dat ik zo maar eens even ga pitten allen
ja morgen 6 uur de wekker. Het is mooi geweest.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:10 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Blijf joh gek. De avond is jong.
quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja morgen 6 uur de wekker. Het is mooi geweest.
desnoods een keertje eff dm'en, dacht dat er in zoetermeer ook 1 zatquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:10 schreef Ama het volgende:
Dat is wel jammer als de Primark niet zo dichtbij zit. Voor de leuke dingen ben je dan al snel te laat als je er eindelijk een keertje bent.
want die is goedkoop en matige kwaliteit?quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:12 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga mijn kind later Primark noemen
Misschien voordat ik zaterdag weg ga richting Utrecht en Den Haag dat ik wel even kijk wat er weer op voorraad is daar. Maar nu kijken en over een paar dagen gaan heeft geen nut. Hij gaat ook meteen morgen kijken haha.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:14 schreef mschol het volgende:
[..]
desnoods een keertje eff dm'en, dacht dat er in zoetermeer ook 1 zat
Waarschijnlijkquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:14 schreef mschol het volgende:
[..]
want die is goedkoop en matige kwaliteit?
quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:14 schreef mschol het volgende:
[..]
want die is goedkoop en matige kwaliteit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Zoetermeer overslaan, die hebben echt geen hol.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:14 schreef mschol het volgende:
[..]
desnoods een keertje eff dm'en, dacht dat er in zoetermeer ook 1 zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |