abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 oktober 2024 @ 11:19:44 #181
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215329465
Nummer moet trouwens wel Euromama worden.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 21 oktober 2024 @ 11:20:13 #182
163650 Greys
pi_215329472
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 10:39 schreef Cee het volgende:

[..]
Oh ja dat zeker!
Ik vrees alleen voor een totale shitshow wanneer het aankomt op hoe de gemiddelde Gerda’s en de Shownieuwsjes weer op de 2023 tour gaan met totaal overtrokken negativiteit.
Niet dat het totaal overtrokken positief moet wezen allemaal maar werkelijk alles was zuur en niet goed en het ging meer om de mentale gemoedstoestand van Aran en hoe hij behandeld werd door de artiest dan hoe de artiest het hele circus ervaarde.
Ja het wordt zeker De Grote Aran Show, dus ik hoop dat AvroTros en Joost daar een plan voor hebben. :9
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 21 oktober 2024 @ 11:20:41 #183
163650 Greys
pi_215329474
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 11:19 schreef Momo het volgende:
Nummer moet trouwens wel Euromama worden.
EuroAran
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 21 oktober 2024 @ 11:20:50 #184
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_215329475
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 11:05 schreef Cee het volgende:

[..]
Absoluut no way ik ga voor z’n bus liggen als ie dat doet.
Hij heeft toch al gezegd dat hij dat niet meer zou doen?

Wanneer gaat AvroTros de beslissing bekendmaken of ze überhaupt mee gaan doen?
pi_215329482
Sorry dat het voorstelde. Maar dat is de enige manier waarvan ik denk dat Europapa nog te overtreffen valt :@
pi_215329515
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 11:21 schreef NailQueen het volgende:
Sorry dat het voorstelde. Maar dat is de enige manier waarvan ik denk dat Europapa nog te overtreffen valt :@
Dat valt niet te overtreffen. Het ligt voor de hand dat het een minder liedje wordt, dat door de naamsbekendheid van Joost nog wel ergens in het midden (8-16) zou scoren, zoals Taken By A Stranger van Lena, Waterline van Jedward, That’s How You Write A Song van Alexander Rybak en Discoteque van The Roop dat bijvoorbeeld ook deden.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 21 oktober 2024 @ 11:33:55 #187
163650 Greys
pi_215329563
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 11:29 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Dat valt niet te overtreffen. Het ligt voor de hand dat het een minder liedje wordt, dat door de naamsbekendheid van Joost nog wel ergens in het midden (8-16) zou scoren, zoals Taken By A Stranger van Lena, Waterline van Jedward, That’s How You Write A Song van Alexander Rybak en Discoteque van The Roop dat bijvoorbeeld ook deden.
Dat denk ik ook, maar ik laat me graag verrassen. Weten wij veel wat ie nog uit de hoge hoed kan toveren.

En wie weet is het wel fijner als de druk van 'een van de grote favorieten zijn' er niet is in deze zeer bijzondere situatie.

Terwijl ik dit typ borrelt er gewoon wéér woede naar de EBU in me op dat ze ons Europapa in de finale hebben ontnomen. Het zit nog steeds hoog.

[ Bericht 3% gewijzigd door Greys op 21-10-2024 12:07:18 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 21 oktober 2024 @ 11:34:01 #188
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_215329565
Hij heeft wel een aardige fanbase in Europa. De tour was zo uitverkocht zonder promotie.
pi_215329607
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 11:29 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Aan de andere kant heeft Loreen ook gewonnen met een minder liedje. Maar zij wist het commercieel heel goed te doen.
pi_215329611
Na hoe hij zich heeft gedragen op het Gala verleden week zie ik hem er wel voor aan dat hij opnieuw Eurovisie wil gaan doen.

Voor mij alsjeblieft niet. ;(
Alleen als hij met Europapa mag gaan. :) :J
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 21 oktober 2024 @ 11:42:42 #191
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_215329637
Ik hoop niet dat Joost weer gaat. Laat hem mooi de eer aan zichzelf houden.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_215329654
pi_215329656
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 11:21 schreef NailQueen het volgende:
Geen sorry :P
Dat Europapa te overtreffen is, ligt niet voor de hand misschien, gezien de voorbeelden in het verleden, maar je weet het maar nooit.
Van mij mag het en laat ze de boel maar lekker opschudden daar :P
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_215329661
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 11:38 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Aan de andere kant heeft Loreen ook gewonnen met een minder liedje. Maar zij wist het commercieel heel goed te doen.
En onze Sjonnie.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_215329711
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 11:38 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Die had dan ook twee keer zoveel punten als de nummer 2 bij de vakjury, en dat gaat met Joost uiteraard niet gebeuren. En bij de televoting gaan de scores volgend jaar net zo’n rommel zijn als dit jaar met Israël en Oekraïne die veel 10’en en 12’en gaan wegslepen, dus dan moet je echt de onomstreden publieksfavoriet zijn, vergelijkbaar met Käärijä, om te winnen en wat marge op te bouwen. Dat was Europapa ook niet gelukt, dus dan praten we wel over een heel hoge lat.
pi_215329740
Mocht Joost gaan, om maar even flink voor de famfare uit te lopen, dan kan hij overigens het beste iets sturen als een eigentijdse versie van Rainbow In The Sky van DJ Paul Elstak. Met een (zeer goede) zangeres die de refreinen zingt, en Joost die verantwoordelijk is voor de coupletten en de publieksinteractie. Dan heb je iets wat anders is en ook meer kans op een redelijke juryscore.
pi_215329771
Zouden we hiermee verzekerd kunnen zijn voor de winst? :P
  maandag 21 oktober 2024 @ 11:59:50 #198
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_215329802
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 11:52 schreef Fred_B het volgende:
Mocht Joost gaan, om maar even flink voor de famfare uit te lopen, dan kan hij overigens het beste iets sturen als een eigentijdse versie van Rainbow In The Sky van DJ Paul Elstak. Met een (zeer goede) zangeres die de refreinen zingt, en Joost die verantwoordelijk is voor de coupletten en de publieksinteractie. Dan heb je iets wat anders is en ook meer kans op een redelijke juryscore.
Een Bente ofzo?
Daar hoorde ik laatst een stukje live optreden van, klonk erg goed.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  ESF Reporter maandag 21 oktober 2024 @ 11:59:53 #199
87554 Cee
Welluk?
pi_215329803
We doen in elk geval mee voor de sympathie votes ^O^
pi_215329816
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 11:52 schreef Fred_B het volgende:
Om echt te scoren denk ik dat hij met iets heel anders moet komen. Dat kan hij wel, hij heeft nummers die pure hiphop zijn tot meer indie tot zelfs metal. Doe iets wat niemand verwacht, dan kun je de hype misschien weer mee krijgen. Het happy hardcore-trucje is wel zo'n beetje uitgewerkt.

Hij heeft naar mijn mening als artiest meer in z'n mars, ik vind dat hij in z'n recente nummers het zich er wel heel makkelijk vanaf maakt. Desnoods komt hij met een hele overdreven melodramatische ballad, dat zou ik nog leuker vinden dan weer een gabbernummer.
pi_215329857
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 12:01 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Om echt te scoren denk ik dat hij met iets heel anders moet komen. Dat kan hij wel, hij heeft nummers die pure hiphop zijn tot meer indie tot zelfs metal. Doe iets wat niemand verwacht, dan kun je de hype misschien weer mee krijgen. Het happy hardcore-trucje is wel zo'n beetje uitgewerkt.

Hij heeft naar mijn mening als artiest meer in z'n mars, ik vind dat hij in z'n recente nummers het zich er wel heel makkelijk vanaf maakt. Desnoods komt hij met een hele overdreven melodramatische ballad, dat zou ik nog leuker vinden dan weer een gabbernummer.
Oké nu zie ik toch weer van alles voor me. _O-

Dan ga ik voor een ja. Met wel hetzelfde pak, in een andere kleur én een pakkend dansje. :)
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 21 oktober 2024 @ 12:08:29 #202
163650 Greys
pi_215329873
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 12:06 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Oké nu zie ik toch weer van alles voor me. _O-

Dan ga ik voor een ja. Met wel hetzelfde pak, in een andere kleur én een pakkend dansje. :)
Dat pak is in het paars waarschijnlijk ook heel tof. 💜

Of oranje. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_215329912
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 12:08 schreef Greys het volgende:

[..]
Dat pak is in het paars waarschijnlijk ook heel tof. 💜

Of oranje. _O-
Ik ga dan ook voor de vogel.

Ik ben meteen weer enthousiast terwijl ik eChT niEt WiLdE. Maar het plaatje klopt straks weer. :D

Oranje pak lijkt me too much. Ik vind het precies goed juist. :J
pi_215329914
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 12:01 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Maar kan die ook echt zingen? Want wat we vorig jaar hoorde in Malmo was natuurlijk dramatisch? Halve stukken liet die gewoon weg.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_215329940
Natuurlijk doen we weer mee, dat werd bij terugkomst op Schiphol al besloten dit jaar. Lekker hypocriet doen voor de bühne van de AvroTros maar nu toch weer je keutel intrekken.
En dat Joost nu zowat gecanceld wordt en niet mee moet doen vind ik wel weer lachwekkend. Hij werd op handen gedragen en iedereen was teamJoost en iedereen riep in koor; 'gewoon weer mee doen volgend jaar' en nu vind iedereen het een aandachtstrekker. Ik vind zijn muziek echt niets, laat dat duidelijk zijn maar het is wel een leuke troll en je weet wat je krijgt, dus ook zo'n actie als weglopen bij het Televizier Ring Gala kun je dan verwachten maar de deugers vinden hier gelijk weer wat van, dezelfde deugers die bij het afgelopen Songfestival schreven of zeiden dat hij weer mee moet doen en er schande van spraken. Hypocriet is een understatement.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215329967
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 12:17 schreef freaky40 het volgende:
Natuurlijk doen we weer mee, dat werd bij terugkomst op Schiphol al besloten dit jaar. Lekker hypocriet doen voor de bühne van de AvroTros maar nu toch weer je keutel intrekken.
En dat Joost nu zowat gecanceld wordt en niet mee moet doen vind ik wel weer lachwekkend. Hij werd op handen gedragen en iedereen was teamJoost en iedereen riep in koor; 'gewoon weer mee doen volgend jaar' en nu vind iedereen het een aandachtstrekker. Ik vind zijn muziek echt niets, laat dat duidelijk zijn maar het is wel een leuke troll en je weet wat je krijgt, dus ook zo'n actie als weglopen bij het Televizier Ring Gala kun je dan verwachten maar de deugers vinden hier gelijk weer wat van, dezelfde deugers die bij het afgelopen Songfestival schreven of zeiden dat hij weer mee moet doen en er schande van spraken. Hypocriet is een understatement.
Mensen die Joost nu willen cancelen, dat zijn voornamelijk NPC tv kijkende rtl boulevard slurpende Facebook types die ook de story en prive lezen van middelmatige leeftijd die niet zelf nadenken maar voor zich laten denken door de televisie en Facebook.uit
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_215330014
Het televizier gala is ook een obscene verzameling zelfpijpers bij elkaar, mensen die zichzelf verbouwen en hoereren, alles voor roem en geld. Komt een jochie het lekker verstieren, iedereen van de leg.

Ik vind die gozer af en toe echt een aansteller, maar dit is toch alleen maar grappig? Lekker aanklooien, laten we nou niet doen alsof dat mediafeestje zo belangrijk is. De mensen die er middenin zitten vinden zichzelf belangrijk, verder boeit het niemand.
-nee-
pi_215330037
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 12:17 schreef freaky40 het volgende:
Al die lui die nu helemaal over de zeik zijn, voornamelijk VI-publiek waar het nu vandaan komt, hadden al een hekel aan hem en hebben altijd al een hekel aan het Songfestival gehad. Dat combineert nu even mee Aran die graag leuk gevonden wil worden door Johan Derksen, maar is uiteindelijk niet de groep om wie het gaat. Ze kijken niet eens.
pi_215330045
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 12:29 schreef Em31 het volgende:

[..]
Al die lui die nu helemaal over de zeik zijn, voornamelijk VI-publiek waar het nu vandaan komt, hadden al een hekel aan hem en hebben altijd al een hekel aan het Songfestival gehad. Dat combineert nu even mee Aran die graag leuk gevonden wil worden door Johan Derksen, maar is uiteindelijk niet de groep om wie het gaat. Ze kijken niet eens.
Wat een onzin post je hier zeg.

"VI-publiek" gaat niet mee in alles wat Johan tegenwoordig uitkraamt hoor.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 21 oktober 2024 @ 12:31:33 #210
163650 Greys
pi_215330054
quote:
Desalniettemin leven er bij de Nederlandse omroep nog altijd zorgen over het onvoorspelbare gedrag van Klein. Als de zanger werkelijk opnieuw naar het Eurovisiecircus wil, zal hij moeten beloven zich dit keer als een modelprof op te stellen.’
(Aldus de Belgen over het stuk van Parool).

Ik kan me niet voorstellen dat AvroTros van Joost gaat verwachten dat hij zich als een 'modelprof' gaat opstellen, dus dit zal ook wel weer vanhorenzeggen-gelul zijn.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')