SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Woordle6 1009 2/6
⬛⬛🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578![]()
Aan het werk dan maar als je zin hentquote:
Ander soort zin!quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aan het werk dan maar als je zin hent![]()
![]()
Bolkuhhhhhhhquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mini weer naar school, dus hebt alle tijd om te bolkuhhhhhquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee die staat hier in z'n pyjama lawaai te maken; studiedag op z'n school.quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mini weer naar school, dus hebt alle tijd om te bolkuhhhhh![]()
O dat kan ook, dan heb je niet veel bolktijd vandaagquote:Op maandag 14 oktober 2024 09:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee die staat hier in z'n pyjama lawaai te maken; studiedag op z'n school.
Dat bepaal ik zelf welquote:![]()
Ik had vandaag zin in een vrije dag, dus die heb ik gemaakt
Ja dat wordt weer cavia's heen en weer sleuren, tekenen, met Lego spelen enz.quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat kan ook, dan heb je niet veel bolktijd vandaag![]()
![]()
Zware dag in het verschiet dusquote:Op maandag 14 oktober 2024 09:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat wordt weer cavia's heen en weer sleuren, tekenen, met Lego spelen enz.
Heb ook zin!quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel![]()
Ik had vandaag zin in een vrije dag, dus die heb ik gemaakt![]()
Arme beestjes,quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat wordt weer cavia's heen en weer sleuren, tekenen, met Lego spelen enz.
Lekker laten uitrazen in een speeltuin eenquote:Op maandag 14 oktober 2024 09:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat wordt weer cavia's heen en weer sleuren, tekenen, met Lego spelen enz.of word jij dan geacht mee te spelen?
Smile, it's free therapy.![]()
Ja, ik probeer het wat te beperken.quote:
"Papa, ik wil nu de kortharige, neem jij de langharige!"
Cavia zit op z'nbuik: "Papa, meer op mijn borst."
Cavia op z'n borst: "Papa, te dicht bij mijn gezicht, lager!"
Cavia wat lager op de borst: "Papa, mag ik nu de langharige?"
Hele circus opnieuw met die langharige: "Papa, kunnen ze nu weer terug in de kooi?"
En een paar uurtjes later begint alles van voren af aan!![]()
![]()
Dan hoef je die niet te maken!quote:
Speeltuinen is hij tegenwoordig niet meer zo dol op.quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lekker laten uitrazen in een speeltuin eenof word jij dan geacht mee te spelen?
Fietsen soms nog wel, maar minder als voorheen.
Maar vanmiddag wordt hij wel goed moe van de zwemles.![]()
![]()
Ah, genieten van de chloorluchtquote:Op maandag 14 oktober 2024 09:24 schreef ToT het volgende:
[..]Heb medelijden met mij!
Oh ja, en zwemles weer natuurlijk.
Mogguh
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Speeltuinen is hij tegenwoordig niet meer zo dol op.
Fietsen soms nog wel, maar minder als voorheen.
Maar vanmiddag wordt hij wel goed moe van de zwemles.daar is hij nu al niet meer zo dol op.
Hij is nog te jong voor zoiets als clip n climb. Of een soort avonturenpark een idee? Ligt hier iets in de buurt met veel toestellen, trampoline , auto's waar ze in kunnen rijden. Mix van een speeltuin/pretpark iets waar ze hun energie kwijt kunnen.Smile, it's free therapy.![]()
Heb te doen met die beestjes, je kan hem ook leren dat het niet fijn voor de beestjes is om het steeds vast te pakken.quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, ik probeer het wat te beperken.
"Papa, ik wil nu de kortharige, neem jij de langharige!"
Cavia zit op z'nbuik: "Papa, meer op mijn borst."
Cavia op z'n borst: "Papa, te dicht bij mijn gezicht, lager!"
Cavia wat lager op de borst: "Papa, mag ik nu de langharige?"
Hele circus opnieuw met die langharige: "Papa, kunnen ze nu weer terug in de kooi?"
En een paar uurtjes later begint alles van voren af aan!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Valt best mee; in mijn jeugd vond ik dat echt heel erg.quote:
Of mijn reukvermogen verminderd is of dat men tegenwoordig veel minder chloor gebruikt; geen idee.![]()
![]()
quote:
Ik had wel een idee voor vandaag, maar dat zouden we relatief vroeg moeten doen vanwege zijn zwemlessen en ik denk dat er dan ook weinig andere kinderen zouden zijn zo op een gewone schooldag.quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]daar is hij nu al niet meer zo dol op.
Hij is nog te jong voor zoiets als clip n climb. Of een soort avonturenpark een idee? Ligt hier iets in de buurt met veel toestellen, trampoline , auto's waar ze in kunnen rijden. Mix van een speeltuin/pretpark iets waar ze hun energie kwijt kunnen.![]()
Vertel ik hem ook inderdaad, en zoals ik het net omschreef was het vooral in het begin. Ik ben het stapsgewijs steeds meer aan het inperken.quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb te doen met die beestjes, je kan hem ook leren dat het niet fijn voor de beestjes is om het steeds vast te pakken.![]()
![]()
Ach, straks is de nieuwigheid er vanaf en kijkt hij er niet meer naar om, dan mag papa ToT ze verzorgen en er mee spelenquote:Op maandag 14 oktober 2024 09:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Vertel ik hem ook inderdaad, en zoals ik het net omschreef was het vooral in het begin. Ik ben het stapsgewijs steeds meer aan het inperken.
Ja, dat denk ik ook wel. Als ze het echt niet meer leuk vinden. En terecht wel dan. Dat is dan weer een wijze lesquote:
Ja maar dan is het natuurlijk weer het schuld van het beestje en moeten ze weg, want ze bijten.quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook wel. Als ze het echt niet meer leuk vinden. En terecht wel dan. Dat is dan weer een wijze lesTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Eindelijk worden de plisee gordijnen opgehangen, wel een heel verschil met de eerste die ik toen had,
Deze kunnen wel helemaal dicht![]()
Nr 1 hangtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik hoop dat ToT wel beter weetquote:Op maandag 14 oktober 2024 09:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja maar dan is het natuurlijk weer het schuld van het beestje en moeten ze weg, want ze bijten.
quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ach, straks is de nieuwigheid er vanaf en kijkt hij er niet meer naar om, dan mag papa ToT ze verzorgen en er mee spelenDenk ik ook, ja!
Maar hij vindt het nu gelukkig wel fijn om samen met papa op de bank te zitten met die beestjes.![]()
![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:37 schreef Dotteke het volgende:
Eindelijk worden de plisee gordijnen opgehangen, wel een heel verschil met de eerste die ik toen had,
Nr 1 hangtFijn dat dat straks ook geregeld is! Ziet er prima uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Doet die langharige de laatste tijd wel regelmatig; die moet niet te veel gefrunnik meer aan het lijf hebben.quote:![]()
Anders gaan ze kapot.quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Ik zeg ook tegen Mini-ToT dat-ie rustig moet zijn met de beestjes.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ah, als je er maar begrip voor hebt. Gefrunnik aan het lijf mag alleen met consentquote:Op maandag 14 oktober 2024 09:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet die langharige de laatste tijd wel regelmatig; die moet niet te veel gefrunnik meer aan het lijf hebben.![]()
Hij weet dat dieren dood gaan, niet kapot.quote:
Maar ik zeg ook dat ze te veel getrek, gepluk en gepor ook niet fijn vinden en dat ze dan ook bijten als hij dat te veel doet. Dat het zielig is, en dat hij niet gemeen moet doen.![]()
![]()
Ja we zijn allebei al een paar keer gebeten, maar zo leer je ook wat die beestjes wel oké vinden en wat niet.quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, als je er maar begrip voor hebt. Gefrunnik aan het lijf mag alleen met consent![]()
![]()
![]()
Gemeen? Je moet het behandelen met respect noemen.Trotste mama van Ambar
Plotseling porren vind ik gemeen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Gemeen? Je moet het behandelen met respect noemen.
En "behandelen met respect" vind ik een wat lastige term voor een 6-jarige.![]()
Precies zoals je zegt. Jij vind het lastig. Met respect behandelen is gewoon simpelweg uit te leggen als: zou jij het leuk vinden? Nee. Dan niet doen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Plotseling porren vind ik gemeen.
En "behandelen met respect" vind ik een wat lastige term voor een 6-jarige.Trotste mama van Ambar
quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:37 schreef Dotteke het volgende:
Nr 1 hangtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk!!
Ik voed mijn kind wel op mijn manier op.quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Precies zoals je zegt. Jij vind het lastig. Met respect behandelen is gewoon simpelweg uit te leggen als: zou jij het leuk vinden? Nee. Dan niet doen.![]()
Ik kan iemand heel respectloos maar vol met liefde behandelen. Nog steeds niet leuk voor de ontvanger.Trotste mama van Ambar
Doe dat vooral, maar als je het dan op het internet kwakt dan moet je niet verwachten dat we geen commentaar leveren.quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik voed mijn kind wel op mijn manier op.Trotste mama van Ambar
Jammer wel, dan moet je weer aan het werkquote:
Gewoon op de plee doorwerken natuurlijk.quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jammer wel, dan moet je weer aan het werkProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Logisch, maar ik kan dat commentaar ook gewoon naast me neer leggen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Doe dat vooral, maar als je het dan op het internet kwakt dan moet je niet verwachten dat we geen commentaar leveren.![]()
We? Praat voor jezelf.quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Doe dat vooral, maar als je het dan op het internet kwakt dan moet je niet verwachten dat we geen commentaar leveren.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Vandaag is de zaak van Donny Marwa in de rechtbank die de 9 jarige Gino vermoorde op een gruwelijke manier. Aan het volgen op X via een misdaadverslaggeefster die erbij is.
Om het luchtig te houden
Oh dat heb je zekers al gedaan met de aanschaf van cavia'squote:Op maandag 14 oktober 2024 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Logisch, maar ik kan dat commentaar ook gewoon naast me neer leggen.
Trotste mama van Ambar
Hier klopt iets niet.quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:51 schreef Kissingbird het volgende:
Vandaag is de zaak van Donny Marwa in de rechtbank die de 9 jarige Donny vermoorde op een gruwelijke manier. Aan het volgen op X via een misdaadverslaggeefster die erbij is.
Om het luchtig te houdenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Van mij mag hij (die Donny..) sick fuck die al eerder peuters/ kleuters heeft misbruikt ook.quote:Smile, it's free therapy.![]()
Hard werken op de pleequote:Op maandag 14 oktober 2024 09:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gewoon op de plee doorwerken natuurlijk.
Ballen afhakkenquote:Op maandag 14 oktober 2024 09:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Van mij mag hij (die Donny..) sick fuck die al eerder peuters/ kleuters heeft misbruikt ook.
Trotste mama van Ambar
Oei, misschien toch eens naar de dokter gaan dan, dat klinkt niet goedquote:
Ballen afhakken zouden ze bij elke vent moeten doen die aan een minderjarig kind zit. Klaar. Beste afschrikmiddel ever.Trotste mama van Ambar
En mss daarna ook gewoon bij elke verkrachterTrotste mama van Ambar
Maar wat als vrouwen zulke dingen doen?quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:58 schreef ieniminimuis het volgende:
En mss daarna ook gewoon bij elke verkrachter
@Sally ik sta op de meest vage plek ever in ArnhemThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kun je vast ook wel iets van afhakkenquote:Op maandag 14 oktober 2024 09:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar wat als vrouwen zulke dingen doen?Trotste mama van Ambar
Alleen op de kiepkantel ramen ggrrr dan blijf je een kier houden door de beugels, ik hou niet van kieren had het nog zo gezegd, als het kiert wil ik het nietttttttttquote:Op maandag 14 oktober 2024 09:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Fijn dat dat straks ook geregeld is! Ziet er prima uit!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja en ik baal al weerquote:![]()
Ik ben ook zo muts he, hoe niet van kieren, dan is het net of het niet op maat is. Maar kan niet anders door de steunen die op de kiepkantel ramen moeten zitten anders vallen ze naar voren als je ze op kiep zetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon bij elke man. Preventie heet dat.quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:58 schreef ieniminimuis het volgende:
En mss daarna ook gewoon bij elke verkrachterProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:00 schreef greysbones het volgende:
@:Sally ik sta op de meest vage plek ever in Arnhem
Wat doe jij op de Oude Veerweg?
Dan heb je bij de verkeerde besteld, want er bestaan ook kliksystemen in het kozijnquote:Op maandag 14 oktober 2024 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alleen op de kiepkantel ramen ggrrr dan blijf je een kier houden door de beugels, ik hou niet van kieren had het nog zo gezegd, als het kiert wil ik het nietttttttttTrotste mama van Ambar
Het erge is.. toen hij minderjarig was is hij al veroordeeld.. zou bij herhaling het gevangenis in moeten.. heeft later 2 kinderen hier bij mij in de woonplaats misbruikt maar de politie heeft het niet goed in het systeem weggeschreven waardoor de melding van de eerdere uitspraak dat hij vastgezet moest worden bij een herhaling gemist is.. dikke fail.quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ballen afhakken zouden ze bij elke vent moeten doen die aan een minderjarig kind zit. Klaar. Beste afschrikmiddel ever.
Daarna dus het kind dat hij op gruwelijke wijze heeft misbruikt en vermoord.
Staat ook terecht nu voor nog een kind dat hij misbruikt heeft. 'maar hij weet niet meer alles en is veel vergeten' aldus de advocaat vandaag
Het meest verstandigste wat je ooit hebt gezegd en gaat zeggen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gewoon bij elke man. Preventie heet dat.Trotste mama van Ambar
Psychopaat dus. Zal ooit wel begonnen zijn met cavia'squote:Op maandag 14 oktober 2024 10:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Het erge is.. toen hij minderjarig was is hij al veroordeeld.. zou bij herhaling het gevangenis in moeten.. heeft later 2 kinderen hier bij mij in de woonplaats misbruikt maar de politie heeft het niet goed in het systeem weggeschreven waardoor de melding van de eerdere uitspraak dat hij vastgezet moest worden bij een herhaling gemist is.. dikke fail.
Daarna dus het kind dat hij op gruwelijke wijze heeft misbruikt en vermoord.
Staat ook terecht nu voor nog een kind dat hij misbruikt heeft. 'maar hij weet niet meer alles en is veel vergeten' aldus de advocaat vandaagTrotste mama van Ambar
Zou ik ook niet blij mee zien met kieren!quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en ik baal al weer![]()
Ik ben ook zo muts he, hoe niet van kieren, dan is het net of het niet op maat is. Maar kan niet anders door de steunen die op de kiepkantel ramen moeten zitten anders vallen ze naar voren als je ze op kiep zet
Ook fraai.. je hebt het aangegeven maar nu heb je ze alsnog...... gedoe weerSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gewoon bij elke man. Preventie heet dat.
Zeg dat liever niks.quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het meest verstandigste wat je ooit hebt gezegd en gaat zeggen.
Wel een oplossing voor de overbevolkingquote:Op maandag 14 oktober 2024 10:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gewoon bij elke man. Preventie heet dat.
ja dit is een echte psychopaat... zat in een pleeggezin en begon daar dus met kinderen van 0 - 4 jaar die daar in de opvang kwamen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Psychopaat dus. Zal ooit wel begonnen zijn met cavia's
pleegouders hebben nu spijt dat ze er niet meer mee gedaan hebben (zijn toen gestopt met de opvangdikke fail.
Ik wil niet weten wat je daar doetquote:
Chiropractorquote:Op maandag 14 oktober 2024 10:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat je daar doet![]()
![]()
Die zat in heel chique pand in Zutphen en is nu voor zichzelf begonnen
Op deze plek
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Als de superlatief niet goed genoeg isquote:
Is een kliksysteem, en anders dan dit kan niet zeggen ze van raamdecoratiequote:Op maandag 14 oktober 2024 10:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan heb je bij de verkeerde besteld, want er bestaan ook kliksystemen in het kozijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sowwwwwquote:Op maandag 14 oktober 2024 10:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n taalnazi.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
1 worden met de natuurquote:Op maandag 14 oktober 2024 10:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Chiropractor![]()
![]()
Die zat in heel chique pand in Zutphen en is nu voor zichzelf begonnen
Op deze plekSmile, it's free therapy.![]()
Ik ben door een deel van Arnhem gereden daar wil je ‘s avonds niet eens over de straat lopenquote:
DDR lijkt het op
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zeggen dat je niet voor punckten gaat niet
[ Bericht 57% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2024 10:13:38 ]![]()
En daar. zit je chiropractor nuquote:Op maandag 14 oktober 2024 10:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben door een deel van Arnhem gereden daar wil je ‘s avonds niet eens over de straat lopen
DDR lijkt het opheeft ie daar een tent opgezet of wat ?
Poetic justice.quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n taalnazi.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kop hem zelf gewoon in, @MizzezAmy![]()
![]()
Zijquote:Op maandag 14 oktober 2024 10:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En daar. zit je chiropractor nuheeft ie daar een tent opgezet of wat ?
Bij een sportschool hier
Ze is gewoon erg goed in wat ze doetThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kop hem zelf gewoon in, @:MizzezAmySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶
quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]Kom maar op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, want dan krijg ik straks weer de schuldquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Ik zag trouwens een stukje van Janets concert in de Ziggo Dome. Indrukwekkend voor een ouwe vrouw.quote:
Wat is een ouwe vrouw?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Een "ouwe vrouw" is een informele en soms wat oneerbiedige term om een oudere vrouw te beschrijven. Het wordt vaak gebruikt in de spreektaal en kan variëren in toon, afhankelijk van de context. Soms wordt het liefdevol of grappig bedoeld, maar het kan ook als neerbuigend of respectloos overkomen.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ok ik herformuleer: vanaf welke leeftijd vind jij iemand een ouwe vrouw?quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Een "ouwe vrouw" is een informele en soms wat oneerbiedige term om een oudere vrouw te beschrijven. Het wordt vaak gebruikt in de spreektaal en kan variëren in toon, afhankelijk van de context. Soms wordt het liefdevol of grappig bedoeld, maar het kan ook als neerbuigend of respectloos overkomen.
Al is het misschien niet leeftijdsgebonden. Ik ken mensen van mijn leeftijd die ook al heel oud lijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶
quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok ik herformuleer: vanaf welke leeftijd vind jij iemand een ouwe vrouw?
Al is het misschien niet leeftijdsgebonden. Ik ken mensen van mijn leeftijd die ook al heel oud lijken
Sowieso elke vrouw die ouder is dan ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok ik herformuleer: vanaf welke leeftijd vind jij iemand een ouwe vrouw?
Jij bent een jonkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ah ja, dat lijkt mij een redelijke opvatting. Oude manquote:Op maandag 14 oktober 2024 10:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Sowieso elke vrouw die ouder is dan ik.
Allemaal oude mannen hier!quote:
Hee!quote:
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:
Ik vertrek zometeen richting Limburg
Even koffie drinken met pa en ma en dan naar SchipholI'm surrounded by morons!
Geniet van de vlaai!quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:40 schreef Fogel het volgende:
Ik vertrek zometeen richting Limburg
Even koffie drinken met pa en ma en dan naar Schiphol
En alvast een fijne vlucht gewenst!Cause there is always a wrong to your right 🎶
Ervaren man bedoel je.quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, dat lijkt mij een redelijke opvatting. Oude man
Weer nuchterquote:
Pauzebolkje
Ik ben de ansichtkaarten aan het sorteren en in het schab zetten.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Geen vlaai gok ik, liet pas een halfuur geleden weten dat ik even aanwaaiquote:Op maandag 14 oktober 2024 10:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geniet van de vlaai!
En alvast een fijne vlucht gewenst!Ja, maar als ik niet nuchter ben is ze een jonkie.quote:I'm surrounded by morons!
Heb je lekkere vlaai gekochtquote:Op maandag 14 oktober 2024 10:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geniet van de vlaai!
En alvast een fijne vlucht gewenst!![]()
![]()
Snode plannen voor het ´werk uitje´ komend weekend?
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Stokzwaaien voor gevorderden?quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:50 schreef DerRabbit het volgende:
Snode plannen voor het ´werk uitje´ komend weekend?![]()
Pikante yoga met stokken als hulpmiddelen kan ook nogquote:Op maandag 14 oktober 2024 11:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Stokzwaaien voor gevorderden?
Fijn hoor, een bewindvoerder die met pensioen gaat. De overdracht naar nieuwe bewindvoerder is wel gelukt, maar die kunnen naar verwachting pas na 1 november op de rekening van nieuwe klanten inloggen, dus als ik in de tussentijd extra geld nodig heb, heb ik pech gehad
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Is iedereen klaar voor het eerste lunchgenot van deze wonderlijke week?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
En die bewindvoerder die met pensioen gaat is voor die tijd al met pensioenquote:Op maandag 14 oktober 2024 11:55 schreef DJMO het volgende:
Fijn hoor, een bewindvoerder die met pensioen gaat. De overdracht naar nieuwe bewindvoerder is wel gelukt, maar die kunnen naar verwachting pas na 1 november op de rekening van nieuwe klanten inloggen, dus als ik in de tussentijd extra geld nodig heb, heb ik pech gehad
Dat is dan slecht geregeld..quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:55 schreef DJMO het volgende:
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Heb mijn lunch al opquote:Op maandag 14 oktober 2024 11:56 schreef DerRabbit het volgende:
Is iedereen klaar voor het eerste lunchgenot van deze wonderlijke week?Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Maar het lunchgenot is net pas geopendquote:![]()
![]()
![]()
De lunch politie is op de hoogte gebracht van dit misdrijf![]()
Ja, die is per 1 oktober gestopt.quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En die bewindvoerder die met pensioen gaat is voor die tijd al met pensioenIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Fuck de politiequote:Op maandag 14 oktober 2024 12:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar het lunchgenot is net pas geopend![]()
![]()
![]()
De lunch politie is op de hoogte gebracht van dit misdrijf![]()
![]()
Ik had trekMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Dat is wel raar dat de overdracht pas klaar is nadat diegene met pensioen is. Zou normaal gezien al voor zijn laatste dag gebeurd moeten zijn.quote:
Dat word de komende 3 maanden geen lunch genot voor jouquote:
quote:nee, ik ben toch niet Fogels ouders? Gekke vogel!
Maar dan verhonger ikquote:Op maandag 14 oktober 2024 12:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat word de komende 3 maanden geen lunch genot voor jou
Dan had je maar moeten lunchen tijdens het officiële lunch genot uurquote:
Hhhmm, dan moet ik morgen maar wachten tot 12 uurquote:Op maandag 14 oktober 2024 12:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan had je maar moeten lunchen tijdens het officiële lunch genot uur
quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik geef je wel wat te sabbelen
Waarmee?quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
@:MizzezAmy heeft me aangestoken
Met vieze praat?
Allemaal smoesjes! Ik gedraag me voorbeeldig!quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
@:MizzezAmy heeft me aangestoken
Haha, dat is ook niet waarquote:Op maandag 14 oktober 2024 12:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]ik ben eigenlijk een heel onschuldig jongetje
![]()
Vind ik ook hoorquote:Op maandag 14 oktober 2024 12:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Allemaal smoesjes! Ik gedraag me voorbeeldig!![]()
Mannen zijn vaak van de vieze praatjesMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Deze seksistquote:Op maandag 14 oktober 2024 12:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor![]()
Mannen zijn vaak van de vieze praatjes![]()
![]()
Ja!quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor![]()
Mannen zijn vaak van de vieze praatjes
Ik misschien soms ook wel, maar een stuk minder dan sommige heren hier![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor![]()
Mannen zijn vaak van de vieze praatjes
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Dit gelovenquote:Op maandag 14 oktober 2024 12:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja!
Ik misschien soms ook wel, maar een stuk minder dan sommige heren hier![]()
![]()
![]()
Misschien eens gaan douchen dan?quote:
Dit niet gelovenquote:
Daar word ik toch niet jonger van?quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien eens gaan douchen dan?
We kunnen het proberen?quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Daar word ik toch niet jonger van?
quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En die Satisfyer gaat de kluis in
quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:30 schreef Lovely het volgende:
Maar deze meid gaat de deur even uit.. aju paraplu![]()
![]()
![]()
![]()
Ik sta open voor suggestiesquote:Op maandag 14 oktober 2024 12:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
We kunnen zoveel proberen…samen…onder de douche.
Lijkt hier ondertussen wel een dating app![]()
Al die hitsige mannen en vrouwen hier ook
Hier is het droog!quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:30 schreef Lovely het volgende:
Maar ik blijf lekker binnen
Veel plezier buiten de deur!
Zo de gordijnen hangen
Nu het laminaat nog, daar zie ik meer tegen opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Inclusief catfishing.quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:32 schreef Dotteke het volgende:
Lijkt hier ondertussen wel een dating app![]()
Al die hitsige mannen en vrouwen hier ook
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Doei doeiquote:Op maandag 14 oktober 2024 12:30 schreef Lovely het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wat is dat catfising?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
volWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
vol!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
aaaww
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: