Excuus in dat geval.quote:
En ik wacht nog steeds @MoreDakkaquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze mogen van jou geen verblijfsstatus krijgen (dan worden het uitgeprocedeerden), maar hoeven ook niet terug? Hoe dan?
Verder is het gewoon nog oorlog in Syrië.
Laat het taggen maar achterwege, je posts lees ik niet. Veel plezier verderquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En ik wacht nog steeds @:MoreDakka
Leek me toch een hele normale, valide vraag?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:57 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Laat het taggen maar achterwege, je posts lees ik niet. Veel plezier verder
Typisch rechts toch dit, de antwoorden weten ze zelf ook niet, dit kun je een user niet echt kwalijk nemen maar dit rechtse kabinet weet het ook niet en maakt de gekste sprongen om te laten zien dat ze ergens mee bezig zijn, dat het nergens op lijkt en elkaar tegen spreekt is een feitquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:58 schreef JAM het volgende:
[..]
Leek me toch een hele normale, valide vraag?
Huh? Nee joh, die snapt het weer niet. Syriërs met een verblijfsvergunning hoef je niet per se weer terug te sturen. Het ging over het toewijzen van nieuwe verblijfsvergunningen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:58 schreef JAM het volgende:
[..]
Leek me toch een hele normale, valide vraag?
Dat kan je dan toch ook gewoon zeggen? Daar schieten we toch allemaal veel meer mee op?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:10 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Huh? Nee joh, die snapt het weer niet. Syriërs met een verblijfsvergunning hoef je niet per se weer terug te sturen. Het ging over het toewijzen van nieuwe verblijfsvergunningen.
Dat zei ik dan ook. Dit soort onzin is waarom ik die user gewoon negeer.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:11 schreef JAM het volgende:
[..]
Dat kan je dan toch ook gewoon zeggen? Daar schieten we toch allemaal veel meer mee op?
Maar als het dan onduidelijk is, dan is het toch ook een kleine moeite om dat even te verduidelijken?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:13 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat zei ik dan ook. Dit soort onzin is waarom ik die user gewoon negeer.
Heb je nog een inhoudelijke reactie verder?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:15 schreef JAM het volgende:
[..]
Maar als het dan onduidelijk is, dan is het toch ook een kleine moeite om dat even te verduidelijken?
Ahhh duidelijkquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:44 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat je gevaar loopt als asielzoeker? Dan moet je dus aan de voorwaarden voldoen.
Nou ja, daar kunnen we mee verder gaan. Je zei daarnet 'het moet en/en' (kunnen we later op verder gaan), maar dat zie ik niet bij dit kabinet. Bij dit kabinet zie ik alleen maar rare plannen die niets bijdragen terwijl redelijk simpele, verstandige en voor de hand liggende oplossingen (zoals dus iets doen aan die besliscapaciteit bij de IND) die, naar ik meen, ook gewoon op steun van de oppositie kunnen rekenen, volledig achterwege blijven. Hoe sta jij daarin? Even voor de volledigheid, lijkt het je een idee om meer geld uit te trekken in de besliscapaciteit bij de IND en denk je ook dat daarmee (thans een deel) van de problematiek rond asiel opgelost, of in ieder geval in betere banen geleid, zal worden?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:16 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Heb je nog een inhoudelijke reactie verder?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:09 schreef kladderadatsch het volgende:
Enige manier om dit kabinet nog te redden zou zijn om de ergste brekebeentjes - Agema, Faber, Wiersma, Hermans, van Hijum, Keijzer, Uitermark, Veldkamp, van Weel, Heinen, Beljaarts, Brekelmans, Bruins, Madlener en Klever - te vervangen door mensen die wél weten wat ze doen en weten waar ze het over hebben. Maar ja, eh...
Een ding is imo 100% zeker; kabinet Schoof zal in de geschiedenis nooit Schoof 1 genoemd worden, simpelweg omdat Schoof 2 gaat er nooit gaat komen!
Besliscapaciteit verhogen? Er moet 22% aan Rijksambtenaren uit van dit kabinet. En dat die bezuiniging niet (ook) bij de uitvoeringsdiensten gehaald zou worden is geschrapt..quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:23 schreef JAM het volgende:
[..]
Nou ja, daar kunnen we mee verder gaan. Je zei daarnet 'het moet en/en' (kunnen we later op verder gaan), maar dat zie ik niet bij dit kabinet. Bij dit kabinet zie ik alleen maar rare plannen die niets bijdragen terwijl redelijk simpele, verstandige en voor de hand liggende oplossingen (zoals dus iets doen aan die besliscapaciteit bij de IND) die, naar ik meen, ook gewoon op steun van de oppositie kunnen rekenen, volledig achterwege blijven. Hoe sta jij daarin? Even voor de volledigheid, lijkt het je een idee om meer geld uit te trekken in de besliscapaciteit bij de IND en denk je ook dat daarmee (thans een deel) van de problematiek rond asiel opgelost, of in ieder geval in betere banen geleid, zal worden?
Ik vind sommige plannen goed en sommige slecht. Dat hele noodrecht is een stokpaardje van Wilders maar gaat niets worden. Sommige andere dingen zullen door rechters tegengehouden worden, maar dat maakt niet dat het niet waard is om het te proberen. Het is zeker wel en/en. Meer geld naar de IND is zinloos, net als de spreidingswet. De kraan moet dicht, dat los je niet op met een grotere kraan en/of emmer.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:23 schreef JAM het volgende:
[..]
Nou ja, daar kunnen we mee verder gaan. Je zei daarnet 'het moet en/en', maar dat zie ik niet bij dit kabinet. Bij dit kabinet zie ik alleen maar rare plannen die niets bijdragen terwijl redelijk simpel, verstandige oplossingen (zoals dus iets doen aan die besliscapaciteit bij de IND) die, naar ik meen, ook gewoon op steun van de oppositie kunnen rekenen, volledig achterwege blijven. Hoe sta jij daarin?
Daarvan zeg ik volmondig (voor zover je dat volmondig kan zeggen): 'Tsja!'quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Besliscapaciteit verhogen? Er moet 22% aan Rijksambtenaren uit van dit kabinet. En dat die bezuiniging niet (ook) bij de uitvoeringsdiensten gehaald zou worden is geschrapt..
Okay, maar dan gewoon even deze vraag. Lijkt het je verstandig om de besliscapaciteit bij de IND (waar al achterstanden zijn en dus een hoop problemen veroorzaken van mensen die onnodig lang in een AZC verblijven) te verhogen, of dan in ieder geval, zoals @Whiskers2009 aangaf, in ieder geval te voorkomen dat dat niet verder wordt teruggedraaid? Lijkt mij een simpel ja of nee, toch?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:28 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ik vind sommige plannen goed en sommige slecht. Dat hele noodrecht is een stokpaardje van Wilders maar gaat niets worden. Sommige andere dingen zullen door rechters tegengehouden worden, maar dat maakt niet dat het niet waard is om het te proberen. Het is zeker wel en/en. Meer geld naar de IND is zinloos, net als de spreidingswet. De kraan moet dicht, dat los je niet op met een grotere kraan en/of emmer.
Wat versta je onder besliscapaciteit? Dat verhogen door veel meer aanvragen meteen af te wijzen ben ik zeker voor, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:30 schreef JAM het volgende:
[..]
Okay, maar dan gewoon even deze vraag. Lijkt het je verstandig om de besliscapaciteit bij de IND (waar al achterstanden zijn en dus een hoop problemen veroorzaken van mensen die onnodig lang in een AZC verblijven) te verhogen, of dan in ieder geval, zoals @:Whiskers2009 aangaf, in ieder geval te voorkomen dat dat niet verder wordt teruggedraaid? Lijkt mij een simpel ja of nee, toch?
Veldkamp, Bruins, Uitermark, Brekelmans, Heinen en Van Weel zou ik niet in dat rijtje zetten, die zouden in een ander kabinet niet opvallen als buitengewoon slecht.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:09 schreef kladderadatsch het volgende:
Enige manier om dit kabinet nog te redden zou zijn om de ergste brekebeentjes - Agema, Faber, Wiersma, Hermans, van Hijum, Keijzer, Uitermark, Veldkamp, van Weel, Heinen, Beljaarts, Brekelmans, Bruins, Madlener en Klever - te vervangen door mensen die wél weten wat ze doen en weten waar ze het over hebben. Maar ja, eh...
Een ding is imo 100% zeker; kabinet Schoof zal in de geschiedenis nooit Schoof 1 genoemd worden, simpelweg omdat Schoof 2 gaat er nooit gaat komen!
Meteen afwijzen, zonder een eerlijke procedure? Bots je helaas toch weer op mensenrechten. Jammer he? Of misschien als je zelf ooit moet vluchten (met de idioten die de rechtsstaat nu aan het afbreken zijn niet eens irreëel) eigenlijk maar goed ook.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:32 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Wat versta je onder besliscapaciteit? Dat verhogen door veel meer aanvragen meteen af te wijzen ben ik zeker voor, bijvoorbeeld.
Brekelmans is wel "buitengewoon slecht" in een andere betekenis van het woord. Kwaadaardige man. Hele nare en moreel dubieuze vent.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:32 schreef Hanca het volgende:
[..]
Veldkamp, Bruins, Uitermark, Brekelmans, Heinen en Van Weel zou ik niet in dat rijtje zetten, die zouden in een ander kabinet niet opvallen als buitengewoon slecht.
Nee, dat zeg ik niet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:35 schreef Hanca het volgende:
[..]
Meteen afwijzen, zonder een eerlijke procedure?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |