Oh jeetje ja er zijn uitzonderingen? Nee dan zorgden de uitspraken in de uitzending van afgelopen week inderdaad niet voor een ongekende stroom aan bagger. Net zoals alle andere keren met andere artiesten. Zal wel toeval zijn.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:46 schreef RipCity het volgende:
[..]
Waarom zijn kijkers verantwoordelijk voor wat Johan en René uitkramen? Zitten genoeg mensen in het vi-topic die Eurovisie ook fantastisch vinden en hier mee posten en ook Joost kunnen waarderen.
Nou ja, mee weg. Het is vervelend dat we door het gedoe nooit de echte juryscore zullen weten, maar het lijkt me ook weer niet zo heel waarschijnlijk dat hij met deze uitvoering ver boven de 100 was gekomen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Vorig jaar kwam hij er ook mee weg toch. Er mogen backings op tape en Tantu heeft vast wel digitale oplossingen zoals vorige keer en zoals vele andere deelnemers tegenwoordig gebruiken.
Nou kom jij toch lekker met je Volkskrant en NRC en wiwiblog links? Want tot nu toe draag je vrij weinig bij aan de topics.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:48 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
"Diverse media"... jij post alleen maar spruitjesmedia. Ik snap echt niet wat je daar zo boeiend aan vindt. Who gives a fuck about Evert Santegoeds?
De nieuwe Richard is ook uitquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, het is en blijft een vreemde gast met een handleiding, maar hij heeft daar echt weinig verkeerd gedaan
Ik vind het nu al genot dat iedereen al over elkaar heen buitelt in Hilversum om te benoemen dat een tweede keer Joost echt geen goed plan is
https://www.telegraaf.nl/(...)-als-joost-weer-gaat
Dit worden weer popcornmaanden
Allemaal schapen inderdaad zonder ruggengraat.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, het is en blijft een vreemde gast met een handleiding, maar hij heeft daar echt weinig verkeerd gedaan
Ik vind het nu al genot dat iedereen al over elkaar heen buitelt in Hilversum om te benoemen dat een tweede keer Joost echt geen goed plan is
https://www.telegraaf.nl/(...)-als-joost-weer-gaat
Dit worden weer popcornmaanden
Ik vind het wel grappig om te horen wat die ouwe boomert ervan vindt.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:48 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
"Diverse media"... jij post alleen maar spruitjesmedia. Ik snap echt niet wat je daar zo boeiend aan vindt. Who gives a fuck about Evert Santegoeds?
Dat is waar. Nou, keep 'em coming! Evert Santegoeds, Aran Bade, Johan Derksen, die juicechannel-trut (hoe heet ze ook alweer), wat vinden ze er allemaal van?quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig om te horen wat die ouwe boomert ervan vindt.![]()
Ergens schept het hier ook wel een band om lekker op zo'n Aran en Evert te mekkeren toch haha. We posten de Aranzooi hier ook.
Ik bedoel dat ie er gewoon een van de favorieten vooraf mee was en het optreden in de semi eigenlijk best heel prima was, hij moet het van de energie etc hebben. Het mensen opzwepen. Zoals eerder gezegd, Käärijä is ook niet de beste zanger en die kwam er door z'n energie en karakter en lied toch ook prima mee weg.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, mee weg. Het is vervelend dat we door het gedoe nooit de echte juryscore zullen weten, maar het lijkt me ook weer niet zo heel waarschijnlijk dat hij met deze uitvoering ver boven de 100 was gekomen.
Die Yvonnek*t zal er inderdaad vast binnenkort ook wel even overheen plassen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:56 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat is waar. Nou, keep 'em coming! Evert Santegoeds, Aran Bade, Johan Derksen, die juicechannel-trut (hoe heet ze ook alweer), wat vinden ze er allemaal van?
Wel in Nick Painter?quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:17 schreef Cyan9 het volgende:
Maar ik heb helemaal niet zo'n zin in nog een keer Joost.![]()
Ik hoop dat we snel weer de Joost te zien krijgen van voor het songfestival.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel in Nick Painter?
(Ik had ook liever dat we helemaal niet gingen in 2025 maar als we dan toch gaan dan maar de ultieme middelvinger naar de EBU sturen).
Nee doe die ook maar niet. Laat de AVROTROS maar een zangeres uit de hoge hoed toveren, het wordt wel weer eens tijd dat we met een nummer gaan die aansluit bij wat ik leuke muziek vind.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel in Nick Painter?
(Ik had ook liever dat we helemaal niet gingen in 2025 maar als we dan toch gaan dan nog maar een keer de ultieme middelvinger).
Zorg dat er zoiets wordt ingezonden Cyan, mail al je favorieten dat ze iets moeten inzenden voor volgende keer.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee doe die ook maar niet. Laat de AVROTROS maar een zangeres uit de hoge hoed toveren, het wordt wel weer eens tijd dat we met een nummer gaan die aansluit bij wat ik leuke muziek vind.
Ja hoor. Die laten we allemaal thuis.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Zorg dat er zoiets wordt ingezonden Cyan, mail al je favorieten dat ze iets moeten inzenden voor volgende keer.
(Mag ik Sisters of Soul en Eva Hoeheetzediemetdiehanenkam vetoën?Oh en de Trijn.)
Nounounounou.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Die Yvonnek*t zal er inderdaad vast binnenkort ook wel even overheen plassen.
quote:
Ik zou het zelf zo niet verwoorden maar ik ben het hier wel mee eens.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:25 schreef Marsenal het volgende:
Het televizier gala is ook een obscene verzameling zelfpijpers bij elkaar, mensen die zichzelf verbouwen en hoereren, alles voor roem en geld. Komt een jochie het lekker verstieren, iedereen van de leg.
Ik vind die gozer af en toe echt een aansteller, maar dit is toch alleen maar grappig? Lekker aanklooien, laten we nou niet doen alsof dat mediafeestje zo belangrijk is. De mensen die er middenin zitten vinden zichzelf belangrijk, verder boeit het niemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |