Pezus.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee Palace
Jezus begint niet met een P
quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik was eerder deze week in Zoetermeer, nou er was niks hoor
PENISquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
Jullie raden nooit hoe iemand op de play party vandaag heette!
Het begint met een P en het is hippie/new age
Dit geeft mij weer weinig hoop om in Den Haag of Utrecht op zoek te gaan.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik was eerder deze week in Zoetermeer, nou er was niks hoor
Een maagtabletje.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:50 schreef Ama het volgende:
Jongens ik ga morgen voor het eerst in 10.000 jaar weer bij de Burger King eten. Wat zal ik nemen?
Powerbankquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
Jullie raden nooit hoe iemand op de play party vandaag heette!
Het begint met een P en het is hippie/new age
Een Uber naar een echt restaurant.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:50 schreef Ama het volgende:
Jongens ik ga morgen voor het eerst in 10.000 jaar weer bij de Burger King eten. Wat zal ik nemen?
dat mag niet, ze moeten gewoon wel zorgen dat ze alles zo hebben zoals jij gewend bentquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:52 schreef CherryLips het volgende:
Kut, ben vergeten bij de sokken te kijken. Het lag allemaal ook ergens anders dan ik gewend ben.
Ik kan dat niet handelen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat mag niet, ze moeten gewoon wel zorgen dat ze alles zo hebben zoals jij gewend bent
Nee we hebben al besloten dat we onderweg bij de Burger King gaan stoppen.quote:
ik snap dat. vind het echt schandaligquote:
Pradaquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:54 schreef CherryLips het volgende:
Poema was ook wel een goede naam geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |