Hahahaha wat is het toch weer heerlijk 2023.quote:Op maandag 21 oktober 2024 09:24 schreef GeorgeM het volgende:
Aran nu bij 538.
Hij zegt dat de discussie achter de schermen is of ze Joost moeten sturen.
Zijn gedrag tijdens het gala wordt weer aangehaald
‘Belangrijk dat de artiest een band heeft met de pers’![]()
Hij pleit voor een nationale finale![]()
Ah okee, dat heb ik gemist.quote:Op maandag 21 oktober 2024 09:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaren geleden zei ze dat het ESF sowieso niets voor haar was want om het ESF ging toch zo'n 'blokjes kaas met een vlaggetje erin' gevoel.
Daarna was ze interval-act dus toen moest ze dat wel een beetje aanpassen dat gevoel.
Laat Joost ASTEBLIEF meedoen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Hahahaha wat is het toch weer heerlijk 2023.
Geld is er uiteraard niet teruggeven, want dan zouden alle andere landen dat moeten betalen, en die doen dat natuurlijk niet als ‘compensatie’ voor een land dat gediskwalificeerd is.quote:Op maandag 21 oktober 2024 09:22 schreef Greys het volgende:
Ja het geeft me weinig hoop meer op een jaartje overslaan en poot stijf houden.
Het waren geen plooien, het waren complete kraters. En die toezegging van dat dingetje waar artiesten zich terug kunnen trekken helpt geen reet als die idioten van de Israëlische delegatie gewoon weer bij de kleedkamers enzo kunnen filmen.
Als AvroTros zwart op wit op papier heeft gekregen dat als een deelnemer aangeeft niet gefilmd te willen worden buiten op-het-podium dat ook niet gebeurt en als er afspraken zijn tussen omroepen met de EBU over die treiteren de delegatieleden waar iedereen last van had én AvroTros hun geld hebben teruggekregen van dit jaar kan ik het nog enigszins begrijpen dat ze het nog eens proberen.
Maar ik heb er een hard hoofd in dat ze dat allemaal geregeld hebben. Zo wel, chapeau. Dat dan weer wel.
Ik heb ook erg weinig zin in nog 7 maanden non-stop Joost, maar goed, het alternatief van één of andere B-artiest zou nog veel erger zijn, dus doe hem dan maar.quote:Op maandag 21 oktober 2024 09:27 schreef Em31 het volgende:
De EBU zal wel balen dat ze dat niet in de regels hebben gezet. Ik heb niet heel veel zin in alles wat er rond Joost kan spelen, maar het lijkt me het beste voor volgend jaar om vervolgens daarna weer gewoon verder te kunnen. Snap dat andere artiesten geen zin hebben nu.
Zoals hier al vaker gezegd is, liever dan dan een simpel liedje waarmee je op de achtergrond een beetje aanwezig bent.
Elke journalist die erover bericht wil een nationale finale, want dat is een garantie voor wekenlang chaos, ruzie, verontwaardiging en alles over de rug van semi-bekende deelnemers, juryleden, programmamakers en de sociale omgeving van de artiesten.quote:Op maandag 21 oktober 2024 09:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Godsamme Aran. Blijkbaar is Joost een nieuwe Duncan Laurence geworden als het gaat om gal spuiten![]()
En over die nationale finale. Hij wil zeker een plekje in de jury?
“Doe dan maar Joost”quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb ook erg weinig zin in nog 7 maanden non-stop Joost, maar goed, het alternatief van één of andere B-artiest zou nog veel erger zijn, dus doe hem dan maar.
Nouja dit. Dat vreselijke social media dat met al hun censuur weer over hem moet posten geeft mij erg veel plezier.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb ook erg weinig zin in nog 7 maanden non-stop Joost, maar goed, het alternatief van één of andere B-artiest zou nog veel erger zijn, dus doe hem dan maar.
Alles beter dan de betekenisvolle nietszeggende murmelliedjes van Nick Painter of Simon Emperorquote:Op maandag 21 oktober 2024 10:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hahaha ja ik wil Rob Holley live een meltdown zien hebben als Joost wel weer meedoet.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nouja dit. Dat vreselijke social media dat met al hun censuur weer over hem moet posten geeft mij erg veel plezier.
KIJK, NU ZIJN WE HET EENS!quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:25 schreef blackswangreen het volgende:
Nog een keer Joost is natuurlijk een disaster waiting to happen. Het nummer gaat nooit dezelfde impact hebben als Europapa, en de vaderlandse media is de messen al maanden aan het slijpen. De EBU zit uiteraard al helemaal niet op zijn terugkeer te wachten. Ik heb het al eerder gezegd, hij moet dit zelf helemaal niet willen.
Maar juist om die redenen moet hij het wél doen. Fuck you all, bitches!
doet me aan de opdeling van de songfestival keuzes in België denken:quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:17 schreef Momo het volgende:
Jaaa bingo voor nationale finale zodat Henk en Ingrid kunnen kiezen voor de meest non-offensive gedateerde nummer. En dan boos worden dat Europa er niet op gaat stemmen.
Dit maar wel met wat betere begeleiding voor Joost. Die hij dan wel moet aannemen dat is weer een ander punt.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:25 schreef blackswangreen het volgende:
Nog een keer Joost is natuurlijk een disaster waiting to happen. Het nummer gaat nooit dezelfde impact hebben als Europapa, en de vaderlandse media is de messen al maanden aan het slijpen. De EBU zit uiteraard al helemaal niet op zijn terugkeer te wachten. Ik heb het al eerder gezegd, hij moet dit zelf helemaal niet willen.
Hij weet nu wel wat hem te wachten staat.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dit maar wel met wat betere begeleiding voor Joost. Die hij dan wel moet aannemen dat is weer een ander punt.
Oh ja dat zeker!quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:14 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Laat Joost ASTEBLIEF meedoen.
Ik hoop dat het een heerlijke PLEURISBENDE wordt, dat de FAKKING EBU niet meer weet hoe ze ermee aan moeten en er niks meer te redden valt en dat de huidige opzet TOTALLY OP DE SJOVEL gaat![]()
Dit is het enige scenario waar ik zin in heb en waardoor ik nog ga kijken.
IK WIL DIT![]()
En hij heeft zelf niets gedaan.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:38 schreef Fred_B het volgende:
En de vermoedelijke rentree op het ESF van Joost is nu openingsnieuws op HLN.be. Hij heeft het weer voor elkaar
Oh hij was echt serieus.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:41 schreef Cee het volgende:
Overigens heeft Tommy Cash een nummer ingestuurd voor Eesti Laul dus als hij gekozen wordt, dan: bring it on.
Ik denk dat Joost voorbereid is (of moet zijn) op die totale shitshow. Ik denk dat dit nu de vraag is achter de schermen misschien.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ja dat zeker!
Ik vrees alleen voor een totale shitshow wanneer het aankomt op hoe de gemiddelde Gerda’s en de Shownieuwsjes weer op de 2023 tour gaan met totaal overtrokken negativiteit.
Niet dat het totaal overtrokken positief moet wezen allemaal maar werkelijk alles was zuur en niet goed en het ging meer om de mentale gemoedstoestand van Aran en hoe hij behandeld werd door de artiest dan hoe de artiest het hele circus ervaarde.
Weet je nog dat hele succesverhaal over de streams en TikTok-views zonder hem maar één keer te benoemen. Al dat soort dingen maakt dit het wel waard.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha ja ik wil Rob Holley live een meltdown zien hebben als Joost wel weer meedoet.
Joost die een nummer maakt met fanfavoriet Käärijä. Dan heb je twee vliegen in een klap.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:25 schreef blackswangreen het volgende:
Heb het idee dat Kaarija er wel klaar mee is eigenlijk.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Joost die een nummer maakt met fanfavoriet Käärijä. Dan heb je twee vliegen in een klap.
Käärijä hoeft dan niet op de voorgrond te staan maar meer iets wat San Marino ooit met Flo Rida heeft gedaan.
(Niet dat dat een groot succes was maar dat lag aan San Marino en Senhit zelf)
Absoluut no way ik ga voor z’n bus liggen als ie dat doet.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Joost die een nummer maakt met fanfavoriet Käärijä. Dan heb je twee vliegen in een klap.
Käärijä hoeft dan niet op de voorgrond te staan maar meer iets wat San Marino ooit met Flo Rida heeft gedaan.
(Niet dat dat een groot succes was maar dat lag aan San Marino en Senhit zelf)
Duitsland heeft een ook geschiedenis met hun nationale finale. Dat er muzikaal intressante keuzes waren. Maar jury en publiek gaan voor iets veiligs. Dieptepunt daar was wel 2019. Ook uitgezonden op zender en tijdstip dat veel oudere kijkers waren. Recept voor een niet interessant nummer in dozijn.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:33 schreef Sabata het volgende:
[..]
doet me aan de opdeling van de songfestival keuzes in België denken:
- Vlaanderen had altijd een flinke avondvullende show van meerdere weken plus een finale, maar de winnaars scoorden Europees nooit
- Wallonië deed niet aan die shows, koos gewoon in februari al een artiest, kreeg ook het verwijt dat ze de goedkoopste optie kozen. maar een van die goedkope opties werd wel tweede (urban trad) daar waren ze nog blijer mee dan met een overwinning want nu hoefde de RTBF geen cent aan de organisatie uit te geven
Ja het wordt zeker De Grote Aran Show, dus ik hoop dat AvroTros en Joost daar een plan voor hebben.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ja dat zeker!
Ik vrees alleen voor een totale shitshow wanneer het aankomt op hoe de gemiddelde Gerda’s en de Shownieuwsjes weer op de 2023 tour gaan met totaal overtrokken negativiteit.
Niet dat het totaal overtrokken positief moet wezen allemaal maar werkelijk alles was zuur en niet goed en het ging meer om de mentale gemoedstoestand van Aran en hoe hij behandeld werd door de artiest dan hoe de artiest het hele circus ervaarde.
EuroAranquote:Op maandag 21 oktober 2024 11:19 schreef Momo het volgende:
Nummer moet trouwens wel Euromama worden.
Hij heeft toch al gezegd dat hij dat niet meer zou doen?quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Absoluut no way ik ga voor z’n bus liggen als ie dat doet.
Dat valt niet te overtreffen. Het ligt voor de hand dat het een minder liedje wordt, dat door de naamsbekendheid van Joost nog wel ergens in het midden (8-16) zou scoren, zoals Taken By A Stranger van Lena, Waterline van Jedward, That’s How You Write A Song van Alexander Rybak en Discoteque van The Roop dat bijvoorbeeld ook deden.quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:21 schreef NailQueen het volgende:
Sorry dat het voorstelde. Maar dat is de enige manier waarvan ik denk dat Europapa nog te overtreffen valt
Dat denk ik ook, maar ik laat me graag verrassen. Weten wij veel wat ie nog uit de hoge hoed kan toveren.quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat valt niet te overtreffen. Het ligt voor de hand dat het een minder liedje wordt, dat door de naamsbekendheid van Joost nog wel ergens in het midden (8-16) zou scoren, zoals Taken By A Stranger van Lena, Waterline van Jedward, That’s How You Write A Song van Alexander Rybak en Discoteque van The Roop dat bijvoorbeeld ook deden.
Aan de andere kant heeft Loreen ook gewonnen met een minder liedje. Maar zij wist het commercieel heel goed te doen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat valt niet te overtreffen. Het ligt voor de hand dat het een minder liedje wordt, dat door de naamsbekendheid van Joost nog wel ergens in het midden (8-16) zou scoren, zoals Taken By A Stranger van Lena, Waterline van Jedward, That’s How You Write A Song van Alexander Rybak en Discoteque van The Roop dat bijvoorbeeld ook deden.
Geen sorryquote:Op maandag 21 oktober 2024 11:21 schreef NailQueen het volgende:
Sorry dat het voorstelde. Maar dat is de enige manier waarvan ik denk dat Europapa nog te overtreffen valt
En onze Sjonnie.quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Aan de andere kant heeft Loreen ook gewonnen met een minder liedje. Maar zij wist het commercieel heel goed te doen.
Die had dan ook twee keer zoveel punten als de nummer 2 bij de vakjury, en dat gaat met Joost uiteraard niet gebeuren. En bij de televoting gaan de scores volgend jaar net zo’n rommel zijn als dit jaar met Israël en Oekraïne die veel 10’en en 12’en gaan wegslepen, dus dan moet je echt de onomstreden publieksfavoriet zijn, vergelijkbaar met Käärijä, om te winnen en wat marge op te bouwen. Dat was Europapa ook niet gelukt, dus dan praten we wel over een heel hoge lat.quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Aan de andere kant heeft Loreen ook gewonnen met een minder liedje. Maar zij wist het commercieel heel goed te doen.
Een Bente ofzo?quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:52 schreef Fred_B het volgende:
Mocht Joost gaan, om maar even flink voor de famfare uit te lopen, dan kan hij overigens het beste iets sturen als een eigentijdse versie van Rainbow In The Sky van DJ Paul Elstak. Met een (zeer goede) zangeres die de refreinen zingt, en Joost die verantwoordelijk is voor de coupletten en de publieksinteractie. Dan heb je iets wat anders is en ook meer kans op een redelijke juryscore.
Om echt te scoren denk ik dat hij met iets heel anders moet komen. Dat kan hij wel, hij heeft nummers die pure hiphop zijn tot meer indie tot zelfs metal. Doe iets wat niemand verwacht, dan kun je de hype misschien weer mee krijgen. Het happy hardcore-trucje is wel zo'n beetje uitgewerkt.quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:52 schreef Fred_B het volgende:
Mocht Joost gaan, om maar even flink voor de famfare uit te lopen, dan kan hij overigens het beste iets sturen als een eigentijdse versie van Rainbow In The Sky van DJ Paul Elstak. Met een (zeer goede) zangeres die de refreinen zingt, en Joost die verantwoordelijk is voor de coupletten en de publieksinteractie. Dan heb je iets wat anders is en ook meer kans op een redelijke juryscore.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |