Gewoon op de plee doorwerken natuurlijk.quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jammer wel, dan moet je weer aan het werk
Logisch, maar ik kan dat commentaar ook gewoon naast me neer leggen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Doe dat vooral, maar als je het dan op het internet kwakt dan moet je niet verwachten dat we geen commentaar leveren.
We? Praat voor jezelf.quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Doe dat vooral, maar als je het dan op het internet kwakt dan moet je niet verwachten dat we geen commentaar leveren.
Oh dat heb je zekers al gedaan met de aanschaf van cavia'squote:Op maandag 14 oktober 2024 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Logisch, maar ik kan dat commentaar ook gewoon naast me neer leggen.
Hier klopt iets niet.quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:51 schreef Kissingbird het volgende:
Vandaag is de zaak van Donny Marwa in de rechtbank die de 9 jarige Donny vermoorde op een gruwelijke manier. Aan het volgen op X via een misdaadverslaggeefster die erbij is.
Om het luchtig te houden
Van mij mag hij (die Donny..) sick fuck die al eerder peuters/ kleuters heeft misbruikt ook.quote:
Hard werken op de pleequote:Op maandag 14 oktober 2024 09:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gewoon op de plee doorwerken natuurlijk.
Ballen afhakkenquote:Op maandag 14 oktober 2024 09:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Van mij mag hij (die Donny..) sick fuck die al eerder peuters/ kleuters heeft misbruikt ook.
Oei, misschien toch eens naar de dokter gaan dan, dat klinkt niet goedquote:
Maar wat als vrouwen zulke dingen doen?quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:58 schreef ieniminimuis het volgende:
En mss daarna ook gewoon bij elke verkrachter
Kun je vast ook wel iets van afhakkenquote:Op maandag 14 oktober 2024 09:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar wat als vrouwen zulke dingen doen?
Alleen op de kiepkantel ramen ggrrr dan blijf je een kier houden door de beugels, ik hou niet van kieren had het nog zo gezegd, als het kiert wil ik het nietttttttttquote:Op maandag 14 oktober 2024 09:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Fijn dat dat straks ook geregeld is! Ziet er prima uit!
Ja en ik baal al weerquote:
Gewoon bij elke man. Preventie heet dat.quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:58 schreef ieniminimuis het volgende:
En mss daarna ook gewoon bij elke verkrachter
quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:00 schreef greysbones het volgende:
@:Sally ik sta op de meest vage plek ever in Arnhem
Dan heb je bij de verkeerde besteld, want er bestaan ook kliksystemen in het kozijnquote:Op maandag 14 oktober 2024 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alleen op de kiepkantel ramen ggrrr dan blijf je een kier houden door de beugels, ik hou niet van kieren had het nog zo gezegd, als het kiert wil ik het niettttttttt
Het erge is.. toen hij minderjarig was is hij al veroordeeld.. zou bij herhaling het gevangenis in moeten.. heeft later 2 kinderen hier bij mij in de woonplaats misbruikt maar de politie heeft het niet goed in het systeem weggeschreven waardoor de melding van de eerdere uitspraak dat hij vastgezet moest worden bij een herhaling gemist is.. dikke fail.quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ballen afhakken zouden ze bij elke vent moeten doen die aan een minderjarig kind zit. Klaar. Beste afschrikmiddel ever.
Het meest verstandigste wat je ooit hebt gezegd en gaat zeggen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gewoon bij elke man. Preventie heet dat.
Psychopaat dus. Zal ooit wel begonnen zijn met cavia'squote:Op maandag 14 oktober 2024 10:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Het erge is.. toen hij minderjarig was is hij al veroordeeld.. zou bij herhaling het gevangenis in moeten.. heeft later 2 kinderen hier bij mij in de woonplaats misbruikt maar de politie heeft het niet goed in het systeem weggeschreven waardoor de melding van de eerdere uitspraak dat hij vastgezet moest worden bij een herhaling gemist is.. dikke fail.
Daarna dus het kind dat hij op gruwelijke wijze heeft misbruikt en vermoord.
Staat ook terecht nu voor nog een kind dat hij misbruikt heeft. 'maar hij weet niet meer alles en is veel vergeten' aldus de advocaat vandaag
Zou het bijna denkenquote:
Zou ik ook niet blij mee zien met kieren!quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en ik baal al weer![]()
Ik ben ook zo muts he, hoe niet van kieren, dan is het net of het niet op maat is. Maar kan niet anders door de steunen die op de kiepkantel ramen moeten zitten anders vallen ze naar voren als je ze op kiep zet
quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zeg dat liever niks.quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het meest verstandigste wat je ooit hebt gezegd en gaat zeggen.
Wel een oplossing voor de overbevolkingquote:Op maandag 14 oktober 2024 10:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
ja dit is een echte psychopaat... zat in een pleeggezin en begon daar dus met kinderen van 0 - 4 jaar die daar in de opvang kwamen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Psychopaat dus. Zal ooit wel begonnen zijn met cavia's
Chiropractorquote:Op maandag 14 oktober 2024 10:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat je daar doet
Als de superlatief niet goed genoeg isquote:
Is een kliksysteem, en anders dan dit kan niet zeggen ze van raamdecoratiequote:Op maandag 14 oktober 2024 10:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan heb je bij de verkeerde besteld, want er bestaan ook kliksystemen in het kozijn
Sowwwwwquote:Op maandag 14 oktober 2024 10:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n taalnazi.
1 worden met de natuurquote:Op maandag 14 oktober 2024 10:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Chiropractor![]()
![]()
Die zat in heel chique pand in Zutphen en is nu voor zichzelf begonnen
Op deze plek
Ik ben door een deel van Arnhem gereden daar wil je ‘s avonds niet eens over de straat lopenquote:
En daar. zit je chiropractor nuquote:Op maandag 14 oktober 2024 10:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben door een deel van Arnhem gereden daar wil je ‘s avonds niet eens over de straat lopen
DDR lijkt het op
Poetic justice.quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n taalnazi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kop hem zelf gewoon in, @MizzezAmy![]()
Zijquote:Op maandag 14 oktober 2024 10:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En daar. zit je chiropractor nuheeft ie daar een tent opgezet of wat ?
quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kop hem zelf gewoon in, @:MizzezAmySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've heard what they say, but I'm not here for trouble 🎶
quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]Kom maar op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk kopje heb je gebruiktquote:
Nee, want dan krijg ik straks weer de schuldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've heard what they say, but I'm not here for trouble 🎶
Ik zag trouwens een stukje van Janets concert in de Ziggo Dome. Indrukwekkend voor een ouwe vrouw.quote:
Een "ouwe vrouw" is een informele en soms wat oneerbiedige term om een oudere vrouw te beschrijven. Het wordt vaak gebruikt in de spreektaal en kan variëren in toon, afhankelijk van de context. Soms wordt het liefdevol of grappig bedoeld, maar het kan ook als neerbuigend of respectloos overkomen.quote:
Ok ik herformuleer: vanaf welke leeftijd vind jij iemand een ouwe vrouw?quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Een "ouwe vrouw" is een informele en soms wat oneerbiedige term om een oudere vrouw te beschrijven. Het wordt vaak gebruikt in de spreektaal en kan variëren in toon, afhankelijk van de context. Soms wordt het liefdevol of grappig bedoeld, maar het kan ook als neerbuigend of respectloos overkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've heard what they say, but I'm not here for trouble 🎶
quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok ik herformuleer: vanaf welke leeftijd vind jij iemand een ouwe vrouw?
Al is het misschien niet leeftijdsgebonden. Ik ken mensen van mijn leeftijd die ook al heel oud lijken
Sowieso elke vrouw die ouder is dan ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok ik herformuleer: vanaf welke leeftijd vind jij iemand een ouwe vrouw?
Al is het misschien niet leeftijdsgebonden. Ik ken mensen van mijn leeftijd die ook al heel oud lijken
Jij bent een jonkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Ah ja, dat lijkt mij een redelijke opvatting. Oude manquote:Op maandag 14 oktober 2024 10:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Sowieso elke vrouw die ouder is dan ik.
Hee!quote:
quote:
Geniet van de vlaai!quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:40 schreef Fogel het volgende:
Ik vertrek zometeen richting Limburg
Even koffie drinken met pa en ma en dan naar Schiphol
Ervaren man bedoel je.quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, dat lijkt mij een redelijke opvatting. Oude man
Weer nuchterquote:
Geen vlaai gok ik, liet pas een halfuur geleden weten dat ik even aanwaaiquote:Op maandag 14 oktober 2024 10:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geniet van de vlaai!
En alvast een fijne vlucht gewenst!
Ja, maar als ik niet nuchter ben is ze een jonkie.quote:
Heb je lekkere vlaai gekochtquote:Op maandag 14 oktober 2024 10:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geniet van de vlaai!
En alvast een fijne vlucht gewenst!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |