Meniere. Dat is niet merkwaardig.quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:41 schreef svann het volgende:
Wat voor een merkwaardig syndroom heeft meneer éénoog?
Of bedoel je "het 70-syndroom"?quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:41 schreef svann het volgende:
Wat voor een merkwaardig syndroom heeft meneer éénoog?
https://www.thuisarts.nl/ziekte-van-m%C3%A9ni%C3%A8requote:Op dinsdag 12 november 2024 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Meniere. Dat is niet merkwaardig.
Dat is de overleden Amsterdamse marktkoopman annex gemeenteraadslid Henk Bakker senior:quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:40 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Is de persoon met roze jas een mevrouw of een Amerikaanse trailerpark seriemoordenaar?
Ben er ook totaal mog niet over uitquote:Op dinsdag 12 november 2024 21:40 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Is de persoon met roze jas een mevrouw of een Amerikaanse trailerpark seriemoordenaar?
Nee is geen herhalingquote:Op dinsdag 12 november 2024 22:03 schreef svann het volgende:
Is dit een herhaling die alleen ik nog niet gezien had?
Hij speelt graag de gehandicaptenkaart heb ik het idee.quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:17 schreef svann het volgende:
Is die buurman behalve duizelig misschien ook mentaal aan het aftakelen?
Hij redt zich niet meer zo in zijn eentje, goed dat hij support bij zich had.
Ik zal de consequenties van Meniere wel niet goed begrijpen, maar naar mijn idee nog steeds merkwaardig gedrag. @:Whiskers2009
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op woensdag 13 november 2024 00:57 schreef Dagoduck het volgende:
Ach, Den Helder weer eens bij De Rijdende Rechter zie ik. Verweerder kende ik wel van gezicht, misschien van een stuk waarmee hij in de krant stond een aantal jaren geleden en anders van een van zijn functies.Zeker van een van zijn functies, jij komt er regelmatig hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar? Ik kom overal regelmatigquote:Op donderdag 14 november 2024 19:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zeker van een van zijn functies, jij komt er regelmatig haha
quote:Op donderdag 14 november 2024 20:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waar? Ik kom overal regelmatig
Ah, ja, zou kunnenquote:
quote:Op woensdag 13 november 2024 00:57 schreef Dagoduck het volgende:
Ach, Den Helder weer eens bij De Rijdende Rechter zie ik. Verweerder kende ik wel van gezicht, misschien van een stuk waarmee hij in de krant stond een aantal jaren geleden en anders van een van zijn functies.Jammer, je kunt er op google earth net niet inkijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt ja.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Jammer, je kunt er op google earth net niet inkijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |