Kost te duur en er is nu een chillout room.quote:Op maandag 21 oktober 2024 16:31 schreef Em31 het volgende:
De AVROTROS kan ook gewoon een jaar niet meedoen in plaats van zichzelf al dit gedoe te bezorgen.
quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:38 schreef Pisces29 het volgende:
Na hoe hij zich heeft gedragen op het Gala verleden week zie ik hem er wel voor aan dat hij opnieuw Eurovisie wil gaan doen.
Voor mij alsjeblieft niet.![]()
Alleen als hij met Europapa mag gaan.![]()
Dit dus.quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:42 schreef Arizona het volgende:
Ik hoop niet dat Joost weer gaat. Laat hem mooi de eer aan zichzelf houden.
Zit dit niet een beetje tussen onze jouw oren?quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf het zeggen dat een tweede keer Joost eigenlijk de enige route is om dit af te kunnen sluiten zodat iemand anders in 2026 weer zonder bagage kan meedoen.
Het hele Avrotros-standpunt samengevat in tien woorden.quote:Op maandag 21 oktober 2024 16:53 schreef Dave het volgende:
[..]
Kost te duur en er is nu een chillout room.
Moeten we het hier nou telkens over hebben? Het is gebeurd, afgehandeld, klaar en er veranderd niks meer aan. Niet aan het resultaat, niet aan hoe je er naar kijkt. Waarom zou je?quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar waar is het bewijs dan?
Want dat was er, 'hard bewijs' en getuigen. Tenminste, dat was het verhaal waarop ze hem diskwalificeerden. Waarom kon die OvJ dat bewijs dan niet vinden? Vind je dat op z'n minst niet vaag? Eerlijk?
Je moet het een nieuwe kandidaat niet aandoen om komend jaar mee te doen (en Joost eigenlijk ook niet trouwens). Die krijgt dan maandenlang gezeik van alle kanten, en tenzij het een winnend lied blijkt, is er geen enkele manier waarop het de carrière van diegene vooruit gaat helpen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 17:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zit dit niet een beetje tussen onze jouw oren?![]()
Ik sla het liefst dit jaar over, maar als we dan moeten is een nieuwe kandidaat ook prima.
Je hebt zoveel weken voor het echt begint, dus dan rol je er vanzelf in. Met een nieuwe kandidaat en nieuw liedje.
Ik heb geen trauma om te verwerken.
Dit kan ik beamen!quote:Op maandag 21 oktober 2024 17:21 schreef Dave het volgende:
Een winnend lied gaat het dit jaar sowieso niet zijn.
Met vriendelijke groet,
Martin1
Nouja, jij laat hier nogal mooi zien dat we het er blijkbaar wel over moeten hebben, aangezien je het weer over een ‘gesneuvelde camera’ hebt. Die cameravrouw kon een dag later de politie niet eens vertellen of dat ding stuk was, toen ze het haar meerdere keren vroegen. Vervolgens hebben we nooit weer iets over die camera gehoord.quote:Op maandag 21 oktober 2024 17:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Moeten we het hier nou telkens over hebben? Het is gebeurd, afgehandeld, klaar en er veranderd niks meer aan. Niet aan het resultaat, niet aan hoe je er naar kijkt. Waarom zou je?
Ik kan nu wel weer gaan posten dat alle partijen bevestigd hebben dat er een incident is geweest waardoor, door joosts toedoen, een camera gesneuveld is maar dat een bepaalde intentie niet bewezen kan worden en blabla bla maar het blijft allemaal hetzelfde en niemand gaat nog van gedachten veranderen.
Verspilde moeite joh
Drie dagen geen hoge kijkcijfers is blijkbaar wel voor een jaartje rampzalig ja.quote:Op maandag 21 oktober 2024 16:53 schreef Dave het volgende:
[..]
Kost te duur en er is nu een chillout room.
Nog een jaar Joost zal ook niet bepaald positief en leuk verlopen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 17:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je moet het een nieuwe kandidaat niet aandoen om komend jaar mee te doen (en Joost eigenlijk ook niet trouwens). Die krijgt dan maandenlang gezeik van alle kanten, en tenzij het een winnend lied blijkt, is er geen enkele manier waarop het de carrière van diegene vooruit gaat helpen.
Waar las je dit? Vreemde redenatie - Joost zal zelf ook nog met een nummer moeten komen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 17:44 schreef wolffie het volgende:
Ik las dat het te kort is om nog naar een nieuwe kandidaat te zoeken. Terwijl ik denk dat het best kan. Maar Joost nog een keer sturen lijkt me niet verstandig, zijn gedrag is niet ok en het liedje zal ook nooit beter zijn dan Europapa.
Tsja, dat een jaar met om het even welke artiest niet positief en leuk gaat verlopen, daar is ook een simpele oplossing voor, maar zoals Dave al heeft uitgelegd, is dat niet haalbaar.quote:Op maandag 21 oktober 2024 17:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog een jaar Joost zal ook niet bepaald positief en leuk verlopen.
Flappie en Baantjer Junior om het te duiden. Nu komt alles goed.quote:
Ik reageerde op iemand anders die het letterlijk over dat (gebrek aan) bewijs had toch. Dus is reageren daarop op zich niet héél raar en ontopic enzo.quote:Op maandag 21 oktober 2024 17:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Moeten we het hier nou telkens over hebben? Het is gebeurd, afgehandeld, klaar en er veranderd niks meer aan. Niet aan het resultaat, niet aan hoe je er naar kijkt. Waarom zou je?
Ik kan nu wel weer gaan posten dat alle partijen bevestigd hebben dat er een incident is geweest waardoor, door joosts toedoen, een camera gesneuveld is maar dat een bepaalde intentie niet bewezen kan worden en blabla bla maar het blijft allemaal hetzelfde en niemand gaat nog van gedachten veranderen.
Verspilde moeite joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |