Oké nu zie ik toch weer van alles voor me.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:01 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Om echt te scoren denk ik dat hij met iets heel anders moet komen. Dat kan hij wel, hij heeft nummers die pure hiphop zijn tot meer indie tot zelfs metal. Doe iets wat niemand verwacht, dan kun je de hype misschien weer mee krijgen. Het happy hardcore-trucje is wel zo'n beetje uitgewerkt.
Hij heeft naar mijn mening als artiest meer in z'n mars, ik vind dat hij in z'n recente nummers het zich er wel heel makkelijk vanaf maakt. Desnoods komt hij met een hele overdreven melodramatische ballad, dat zou ik nog leuker vinden dan weer een gabbernummer.
Dat pak is in het paars waarschijnlijk ook heel tof. 💜quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oké nu zie ik toch weer van alles voor me.![]()
Dan ga ik voor een ja. Met wel hetzelfde pak, in een andere kleur én een pakkend dansje.
Ik ga dan ook voor de vogel.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat pak is in het paars waarschijnlijk ook heel tof. 💜
Of oranje.
Maar kan die ook echt zingen? Want wat we vorig jaar hoorde in Malmo was natuurlijk dramatisch? Halve stukken liet die gewoon weg.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:01 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hij heeft naar mijn mening als artiest meer in z'n mars, ik vind dat hij in z'n recente nummers het zich er wel heel makkelijk vanaf maakt. Desnoods komt hij met een hele overdreven melodramatische ballad, dat zou ik nog leuker vinden dan weer een gabbernummer.
Mensen die Joost nu willen cancelen, dat zijn voornamelijk NPC tv kijkende rtl boulevard slurpende Facebook types die ook de story en prive lezen van middelmatige leeftijd die niet zelf nadenken maar voor zich laten denken door de televisie en Facebook.uitquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:17 schreef freaky40 het volgende:
Natuurlijk doen we weer mee, dat werd bij terugkomst op Schiphol al besloten dit jaar. Lekker hypocriet doen voor de bühne van de AvroTros maar nu toch weer je keutel intrekken.
En dat Joost nu zowat gecanceld wordt en niet mee moet doen vind ik wel weer lachwekkend. Hij werd op handen gedragen en iedereen was teamJoost en iedereen riep in koor; 'gewoon weer mee doen volgend jaar' en nu vind iedereen het een aandachtstrekker. Ik vind zijn muziek echt niets, laat dat duidelijk zijn maar het is wel een leuke troll en je weet wat je krijgt, dus ook zo'n actie als weglopen bij het Televizier Ring Gala kun je dan verwachten maar de deugers vinden hier gelijk weer wat van, dezelfde deugers die bij het afgelopen Songfestival schreven of zeiden dat hij weer mee moet doen en er schande van spraken. Hypocriet is een understatement.
Al die lui die nu helemaal over de zeik zijn, voornamelijk VI-publiek waar het nu vandaan komt, hadden al een hekel aan hem en hebben altijd al een hekel aan het Songfestival gehad. Dat combineert nu even mee Aran die graag leuk gevonden wil worden door Johan Derksen, maar is uiteindelijk niet de groep om wie het gaat. Ze kijken niet eens.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:17 schreef freaky40 het volgende:
Natuurlijk doen we weer mee, dat werd bij terugkomst op Schiphol al besloten dit jaar. Lekker hypocriet doen voor de bühne van de AvroTros maar nu toch weer je keutel intrekken.
En dat Joost nu zowat gecanceld wordt en niet mee moet doen vind ik wel weer lachwekkend. Hij werd op handen gedragen en iedereen was teamJoost en iedereen riep in koor; 'gewoon weer mee doen volgend jaar' en nu vind iedereen het een aandachtstrekker. Ik vind zijn muziek echt niets, laat dat duidelijk zijn maar het is wel een leuke troll en je weet wat je krijgt, dus ook zo'n actie als weglopen bij het Televizier Ring Gala kun je dan verwachten maar de deugers vinden hier gelijk weer wat van, dezelfde deugers die bij het afgelopen Songfestival schreven of zeiden dat hij weer mee moet doen en er schande van spraken. Hypocriet is een understatement.
Wat een onzin post je hier zeg.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Al die lui die nu helemaal over de zeik zijn, voornamelijk VI-publiek waar het nu vandaan komt, hadden al een hekel aan hem en hebben altijd al een hekel aan het Songfestival gehad. Dat combineert nu even mee Aran die graag leuk gevonden wil worden door Johan Derksen, maar is uiteindelijk niet de groep om wie het gaat. Ze kijken niet eens.
(Aldus de Belgen over het stuk van Parool).quote:Desalniettemin leven er bij de Nederlandse omroep nog altijd zorgen over het onvoorspelbare gedrag van Klein. Als de zanger werkelijk opnieuw naar het Eurovisiecircus wil, zal hij moeten beloven zich dit keer als een modelprof op te stellen.’
Even voor Em opnemen want er zullen vast uitzonderingen zijn en een deel overlap, geloof ik heus, maar het VI publiek is niet het typische ESF publiek als in liefhebbers/fans, daar kunnen we het toch wel over eens zijn?quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:30 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wat een onzin post je hier zeg.
"VI-publiek" gaat niet mee in alles wat Johan tegenwoordig uitkraamt hoor.
Ik vind alles best, maar uiteindelijk moet het liedje wel live gezongen worden. In elk scenario zou ik er de voorkeur aan geven als iemand die dat daadwerkelijk goed kan de moeilijke stukken van het liedje voor zijn rekening neemt.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:01 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Om echt te scoren denk ik dat hij met iets heel anders moet komen. Dat kan hij wel, hij heeft nummers die pure hiphop zijn tot meer indie tot zelfs metal. Doe iets wat niemand verwacht, dan kun je de hype misschien weer mee krijgen. Het happy hardcore-trucje is wel zo'n beetje uitgewerkt.
Nee, hij kan niet echt zingen. Al is die kritiek over wat hij wegliet ook wel iets voor mensen die er niet zo heel veel verstand van hebben, dat refrein is namelijk niet gezongen. Het is in feite een instrumentale drop, maar dan met Joost's stem gebruikt als synthesizer.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:13 schreef RipCity het volgende:
[..]
Maar kan die ook echt zingen? Want wat we vorig jaar hoorde in Malmo was natuurlijk dramatisch? Halve stukken liet die gewoon weg.
De meningen waar jij waarde aan hecht zijn wel echt the lowest of the low, moet ik zeggen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:38 schreef RipCity het volgende:
Evert Santegoeds: Waanzin als Joost weer gaat
https://www.telegraaf.nl/(...)-als-joost-weer-gaat
Vorig jaar kwam hij er ook mee weg toch. Er mogen backings op tape en Tantu heeft vast wel digitale oplossingen zoals vorige keer en zoals vele andere deelnemers tegenwoordig gebruiken.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind alles best, maar uiteindelijk moet het liedje wel live gezongen worden. In elk scenario zou ik er de voorkeur aan geven als iemand die dat daadwerkelijk goed kan de moeilijke stukken van het liedje voor zijn rekening neemt.
Evert is vergane glorie en neemt niemand meer serieus. Nog minder dan Ditjes en Datjes.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:38 schreef RipCity het volgende:
Evert Santegoedsquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:38 schreef RipCity het volgende:
Ik deel nieuws over het nieuws dat hij eventueel mee gaat doen. Daar gaat dit hele topic over. Nergens staat dat het MIJN mening isquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
[..]
De meningen waar jij waarde aan hecht zijn wel echt the lowest of the low, moet ik zeggen.
Verdomd, dat gaat nog werken ook. Ik zweer het je. JOOST LEES JE MEE!quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:19 schreef Momo het volgende:
Nummer moet trouwens wel Euromama worden.
Precies, het is en blijft een vreemde gast met een handleiding, maar hij heeft daar echt weinig verkeerd gedaanquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:25 schreef Marsenal het volgende:
Het televizier gala is ook een obscene verzameling zelfpijpers bij elkaar, mensen die zichzelf verbouwen en hoereren, alles voor roem en geld. Komt een jochie het lekker verstieren, iedereen van de leg.
Ik vind die gozer af en toe echt een aansteller, maar dit is toch alleen maar grappig? Lekker aanklooien, laten we nou niet doen alsof dat mediafeestje zo belangrijk is. De mensen die er middenin zitten vinden zichzelf belangrijk, verder boeit het niemand.
Ik zag het gewoon als link drop, niet als in 'ik hecht hier waarde aan' toch. We gooien hier toch wel vaker linkjes en filmpjes van dubieuze bronnen. Ik vind dit vooral om te lachen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:39 schreef blackswangreen het volgende:
De meningen waar jij waarde aan hecht zijn wel echt the lowest of the low, moet ik zeggen.
Nee hoor, daar komen elk jaar gewoon de schandaligste opmerkingen vandaan, over wie dan ook. Zoals de afgelopen dagen het weer even hilarisch was dat we iemand een gesticht in wensen enzo. Dat jij je aangesproken voelt is je eigen keuze.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:30 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wat een onzin post je hier zeg.
"VI-publiek" gaat niet mee in alles wat Johan tegenwoordig uitkraamt hoor.
Waarom zijn kijkers verantwoordelijk voor wat Johan en René uitkramen? Zitten genoeg mensen in het vi-topic die Eurovisie ook fantastisch vinden en hier mee posten en ook Joost kunnen waarderen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee hoor, daar komen elk jaar gewoon de schandaligste opmerkingen vandaan, over wie dan ook. Zoals de afgelopen dagen het weer even hilarisch was dat we iemand een gesticht in wensen enzo. Dat jij je aangesproken voelt is je eigen keuze.
Ik weet niet of het verzonnen is, maar de EBU zit vast wel klaar om hem heel goed in de gaten te houden. Ergens neemt de AVROTROS ook nog wel een risico met dit, dat verbaast me dan ook wel weer.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:31 schreef Greys het volgende:
[..]
(Aldus de Belgen over het stuk van Parool).
Ik kan me niet voorstellen dat AvroTros van Joost gaat verwachten dat hij zich als een 'modelprof' gaat opstellen, dus dit zal ook wel weer vanhorenzeggen-gelul zijn.
"Diverse media"... jij post alleen maar spruitjesmedia. Ik snap echt niet wat je daar zo boeiend aan vindt. Who gives a fuck about Evert Santegoeds?quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik deel nieuws over het nieuws dat hij eventueel mee gaat doen. Daar gaat dit hele topic over. Nergens staat dat het MIJN mening is300.000 dagelijkse luisteraars dus het is relevanter dan een parool. Interessant hoe er vanuit diverse media gereageerd wordt op het nieuws. Als je daar geen behoefte aan hebt sla je het lekker over
Oh jeetje ja er zijn uitzonderingen? Nee dan zorgden de uitspraken in de uitzending van afgelopen week inderdaad niet voor een ongekende stroom aan bagger. Net zoals alle andere keren met andere artiesten. Zal wel toeval zijn.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:46 schreef RipCity het volgende:
[..]
Waarom zijn kijkers verantwoordelijk voor wat Johan en René uitkramen? Zitten genoeg mensen in het vi-topic die Eurovisie ook fantastisch vinden en hier mee posten en ook Joost kunnen waarderen.
Nou ja, mee weg. Het is vervelend dat we door het gedoe nooit de echte juryscore zullen weten, maar het lijkt me ook weer niet zo heel waarschijnlijk dat hij met deze uitvoering ver boven de 100 was gekomen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Vorig jaar kwam hij er ook mee weg toch. Er mogen backings op tape en Tantu heeft vast wel digitale oplossingen zoals vorige keer en zoals vele andere deelnemers tegenwoordig gebruiken.
Nou kom jij toch lekker met je Volkskrant en NRC en wiwiblog links? Want tot nu toe draag je vrij weinig bij aan de topics.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:48 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
"Diverse media"... jij post alleen maar spruitjesmedia. Ik snap echt niet wat je daar zo boeiend aan vindt. Who gives a fuck about Evert Santegoeds?
De nieuwe Richard is ook uitquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, het is en blijft een vreemde gast met een handleiding, maar hij heeft daar echt weinig verkeerd gedaan
Ik vind het nu al genot dat iedereen al over elkaar heen buitelt in Hilversum om te benoemen dat een tweede keer Joost echt geen goed plan is
Dit worden weer popcornmaanden
Allemaal schapen inderdaad zonder ruggengraat.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, het is en blijft een vreemde gast met een handleiding, maar hij heeft daar echt weinig verkeerd gedaan
Ik vind het nu al genot dat iedereen al over elkaar heen buitelt in Hilversum om te benoemen dat een tweede keer Joost echt geen goed plan is
Dit worden weer popcornmaanden
Ik vind het wel grappig om te horen wat die ouwe boomert ervan vindt.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:48 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
"Diverse media"... jij post alleen maar spruitjesmedia. Ik snap echt niet wat je daar zo boeiend aan vindt. Who gives a fuck about Evert Santegoeds?
Dat is waar. Nou, keep 'em coming! Evert Santegoeds, Aran Bade, Johan Derksen, die juicechannel-trut (hoe heet ze ook alweer), wat vinden ze er allemaal van?quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig om te horen wat die ouwe boomert ervan vindt.![]()
Ergens schept het hier ook wel een band om lekker op zo'n Aran en Evert te mekkeren toch haha. We posten de Aranzooi hier ook.
Ik bedoel dat ie er gewoon een van de favorieten vooraf mee was en het optreden in de semi eigenlijk best heel prima was, hij moet het van de energie etc hebben. Het mensen opzwepen. Zoals eerder gezegd, Käärijä is ook niet de beste zanger en die kwam er door z'n energie en karakter en lied toch ook prima mee weg.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, mee weg. Het is vervelend dat we door het gedoe nooit de echte juryscore zullen weten, maar het lijkt me ook weer niet zo heel waarschijnlijk dat hij met deze uitvoering ver boven de 100 was gekomen.
Die Yvonnek*t zal er inderdaad vast binnenkort ook wel even overheen plassen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:56 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat is waar. Nou, keep 'em coming! Evert Santegoeds, Aran Bade, Johan Derksen, die juicechannel-trut (hoe heet ze ook alweer), wat vinden ze er allemaal van?
Wel in Nick Painter?quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:17 schreef Cyan9 het volgende:
Maar ik heb helemaal niet zo'n zin in nog een keer Joost.![]()
Ik hoop dat we snel weer de Joost te zien krijgen van voor het songfestival.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel in Nick Painter?
(Ik had ook liever dat we helemaal niet gingen in 2025 maar als we dan toch gaan dan maar de ultieme middelvinger naar de EBU sturen).
Nee doe die ook maar niet. Laat de AVROTROS maar een zangeres uit de hoge hoed toveren, het wordt wel weer eens tijd dat we met een nummer gaan die aansluit bij wat ik leuke muziek vind.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel in Nick Painter?
(Ik had ook liever dat we helemaal niet gingen in 2025 maar als we dan toch gaan dan nog maar een keer de ultieme middelvinger).
Zorg dat er zoiets wordt ingezonden Cyan, mail al je favorieten dat ze iets moeten inzenden voor volgende keer.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee doe die ook maar niet. Laat de AVROTROS maar een zangeres uit de hoge hoed toveren, het wordt wel weer eens tijd dat we met een nummer gaan die aansluit bij wat ik leuke muziek vind.
Ja hoor. Die laten we allemaal thuis.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Zorg dat er zoiets wordt ingezonden Cyan, mail al je favorieten dat ze iets moeten inzenden voor volgende keer.
(Mag ik Sisters of Soul en Eva Hoeheetzediemetdiehanenkam vetoën?Oh en de Trijn.)
Nounounounou.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Die Yvonnek*t zal er inderdaad vast binnenkort ook wel even overheen plassen.
quote:
Ik zou het zelf zo niet verwoorden maar ik ben het hier wel mee eens.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:25 schreef Marsenal het volgende:
Het televizier gala is ook een obscene verzameling zelfpijpers bij elkaar, mensen die zichzelf verbouwen en hoereren, alles voor roem en geld. Komt een jochie het lekker verstieren, iedereen van de leg.
Ik vind die gozer af en toe echt een aansteller, maar dit is toch alleen maar grappig? Lekker aanklooien, laten we nou niet doen alsof dat mediafeestje zo belangrijk is. De mensen die er middenin zitten vinden zichzelf belangrijk, verder boeit het niemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |