Nou ja ik kan me heel veel feestjes voorstellen waar ik helemaal niks aan vind. Zo'n televisiergala, van die gekke technofeestjes en eigenlijk 80% van wat ertussenin zit.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:25 schreef Marsenal het volgende:
Het televizier gala is ook een obscene verzameling zelfpijpers bij elkaar, mensen die zichzelf verbouwen en hoereren, alles voor roem en geld. Komt een jochie het lekker verstieren, iedereen van de leg.
Ik vind die gozer af en toe echt een aansteller, maar dit is toch alleen maar grappig? Lekker aanklooien, laten we nou niet doen alsof dat mediafeestje zo belangrijk is. De mensen die er middenin zitten vinden zichzelf belangrijk, verder boeit het niemand.
Ja en mij ook. Ik kijk elk jaar uit naar het songfestival en ik had een esf-party georganiseerd want ik had eindelijk genoeg vrienden om dat te doen en toen heeft hij het verpest.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Er is in ieder geval een Zweedse cameravrouw die het daar niet mee eens is.
Maak je geen zorgen, je zult ook niet snel voor het Televiziergala worden uitgenodigd. Joost wel.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja ik kan me heel veel feestjes voorstellen waar ik helemaal niks aan vind. Zo'n televisiergala, van die gekke technofeestjes en eigenlijk 80% van wat ertussenin zit.
Zelf laat ik die feestjes dan gewoon links liggen en laat ik die mensen gewoon hun ding doen. Het zou niet in me opkomen naar zo'n feestje te gaan en de boel opzettelijk te verzieken of opzichtig feest te gaan vieren als ze een moment voor hun doden hebben.
Dan ben je gewoon een kleinzielig kind. Inderdaad een jochie. Lekker nog net niet in de polonaise lopen als ze iets voor ontvallen collega's doen is iets wat je als je 14 bent doet en in je edgy fase bent. Niet als volwassen vent tegen de 30. Genant
How can I make this about me?quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:14 schreef Cosima het volgende:
[..]
Ja en mij ook. Ik kijk elk jaar uit naar het songfestival en ik had een esf-party georganiseerd want ik had eindelijk genoeg vrienden om dat te doen en toen heeft hij het verpest.
Er is ook een Zweedse Officier van Justitie die het dan weer niet met háár eens is 😊quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Er is in ieder geval een Zweedse cameravrouw die het daar niet mee eens is.
Ja de stelling was toch dat hij niemand kwaad deed. Dus dan heb ik het over mezelf ja om dat te ontkrachten. Kan moeilijk voor anderen spreken.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:15 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, je zult ook niet snel voor het Televiziergala worden uitgenodigd. Joost wel.
[..]
How can I make this about me?
De finale ging gewoon door toch, had je het feestje niet ook gewoon door kunnen laten gaan dan? Met vrienden bij elkaar is toch sowieso gezellig?quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:32 schreef Cosima het volgende:
[..]
Ja de stelling was toch dat hij niemand kwaad deed. Dus dan heb ik het over mezelf ja om dat te ontkrachten. Kan moeilijk voor anderen spreken.
Ja het was uiteindelijk ook wel gezellig gelukkig. Maar het had vantevoren nog wel wat voeten in de aarde om iedereen te enthousiasmeren voor het songfestival en het voelt dan toch als een faal-party.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:35 schreef Greys het volgende:
[..]
De finale ging gewoon door toch, had je het feestje niet ook gewoon door kunnen laten gaan dan? Met vrienden bij elkaar is toch sowieso gezellig?
Toch indrukwekkend dat je het punt zo volslagen kan missen, zo'n prestatie maak je niet vaak meequote:Op maandag 21 oktober 2024 15:15 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, je zult ook niet snel voor het Televiziergala worden uitgenodigd. Joost wel.
[..]
Even voor mezelf gesproken: ik vond het lied van Og3ne echt flut en Europapa totaal niet.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:39 schreef Cosima het volgende:
Ik weet nog dat hier tijdens het ogene-jaar massaal geklaagd werd dat ze "ons" songfestival kaapten met hun lied over hun zieke moeder (wat ik overigens echt harteloos vond). En nu hebben we een artiest die meedoet ter verwerking van de dood van zn ouders, en iedereen vindt het mooi. Die gediskwalificeerd is omdat hij zich niet kon gedragen, en iedereen vindt het prachtig. Ik zal de tendens omtrent Joost hier echt nooit begrijpen. Ik denk jullie ook niet als je hier over 10 jaar op terugkijkt lol.
Die zag een gebrek aan bewijs.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:22 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Er is ook een Zweedse Officier van Justitie die het dan weer niet met háár eens is 😊
Ja dát snap ik dan weer wel.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:41 schreef Cosima het volgende:
[..]
Ja het was uiteindelijk ook wel gezellig gelukkig. Maar het had vantevoren nog wel wat voeten in de aarde om iedereen te enthousiasmeren voor het songfestival en het voelt dan toch als een faal-party.
Maar waar is het bewijs dan?quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die zag enkel een gebrek aan bewijs
Als we dat als maatstaf nemen dan kunnen opeens heel wat mensen weer aan het werk, dus laten we dat maar niet doen enkel omdat het nu om Joost gaat. Erg opportune plusjes die je ook krijgt, grappig hoe dat werkt.
Qua lied is dat inderdaad niet te vergelijken. Ik vond het zelf ook prima dat hij om die reden meedeed trouwens, heel mooi juist (net als bij ogene). Maar ik heb het vooral over de diskwalificatie en het gehint op een nieuwe deelname.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Even voor mezelf gesproken: ik vond het lied van Og3ne echt flut en Europapa totaal niet.
Het lied van Og3ne is niet door de commissie gekozen, ze hadden carte blanche. Niet alleen wij maar ook bv Cornald was er niet blij mee dat ze een minder goed lied kozen met als reden hun moeder. Het Songfestival hoort te gaan om het best mogelijk scorende lied te kiezen.
Het lied van Joost is echter puur gekozen op de hitpotentie door de commissie, niet om z'n ouders. Echt totaal niet te vergelijken wat mij betreft. En als je er eerlijk naar kijkt kan je dat zelf ook niet vergelijken denk ik.
Heb je het nu over jezelf?quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Toch indrukwekkend dat je het punt zo volslagen kan missen, zo'n prestatie maak je niet vaak mee
Anouk heeft toch ook al jaren geen hit gehad? Ze had al een lied klaar, maar is het ook een goed lied? Even ter herinnering, Walk Along was ook van haar hand.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:52 schreef yvonne het volgende:
Zelf denk ik dat ze Anouk uit de hoge hoed toveren. Ze had al een lied klaar. Iedereen opgelucht.
Het lied van Joost was een proces van maanden, schrijven, opnemen, schaven, nog eens. Het lijkt me enorm lastig om nóg een keer een hit die bij echt iedereen in de smaak valt te produceren.
En revanche of herkansing, tsja, dan ken ik nog heel wat wedstrijden etc die overnieuw moeten omdat iemand van de leiding een foute beslissing nam.
Ik mag toch hopen van niet met wat die de afgelopen jaren geroepen heeft over transpersonen hoeft er maar 1 iemand dat allemaal in het Engels te vertalen en je hebt gigantische ophef de hele loop naar het songfestival toe.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:52 schreef yvonne het volgende:
Zelf denk ik dat ze Anouk uit de hoge hoed toveren. Ze had al een lied klaar. Iedereen opgelucht.
Het lied van Joost was een proces van maanden, schrijven, opnemen, schaven, nog eens. Het lijkt me enorm lastig om nóg een keer een hit die bij echt iedereen in de smaak valt te produceren.
En revanche of herkansing, tsja, dan ken ik nog heel wat wedstrijden etc die overnieuw moeten omdat iemand van de leiding een foute beslissing nam.
Dat ligt eraan, was het zoals gezegd wordt jolig meezwaaien dan is het gewoon zwaar respectloos, was het instemming meezwaaien dan is het inderdaad zoals je zegt meer in de trand van met een aansteker en kan het prima. Son Mieux's mening is dan weer wat minder relevant, die liet met de kledingkeuze al zien het niet zo serieus te nemen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:34 schreef Greys het volgende:
Ik zag dat Son Mieux (degenen die optraden tijdens die 'in memoriam') het zelf dan weer wel erg waardeerden dat de drie heren met hun armen zwaaiden tijdens hun optreden.
En ik zat er nog eens over na te denken en ik zal vast weer een excuusbedenker zijn maar zijn er niet hele massa's die tijdens herdenkingen op pleinen of in kerken of in stadions met de armen in de lucht zwaaien - al dan niet met een aansteker oid - tijdens ook wat meer emotionelere nummers? Is het misschien alleen 'erg' omdat zij het waren die het deden en de rest van de zaal niet en omdat men nou eenmaal graag Joost negatief bekijkt?
Als Son Mieux (die volgens mij zelf toch wel bekend staan als classy en stijlvol enzo) het zelf mooi vond en met hartjes reageerden op dat filmpje, valt het dan niet allemaal nogal mee?
Gun hem een tweede kans. Van fouten kan je leren!quote:Op maandag 21 oktober 2024 16:30 schreef trein2000 het volgende:
We gaan toch niet echt die onberekenbare Klein weer sturen hè? Straks is er weer iemand die hem op de foto wil zetten en worden we weer gediskwalificeerd.
Het is nou toch wel gevoegelijk gebleken dat die kerel een gebrek aan professionaliteit heeft.
Alleen blijkt totaal niet dat hij geleerd heeft. Sterker nog, alles wijst erop dat hij zichzelf als slachtoffer ziet.quote:Op maandag 21 oktober 2024 16:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gun hem een tweede kans. Van fouten kan je leren!
Kost te duur en er is nu een chillout room.quote:Op maandag 21 oktober 2024 16:31 schreef Em31 het volgende:
De AVROTROS kan ook gewoon een jaar niet meedoen in plaats van zichzelf al dit gedoe te bezorgen.
quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:38 schreef Pisces29 het volgende:
Na hoe hij zich heeft gedragen op het Gala verleden week zie ik hem er wel voor aan dat hij opnieuw Eurovisie wil gaan doen.
Voor mij alsjeblieft niet.![]()
Alleen als hij met Europapa mag gaan.![]()
Dit dus.quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:42 schreef Arizona het volgende:
Ik hoop niet dat Joost weer gaat. Laat hem mooi de eer aan zichzelf houden.
Zit dit niet een beetje tussen onze jouw oren?quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf het zeggen dat een tweede keer Joost eigenlijk de enige route is om dit af te kunnen sluiten zodat iemand anders in 2026 weer zonder bagage kan meedoen.
Het hele Avrotros-standpunt samengevat in tien woorden.quote:Op maandag 21 oktober 2024 16:53 schreef Dave het volgende:
[..]
Kost te duur en er is nu een chillout room.
Moeten we het hier nou telkens over hebben? Het is gebeurd, afgehandeld, klaar en er veranderd niks meer aan. Niet aan het resultaat, niet aan hoe je er naar kijkt. Waarom zou je?quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar waar is het bewijs dan?
Want dat was er, 'hard bewijs' en getuigen. Tenminste, dat was het verhaal waarop ze hem diskwalificeerden. Waarom kon die OvJ dat bewijs dan niet vinden? Vind je dat op z'n minst niet vaag? Eerlijk?
Je moet het een nieuwe kandidaat niet aandoen om komend jaar mee te doen (en Joost eigenlijk ook niet trouwens). Die krijgt dan maandenlang gezeik van alle kanten, en tenzij het een winnend lied blijkt, is er geen enkele manier waarop het de carrière van diegene vooruit gaat helpen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 17:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zit dit niet een beetje tussen onze jouw oren?![]()
Ik sla het liefst dit jaar over, maar als we dan moeten is een nieuwe kandidaat ook prima.
Je hebt zoveel weken voor het echt begint, dus dan rol je er vanzelf in. Met een nieuwe kandidaat en nieuw liedje.
Ik heb geen trauma om te verwerken.
Dit kan ik beamen!quote:Op maandag 21 oktober 2024 17:21 schreef Dave het volgende:
Een winnend lied gaat het dit jaar sowieso niet zijn.
Met vriendelijke groet,
Martin1
Nouja, jij laat hier nogal mooi zien dat we het er blijkbaar wel over moeten hebben, aangezien je het weer over een ‘gesneuvelde camera’ hebt. Die cameravrouw kon een dag later de politie niet eens vertellen of dat ding stuk was, toen ze het haar meerdere keren vroegen. Vervolgens hebben we nooit weer iets over die camera gehoord.quote:Op maandag 21 oktober 2024 17:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Moeten we het hier nou telkens over hebben? Het is gebeurd, afgehandeld, klaar en er veranderd niks meer aan. Niet aan het resultaat, niet aan hoe je er naar kijkt. Waarom zou je?
Ik kan nu wel weer gaan posten dat alle partijen bevestigd hebben dat er een incident is geweest waardoor, door joosts toedoen, een camera gesneuveld is maar dat een bepaalde intentie niet bewezen kan worden en blabla bla maar het blijft allemaal hetzelfde en niemand gaat nog van gedachten veranderen.
Verspilde moeite joh
Drie dagen geen hoge kijkcijfers is blijkbaar wel voor een jaartje rampzalig ja.quote:Op maandag 21 oktober 2024 16:53 schreef Dave het volgende:
[..]
Kost te duur en er is nu een chillout room.
Nog een jaar Joost zal ook niet bepaald positief en leuk verlopen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 17:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je moet het een nieuwe kandidaat niet aandoen om komend jaar mee te doen (en Joost eigenlijk ook niet trouwens). Die krijgt dan maandenlang gezeik van alle kanten, en tenzij het een winnend lied blijkt, is er geen enkele manier waarop het de carrière van diegene vooruit gaat helpen.
Waar las je dit? Vreemde redenatie - Joost zal zelf ook nog met een nummer moeten komen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 17:44 schreef wolffie het volgende:
Ik las dat het te kort is om nog naar een nieuwe kandidaat te zoeken. Terwijl ik denk dat het best kan. Maar Joost nog een keer sturen lijkt me niet verstandig, zijn gedrag is niet ok en het liedje zal ook nooit beter zijn dan Europapa.
Tsja, dat een jaar met om het even welke artiest niet positief en leuk gaat verlopen, daar is ook een simpele oplossing voor, maar zoals Dave al heeft uitgelegd, is dat niet haalbaar.quote:Op maandag 21 oktober 2024 17:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog een jaar Joost zal ook niet bepaald positief en leuk verlopen.
Flappie en Baantjer Junior om het te duiden. Nu komt alles goed.quote:
Ik reageerde op iemand anders die het letterlijk over dat (gebrek aan) bewijs had toch. Dus is reageren daarop op zich niet héél raar en ontopic enzo.quote:Op maandag 21 oktober 2024 17:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Moeten we het hier nou telkens over hebben? Het is gebeurd, afgehandeld, klaar en er veranderd niks meer aan. Niet aan het resultaat, niet aan hoe je er naar kijkt. Waarom zou je?
Ik kan nu wel weer gaan posten dat alle partijen bevestigd hebben dat er een incident is geweest waardoor, door joosts toedoen, een camera gesneuveld is maar dat een bepaalde intentie niet bewezen kan worden en blabla bla maar het blijft allemaal hetzelfde en niemand gaat nog van gedachten veranderen.
Verspilde moeite joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |