En ik heb het even vaak ontkracht, waarbij je niet veel verder komt dan een speculatie waarvan je ook zelf toegeeft dat het niet vast te stellen is.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:40 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere keren uitgelegd waarom ik het niet eens ben met de uitspraak.
Al gedaan, in tegenstelling tot andere en kom tot dezelfde conclusie.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik zou jou willen adviseren de uitzending nog eens te kijken met überhaupt een bril.
Hij zegt zij zegt.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:40 schreef r_one het volgende:
[..]
Nou, als je dat dan weet ..........
Nee je ontkracht het niet; het is namelijk niet te ontkrachten. Uitgangspunt is en blijft dat de auto met schade is verkocht die de verkopende partij willens en wetens heeft laten zitten. Is het te bewijzen nee maar voor mij het meest logische uitgangspunt.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En ik heb het even vaak ontkracht, waarbij je niet veel verder komt dan een speculatie waarvan je ook zelf toegeeft dat het niet vast te stellen is.
Ja jezelf herhalen ben je goed in, maar dat kan een kapotte platenspeler ook. Die conclusie is gebaseerd op een niet bewezen speculatie.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:43 schreef xzaz het volgende:
[..]
Al gedaan, in tegenstelling tot andere en kom tot dezelfde conclusie.
Dit geeft precies aan waarom je de plank volkomen misslaat, het is wel te ontkrachten want het is niet bewezen dat die auto met schade verkocht is.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:45 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nee je ontkracht het niet; het is namelijk niet te ontkrachten. Uitgangspunt is en blijft dat de auto met schade is verkocht die de verkopende partij willens en wetens heeft laten zitten. Is het te bewijzen nee maar voor mij het meest logische uitgangspunt.
En jij op je 'uitgangspunt', dan vind ik Reid toch een stuk sterker staan. Maar wel mooi dat jij zo een ontiegelijk geloof in jezelf hebt, hopelijk kun je er tegen dat niet iedereen daarin meegaat.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:46 schreef xzaz het volgende:
Maar Reid gaat lekker af op zijn expert de directeur
Ik denk dat ook voor mij hier het meeste hier ook wel over gezegd is, een hele fijne dag, veilige kilometers en veel plezier met je uitgangspunt.quote:
Het juridische principe is volgens mij "wie stelt, bewijst". Wie beweert dat die scheur er een jaar geleden ook al zat, zal dat moeten aantonen. Je kunt de bewijslast niet omdraaien, zo werkt het niet.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:45 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nee je ontkracht het niet; het is namelijk niet te ontkrachten. Uitgangspunt is en blijft dat de auto met schade is verkocht die de verkopende partij willens en wetens heeft laten zitten. Is het te bewijzen nee maar voor mij het meest logische uitgangspunt.
Welke aflevering was dat???quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:05 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
[..]
Een van de beste uitzendingen ooit
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 9 november 2024 15:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Welke aflevering was dat???
Ben nu even dit seizoen aan het bingen. Genot!
Nu aflevering 4 met MissPiggy en ondefinieerbare echtgenoot
Tnx, ga ik zo kijken.quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Wel slechte kwaliteit
Zeker, heb je de koude pannenkoeken mevrouw ook al gezien?quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:32 schreef mascara-klodder het volgende:
Lol @ de vistuig-aflevering
Terecht een klassiekertje!
Die is ook hilarischquote:Op zaterdag 9 november 2024 18:47 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
[..]
Zeker, heb je de koude pannenkoeken mevrouw ook al gezien?
Dat is dat andere programma op SBS6 en niet de Rijdende Rechter op NPO1.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:59 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Deze weet ik ook wel te waarderen. Mevrouw praat alleen maar over stront en shit en schijt.
Meniere. Dat is niet merkwaardig.quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:41 schreef svann het volgende:
Wat voor een merkwaardig syndroom heeft meneer éénoog?
Of bedoel je "het 70-syndroom"?quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:41 schreef svann het volgende:
Wat voor een merkwaardig syndroom heeft meneer éénoog?
https://www.thuisarts.nl/ziekte-van-m%C3%A9ni%C3%A8requote:Op dinsdag 12 november 2024 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Meniere. Dat is niet merkwaardig.
Dat is de overleden Amsterdamse marktkoopman annex gemeenteraadslid Henk Bakker senior:quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:40 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Is de persoon met roze jas een mevrouw of een Amerikaanse trailerpark seriemoordenaar?
Ben er ook totaal mog niet over uitquote:Op dinsdag 12 november 2024 21:40 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Is de persoon met roze jas een mevrouw of een Amerikaanse trailerpark seriemoordenaar?
Nee is geen herhalingquote:Op dinsdag 12 november 2024 22:03 schreef svann het volgende:
Is dit een herhaling die alleen ik nog niet gezien had?
Hij speelt graag de gehandicaptenkaart heb ik het idee.quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:17 schreef svann het volgende:
Is die buurman behalve duizelig misschien ook mentaal aan het aftakelen?
Hij redt zich niet meer zo in zijn eentje, goed dat hij support bij zich had.
Ik zal de consequenties van Meniere wel niet goed begrijpen, maar naar mijn idee nog steeds merkwaardig gedrag. @:Whiskers2009
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op woensdag 13 november 2024 00:57 schreef Dagoduck het volgende:
Ach, Den Helder weer eens bij De Rijdende Rechter zie ik. Verweerder kende ik wel van gezicht, misschien van een stuk waarmee hij in de krant stond een aantal jaren geleden en anders van een van zijn functies.Zeker van een van zijn functies, jij komt er regelmatig hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar? Ik kom overal regelmatigquote:Op donderdag 14 november 2024 19:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zeker van een van zijn functies, jij komt er regelmatig haha
quote:Op donderdag 14 november 2024 20:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waar? Ik kom overal regelmatig
Ah, ja, zou kunnenquote:
quote:Op woensdag 13 november 2024 00:57 schreef Dagoduck het volgende:
Ach, Den Helder weer eens bij De Rijdende Rechter zie ik. Verweerder kende ik wel van gezicht, misschien van een stuk waarmee hij in de krant stond een aantal jaren geleden en anders van een van zijn functies.Jammer, je kunt er op google earth net niet inkijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt ja.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Jammer, je kunt er op google earth net niet inkijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |