Stokzwaaien voor gevorderden?quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:50 schreef DerRabbit het volgende:
Snode plannen voor het ´werk uitje´ komend weekend?
Pikante yoga met stokken als hulpmiddelen kan ook nogquote:Op maandag 14 oktober 2024 11:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Stokzwaaien voor gevorderden?
En die bewindvoerder die met pensioen gaat is voor die tijd al met pensioenquote:Op maandag 14 oktober 2024 11:55 schreef DJMO het volgende:
Fijn hoor, een bewindvoerder die met pensioen gaat. De overdracht naar nieuwe bewindvoerder is wel gelukt, maar die kunnen naar verwachting pas na 1 november op de rekening van nieuwe klanten inloggen, dus als ik in de tussentijd extra geld nodig heb, heb ik pech gehad
Dat is dan slecht geregeld..quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:55 schreef DJMO het volgende:
Fijn hoor, een bewindvoerder die met pensioen gaat. De overdracht naar nieuwe bewindvoerder is wel gelukt, maar die kunnen naar verwachting pas na 1 november op de rekening van nieuwe klanten inloggen, dus als ik in de tussentijd extra geld nodig heb, heb ik pech gehad
Heb mijn lunch al opquote:Op maandag 14 oktober 2024 11:56 schreef DerRabbit het volgende:
Is iedereen klaar voor het eerste lunchgenot van deze wonderlijke week?
Maar het lunchgenot is net pas geopendquote:
Ja, die is per 1 oktober gestopt.quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En die bewindvoerder die met pensioen gaat is voor die tijd al met pensioen
Fuck de politiequote:Op maandag 14 oktober 2024 12:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar het lunchgenot is net pas geopend![]()
![]()
![]()
De lunch politie is op de hoogte gebracht van dit misdrijf![]()
Dat is wel raar dat de overdracht pas klaar is nadat diegene met pensioen is. Zou normaal gezien al voor zijn laatste dag gebeurd moeten zijn.quote:
Dat word de komende 3 maanden geen lunch genot voor jouquote:
quote:
Maar dan verhonger ikquote:Op maandag 14 oktober 2024 12:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat word de komende 3 maanden geen lunch genot voor jou
Dan had je maar moeten lunchen tijdens het officiële lunch genot uurquote:
Hhhmm, dan moet ik morgen maar wachten tot 12 uurquote:Op maandag 14 oktober 2024 12:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan had je maar moeten lunchen tijdens het officiële lunch genot uur
quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik geef je wel wat te sabbelen
Waarmee?quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
@:MizzezAmy heeft me aangestoken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |