Oké nu zie ik toch weer van alles voor me.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:01 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Om echt te scoren denk ik dat hij met iets heel anders moet komen. Dat kan hij wel, hij heeft nummers die pure hiphop zijn tot meer indie tot zelfs metal. Doe iets wat niemand verwacht, dan kun je de hype misschien weer mee krijgen. Het happy hardcore-trucje is wel zo'n beetje uitgewerkt.
Hij heeft naar mijn mening als artiest meer in z'n mars, ik vind dat hij in z'n recente nummers het zich er wel heel makkelijk vanaf maakt. Desnoods komt hij met een hele overdreven melodramatische ballad, dat zou ik nog leuker vinden dan weer een gabbernummer.
Dat pak is in het paars waarschijnlijk ook heel tof. 💜quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oké nu zie ik toch weer van alles voor me.![]()
Dan ga ik voor een ja. Met wel hetzelfde pak, in een andere kleur én een pakkend dansje.
Ik ga dan ook voor de vogel.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat pak is in het paars waarschijnlijk ook heel tof. 💜
Of oranje.
Maar kan die ook echt zingen? Want wat we vorig jaar hoorde in Malmo was natuurlijk dramatisch? Halve stukken liet die gewoon weg.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:01 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hij heeft naar mijn mening als artiest meer in z'n mars, ik vind dat hij in z'n recente nummers het zich er wel heel makkelijk vanaf maakt. Desnoods komt hij met een hele overdreven melodramatische ballad, dat zou ik nog leuker vinden dan weer een gabbernummer.
Mensen die Joost nu willen cancelen, dat zijn voornamelijk NPC tv kijkende rtl boulevard slurpende Facebook types die ook de story en prive lezen van middelmatige leeftijd die niet zelf nadenken maar voor zich laten denken door de televisie en Facebook.uitquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:17 schreef freaky40 het volgende:
Natuurlijk doen we weer mee, dat werd bij terugkomst op Schiphol al besloten dit jaar. Lekker hypocriet doen voor de bühne van de AvroTros maar nu toch weer je keutel intrekken.
En dat Joost nu zowat gecanceld wordt en niet mee moet doen vind ik wel weer lachwekkend. Hij werd op handen gedragen en iedereen was teamJoost en iedereen riep in koor; 'gewoon weer mee doen volgend jaar' en nu vind iedereen het een aandachtstrekker. Ik vind zijn muziek echt niets, laat dat duidelijk zijn maar het is wel een leuke troll en je weet wat je krijgt, dus ook zo'n actie als weglopen bij het Televizier Ring Gala kun je dan verwachten maar de deugers vinden hier gelijk weer wat van, dezelfde deugers die bij het afgelopen Songfestival schreven of zeiden dat hij weer mee moet doen en er schande van spraken. Hypocriet is een understatement.
Al die lui die nu helemaal over de zeik zijn, voornamelijk VI-publiek waar het nu vandaan komt, hadden al een hekel aan hem en hebben altijd al een hekel aan het Songfestival gehad. Dat combineert nu even mee Aran die graag leuk gevonden wil worden door Johan Derksen, maar is uiteindelijk niet de groep om wie het gaat. Ze kijken niet eens.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:17 schreef freaky40 het volgende:
Natuurlijk doen we weer mee, dat werd bij terugkomst op Schiphol al besloten dit jaar. Lekker hypocriet doen voor de bühne van de AvroTros maar nu toch weer je keutel intrekken.
En dat Joost nu zowat gecanceld wordt en niet mee moet doen vind ik wel weer lachwekkend. Hij werd op handen gedragen en iedereen was teamJoost en iedereen riep in koor; 'gewoon weer mee doen volgend jaar' en nu vind iedereen het een aandachtstrekker. Ik vind zijn muziek echt niets, laat dat duidelijk zijn maar het is wel een leuke troll en je weet wat je krijgt, dus ook zo'n actie als weglopen bij het Televizier Ring Gala kun je dan verwachten maar de deugers vinden hier gelijk weer wat van, dezelfde deugers die bij het afgelopen Songfestival schreven of zeiden dat hij weer mee moet doen en er schande van spraken. Hypocriet is een understatement.
Wat een onzin post je hier zeg.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Al die lui die nu helemaal over de zeik zijn, voornamelijk VI-publiek waar het nu vandaan komt, hadden al een hekel aan hem en hebben altijd al een hekel aan het Songfestival gehad. Dat combineert nu even mee Aran die graag leuk gevonden wil worden door Johan Derksen, maar is uiteindelijk niet de groep om wie het gaat. Ze kijken niet eens.
(Aldus de Belgen over het stuk van Parool).quote:Desalniettemin leven er bij de Nederlandse omroep nog altijd zorgen over het onvoorspelbare gedrag van Klein. Als de zanger werkelijk opnieuw naar het Eurovisiecircus wil, zal hij moeten beloven zich dit keer als een modelprof op te stellen.’
Even voor Em opnemen want er zullen vast uitzonderingen zijn en een deel overlap, geloof ik heus, maar het VI publiek is niet het typische ESF publiek als in liefhebbers/fans, daar kunnen we het toch wel over eens zijn?quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:30 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wat een onzin post je hier zeg.
"VI-publiek" gaat niet mee in alles wat Johan tegenwoordig uitkraamt hoor.
Ik vind alles best, maar uiteindelijk moet het liedje wel live gezongen worden. In elk scenario zou ik er de voorkeur aan geven als iemand die dat daadwerkelijk goed kan de moeilijke stukken van het liedje voor zijn rekening neemt.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:01 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Om echt te scoren denk ik dat hij met iets heel anders moet komen. Dat kan hij wel, hij heeft nummers die pure hiphop zijn tot meer indie tot zelfs metal. Doe iets wat niemand verwacht, dan kun je de hype misschien weer mee krijgen. Het happy hardcore-trucje is wel zo'n beetje uitgewerkt.
Nee, hij kan niet echt zingen. Al is die kritiek over wat hij wegliet ook wel iets voor mensen die er niet zo heel veel verstand van hebben, dat refrein is namelijk niet gezongen. Het is in feite een instrumentale drop, maar dan met Joost's stem gebruikt als synthesizer.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:13 schreef RipCity het volgende:
[..]
Maar kan die ook echt zingen? Want wat we vorig jaar hoorde in Malmo was natuurlijk dramatisch? Halve stukken liet die gewoon weg.
De meningen waar jij waarde aan hecht zijn wel echt the lowest of the low, moet ik zeggen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:38 schreef RipCity het volgende:
Evert Santegoeds: Waanzin als Joost weer gaat
https://www.telegraaf.nl/(...)-als-joost-weer-gaat
Vorig jaar kwam hij er ook mee weg toch. Er mogen backings op tape en Tantu heeft vast wel digitale oplossingen zoals vorige keer en zoals vele andere deelnemers tegenwoordig gebruiken.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind alles best, maar uiteindelijk moet het liedje wel live gezongen worden. In elk scenario zou ik er de voorkeur aan geven als iemand die dat daadwerkelijk goed kan de moeilijke stukken van het liedje voor zijn rekening neemt.
Evert is vergane glorie en neemt niemand meer serieus. Nog minder dan Ditjes en Datjes.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:38 schreef RipCity het volgende:
Evert Santegoedsquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:38 schreef RipCity het volgende:
Ik deel nieuws over het nieuws dat hij eventueel mee gaat doen. Daar gaat dit hele topic over. Nergens staat dat het MIJN mening isquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
[..]
De meningen waar jij waarde aan hecht zijn wel echt the lowest of the low, moet ik zeggen.
Verdomd, dat gaat nog werken ook. Ik zweer het je. JOOST LEES JE MEE!quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:19 schreef Momo het volgende:
Nummer moet trouwens wel Euromama worden.
Precies, het is en blijft een vreemde gast met een handleiding, maar hij heeft daar echt weinig verkeerd gedaanquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:25 schreef Marsenal het volgende:
Het televizier gala is ook een obscene verzameling zelfpijpers bij elkaar, mensen die zichzelf verbouwen en hoereren, alles voor roem en geld. Komt een jochie het lekker verstieren, iedereen van de leg.
Ik vind die gozer af en toe echt een aansteller, maar dit is toch alleen maar grappig? Lekker aanklooien, laten we nou niet doen alsof dat mediafeestje zo belangrijk is. De mensen die er middenin zitten vinden zichzelf belangrijk, verder boeit het niemand.
Ik zag het gewoon als link drop, niet als in 'ik hecht hier waarde aan' toch. We gooien hier toch wel vaker linkjes en filmpjes van dubieuze bronnen. Ik vind dit vooral om te lachen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:39 schreef blackswangreen het volgende:
De meningen waar jij waarde aan hecht zijn wel echt the lowest of the low, moet ik zeggen.
Nee hoor, daar komen elk jaar gewoon de schandaligste opmerkingen vandaan, over wie dan ook. Zoals de afgelopen dagen het weer even hilarisch was dat we iemand een gesticht in wensen enzo. Dat jij je aangesproken voelt is je eigen keuze.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:30 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wat een onzin post je hier zeg.
"VI-publiek" gaat niet mee in alles wat Johan tegenwoordig uitkraamt hoor.
Waarom zijn kijkers verantwoordelijk voor wat Johan en René uitkramen? Zitten genoeg mensen in het vi-topic die Eurovisie ook fantastisch vinden en hier mee posten en ook Joost kunnen waarderen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee hoor, daar komen elk jaar gewoon de schandaligste opmerkingen vandaan, over wie dan ook. Zoals de afgelopen dagen het weer even hilarisch was dat we iemand een gesticht in wensen enzo. Dat jij je aangesproken voelt is je eigen keuze.
Ik weet niet of het verzonnen is, maar de EBU zit vast wel klaar om hem heel goed in de gaten te houden. Ergens neemt de AVROTROS ook nog wel een risico met dit, dat verbaast me dan ook wel weer.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:31 schreef Greys het volgende:
[..]
(Aldus de Belgen over het stuk van Parool).
Ik kan me niet voorstellen dat AvroTros van Joost gaat verwachten dat hij zich als een 'modelprof' gaat opstellen, dus dit zal ook wel weer vanhorenzeggen-gelul zijn.
"Diverse media"... jij post alleen maar spruitjesmedia. Ik snap echt niet wat je daar zo boeiend aan vindt. Who gives a fuck about Evert Santegoeds?quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik deel nieuws over het nieuws dat hij eventueel mee gaat doen. Daar gaat dit hele topic over. Nergens staat dat het MIJN mening is300.000 dagelijkse luisteraars dus het is relevanter dan een parool. Interessant hoe er vanuit diverse media gereageerd wordt op het nieuws. Als je daar geen behoefte aan hebt sla je het lekker over
Oh jeetje ja er zijn uitzonderingen? Nee dan zorgden de uitspraken in de uitzending van afgelopen week inderdaad niet voor een ongekende stroom aan bagger. Net zoals alle andere keren met andere artiesten. Zal wel toeval zijn.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:46 schreef RipCity het volgende:
[..]
Waarom zijn kijkers verantwoordelijk voor wat Johan en René uitkramen? Zitten genoeg mensen in het vi-topic die Eurovisie ook fantastisch vinden en hier mee posten en ook Joost kunnen waarderen.
Nou ja, mee weg. Het is vervelend dat we door het gedoe nooit de echte juryscore zullen weten, maar het lijkt me ook weer niet zo heel waarschijnlijk dat hij met deze uitvoering ver boven de 100 was gekomen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Vorig jaar kwam hij er ook mee weg toch. Er mogen backings op tape en Tantu heeft vast wel digitale oplossingen zoals vorige keer en zoals vele andere deelnemers tegenwoordig gebruiken.
Nou kom jij toch lekker met je Volkskrant en NRC en wiwiblog links? Want tot nu toe draag je vrij weinig bij aan de topics.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:48 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
"Diverse media"... jij post alleen maar spruitjesmedia. Ik snap echt niet wat je daar zo boeiend aan vindt. Who gives a fuck about Evert Santegoeds?
De nieuwe Richard is ook uitquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, het is en blijft een vreemde gast met een handleiding, maar hij heeft daar echt weinig verkeerd gedaan
Ik vind het nu al genot dat iedereen al over elkaar heen buitelt in Hilversum om te benoemen dat een tweede keer Joost echt geen goed plan is
Dit worden weer popcornmaanden
Allemaal schapen inderdaad zonder ruggengraat.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, het is en blijft een vreemde gast met een handleiding, maar hij heeft daar echt weinig verkeerd gedaan
Ik vind het nu al genot dat iedereen al over elkaar heen buitelt in Hilversum om te benoemen dat een tweede keer Joost echt geen goed plan is
Dit worden weer popcornmaanden
Ik vind het wel grappig om te horen wat die ouwe boomert ervan vindt.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:48 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
"Diverse media"... jij post alleen maar spruitjesmedia. Ik snap echt niet wat je daar zo boeiend aan vindt. Who gives a fuck about Evert Santegoeds?
Dat is waar. Nou, keep 'em coming! Evert Santegoeds, Aran Bade, Johan Derksen, die juicechannel-trut (hoe heet ze ook alweer), wat vinden ze er allemaal van?quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig om te horen wat die ouwe boomert ervan vindt.![]()
Ergens schept het hier ook wel een band om lekker op zo'n Aran en Evert te mekkeren toch haha. We posten de Aranzooi hier ook.
Ik bedoel dat ie er gewoon een van de favorieten vooraf mee was en het optreden in de semi eigenlijk best heel prima was, hij moet het van de energie etc hebben. Het mensen opzwepen. Zoals eerder gezegd, Käärijä is ook niet de beste zanger en die kwam er door z'n energie en karakter en lied toch ook prima mee weg.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, mee weg. Het is vervelend dat we door het gedoe nooit de echte juryscore zullen weten, maar het lijkt me ook weer niet zo heel waarschijnlijk dat hij met deze uitvoering ver boven de 100 was gekomen.
Die Yvonnek*t zal er inderdaad vast binnenkort ook wel even overheen plassen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:56 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat is waar. Nou, keep 'em coming! Evert Santegoeds, Aran Bade, Johan Derksen, die juicechannel-trut (hoe heet ze ook alweer), wat vinden ze er allemaal van?
Wel in Nick Painter?quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:17 schreef Cyan9 het volgende:
Maar ik heb helemaal niet zo'n zin in nog een keer Joost.![]()
Ik hoop dat we snel weer de Joost te zien krijgen van voor het songfestival.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel in Nick Painter?
(Ik had ook liever dat we helemaal niet gingen in 2025 maar als we dan toch gaan dan maar de ultieme middelvinger naar de EBU sturen).
Nee doe die ook maar niet. Laat de AVROTROS maar een zangeres uit de hoge hoed toveren, het wordt wel weer eens tijd dat we met een nummer gaan die aansluit bij wat ik leuke muziek vind.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel in Nick Painter?
(Ik had ook liever dat we helemaal niet gingen in 2025 maar als we dan toch gaan dan nog maar een keer de ultieme middelvinger).
Zorg dat er zoiets wordt ingezonden Cyan, mail al je favorieten dat ze iets moeten inzenden voor volgende keer.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee doe die ook maar niet. Laat de AVROTROS maar een zangeres uit de hoge hoed toveren, het wordt wel weer eens tijd dat we met een nummer gaan die aansluit bij wat ik leuke muziek vind.
Ja hoor. Die laten we allemaal thuis.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Zorg dat er zoiets wordt ingezonden Cyan, mail al je favorieten dat ze iets moeten inzenden voor volgende keer.
(Mag ik Sisters of Soul en Eva Hoeheetzediemetdiehanenkam vetoën?Oh en de Trijn.)
Nounounounou.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Die Yvonnek*t zal er inderdaad vast binnenkort ook wel even overheen plassen.
quote:
Ik zou het zelf zo niet verwoorden maar ik ben het hier wel mee eens.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:25 schreef Marsenal het volgende:
Het televizier gala is ook een obscene verzameling zelfpijpers bij elkaar, mensen die zichzelf verbouwen en hoereren, alles voor roem en geld. Komt een jochie het lekker verstieren, iedereen van de leg.
Ik vind die gozer af en toe echt een aansteller, maar dit is toch alleen maar grappig? Lekker aanklooien, laten we nou niet doen alsof dat mediafeestje zo belangrijk is. De mensen die er middenin zitten vinden zichzelf belangrijk, verder boeit het niemand.
Nou ja ik kan me heel veel feestjes voorstellen waar ik helemaal niks aan vind. Zo'n televisiergala, van die gekke technofeestjes en eigenlijk 80% van wat ertussenin zit.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:25 schreef Marsenal het volgende:
Ja en mij ook. Ik kijk elk jaar uit naar het songfestival en ik had een esf-party georganiseerd want ik had eindelijk genoeg vrienden om dat te doen en toen heeft hij het verpest.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Er is in ieder geval een Zweedse cameravrouw die het daar niet mee eens is.
Maak je geen zorgen, je zult ook niet snel voor het Televiziergala worden uitgenodigd. Joost wel.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja ik kan me heel veel feestjes voorstellen waar ik helemaal niks aan vind. Zo'n televisiergala, van die gekke technofeestjes en eigenlijk 80% van wat ertussenin zit.
Zelf laat ik die feestjes dan gewoon links liggen en laat ik die mensen gewoon hun ding doen. Het zou niet in me opkomen naar zo'n feestje te gaan en de boel opzettelijk te verzieken of opzichtig feest te gaan vieren als ze een moment voor hun doden hebben.
Dan ben je gewoon een kleinzielig kind. Inderdaad een jochie. Lekker nog net niet in de polonaise lopen als ze iets voor ontvallen collega's doen is iets wat je als je 14 bent doet en in je edgy fase bent. Niet als volwassen vent tegen de 30. Genant
How can I make this about me?quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:14 schreef Cosima het volgende:
[..]
Ja en mij ook. Ik kijk elk jaar uit naar het songfestival en ik had een esf-party georganiseerd want ik had eindelijk genoeg vrienden om dat te doen en toen heeft hij het verpest.
Er is ook een Zweedse Officier van Justitie die het dan weer niet met háár eens is 😊quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Er is in ieder geval een Zweedse cameravrouw die het daar niet mee eens is.
Ja de stelling was toch dat hij niemand kwaad deed. Dus dan heb ik het over mezelf ja om dat te ontkrachten. Kan moeilijk voor anderen spreken.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:15 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, je zult ook niet snel voor het Televiziergala worden uitgenodigd. Joost wel.
[..]
How can I make this about me?
De finale ging gewoon door toch, had je het feestje niet ook gewoon door kunnen laten gaan dan? Met vrienden bij elkaar is toch sowieso gezellig?quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:32 schreef Cosima het volgende:
[..]
Ja de stelling was toch dat hij niemand kwaad deed. Dus dan heb ik het over mezelf ja om dat te ontkrachten. Kan moeilijk voor anderen spreken.
Ja het was uiteindelijk ook wel gezellig gelukkig. Maar het had vantevoren nog wel wat voeten in de aarde om iedereen te enthousiasmeren voor het songfestival en het voelt dan toch als een faal-party.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:35 schreef Greys het volgende:
[..]
De finale ging gewoon door toch, had je het feestje niet ook gewoon door kunnen laten gaan dan? Met vrienden bij elkaar is toch sowieso gezellig?
Toch indrukwekkend dat je het punt zo volslagen kan missen, zo'n prestatie maak je niet vaak meequote:Op maandag 21 oktober 2024 15:15 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, je zult ook niet snel voor het Televiziergala worden uitgenodigd. Joost wel.
[..]
Even voor mezelf gesproken: ik vond het lied van Og3ne echt flut en Europapa totaal niet.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:39 schreef Cosima het volgende:
Ik weet nog dat hier tijdens het ogene-jaar massaal geklaagd werd dat ze "ons" songfestival kaapten met hun lied over hun zieke moeder (wat ik overigens echt harteloos vond). En nu hebben we een artiest die meedoet ter verwerking van de dood van zn ouders, en iedereen vindt het mooi. Die gediskwalificeerd is omdat hij zich niet kon gedragen, en iedereen vindt het prachtig. Ik zal de tendens omtrent Joost hier echt nooit begrijpen. Ik denk jullie ook niet als je hier over 10 jaar op terugkijkt lol.
Die zag een gebrek aan bewijs.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:22 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Er is ook een Zweedse Officier van Justitie die het dan weer niet met háár eens is 😊
Ja dát snap ik dan weer wel.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:41 schreef Cosima het volgende:
[..]
Ja het was uiteindelijk ook wel gezellig gelukkig. Maar het had vantevoren nog wel wat voeten in de aarde om iedereen te enthousiasmeren voor het songfestival en het voelt dan toch als een faal-party.
Maar waar is het bewijs dan?quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die zag enkel een gebrek aan bewijs
Als we dat als maatstaf nemen dan kunnen opeens heel wat mensen weer aan het werk, dus laten we dat maar niet doen enkel omdat het nu om Joost gaat. Erg opportune plusjes die je ook krijgt, grappig hoe dat werkt.
Qua lied is dat inderdaad niet te vergelijken. Ik vond het zelf ook prima dat hij om die reden meedeed trouwens, heel mooi juist (net als bij ogene). Maar ik heb het vooral over de diskwalificatie en het gehint op een nieuwe deelname.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Even voor mezelf gesproken: ik vond het lied van Og3ne echt flut en Europapa totaal niet.
Het lied van Og3ne is niet door de commissie gekozen, ze hadden carte blanche. Niet alleen wij maar ook bv Cornald was er niet blij mee dat ze een minder goed lied kozen met als reden hun moeder. Het Songfestival hoort te gaan om het best mogelijk scorende lied te kiezen.
Het lied van Joost is echter puur gekozen op de hitpotentie door de commissie, niet om z'n ouders. Echt totaal niet te vergelijken wat mij betreft. En als je er eerlijk naar kijkt kan je dat zelf ook niet vergelijken denk ik.
Heb je het nu over jezelf?quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Toch indrukwekkend dat je het punt zo volslagen kan missen, zo'n prestatie maak je niet vaak mee
Anouk heeft toch ook al jaren geen hit gehad? Ze had al een lied klaar, maar is het ook een goed lied? Even ter herinnering, Walk Along was ook van haar hand.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:52 schreef yvonne het volgende:
Zelf denk ik dat ze Anouk uit de hoge hoed toveren. Ze had al een lied klaar. Iedereen opgelucht.
Het lied van Joost was een proces van maanden, schrijven, opnemen, schaven, nog eens. Het lijkt me enorm lastig om nóg een keer een hit die bij echt iedereen in de smaak valt te produceren.
En revanche of herkansing, tsja, dan ken ik nog heel wat wedstrijden etc die overnieuw moeten omdat iemand van de leiding een foute beslissing nam.
Ik mag toch hopen van niet met wat die de afgelopen jaren geroepen heeft over transpersonen hoeft er maar 1 iemand dat allemaal in het Engels te vertalen en je hebt gigantische ophef de hele loop naar het songfestival toe.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:52 schreef yvonne het volgende:
Zelf denk ik dat ze Anouk uit de hoge hoed toveren. Ze had al een lied klaar. Iedereen opgelucht.
Het lied van Joost was een proces van maanden, schrijven, opnemen, schaven, nog eens. Het lijkt me enorm lastig om nóg een keer een hit die bij echt iedereen in de smaak valt te produceren.
En revanche of herkansing, tsja, dan ken ik nog heel wat wedstrijden etc die overnieuw moeten omdat iemand van de leiding een foute beslissing nam.
Dat ligt eraan, was het zoals gezegd wordt jolig meezwaaien dan is het gewoon zwaar respectloos, was het instemming meezwaaien dan is het inderdaad zoals je zegt meer in de trand van met een aansteker en kan het prima. Son Mieux's mening is dan weer wat minder relevant, die liet met de kledingkeuze al zien het niet zo serieus te nemen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:34 schreef Greys het volgende:
Ik zag dat Son Mieux (degenen die optraden tijdens die 'in memoriam') het zelf dan weer wel erg waardeerden dat de drie heren met hun armen zwaaiden tijdens hun optreden.
En ik zat er nog eens over na te denken en ik zal vast weer een excuusbedenker zijn maar zijn er niet hele massa's die tijdens herdenkingen op pleinen of in kerken of in stadions met de armen in de lucht zwaaien - al dan niet met een aansteker oid - tijdens ook wat meer emotionelere nummers? Is het misschien alleen 'erg' omdat zij het waren die het deden en de rest van de zaal niet en omdat men nou eenmaal graag Joost negatief bekijkt?
Als Son Mieux (die volgens mij zelf toch wel bekend staan als classy en stijlvol enzo) het zelf mooi vond en met hartjes reageerden op dat filmpje, valt het dan niet allemaal nogal mee?
Gun hem een tweede kans. Van fouten kan je leren!quote:Op maandag 21 oktober 2024 16:30 schreef trein2000 het volgende:
We gaan toch niet echt die onberekenbare Klein weer sturen hè? Straks is er weer iemand die hem op de foto wil zetten en worden we weer gediskwalificeerd.
Het is nou toch wel gevoegelijk gebleken dat die kerel een gebrek aan professionaliteit heeft.
Alleen blijkt totaal niet dat hij geleerd heeft. Sterker nog, alles wijst erop dat hij zichzelf als slachtoffer ziet.quote:Op maandag 21 oktober 2024 16:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gun hem een tweede kans. Van fouten kan je leren!
Kost te duur en er is nu een chillout room.quote:Op maandag 21 oktober 2024 16:31 schreef Em31 het volgende:
De AVROTROS kan ook gewoon een jaar niet meedoen in plaats van zichzelf al dit gedoe te bezorgen.
quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:38 schreef Pisces29 het volgende:
Na hoe hij zich heeft gedragen op het Gala verleden week zie ik hem er wel voor aan dat hij opnieuw Eurovisie wil gaan doen.
Voor mij alsjeblieft niet.![]()
Alleen als hij met Europapa mag gaan.![]()
Dit dus.quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:42 schreef Arizona het volgende:
Ik hoop niet dat Joost weer gaat. Laat hem mooi de eer aan zichzelf houden.
Zit dit niet een beetje tussen onze jouw oren?quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf het zeggen dat een tweede keer Joost eigenlijk de enige route is om dit af te kunnen sluiten zodat iemand anders in 2026 weer zonder bagage kan meedoen.
Het hele Avrotros-standpunt samengevat in tien woorden.quote:Op maandag 21 oktober 2024 16:53 schreef Dave het volgende:
[..]
Kost te duur en er is nu een chillout room.
Moeten we het hier nou telkens over hebben? Het is gebeurd, afgehandeld, klaar en er veranderd niks meer aan. Niet aan het resultaat, niet aan hoe je er naar kijkt. Waarom zou je?quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar waar is het bewijs dan?
Want dat was er, 'hard bewijs' en getuigen. Tenminste, dat was het verhaal waarop ze hem diskwalificeerden. Waarom kon die OvJ dat bewijs dan niet vinden? Vind je dat op z'n minst niet vaag? Eerlijk?
Je moet het een nieuwe kandidaat niet aandoen om komend jaar mee te doen (en Joost eigenlijk ook niet trouwens). Die krijgt dan maandenlang gezeik van alle kanten, en tenzij het een winnend lied blijkt, is er geen enkele manier waarop het de carrière van diegene vooruit gaat helpen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 17:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zit dit niet een beetje tussen onze jouw oren?![]()
Ik sla het liefst dit jaar over, maar als we dan moeten is een nieuwe kandidaat ook prima.
Je hebt zoveel weken voor het echt begint, dus dan rol je er vanzelf in. Met een nieuwe kandidaat en nieuw liedje.
Ik heb geen trauma om te verwerken.
Dit kan ik beamen!quote:Op maandag 21 oktober 2024 17:21 schreef Dave het volgende:
Een winnend lied gaat het dit jaar sowieso niet zijn.
Met vriendelijke groet,
Martin1
Nouja, jij laat hier nogal mooi zien dat we het er blijkbaar wel over moeten hebben, aangezien je het weer over een ‘gesneuvelde camera’ hebt. Die cameravrouw kon een dag later de politie niet eens vertellen of dat ding stuk was, toen ze het haar meerdere keren vroegen. Vervolgens hebben we nooit weer iets over die camera gehoord.quote:Op maandag 21 oktober 2024 17:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Moeten we het hier nou telkens over hebben? Het is gebeurd, afgehandeld, klaar en er veranderd niks meer aan. Niet aan het resultaat, niet aan hoe je er naar kijkt. Waarom zou je?
Ik kan nu wel weer gaan posten dat alle partijen bevestigd hebben dat er een incident is geweest waardoor, door joosts toedoen, een camera gesneuveld is maar dat een bepaalde intentie niet bewezen kan worden en blabla bla maar het blijft allemaal hetzelfde en niemand gaat nog van gedachten veranderen.
Verspilde moeite joh
Drie dagen geen hoge kijkcijfers is blijkbaar wel voor een jaartje rampzalig ja.quote:Op maandag 21 oktober 2024 16:53 schreef Dave het volgende:
[..]
Kost te duur en er is nu een chillout room.
Nog een jaar Joost zal ook niet bepaald positief en leuk verlopen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 17:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je moet het een nieuwe kandidaat niet aandoen om komend jaar mee te doen (en Joost eigenlijk ook niet trouwens). Die krijgt dan maandenlang gezeik van alle kanten, en tenzij het een winnend lied blijkt, is er geen enkele manier waarop het de carrière van diegene vooruit gaat helpen.
Waar las je dit? Vreemde redenatie - Joost zal zelf ook nog met een nummer moeten komen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 17:44 schreef wolffie het volgende:
Ik las dat het te kort is om nog naar een nieuwe kandidaat te zoeken. Terwijl ik denk dat het best kan. Maar Joost nog een keer sturen lijkt me niet verstandig, zijn gedrag is niet ok en het liedje zal ook nooit beter zijn dan Europapa.
Tsja, dat een jaar met om het even welke artiest niet positief en leuk gaat verlopen, daar is ook een simpele oplossing voor, maar zoals Dave al heeft uitgelegd, is dat niet haalbaar.quote:Op maandag 21 oktober 2024 17:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog een jaar Joost zal ook niet bepaald positief en leuk verlopen.
Flappie en Baantjer Junior om het te duiden. Nu komt alles goed.quote:
Ik reageerde op iemand anders die het letterlijk over dat (gebrek aan) bewijs had toch. Dus is reageren daarop op zich niet héél raar en ontopic enzo.quote:Op maandag 21 oktober 2024 17:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Moeten we het hier nou telkens over hebben? Het is gebeurd, afgehandeld, klaar en er veranderd niks meer aan. Niet aan het resultaat, niet aan hoe je er naar kijkt. Waarom zou je?
Ik kan nu wel weer gaan posten dat alle partijen bevestigd hebben dat er een incident is geweest waardoor, door joosts toedoen, een camera gesneuveld is maar dat een bepaalde intentie niet bewezen kan worden en blabla bla maar het blijft allemaal hetzelfde en niemand gaat nog van gedachten veranderen.
Verspilde moeite joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |